enteacher04 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Γεια σας, Πριν έναν μήνα περίπου ο πατέρας μου έκανε για τη σύνδεση στο σπίτι του μεταφορά από wind σε nova. Η μεταφορά ολοκληρώθηκε πλέον, και στο σπίτι έχει κανονικά Nova πλέον. Χθες, τον πήρε τηλέφωνο η wind, και του πρότεινε να ξαναπάει εκεί, με μια πολύ δελεαστική προσφορά. Ο πατέρας μου τους ρώτησε βέβαια για το τι θα γίνει με το συμβόλαιο στη nova, που είναι πλέον ενεργό, και η απάντηση της wind ήταν ότι θα χρειαστεί να πληρώσει μόνο τους δύο πρώτους μήνες. Επίσης, του είπαν ότι δε θα χρειαστεί τίποτα περαιτέρω από γραφειοκρατικής άποψης με τη nova, θα τα αναλάβει όλα η wind. Επειδή και εγώ δεν είμαι σίγουρος, είπα να ρωτήσω αν όντως όλα αυτά ισχύουν - ξέρω ότι όσο πιο νωρίς σπάσεις το συμβόλαιο σου, τόσο πιο μεγάλο το πρόστιμο, και εδώ μιλάμε ότι το συμβόλαιο υπογράφτηκε πριν ένα μήνα, ακόμα δεν έχει έρθει καν ο πρώτος λογαριασμός από τη Nova. Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ότι όντως είναι έγκυρη η προσφορά της wind; Ευχαριστώ
helicoid Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Εάν δεν έχει αλλάξει πάλι ο νόμος και αν θυμάμαι και καλά υπαναχώρηση χωρίς πρόστιμο/ρήτρα μπορείς να κάνεις εντός 14 ημερών από την σύναψη της σύμβασης με τον νέο πάροχο, εφόσον αυτή έχει γίνει απομακρυσμένα/τηλεφωνικά. Αν έχει γίνει σε κατάστημα χάνεις το δικαίωμα, ομοίως αν έχουν περάσει 15 ημέρες. Εφόσον λες οτι έχει περάσει ένας μήνας και έχει πλέον ενεργοποιηθεί στο νέο πάροχο τότε με σιγουριά έχουν περάσει πάνω από 14 μέρες. Το μέγεθος του προστίμου υπαναχώρησης θα έχει να κάνει και με το αν η νέα σύμβαση με την Nova είναι 12μηνη ή 24μηνη. Όπως και να έχει, θα είναι κάμποσο το ποσό. Μην εμπιστεύεσαι αυτά που σου λένε οι τηλεπωλητές της κάθε εταιρείας, προσπαθούν να σε πείσουν με κάθε ψέμα για να πάρουν ποσοστό επι των πωλήσεων. Η μοναδική λύση θα είναι να δεσμεύσεις την Wind να σου πληρώσει η ίδια το πρόστιμο υπαναχώρησης στην Nova (όσο και αν είναι αυτό), να τους ενημερώσεις οτι καταγράφεις κι εσύ την συνομιλία και οτι αποτελεί συμβόλαιο κτλ, το οποίο όμως το κόβω χλωμότατο εώς scifi.
skoulas Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Ας τους πει στη Wind να του τα στειλουν ολα αυτα γραπτώς και επισης να αναφερουν οτι οποιαδηποτε χρηματικη αξιωση περα των 2 μηνων την αναλαμβανει η Wind και τοτε θα δεις ποσο ευκολα θα ξεκινησουν τα μα-μου-σου του... Στον συμβολαιο που υπεγραψε με τη Nova πρεπει να αναφερεται ξεκαθαρα ποια ειναι η ποινη για προωρη αναιτια αποχωρηση...η Wind (και η καθε Wind/Nova/Cosmote/Vodafone) σου λεει οτι θελεις να ακουσεις για να σε κανει να υπογραψεις...μετα σε αφηνουν να τρεχεις για να ξεμπερδεψεις... Αν κατσεις να διαβασεις τα διαφορα θεματα με αποχωρησεις απο παροχους θα δεις οτι σε αρκετους, κατα καιρους, εχουν γινει τηλεφωνα απο δικηγορους/εισπρακτικες εκ μερους των παροχων για τετοιου ειδους οφειλες αλλα μεχρι εκει...δε θυμαμαι να εχω διαβασει οτι καποιον τον εφτασαν στα δικαστηρια...Το οποιοδηποτε προστιμο μπορεις να επιλεξεις να μην το πληρωσεις αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα σταματησει να υπαρχει...αν καποια στιγμη θελησεις να επιστρεψεις στον παροχο θα πρεπει να τον εξοφλησεις και ισως σου ζητησουν extra εγγυηση...επισης οι παροχοι εχουν στα μελλοντικα σχεδια τους τη δημιουργια "μαυρης" λιστας για συνδρομητες που εχουν απληρωτες οφειλες με οτι συνεπαγεται αυτο... Γενικα το καρτελ δουλεψε καλα αυτη τη φορα και η "τρυπα" με τις αντιπροσφορες καλυφθηκε...πλεον οταν αποφασιζεις να φυγεις δεν μπορεις να γλυτωσεις την ποινη (εκτος απο την περιπτωση που δεν μπορουν να σου παρεχουν τις υπηρεσιες που σου υποσχεθηκαν)
enteacher04 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, θα πω στον πατέρα μου να μείνει στη Nova
elpaso1 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Ναι αλλά η κλήση συνήθως δεν καταγράφεται; Εκτός και αν είναι απλά τηλεφωνικές-εισπρακτικές εταιρίες. Δεν φοβουνται να λένε τέτοια ψέμματα;
jkoukos Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Έχει αλλάξει ο κανονισμός από αρχές του 2019. Επισημαίνεται ότι, εάν ο συνδρομητής καταγγείλει τη σύμβαση οποιαδήποτε στιγμή πριν παρέλθει διάστημα 2 μηνών από την έναρξή της, θα οφείλει να καταβάλει: Τα πάγια 2 μηνών. Την έκπτωση 2 μηνών και το εναπομείναν, πέραν των 2 μηνών, ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση συσκευής, εξοπλισμού ή κατασκευής γραμμής.
elpaso1 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 4 hours ago, jkoukos said: Έχει αλλάξει ο κανονισμός από αρχές του 2019. Οταν λεει να καταγγειλει τη συμβαση τι εννοει;
jkoukos Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτό που λέει η λέξη. Δύο συμβαλλόμενα μέρη (εσύ και ο πάροχος) έχετε συμφωνήσει σε κάποιο πακέτο υπηρεσιών με συγκεκριμένη χρονική περίοδο δέσμευσης, βάσει όρων που έχετε αποδεχθεί με ένα ενυπόγραφο συμβόλαιο. Θέλεις να διακόψεις πρόωρα την σύνδεση που έχεις με τον πάροχό σου και να πας σε άλλον. Αυτό ορίζεται ως καταγγελία από την πλευρά σου. Με απλά λόγια δεν θέλεις πλέον τις υπηρεσίες και θέλεις να σπάσεις το ενεργό συμβόλαιο. Ο κανονισμός το επιτρέπει αλλά προβλέπει κάποιες ποινές για αυτόν που την καταγγέλει πριν την προβλεπόμενη λήξη της. Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2019 από jkoukos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα