Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ενώ με 15000 θα πάρει μεγάλο γερμανικό αυτοκίνητο αξιόπιστο και με εγγύηση.

    Περί αξιοπιστίας δεν μπορώ να έχω ούτε άποψη για κάτι συγκεκριμένο , ο λόγος είναι ότι δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω οι τυχόν βλάβες που παρουσιάζονται αν οφείλονται σε αστοχία υλικού η σε κακή συντήρηση πράγμα για το οποίο δεν μπορούν να βγουν εύκολα συμπεράσματα . Αν δλδ αυτός που αναφέρεται με δυσαρέσκεια σε κάποιο μοντέλο αυτοκινήτου , όντως και παρά την τακτική συντήρηση έπεσε σε κακή ποιότητα υλικών και κατασκευής .

   Σίγουρα η πολυπλοκότητα στην κατασκευή και τα συνοδευτικά εξαρτήματα και γκατζετ θα κοστίσει περισσότερο σε περίπτωση ζημίας η επισκευών .

Επεξ/σία από babisskg
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Άλλη γενιά αυτή. Το είχαν χαμηλώσει σε σύγκριση με την πρωτη. Η γενιά Auris 07-12 ειχε αυτα τα θεματα...

Καλύτερα κανα i10 :P 

Προφανως όλα φτανουν τα 100-120. Δεν αρκει αυτο για να κανεις ταξίδι, πόσο μάλλον με μεγάλη οικογένεια. 

Εγω προτείνω starlet...

"Μια χαρά ταξίδι κάνεις και με αυτό, δεν είναι λίγα τα άλογα"

Μετάφραση

Βγαίνω στην αριστερή λωρίδα ξυρισμένος και μεχρι να περάσω το φορτηγό έχω βγάλει πάλι γένια...

Αναλόγως, για πολλούς αρκεί. Τόσα αυτοκίνητα ταξίδευαν και ταξιδεύουν με τόσα και λιγότερα άλογα... άσε που δεν υπάρχει κάποιο όριο να πεις από τόσα και πάνω είναι οκ.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, zio10 είπε

Αναλόγως, για πολλούς αρκεί. Τόσα αυτοκίνητα ταξίδευαν και ταξιδεύουν με τόσα και λιγότερα άλογα... άσε που δεν υπάρχει κάποιο όριο να πεις από τόσα και πάνω είναι οκ.

   Η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στο ποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσει σε αγορά και συντήρηση μεγάλης ιπποδύναμης , βλέπε πάνω από 150 άλογα . Τα υπόλοιπα βρίσκονται στην σφαίρα του επιθυμητού και τών ελπίδων που πεθαίνουν πάντα τελευταίες . 

   Σαφέστατα ένα αυτοκίνητο έχει υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας όταν έχει 250 άλογα και αναλογία κιλών στον ίππο κάτω του δέκα , όμως αυτά τα χαρακτηριστικά κοστίζουν αρκετά η αν προτιμάτε θα ήθελα κι εγώ μια BMW M5 , όμως σε απλά ελληνικά δεν είναι για την δική μου τσέπη . Το επόμενο βήμα λοιπόν είναι να κοιτάξω για κάτι φθηνότερο , λιγότερο δυνατό , περισσότερο οικονομικό σε αγορά και συντήρηση , αποφεύγοντας τους αστοχους χαρακτηρισμούς γύρω από τα αντικείμενα τα οποία σχεδιάστηκαν από ανθρώπους , μηχανικούς , σχεδιαστές κλπ αχρηστεύοντας την δουλειά όλων αυτών με μια και μόνο λέξη .

   Όλοι αυτοί ήταν ανόητοι δλδ και εγώ κάποιο είδος άτυπου γκουρού , όπου γνωρίζω και από αυτό και από εκείνο και από το άλλο .

Δημοσ.

Καλά και τα 150 άλογα δεν είναι κάτι τρελό πλέον, τα βρίσκεις φτηνά και τα συντηρείς εξίσου φτηνά. 

Απλά, επειδή όπως έγραψα δεν υπάρχει κάποιος στάνταρ αποδεκτός αριθμός, θα βρεθεί κάποιος που θα πει ότι και αυτά είναι λίγα και επικίνδυνα κοκ.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, zio10 είπε

Καλά και τα 150 άλογα δεν είναι κάτι τρελό πλέον, τα βρίσκεις φτηνά και τα συντηρείς εξίσου φτηνά. 

