Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά απο 1 μήνα λειτουργείας του SUP που πήρα από την DECATHLON άρχισε να χάνει αέρα σε σημείο που δεν δικαιολογείται από κακή χρήση κτλ.Όταν τους το πήγα πίσω μου είπαν πως ΜΟΝΟ επισκευή μπορούν να κάνουν καθώς ,σύμφωνα με τα λεγόμενα τους,κάποια γάτα το έσκισε!!!Τους εξηγούσα ότι είναι σε φυλασσόμενο χώρο και δεν έπαιρναν κουβέντα.Το μόνο που δέχονται είναι να μου κάνουν δωρεάν επισκευή.Έχει νόημα να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή?Τι μου προτείνετε? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Επεξ/σία από iliaskal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, zio10 said:

Αφού σου κάνουν δωρεάν επισκευή που είναι το οροβλημα;

Μαλλον θελει αντικατασταση με καινουριο

Επεξ/σία από Kostasspil
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, zio10 είπε

Νομίζω αυτό το κρίνει η εταιρεία.

Θέλω αντικατάσταση με καινούργιο γιατί η επισκευή γίνεται με κόλλα και patch.Δεν είναι σίγουρο πως θα αντέξει στο θαλασσινό νερό για αρκετό διάστημα..Επίσης έχω το sup μόλις ένα μήνα,αν αρχίσω απο τώρα τα μπαλώματα...

Επεξ/σία από iliaskal
  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, iliaskal said:

Θέλω αντικατάσταση με καινούργιο

Νομιζω παιζει αυτο που λεει ο zio. Αν το policy της εγγυησης λεει επισκευη, θα στο φτιαξουν, δε θα σ δωσουν αλλο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, iliaskal είπε

Θέλω αντικατάσταση με καινούργιο γιατί η επισκευή γίνεται με κόλλα και patch.Δεν είναι σίγουρο πως θα αντέξει στο θαλασσινό νερό για αρκετό διάστημα..Επίσης έχω το sup μόλις ένα μήνα,αν αρχίσω απο τώρα τα μπαλώματα...

Νομίζω ότι η εταιρία έχει την υποχρέωση να στο φτιάξει ή να στο αντικαταστήσει αν η ζημιά δεν έγινε από λάθος χρήση...δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι. Θα μπορούσαν να μην στο φτιάξουν καν δωρεάν αφού σου λένε ότι η ζημιά οφείλεται σε κακή χρήση.

Επεξ/σία από zio10
Δημοσ.

Τσεκαρε στο site τους την πολιτικη επιστροφων, καποιοι αναφερουν τι ισχυει

1 minute ago, zio10 said:

Θα μπορούσαν να μην στο φτιάξουν καν δωρεάν αφού σου λένε ότι η ζημιά οφείλεται σε κακή χρήση.

Νταξει αυτο πρεπει να αποδειχτει, αλλιως θυμιζει λιγο επισημα service που ολες τις βλαβες τις αποδιδουν στην υγρασια

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές...Δεν μπλέκω με συνήγορο καταναλωτή διότι μες το site αναφέρουν και επισκευή.Οποτε θα το επισκευάσουν και βλέπουμε αν θα κρατήσει

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Μπορεις να τους πεις τον προβληματισμο σου σχετικα  με το αν θα κρατησει η επισκευη και βλεπεις τι θα σου πουν

Με διαβεβαίωσαν πως η επισκευή θα κρατήσει.Και πως αν έχω πάλι οποιοδήποτε θέμα θα φροντίσουν γι αυτό.Απλώς με εκνεύρισε η θεωρία της γάτας και θεωρώ πως έχουν πάρει οδηγία να μην τα αλλάζουν και να τα επισκευάζουν

Δημοσ.

αν η επισκευή γίνει σωστά δεν θα έχεις κανενα πρόβλημα. σε φουσκωτό sup γνωστής μάρκας αγορασμένο online από UK παρουσιάστηκε ρωγμή στη βάση του αφαιρούμενου fin. πιθανον να ευθύνομαι και εγω επειδή δεν ήμουν ποτέ προσεκτικός στην αποθήκευση. εκτός εγγυησης πλέον στην 3ετία,  επικοινώνησα με τον βρετανό distributor (ο έλληνας απαράδεκτος για αυτό δεν το πήρα εξ αρχής από αυτόν) και σε μια εβδομάδα είχα χωρίς χρέωση ανταλλακτική βάση καθώς και 3 κομμάτια hypalon ύφασμα που αγκαλιάζουν τη βάση. μαζί ειχε και κόλα αλλα και οδηγίες σχετικά με την επισκευή. πήγα σε συνεργείο επισκευής φουσκωτών σκαφών και το sup ειναι σαν καινούργιο. αισθητικά είναι ελαφρώς πιο έντονο το χρώμα των καινούργιων τμημάτων. κόστος 30 ευρώ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...