Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σκεφτόμουν για την αγορά ενός Alfa Romeo Mito προσανατολίστηκα προς αυτό το μοντέλο καθώς ύστερα από λίγο ψάξιμο είδα πως ο κινητήρας του θεωρείται αξιόπιστος σε σχέση με κάποιον αντίστοιχο κινητήρα του golf v ( 140-170). Βέβαια δεν γνωρίζω σχετικά με το κόστος συντήρησης που έχει το συγκεκριμένο αμάξι Όποτε θα ήθελα να μάθω όσο τον δυνατόν περισσότερες πληροφορίες καθώς δεμ μπορώ να καταλήξω .θεωρειται πως αξίζει σαν επιλογή το συγκεκριμένο αμάξι ;

Δημοσ.

Ίσως καλό θα ήταν να αποφύγεις αυτό με τον Multiair κινητήρα καθώς όταν έψαχνα για αμάξι το 2016 και πήγα μια giulietta για έλεγχο σε αντιπροσωπεία ,μου ανέφεραν ΄ότι είχαν αρκετά προβλήματα με τα Multiair, βέβαια προσωπική εμπειρία δεν είχα καθώς τελικά δεν την πήρα.Κόστος ανταλλακτικού περίπου 100 ευρώ.Αν μπορεί κάποιος κάτοχος να το επιβεβαιώσει καλώς.

Δημοσ.

Καταρχάς μιλάς για βενζίνη η πετρέλαιο;
Για τι κυβισμό και ίππους ενδιαφέρεσαι;
Χρονολογία;
Budget;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις δίκιο η περιγραφή μου δεν είμαι σωστή κοιτάω προς βενζίνη ουσιαστικά κοιτούσα για τον κινητήρα με τα 135 άλογα που φοράμε και τα αντίστοιχα grande Punto αλλά πιο εύκολα βρίσκεις με τα 155 άλογα . Αναφέρομαι σε 1400 κυβικά . Όσο αναφορά τα χρήματα θεωρώ πως ψάχνω γιατί κάποια ευκαιρία γύρω στα 7000 άντε 7500 με λίγα χιλιόμετρα . Ο λόγος που σκεφτόμουν γι αυτό το αμάξι και όχι για κάποιο grande Punto είναι καθώς έχουν παραπλήσια τιμή με τα αντίστοιχα Punto και συνήθως μπορείς να βρεις με λιγότερα χιλιόμετρα 

Επεξ/σία από panosmania
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Παρε το golf το 7αρι, ασε τα πρώτα τα 5αρια.

Αργότερα μπορεις να το πουλησεις σαν νερό

7 αρι με τουλάχιστον 105-115 άλογα σε τι τιμη βρίσκεις ;;ακόμα για polo γιατί σε αγγελίες από ιδιώτη δεν βρίσκεις με το ζόρι να βρεις κανένα polo tsi 105 άλογα σε τιμή κοντά στα 8000

Επεξ/σία από panosmania
Δημοσ.

Tsi > Multiair και σε αξιοπιστία και σε δύναμη. Στα χρήματα που κοιτάς πιστεύω βρίσκεις golf 5 140αρι με κινητήρα bmy που θεωρείται αξιόπιστος σε σχέση με τους αρχικούς cavd.

Δημοσ.
2 hours ago, panosmania said:

7 αρι με τουλάχιστον 105-115 άλογα σε τι τιμη βρίσκεις ;;ακόμα για polo γιατί σε αγγελίες από ιδιώτη δεν βρίσκεις με το ζόρι να βρεις κανένα polo tsi 105 άλογα σε τιμή κοντά στα 8000

Δυστυχώς δύσκολα βρίσκεις Polo ή Ibiza του 15-17 με τον 1.0 tsi σε φυσιολογική τιμή(10-13κ), αυτά τα λίγα που προσφέρονται φεύγουν αμέσως!  Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ζητάνε 8-10κ για τον 1.2tsi με 80κ + χλμ.  Στην περίπτωση του 1.2 tsi αν δεν έχει γίνει αλλαγή της καδενας και του τεντωτηρα εντός εγγύησης θα επωμιστείς εσύ το κόστος. 

Τα μικρά λόγω μεγάλης ζήτησης έχουν φτάσει να κοστίζουν όσο τα μεγάλα, οπότε ίσως αξίζεις να ρίξεις μια ματιά στα μεγάλα. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, VaggD είπε

Δυστυχώς δύσκολα βρίσκεις Polo ή Ibiza του 15-17 με τον 1.0 tsi σε φυσιολογική τιμή(10-13κ), αυτά τα λίγα που προσφέρονται φεύγουν αμέσως!  Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ζητάνε 8-10κ για τον 1.2tsi με 80κ + χλμ.  Στην περίπτωση του 1.2 tsi αν δεν έχει γίνει αλλαγή της καδενας και του τεντωτηρα εντός εγγύησης θα επωμιστείς εσύ το κόστος. 

Τα μικρά λόγω μεγάλης ζήτησης έχουν φτάσει να κοστίζουν όσο τα μεγάλα, οπότε ίσως αξίζεις να ρίξεις μια ματιά στα μεγάλα. 

Γι αυτό ακριβώς κοιτούσα κάτι πιο μεγάλο και απλά έβλεπα το mito καθώς από ότι κατάλαβα δεν είναι τόσο ζημιάρικα σαν αμάξια εκτός και αν έχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο απλά θα ήθελα να μην σέρνεται υπερβολικά δηλαδή δεν θα ήθελα κάτι με 70-80 άλογα 

Επεξ/σία από panosmania
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Liapisftw said:

Tsi > Multiair και σε αξιοπιστία και σε δύναμη. Στα χρήματα που κοιτάς πιστεύω βρίσκεις golf 5 140αρι με κινητήρα bmy που θεωρείται αξιόπιστος σε σχέση με τους αρχικούς cavd.

Αν δεν κάνω λάθος και ο caxa 122ps δεν είχε κάποιο πρόβλημα.? 

20 minutes ago, panosmania said:

Γι αυτό ακριβώς κοιτούσα κάτι πιο μεγάλο και απλά έβλεπα το mito καθώς από ότι κατάλαβα δεν είναι τόσο ζημιάρικα σαν αμάξια εκτός και αν έχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο απλά θα ήθελα να μην σέρνεται υπερβολικά δηλαδή δεν θα ήθελα κάτι με 70-80 άλογα 

Για Multiair δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, όμως όλες οι πρώτες γενιές turbo είχαν θέματα, ακόμα και ο ecoboost που εκβιάζεται τα 2 πρώτα χρόνια είχε θάματα. 

Δοθέντος ότι ο 1.4 tsi με τα 122 δεν έχει κάποιο θέμα. Μπορείς να δεις αυτά :

https://www.car.gr/18261818-volkswagen-golf-highline-tsi-122-ps

https://www.car.gr/23273882-volkswagen-golf

https://www.car.gr/23077257-volkswagen-golf-tsi-highline-122hp

https://www.car.gr/23284060-volkswagen-golf-1-4-tsi-122ps-highline-dsg

Εσκεμμένα επέλεξα μοντέλα μετά το 10 ώστε να αποφύγεις πρώτες παρτίδες με τυχόν προβλήματα. Είναι λίγο ακριβότερα αλλα με παζάρι και οικονομία τα φτάνεις. Υπάρχουν και ποιο φθηνά αλλά είναι σχεδόν γυμνα.  Με αυτά τα φίλτρα μπορείς να δεις ότι θες. 

https://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_power=>100&engine_power=<140&engine_power=100-140&engine_size=>1300&engine_size=<1400&engine_size=1300-1400&fuel_type=1&make=251&mileage=<150000&model=828&pg=2&price=<9000&sort=red

 

Επεξ/σία από VaggD
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, VaggD είπε

Αν δεν κάνω λάθος και ο caxa 122ps δεν είχε κάποιο πρόβλημα.?

Μια χαρά και ο caxa. Εγώ cavd έχω. Τα μοντέλα μετά το 2011 δεν έχουν κανένα απόλυτος θεμα. Τα προβληματικά είναι του 2008 2009 2010.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, Liapisftw said:

Μια χαρά και ο caxa. Εγώ cavd έχω. Τα μοντέλα μετά το 2011 δεν έχουν κανένα απόλυτος θεμα. Τα προβληματικά είναι του 2008 2009 2010.

Αυτό ισχύει για τον 1.4 μόνο ή και για τον 1.2?  Φίλος με Polo  1.2 του 11 αλλαξε καδενα εντός εγγύησης.  Οπότε ο φίλος να αγνοήσει αυτά που του πρότεινα και να αποφύγει τον 1.4 πριν το 11? 

Επεξ/σία από VaggD
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, VaggD είπε

Αυτό ισχύει για τον 1.4 μόνο ή και για τον 1.2?  Φίλος με Polo  1.2 του 11 αλλαξε καδενα εντός εγγύησης.  Οπότε ο φίλος να αγνοήσει αυτά που του πρότεινα και να αποφύγει τον 1.4 πριν το 11? 

Καλό είναι να αποφύγει τα 1.4 πριν του 11 και να πάρει το μοντέλο που θέλει από το 11 και μετά. Παράδειγμα στα Σιρόκο που έχω εγώ αν δεις τιμές πριν του 11 και μετά του 11 έχουν αρκετή διαφορά. Τα πρώτα ήταν προβληματικά και τα σκοτώνουν.

Τα 1.2 από όσο ξέρω δεν έχουν θέμα χρονολογίας. Δεν παρουσίασαν κατι ιδιαίτερο.

Επεξ/σία από Liapisftw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, VaggD είπε

Αν δεν κάνω λάθος και ο caxa 122ps δεν είχε κάποιο πρόβλημα.? 

Για Multiair δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, όμως όλες οι πρώτες γενιές turbo είχαν θέματα, ακόμα και ο ecoboost που εκβιάζεται τα 2 πρώτα χρόνια είχε θάματα. 

Δοθέντος ότι ο 1.4 tsi με τα 122 δεν έχει κάποιο θέμα. Μπορείς να δεις αυτά :

https://www.car.gr/18261818-volkswagen-golf-highline-tsi-122-ps

https://www.car.gr/23273882-volkswagen-golf

https://www.car.gr/23077257-volkswagen-golf-tsi-highline-122hp

https://www.car.gr/23284060-volkswagen-golf-1-4-tsi-122ps-highline-dsg

Εσκεμμένα επέλεξα μοντέλα μετά το 10 ώστε να αποφύγεις πρώτες παρτίδες με τυχόν προβλήματα. Είναι λίγο ακριβότερα αλλα με παζάρι και οικονομία τα φτάνεις. Υπάρχουν και ποιο φθηνά αλλά είναι σχεδόν γυμνα.  Με αυτά τα φίλτρα μπορείς να δεις ότι θες. 

https://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_power=>100&engine_power=<140&engine_power=100-140&engine_size=>1300&engine_size=<1400&engine_size=1300-1400&fuel_type=1&make=251&mileage=<150000&model=828&pg=2&price=<9000&sort=red

Το πρώτο που έστειλες συμπαθητικό φαίνεται τα αλλά είναι από μαντράδες όποτε δεν τα κοιτάω . Τώρα κοιτά γενικά ψάχνω κάτι με λίγα χιλιόμετρα όσο τον δυνατόν . Το mito με τα 155 δεν είναι multiair νομίζω 

2 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Tsi > Multiair και σε αξιοπιστία και σε δύναμη. Στα χρήματα που κοιτάς πιστεύω βρίσκεις golf 5 140αρι με κινητήρα bmy που θεωρείται αξιόπιστος σε σχέση με τους αρχικούς cavd.

Έχω την εντύπωση πως και ο κινητήρας με τα 140-170 έβγαζε προβλήματα 

Επεξ/σία από panosmania
Δημοσ.
1 minute ago, panosmania said:

Το πρώτο που έστειλες συμπαθητικό φαίνεται τα αλλά είναι από μαντράδες όποτε δεν τα κοιτάω . Τώρα κοιτά γενικά ψάχνω κάτι με λίγα χιλιόμετρα όσο τον δυνατόν . Το mito με τα 155 δεν είναι multiair νομίζω 

Τα έστειλα ως παράδειγμα. Αν σου αρέσει η mito ψαξε για τον κινητήρα να μάθεις τα πάντα. Ο ιδίως μπαίνει σε punto & bravo. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...