Απλά, επειδή όπως έγραψα δεν υπάρχει κάποιος στάνταρ αποδεκτός αριθμός, θα βρεθεί κάποιος που θα πει ότι και αυτά είναι λίγα και επικίνδυνα κοκ.

    Ευνόητο και λογικό , όμως αν μιλήσουμε για καθημερινότητα και σφιχτό διαθέσιμο εισόδημα , τότε οι επιλογές είναι συγκεκριμένες .

   Οι διαθέσιμες ιπποδυνάμεις σήμερα βασίζονται πρωτίστως στην ύπαρξη ενός η και δύο μαζί συμπιεστών , αφού τα εργοστάσια σχεδιάζουν από κοινού κινητήρες , με λίγα κυβικά , οπότε η προσθήκη κάποιου τύπου συμπίεσης είναι αναγκαία για να κινήσει το σύνολο με κάποια αξιοπρέπεια , σύνολο το οποίο βάρυνε από την προσθήκη ηλεκτρονικών , βοηθημάτων πάσης φύσεως και μορφής , όχι ότι είναι άχρηστα , όμως η προσθήκη ενός μεγάλου ατμοσφαιρικού θα ανέβαζε τα κόστη σε άλλο επίπεδο .

   Φυσικά κανείς δεν ρωτάει το κόστος αντικατάστασης μιας τουρμπίνας όταν πάει για αγορά , η στιγμή είναι φορτισμένη αρκετά από την επιθυμία απόκτησης ώστε τέτοια πράγματα να περνάνε απαρατήρητα . Το άκουσμα των 150 ίππων είναι συνήθως αρκετό για να κάμψει όλες τις αντιστάσεις .

Δημοσ.

-Θελω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο μεγαλο γερμανικο για 5μελη οικογενεια με χωρους για μετακινησεις εκτος πολης

-insomniacs:στα ιδια λεφτα παρε ενα καινουριο yaris που ειναι γιαπωνεζικο

  • Confused 1
Δημοσ.

Εγώ λέω μην πάρεις τίποτα.βολεψου τώρα με ότι εχεις και οταν οπως το πας σε ενα χρονο ερθει και το τριτο πσιδι να το παρεις σαν πολυτεκνος που θα παρεις καλυτερο αυτοκινητο κσι καινούριο σε αυτά τα λεφτά.σκεψου το.δεν είναι κακη ιδέα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, babisskg είπε

   Η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στο ποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσει σε αγορά και συντήρηση μεγάλης ιπποδύναμης , βλέπε πάνω από 150 άλογα . Τα υπόλοιπα βρίσκονται στην σφαίρα του επιθυμητού και τών ελπίδων που πεθαίνουν πάντα τελευταίες . 

   Σαφέστατα ένα αυτοκίνητο έχει υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας όταν έχει 250 άλογα και αναλογία κιλών στον ίππο κάτω του δέκα , όμως αυτά τα χαρακτηριστικά κοστίζουν αρκετά η αν προτιμάτε θα ήθελα κι εγώ μια BMW M5 , όμως σε απλά ελληνικά δεν είναι για την δική μου τσέπη . Το επόμενο βήμα λοιπόν είναι να κοιτάξω για κάτι φθηνότερο , λιγότερο δυνατό , περισσότερο οικονομικό σε αγορά και συντήρηση , αποφεύγοντας τους αστοχους χαρακτηρισμούς γύρω από τα αντικείμενα τα οποία σχεδιάστηκαν από ανθρώπους , μηχανικούς , σχεδιαστές κλπ αχρηστεύοντας την δουλειά όλων αυτών με μια και μόνο λέξη .

   Όλοι αυτοί ήταν ανόητοι δλδ και εγώ κάποιο είδος άτυπου γκουρού , όπου γνωρίζω και από αυτό και από εκείνο και από το άλλο .

Θα στειλω μια επιστολη μετανοιας στη Honda που ειπα κουβαδακι το Jazz. 

Τα διαφορα αυτοκίνητα καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, αν εγώ θέλω ένα αμάξι να κάνω το 99% των διαδρομών μου στην πόλη γιατί γυρίζω όλο το λεκανοπέδιο για τη δουλειά μου, δε με ενδιαφέρουν τα πολλά άλογα, ούτε τα εξεζητημένα συστήματα ασφαλείας, ουτε η άνεση στην εθνική. Με νοιάζει η αξιοπιστία, η οικονομία, και να έχει ενα AC κι ενα ηχοσύστημα. Και μπορεί ενα μικρό Toyota ή Honda ή Hyundai να καλύψει εξαιρετικά τις ανάγκες μου.

