Liapisftw Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 3 λεπτά πριν, panosmania είπε Έχω την εντύπωση πως και ο κινητήρας με τα 140-170 έβγαζε προβλήματα Από όσο ξέρω οι κινητήρες με κωδικό bmy-blg ήταν αρκετά πιο αξιόπιστοι από τα πρώτης γενιάς cavd.
panos_90 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Το MiTo θα το ευχαριστηθείς σε δρόμο επαρχιακό με στροφές αλλά και σε αυτοκινητόδρομο. Από προβλήματα έχουμε και λέμε κυρίως η γωνιά τιμονιού (κόστος επισκευής γύρω στα 300€ ή αλλαγή κολώνας γύρω στα 900€) , στα Multiair πονάνε στην μονάδα λόγω αστοχίας αλλά και λόγω συντήρησης. Γενικά ο συγκεκριμένος κινητήρας θέλει επιμελή συντήρηση και σωστή χρήση. Θεωρώ πως μέσα στην πόλη-κίνηση υποφέρουν, όπως και όλα τα τούρμπο. Ό,τι πληροφορία θες για το MiTo μπορείς να με ρωτήσεις
panosmania Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, panos_90 είπε Το MiTo θα το ευχαριστηθείς σε δρόμο επαρχιακό με στροφές αλλά και σε αυτοκινητόδρομο. Από προβλήματα έχουμε και λέμε κυρίως η γωνιά τιμονιού (κόστος επισκευής γύρω στα 300€ ή αλλαγή κολώνας γύρω στα 900€) , στα Multiair πονάνε στην μονάδα λόγω αστοχίας αλλά και λόγω συντήρησης. Γενικά ο συγκεκριμένος κινητήρας θέλει επιμελή συντήρηση και σωστή χρήση. Θεωρώ πως μέσα στην πόλη-κίνηση υποφέρουν, όπως και όλα τα τούρμπο. Ό,τι πληροφορία θες για το MiTo μπορείς να με ρωτήσεις Αν δεν κάνω λάθος με τα 120 και 155 άλογα δεν είναι multiair όπως η επόμενη γενιά με τα 135 και 170 αντίστοιχα . Σχετικά με τα σέρβις Και τα ανταλλακτικά τους θεωρείς ότι είναι ακριβά τι εννοώ ακριβά εννοώ αν είναι φυσιολογικές οι τιμές ( για να μην παρεξηγηθώ δεν είπα να είναι τζάμπα αλλά να είναι σεβαστά )
zio10 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δες και το bravo αν είσαι προς τα ιταλικά. Νομίζω ίδιος κινητήρας αλλά μεγαλύτερο αυτοκίνητο με πιο άνετους χώρους. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Παρ'το άμα σου έχει γυαλίσει καμία γραμματέας στο σέρβις και θες να της κολλήσεις...
panos_90 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 11 ώρες πριν, panosmania είπε Αν δεν κάνω λάθος με τα 120 και 155 άλογα δεν είναι multiair όπως η επόμενη γενιά με τα 135 και 170 αντίστοιχα . Σχετικά με τα σέρβις Και τα ανταλλακτικά τους θεωρείς ότι είναι ακριβά τι εννοώ ακριβά εννοώ αν είναι φυσιολογικές οι τιμές ( για να μην παρεξηγηθώ δεν είπα να είναι τζάμπα αλλά να είναι σεβαστά ) Σωστά τα μόνο 135 και 170 (QV) είναι multiair. Σε νορμάλ οδήγηση λίγο πιο οικονομικά κατά 0.50-1 l/100km. Τα σέρβις είναι στα φυσιολογικά επίπεδα, αλλά εξαρτάται που θα τα κάνεις. Δηλαδή για να καταλάβεις σέρβις λάδια (selenia), φίλτρο, λαδιού, φίλτρο αέρα, φίλτρο A/C, φίλτρο Multiair, ιμάντες στα 350€ σε εξειδικευμένο συνεργείο Alfa Romeo. Μπορείς όμως να δώσεις και 250€-300€ για τα ίδια. Σε Multiair καλό είναι οι αλλαγές να γίνονται max 7000 km. Γενικά είναι αυτοκίνητα που θέλουν επιμελή συντήρηση.
panosmania Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 11 ώρες πριν, zio10 είπε Δες και το bravo αν είσαι προς τα ιταλικά. Νομίζω ίδιος κινητήρας αλλά μεγαλύτερο αυτοκίνητο με πιο άνετους χώρους. Είδα και σε bravo αλλά δύσκολα βρίσκεις με λίγα χιλιόμετρα και σε καλή κατάσταση με νορμαλ τιμή γενικά όμως κοιτάω 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα