Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, livaspy είπε

...απορώ ποιός μηχανικός-Φανοποιός διαπίστωσε ότι αυτοκίνητο έχει επισκευαστεί πριν 8 χρόνια...!!!

Ελπίζω να μην έκοψες αρκετά από την τιμή...

Εγω πάντως αν είχα Καινούργιο αυτοκίνητο και το πούλαγα, ο Θεός να μου έλεγε ότι θέλει να του κόψω, γιατί είχε κάποια στιγμή επισκευαστεί...θα το πούλαγα σε άλλον....!!!!

Αυτοκίνητο 8 ετών - και ζητήθηκε ένα κάποιο "πανωπροίκι" μετά από 8 χρόνια;  Πολύ μετά δηλαδή από τη λήξη κάθε έννοιας εγγύησης που δίνει κάθε αντιπροσωπεία! Αυτά δεν γίνονται δεκτά στην αγορά. Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πουλιούνται "όπως έχουν".. Το πολύ πολύ για το πρεστίζ του πωλητή, να δειχτεί το βιβλίο σέρβις!  Ο λεγόμενος "δεκτός κάθε έλεγχος" δεν περιλαμβάνει "κραστεστ", είναι μια βόλτα με το αυτοκίνητο σε πορεία στην κίνηση ή λίγο από εθνική.   Όπου δουλεύουν οι αισθήσεις ΤΟΥ ΥΠΟΨΉΦΙΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΉ. Αν επιμείνει, το σηκώνεις και σε ένα συνεργείο και το βλέπει κι από κάτω (οπτική παρατήρηση μόνο). Τα έξοδα δικά του.

Η ανακαλυφθείσα (;) ζημιά  (στην περίπτωσή που συζητείται) δεν είναι κάτι το σοβαρό, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΆΤΙ κάτι που να επηρεάζει την ευστάθεια και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.  οι σύγχρονες λαμαρινοδουλειές  είναι προβλεπόμενες από κάθε κατασκευή, συνήθως είναι με αντικατάσταση ολόκληρου κομματιού-ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΕ ΣΦΥΡΗΛΆΤΗΣΗ,  ΚΛΠ.. ¨επρεπε να περιπέσει σε άγριο δούλεμα ο "αγοραστής", Να ζητηθεί σφραγισμένη από ΚΕΠ η "γνωμάτευση ή η ακτινογραφία" του σημείου της ζημιάς - με το όνομα του μηχανικού που την ανακάλυψε - και να τη στείλει με πρωτόκολλο στο υπουργείο Βιομηχανίας κλπ κλπ.. ώστε να στιγματιστεί νη κακούργα η εταιρεία που έκανε αυτό...  Φυσικά εσύ δεν έφταιγες, ούτε γνώριζες! Τα παράπονα στο Υπουργείο!

Συνηθίζεται ... ο κάθε αγοραστής να προσπαθεί να κόψει κάτι από την τιμή, είτε πριν είτε μετά την πώληση. βρίσκοντας ή εφευρίσκοντας "διάφορα". Είναι στο χέρι του πωλητή να το αποδεχτεί, αν βιάζεται να το πουλήσει. αν δε βιάζεται, του το ξεκόβει - και δεν χρειάζεται να γράφει μετά άρθρα στο ινσόμνια.

 

Πολύ πολύ παλιά, δούλευα σε ψαροταβέρνα. κάποιες φορές έπεφτε από την πιατέλα στο πάτωμα κανένα φρεσκοψημένο ψάρι (σαργός ή τσιπούρα), έβλεπα το αφεντικό να το σηκώνει, να το φυσάει κι από τις δυο μεριές και να το ξαναβάζει στην πιατέλα - και να το στέλνει στον πελάτη. Προσωπικά δεν ενέκρινα αυτήν την κατάσταση, αλλά ....  παρόντος του αφεντικού δεν ήταν επιτρεπτή η διαφωνία... Κανένας πελάτης δεν το πήρε ποτέ χαμπάρι!

Ακόμα παλιότερα, είχα δε με τα μάτια μου που έπεσε από μια αυτοκινητάμαξα ένα dacia, κάπου στη διασταύρωση Λ. Αμφιθέας με παραλιακή. το αμάξι (ραφ χρώμα) τσαλακώθηκε αρκετά.  μετά από καιρό είδα που το οδηγούσε ένας "γνωστός" μου. Το αμάξι αυτό είχε προβλήματα. μου αποκάλυψε ότι το αγόρασε "καινούργιο", "κοψοχρονιά"!

 

ΥΓ. ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΆΠΟΙΑ ΒΆΣΗ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ όπου αναγράφονται τα "τρακαρισματα"  στα αυτοκίνητα και είναι δημόσια προσβάσιμη; προβληματίζομαι για την νακρίβεια των συμβαντων.

6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Αν δεν είναι εισαγωγής θα μπορούσες έστω μέσω Εφορίας να βρεις τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.

Μόνο αυτός μπορεί να βεβαιώσει ότι το ατύχημα έγινε πριν πουληθεί το αυτοκίνητο σε σένα αν το θέλει.Προφανώς αυτός δεν θα το έκρυψε από την αντιπροσωπεία σίγουρα θα του το πήραν με μειωμένη τιμή σαν τρακαρισμένο και θα τους έχει άχτι γιατί σε σένα το πούλησαν σαν ατρακάριστο σε υψηλή τιμή.

Τώρα αν αυτός δεν το παραδεχτεί δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτε γιατί κάλιστα μπορεί μετά να τον χρησιμοποιήσει και η αντιπροσωπεία και να στραφεί εναντίον σου για ψευδή μήνυση συκοφαντική δυσφήμιση και δεν συμμαζεύεται. 

είναι παράνομο-δε γίνεται αυτό. 

 

κάποια εποχή, προ εικοσαετίας είχε κυκλοφορήσει μια βάση δεδομένων με όλα τα στοιχεία των αυτοκινήτων (λέγανε ότι ήταν "αντιγραφή" της βάσης του υπουργείου. όπου υπήρχαν αρκετά στοιχεία... όμως με αυτοκίνητα που είχαν πινακίδες με συνδυασμό δυο γραμμάτων. τη σταμάτησε - απαγόρεψε η ΑΠΔΠΧ άμεσα σχεδόν. 

 

μόνο αν έχεις γνωστό αστυνομικό, αξιωματικό , μπορεί να δει τη βάση αυτή σήμερα . ή ασφαλιστή. αλλά αν προκειται για τέτοια χρήση, η πράξη αυτή είναι σαφώς παράνομη, οπότε δεν θα το κάνει!

  • Like 3
  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, testit είπε

 

είναι παράνομο-δε γίνεται αυτό. 

κάποια εποχή, προ εικοσαετίας είχε κυκλοφορήσει μια βάση δεδομένων με όλα τα στοιχεία των αυτοκινήτων (λέγανε ότι ήταν "αντιγραφή" της βάσης του υπουργείου. όπου υπήρχαν αρκετά στοιχεία... όμως με αυτοκίνητα που είχαν πινακίδες με συνδυασμό δυο γραμμάτων. τη σταμάτησε - απαγόρεψε η ΑΠΔΠΧ άμεσα σχεδόν. 

μόνο αν έχεις γνωστό αστυνομικό, αξιωματικό , μπορεί να δει τη βάση αυτή σήμερα . ή ασφαλιστή. αλλά αν προκειται για τέτοια χρήση, η πράξη αυτή είναι σαφώς παράνομη, οπότε δεν θα το κάνει!

Μην το λες.

Είχαμε παραδώσει πινακίδες από μοτοσυκλέτα πριν 5 χρόνια και πήγαμε πρόσφατα να τις πάρουμε για πούλημα.Μαζί με την άδεια-πινακίδες μας έδωσε και ένα χαρτί για το ΚΤΕΟ να μην πληρώσουμε πρόστιμο από το οποίο προκύπτει ότι υπήρχαν και άλλοι 2 ιδιοκτήτες της στο παρελθόν πέραν αυτού από τον οποίο αγοράστηκε.Για αυτό το λόγο το είπα.Νομίζω ότι αν ήταν παράνομο δεν μας έδινε χαρτί που να προκύπτουν τα ονόματα των άλλων κατόχων.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μην το λες.

Είχαμε παραδώσει πινακίδες από μοτοσυκλέτα πριν 5 χρόνια και πήγαμε πρόσφατα να τις πάρουμε για πούλημα.Μαζί με την άδεια-πινακίδες μας έδωσε και ένα χαρτί για το ΚΤΕΟ να μην πληρώσουμε πρόστιμο από το οποίο προκύπτει ότι υπήρχαν και άλλοι 2 ιδιοκτήτες της στο παρελθόν πέραν αυτού από τον οποίο αγοράστηκε.Για αυτό το λόγο το είπα.Νομίζω ότι αν ήταν παράνομο δεν μας έδινε χαρτί που να προκύπτουν τα ονόματα των άλλων κατόχων.

Αν έβλεπα τι γράφει το χαρτί που επικαλείσαι,  δηλαδή το λόγο που σου έδωσαν αυτές τις πληροφορίες  (αν είναι πραγματικό) θα απαντούσα ανάλογα. Περιορίζομαι να πω ότι η δημόσια υπηρεσία δίνει χαρτιά και πληροφορίες μόνο για το διάστημα που σε αφορά/όσο ήσουν κάτοχος. Κατά τα άλλα ισχύει απόλυτα αυτό που έγραψα πριν.  Π.χ. αν δοκιμάσω σήμερα νασ μπω σε κάποια δικτυακή βάση οχημάτων του υπουργείου, μεταφορών, νομίζω για την πληρωμή των τελών ή των ασφαλίστρων , διαμέσου του gsis , πληκτρολογώ τα στοιχεία του αυτοκινήτου που το είχα για μια 12ετία, βάζω και το όνομά μου (αφού ήμουν κάτοχός του για 12 χρόνια) - δεν προχωρά η επεξεργασία του αιτήματος. 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, adi32 είπε

Δεν είναι κάτι δύσκολο. Με ένα απλό μετρητή πάχους μπογιας που έχουν όλοι οι φανοποιοι φαίνεται αν έχει επισκευαστεί η λαμαρίνα. 

Αυτό το είχα δει πρώτη φορά όταν είχα πουλήσει ένα παλιό αυτοκίνητο και ήρθε ο αγοραστής και το έλεγχε γύρω γύρω παντού. 

Αφου το έψαξε 20 λεπτά μου λέει καλά πως γινεται να μην εχεις τρακάρει ποτέ ? 

Δεν μπορείς να εξάγεις εύκολα συμπεράσματα με τον μετρητή πάχους...

Πχ. Σε πλαστικά μέρη όπως ο προφυλακτήρας.

Πχ. Σε ένα γρατζουνισμένο τμήμα που το πλάκωσαν με χοντρή αλοιφή.

Δεν είναι εύκολο να βγάλεις συμπεράσματα...

...αλλά και πάλι ο καθένας μπορεί να ισχυριστεί ο,τι επιθυμεί...επί της ουσίας ο αγοραστής προβάλει διάφορα για να ρίξει την τιμή και εφόσον το έχουμε αγοράσει κούτα ο πωλητής ΔΕΝ πρέπει να δεχτεί μείωση τιμής εκτός εάν είναι ελάχιστη ή πρέπει να το πουλήσει πάση θυσία...

Άποψη μου...

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δηλαδή στα 8 χρόνια ποτε δεν το οδήγησε αλλος;Δεν έμεινε το αμάξι σε πάρκινγκ μονο του μερικές μέρες;

Το αμάξι παρκάρετε σε ιδιωτικό γκαράζ. Αλλά και πάλι τι σχέση έχει αυτό; Δλδ άμα το τράκαρα εγώ δεν θα το ήξερα ας πούμε; 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, m_zaxarias είπε

Το αμάξι παρκάρετε σε ιδιωτικό γκαράζ. Αλλά και πάλι τι σχέση έχει αυτό; Δλδ άμα το τράκαρα εγώ δεν θα το ήξερα ας πούμε; 

Αμα το τράκαρε ο παρκαδόρος θα στο έλεγε;

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αμα το τράκαρε ο παρκαδόρος θα στο έλεγε;

Πας καλά ρε φίλε τι παρκαδόρος λες; Σπίτι μου το παρκάρω το αμάξι σε κλειστό γκαράζ! Και ο παρκαδόρος να το τράκαρε δεν θα το έβλεπα εγώ η μήπως θα το έφτιαχνε και θα μου το γύριζε έτοιμο μέσα σε μισή μέρα ξέρω γω; 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, m_zaxarias είπε

Πας καλά ρε φίλε τι παρκαδόρος λες; Σπίτι μου το παρκάρω το αμάξι σε κλειστό γκαράζ! Και ο παρκαδόρος να το τράκαρε δεν θα το έβλεπα εγώ η μήπως θα το έφτιαχνε και θα μου το γύριζε έτοιμο μέσα σε μισή μέρα ξέρω γω; 

Καλα πάω αλλά δεν αξίζει να συνεχίσω την συζήτηση.

Δημοσ.
Στις 9/8/2019 στις 5:04 ΜΜ, m_zaxarias είπε

Λοιπόν καινούργιο αμάξι με παραγγελία από ελληνική αντιπροσωπεία (δεν θίγουμε ονόματα ακόμα) το παραλαμβάνω όλα καλά όλα ωραία. Το βάζω να το πουλήσω μετά από 8 χρονάκια και ο αγοραστής -εφόσον καθαρος ουρανος αστραπες δεν φοβάται- το πήγε σε μηχανικό και λαμαρινά. Όπου εκεί λοιπόν διαπιστώθηκε ότι το αμάξι είχε χτυπήσει σε πίσω αριστερή πόρτα και προφυλακτήρα είχε φτιαχτεί και είχε πουληθεί σε μένα για καινούργιο από την αντιπροσωπεία. Προφανώς έψαξα με αριθμό πλαισίου κλπ αλλά δεν υπάρχει κάποιο ατύχημα δηλωμένο η έστω να φαίνεται κάπου. Η αγορά έγινε εν τέλη από τον ενδιαφερόμενο προφανώς με ψαλίδι από μέρους μου λόγω του «τρακαρίσματος». Και ερωτώ εγώ πως μπορώ να κινηθώ για αυτήν την κοροϊδία από την αντιπροσωπεία και γενικά από την γερμανική εταιρεία; Έστειλα επιστολή στα κεντρικά της στην Ελλάδα αλλά δεν έβγαλα κάποια άκρη. Μέσω του συνηγόρου καταναλωτή ίσως μπορώ να κάνω κάτι; 

Δεν εισαι ο πρωτος ουτε ο τελευταιος! Αυτο ειναι ατιμία.. Πρεπει να το ξερει ο καταναλωτης και σε αυτα τα αυτοκινητα να υπαρχει μια εκπτωση! Αλλα ολα στο βωμο του κερδους!

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Δεν εισαι ο πρωτος ουτε ο τελευταιος! Αυτο ειναι ατιμία.. Πρεπει να το ξερει ο καταναλωτης και σε αυτα τα αυτοκινητα να υπαρχει μια εκπτωση! Αλλα ολα στο βωμο του κερδους!

Προσωπικά θεωρώ αδύνατο να μην διακρίνω την καινουργίλα του αυτοκινήτου.  Τη γυαλάδα του,  τη μυρωδιά του ....  Νομίζω ότι η ζημιά κι η επισκευή που αναφέρθηκε ότι προϋπήρχε, θα γινόταν αντιληπτή από τον αγοραστή μέσα σε δυο-τρεις μήνες αφότου το πήρε. Ιδιαίτερα στην απόχρωση του χρώματος του αυτοκινήτου, κάπου παρκαρισμένο στον ήλιο! Για έναν νέο κάτοχο αυτοκινήτου, το αυτοκίνητό του είναι το α και το ω τουλάχιστον της πρώτης χρονιάς κατοχής του. Όλη την ημέρα αυτό κοιτάζει! Από την άλλη, τόσα χρόνια που το είχε στην κατοχή του, δεν το πήγε ποτέ για σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας του;  Στα συνεργεία  αυτά, στο ετήσιο ή δίχρονο σέρβις γίνεται και έλεγχος χρώματος, διάβρωσης, στρέβλωσης αμαξώματος - και το γράφουν και στο βιβλίο σέρβις. Γιατί είναι όρος της πολύχρονης εγγύησης που δίνεται πλέον στα αυτοκίνητα (5-8 χρόνια εγγύηση μη διάτρησης / διάβρωσης - και άλλες εγγυήσεις).  Και το πληρώνεις στο σέρβις, το γράφουν το ποσό χρέωσης για τον έλεγχο στην απόδειξη! Κανένας - σε κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο - δεν είδε την επισκευή και αφού δεν την είδε γραμμένη στο βιβλίο του αυτοκινήτου, δεν ρώτησε σχετικά τον κάτοχο;  Το σύστημα αυτό (after sales/τεχνική υποστήριξη)  δεν λειτούργησε σε κανένα σημείο του; Τζάμπα πάνε τα λεφτά που πλήρωσε ο αγοραστής ενός νέου αυτοκινήτου [ενσωματωμένα στην αρχική τιμή αγοράς];

Η εκτίμησή μου  είναι ότι δεν υπήρξε ζημιά κι επισκευή - υπήρξε "κόλπο" του καινούργιου αγοραστή - που (βρήκε) κι έπιασε.

 

Γενικότερα: Αλλοίμονο αν "το κράτος/η κοινωνία μας", χρειάζεται να βάζει παντού, σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, "ελεγκτές και χωροφύλακες". Δεν μπορεί. Δεν θα βγει ποτέ, από πλευράς εξόδων! Ο καθένας μας πρέπει να έχει τα μάτια του ανοιχτά, ΠΑΝΤΑ.  Ειδικά για το χώρο του αυτοκινήτου (πωλήσεις-επισκευές), υπήρχε από "αποεξανέκαθεν" η χειρότερη φήμη. Είτε με τα γραμμάτια και την τοκογλυφία, είτε το συγκολλημένο αυτοκίνητο, είτε τα γυρισμένα χιλιόμετρα....  οι μαντράδες...  το μάζεμα προκαταβολών και μετά το κανόνι....  τα "μαστόρια με το αυτί", που μια ζημιά διόρθωναν, άλλες δυο προκαλούσαν!  Η κατάσταση (στο αυτοκίνητο) βελτιώθηκε τα τελευταία 15-20 χρόνια, με την απόσυρση, με τα τραπεζικά δάνεια, με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στην παραγωγή αυτοκινήτων.

Λύση για περιπτώσεις που μοιάζουν με την αναφερόμενη: Ίσως η σύνταξη  "κανόνα/κανονισμού" από τα καταναλωτικά σωματεία και τους θεσμικούς φορείς (ΣτΚ, Γ.Γ.Κ. κ.ά.), για αποφυγή τέτοινων περιπτώσεων. Οι συχνοί κι αυστηροί δειγματοληπτικοί έλεγχοι.

Αν ο υποψήφιος αγοραστής το φυσσάει (το παραδάκι), το παραγγέλνει κατευθείαν στο εργοστάσιο και του το φέρνουν είτε με αυτοκινητάμαξα είτε με το τραίνο είτε με κοντέινερ σε πλοίο! (ε αφού δεν υπάρχει εμπιστοσύνη τοπικά!)

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, testit είπε

Προσωπικά θεωρώ αδύνατο να μην διακρίνω την καινουργίλα του αυτοκινήτου.  Τη γυαλάδα του,  τη μυρωδιά του ....  Νομίζω ότι η ζημιά κι η επισκευή που αναφέρθηκε ότι προϋπήρχε, θα γινόταν αντιληπτή από τον αγοραστή μέσα σε δυο-τρεις μήνες αφότου το πήρε. Ιδιαίτερα στην απόχρωση του χρώματος του αυτοκινήτου, κάπου παρκαρισμένο στον ήλιο! Για έναν νέο κάτοχο αυτοκινήτου, το αυτοκίνητό του είναι το α και το ω τουλάχιστον της πρώτης χρονιάς κατοχής του. Όλη την ημέρα αυτό κοιτάζει! Από την άλλη, τόσα χρόνια που το είχε στην κατοχή του, δεν το πήγε ποτέ για σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας του;  Στα συνεργεία  αυτά, στο ετήσιο ή δίχρονο σέρβις γίνεται και έλεγχος χρώματος, διάβρωσης, στρέβλωσης αμαξώματος - και το γράφουν και στο βιβλίο σέρβις. Γιατί είναι όρος της πολύχρονης εγγύησης που δίνεται πλέον στα αυτοκίνητα (5-8 χρόνια εγγύηση μη διάτρησης / διάβρωσης - και άλλες εγγυήσεις).  Και το πληρώνεις στο σέρβις, το γράφουν το ποσό χρέωσης για τον έλεγχο στην απόδειξη! Κανένας - σε κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο - δεν είδε την επισκευή και αφού δεν την είδε γραμμένη στο βιβλίο του αυτοκινήτου, δεν ρώτησε σχετικά τον κάτοχο;  Το σύστημα αυτό (after sales/τεχνική υποστήριξη)  δεν λειτούργησε σε κανένα σημείο του; Τζάμπα πάνε τα λεφτά που πλήρωσε ο αγοραστής ενός νέου αυτοκινήτου [ενσωματωμένα στην αρχική τιμή αγοράς];

Η εκτίμησή μου  είναι ότι δεν υπήρξε ζημιά κι επισκευή - υπήρξε "κόλπο" του καινούργιου αγοραστή - που (βρήκε) κι έπιασε.

Γενικότερα: Αλλοίμονο αν "το κράτος/η κοινωνία μας", χρειάζεται να βάζει παντού, σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, "ελεγκτές και χωροφύλακες". Δεν μπορεί. Δεν θα βγει ποτέ, από πλευράς εξόδων! Ο καθένας μας πρέπει να έχει τα μάτια του ανοιχτά, ΠΑΝΤΑ.  Ειδικά για το χώρο του αυτοκινήτου (πωλήσεις-επισκευές), υπήρχε από "αποεξανέκαθεν" η χειρότερη φήμη. Είτε με τα γραμμάτια και την τοκογλυφία, είτε το συγκολλημένο αυτοκίνητο, είτε τα γυρισμένα χιλιόμετρα....  οι μαντράδες...  το μάζεμα προκαταβολών και μετά το κανόνι....  τα "μαστόρια με το αυτί", που μια ζημιά διόρθωναν, άλλες δυο προκαλούσαν!  Η κατάσταση (στο αυτοκίνητο) βελτιώθηκε τα τελευταία 15-20 χρόνια, με την απόσυρση, με τα τραπεζικά δάνεια, με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στην παραγωγή αυτοκινήτων.

Λύση για περιπτώσεις που μοιάζουν με την αναφερόμενη: Ίσως η σύνταξη  "κανόνα/κανονισμού" από τα καταναλωτικά σωματεία και τους θεσμικούς φορείς (ΣτΚ, Γ.Γ.Κ. κ.ά.), για αποφυγή τέτοινων περιπτώσεων. Οι συχνοί κι αυστηροί δειγματοληπτικοί έλεγχοι.

Αν ο υποψήφιος αγοραστής το φυσσάει (το παραδάκι), το παραγγέλνει κατευθείαν στο εργοστάσιο και του το φέρνουν είτε με αυτοκινητάμαξα είτε με το τραίνο είτε με κοντέινερ σε πλοίο! (ε αφού δεν υπάρχει εμπιστοσύνη τοπικά!)

Συγνωμη αλλά μάλλον δεν έχετε ιδέα από καινούργιο αυτοκίνητα. Όλα τα αμάξια είναι εισαγωγής τίποτα δεν παράγεται στην Ελλάδα. Τι σημαίνει αν το φυσάει το παραδάκι ο αγοραστής θα το παραγγείλει το αμάξι να έρθει με τραινο η καράβι. Όλα τα αυτοκίνητα με αυτόν τον τρόπο έρχονται. Πως αλλιώς μπορούν να έρθουν δηλαδή;

Και για να απαντήσω στην απορία σας το αυτοκίνητο προφανώς το πήγα και σε δικό μου λαμαρίνα για να γίνει έλεγχος. Δεν πίστεψα προφανώς τα δήθεν κόλπα του ενδιαφερόμενου ώστε να χαμηλώσει δήθεν την τιμή. Και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.

Επισης το εξουσιοδοτημένο σέρβις γινόταν στην ίδια αντιπροσωπεία από την οποία αγοράστηκε. Άρα μάλλον ήταν οργανωμένο το έγκλημα σε αυτό που λέτε ότι κάνουν έλεγχο και τα βρίσκουν αυτά. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, m_zaxarias είπε

Συγνωμη αλλά μάλλον δεν έχετε ιδέα από καινούργιο αυτοκίνητα. Όλα τα αμάξια είναι εισαγωγής τίποτα δεν παράγεται στην Ελλάδα. Τι σημαίνει αν το φυσάει το παραδάκι ο αγοραστής θα το παραγγείλει το αμάξι να έρθει με τραινο η καράβι. Όλα τα αυτοκίνητα με αυτόν τον τρόπο έρχονται. Πως αλλιώς μπορούν να έρθουν δηλαδή;

Και για να απαντήσω στην απορία σας το αυτοκίνητο προφανώς το πήγα και σε δικό μου λαμαρίνα για να γίνει έλεγχος. Δεν πίστεψα προφανώς τα δήθεν κόλπα του ενδιαφερόμενου ώστε να χαμηλώσει δήθεν την τιμή. Και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.

Επισης το εξουσιοδοτημένο σέρβις γινόταν στην ίδια αντιπροσωπεία από την οποία αγοράστηκε. Άρα μάλλον ήταν οργανωμένο το έγκλημα σε αυτό που λέτε ότι κάνουν έλεγχο και τα βρίσκουν αυτά. 

Πρακτικα τα επισκευασμενα-καινουργια αυτοκινητα δεν εχουν κανενα θεμα.. αλλα το θεμα ειναι ηθικο.. Γι αυτο καταληγω στο βωμο του κερδους!

4 ώρες πριν, m_zaxarias είπε

 Δεν πίστεψα προφανώς τα δήθεν κόλπα του ενδιαφερόμενου ώστε να χαμηλώσει δήθεν την τιμή. Και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.

 

Μην εισαι χαζος δεν χαμηλωνεις καμια τιμη! Αν δεν εχει παρει σασι-απο μεσα.. και απεξω ειναι λουλουδι δεν αφαιρεις ευρω!

Αν εισαι νοικοκυρης με ολο το ιστορικο του αυτοκινητου και το εχεις (πενα) μην κανεις εκπτωσεις!

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, m_zaxarias είπε

Συγνωμη αλλά μάλλον δεν έχετε ιδέα από καινούργιο αυτοκίνητα. Όλα τα αμάξια είναι εισαγωγής τίποτα δεν παράγεται στην Ελλάδα. Τι σημαίνει αν το φυσάει το παραδάκι ο αγοραστής θα το παραγγείλει το αμάξι να έρθει με τραινο η καράβι. Όλα τα αυτοκίνητα με αυτόν τον τρόπο έρχονται. Πως αλλιώς μπορούν να έρθουν δηλαδή;

Και για να απαντήσω στην απορία σας το αυτοκίνητο προφανώς το πήγα και σε δικό μου λαμαρίνα για να γίνει έλεγχος. Δεν πίστεψα προφανώς τα δήθεν κόλπα του ενδιαφερόμενου ώστε να χαμηλώσει δήθεν την τιμή. Και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.

Επισης το εξουσιοδοτημένο σέρβις γινόταν στην ίδια αντιπροσωπεία από την οποία αγοράστηκε. Άρα μάλλον ήταν οργανωμένο το έγκλημα σε αυτό που λέτε ότι κάνουν έλεγχο και τα βρίσκουν αυτά. 

Δυο καινούργια κατέχω και οδηγώ. Ένα vitara κι ένα smart  (2016 και τα δυο)! και από την αντιπροσωπεία της σμαρτ, πήγαν να μου φάνε το όφελος της απόσυρσης (ήταν για κανένα τρίμηνο, στις αρχές του 2016  στον "αέρα"). Αλλά  έδωσα ένα μάθημα (μέσω θεσμικών οργάνων και θεσμικών διαδικασιών) και το τακτοποίησα το ζήτημα. Πήρα όφελος απόσυρσης το καλοκαίρι του 2016, όταν είχε σταματήσει με το νόμο!

-----------

Εσύ είσαι ο "παθών" δηλ. ο "θιγόμενος";

Το έδωσες ή όχι ακόμα;

 

Για την περίπτωσή σου , κι επειδή βλέπω "πολύ λάδι λάδι... κι από τηγανίτα τίποτε", καταλήγω: 

Αν δεν το έδωσες ακόμα, και το ζαχαρώνει κάποιος ενδιαφερόμενος, μην κατεβαίνεις ούτε λεπτό. Άμα του αρέσει όπως είναι. 1ο χέρι είσαι. Ας πάει να βρει στους μαντράδες κάποιο παρόμοιο, με αλλαγμένα τα χιλιόμετρα, με άγνωστο 1ο ή 2ο ιδιοκτήτη. Συν'ηθως αυτά που πουλιούνται στα μεταχειρσμένα, ως 8 ετών, είναι αυτά των γραφείων ενοικιάσεων (σε νησιά)!  Αλλιώς περίμενε τον επόμενο ενδιαφερόμενο. Στην αγορά. όταν λένε "ατρακάριστο" εννοούν αυτοκίνητο που δεν πήρε το σασί... δεν ξεκολλήθηκαν κι ανασυγκολλήθηκαν σοβαρά τμήματά του. Σήμερα όλα τα άλλα μέρη του σύγχρονου αυτοκινήτου, είναι αντικαταστάσιμα! Κι όταν αλλαχτεί ένα φτερό ή μια πόρτα, δεν το λένε μετά "τρακαρισμένο"!  Παραμένει καινούργιο.

6 ώρες πριν, m_zaxarias είπε

...

Και για να απαντήσω στην απορία σας το αυτοκίνητο προφανώς το πήγα και σε δικό μου λαμαρίνα για να γίνει έλεγχος. Δεν πίστεψα προφανώς τα δήθεν κόλπα του ενδιαφερόμενου ώστε να χαμηλώσει δήθεν την τιμή. Και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.

Επισης το εξουσιοδοτημένο σέρβις γινόταν στην ίδια αντιπροσωπεία από την οποία αγοράστηκε. Άρα μάλλον ήταν οργανωμένο το έγκλημα σε αυτό που λέτε ότι κάνουν έλεγχο και τα βρίσκουν αυτά. 

τελικά, ποιο είναι το ζήτημα που σε απασχολεί, σε όλα αυτά που παραθέτεις;

1. Η κακιά αντιπροσωπεία με αυτό που σου έκανε - κι ανακαλύφθηκε μετά από 8 χρόνια;;

2. Ο επίμονος-ψακτικός-ψείρας υποψήφιος αγοραστής;

Απ. στο 1, δεν γίνεται τίποτε πλέον, μην ξαναψωνίσεις από αυτόν τον έμπορο... δυσφήμισέ τον στην παρέα σου (αλλά όχι δημόσια. μη γίνει κανένα νομικό μπλέξιμο)

Απ. στο 2, διώξτον... πέστου: μετά από αυτό που βρέθηκε, είμαι αναστατωμένος και προβληματισμένος, το αποσύρω από τη διαδικασία πώλησης για λόγους τιμής.  άστον να πάει στην ευχή, "ευχαριστημένος" που ανακάλυψε το ζήτημα - "και δεν τον γέλασες"!

 

Μη του το δώσεις να το οδηγήσει, μη στο πάρει κι εξαφανιστεί.... Πρώτα η τραπεζική κατάθεση όλου του ποσού...  Αμάξι 8 ετών, δεν πουλιέται ποτέ με γραμμάτια. όλα μπροστά!

 

Επεξ/σία από testit
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/8/2019 στις 5:04 ΜΜ, m_zaxarias είπε

Προφανώς έψαξα με αριθμό πλαισίου κλπ αλλά δεν υπάρχει κάποιο ατύχημα δηλωμένο η έστω να φαίνεται κάπου.

 

γενικά από την γερμανική εταιρεία

Φυσικα και δεν φαινεται καπου αφου δεν ειχε πινακιδες ουτε ηταν ασφαλισμενο. Αλλα και να ηταν λες να το δηλωναν? θα το εφτιαχναν μονοι τους αβαβα

Στις 9/8/2019 στις 7:53 ΜΜ, Eliaskat είπε

Μήπως ήταν ren@@lt?

 γερμανική εταιρεία λεει

 

Στο φιναλε, οσες ερωτησεις και να κανεις και να τραβηξεις το τοπικ δεν προκειται να σου πει κανενας αυτο που ονειρευεσαι και ελπιζεις, το να βγαλεις λεφτα μηνυοντας η κανοντας αγωγη στην αντιπροσωπεια.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...