Αυτό δε σημαίνει όμως οτι αυτό είναι κι οικογενειακό αυτοκίνητο. Αν τα μικρά κάλυπταν όλες τις πιθανές απαιτήσεις των πελατών, οι κατασκευαστές θα σταματούσαν να βγάζουν μεγάλα. Η οικογένεια που κάνει ταξίδια θέλει χώρους (όχι με μπαγκαζιέρες) και πολλά άλογα, όχι για τρέξιμο αλλά για ασφάλεια. Ενα φορτωμένο σα γαϊδούρι μικρό αυτοκίνητο με 100 άλογα, δεν είναι ασφαλές ούτε άνετο σε ταξίδι. Αν πας μέχρι την Κόρινθο οκ, για πιο πολύ δεν. 

Κι αντε, αν ο φίλος διέθετε μέχρι 5,000€ κι ήταν ζορισμένος οικονομικά, να πω οκ για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Αλλά αφού μπορεί να διαθέσει ενα αρκετά καλό ποσό, είναι βλαμμένο να μην πάρει ένα μεγάλο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και να πάρει ένα μικρό καινούριο, που στην πραγματικότητα δεν τον εξυπηρετεί, μόνο γιατί είναι γιαπωνέζικο. Και στο κάτω κάτω, υπάρχει κόσμος που απο το αυτοκίνητό του δεν έχει απαίτηση να έχει μόνο καθίσματα, 4 ρόδες, τιμόνι και AC. Και μεταξύ της Μ5 και του Jazz, υπάρχουν δεκάδες μοντέλα που και άνετα είναι, κι ασφαλή και έχουν μεγάλη ιπποδύναμη. 

Φιλικα

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Θα στειλω μια επιστολη μετανοιας στη Honda που ειπα κουβαδακι το Jazz. 

Τα διαφορα αυτοκίνητα καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, αν εγώ θέλω ένα αμάξι να κάνω το 99% των διαδρομών μου στην πόλη γιατί γυρίζω όλο το λεκανοπέδιο για τη δουλειά μου, δε με ενδιαφέρουν τα πολλά άλογα, ούτε τα εξεζητημένα συστήματα ασφαλείας, ουτε η άνεση στην εθνική. Με νοιάζει η αξιοπιστία, η οικονομία, και να έχει ενα AC κι ενα ηχοσύστημα. Και μπορεί ενα μικρό Toyota ή Honda ή Hyundai να καλύψει εξαιρετικά τις ανάγκες μου.

Αυτό δε σημαίνει όμως οτι αυτό είναι κι οικογενειακό αυτοκίνητο. Αν τα μικρά κάλυπταν όλες τις πιθανές απαιτήσεις των πελατών, οι κατασκευαστές θα σταματούσαν να βγάζουν μεγάλα. Η οικογένεια που κάνει ταξίδια θέλει χώρους (όχι με μπαγκαζιέρες) και πολλά άλογα, όχι για τρέξιμο αλλά για ασφάλεια. Ενα φορτωμένο σα γαϊδούρι μικρό αυτοκίνητο με 100 άλογα, δεν είναι ασφαλές ούτε άνετο σε ταξίδι. Αν πας μέχρι την Κόρινθο οκ, για πιο πολύ δεν. 

Κι αντε, αν ο φίλος διέθετε μέχρι 5,000€ κι ήταν ζορισμένος οικονομικά, να πω οκ για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Αλλά αφού μπορεί να διαθέσει ενα αρκετά καλό ποσό, είναι βλαμμένο να μην πάρει ένα μεγάλο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και να πάρει ένα μικρό καινούριο, που στην πραγματικότητα δεν τον εξυπηρετεί, μόνο γιατί είναι γιαπωνέζικο. Και στο κάτω κάτω, υπάρχει κόσμος που απο το αυτοκίνητό του δεν έχει απαίτηση να έχει μόνο καθίσματα, 4 ρόδες, τιμόνι και AC. Και μεταξύ της Μ5 και του Jazz, υπάρχουν δεκάδες μοντέλα που και άνετα είναι, κι ασφαλή και έχουν μεγάλη ιπποδύναμη. 

Φιλικα

    Χαίρομαι για την φιλικότητα , έδωσα ήδη αρκετές εξηγήσεις για τον τρόπο που σκέφτομαι γύρω από το ζήτημα , ας επαναλάβω όμως μήπως και δεν εκφράστηκα σωστά εξ αρχής . Μίλησα για συγκεκριμένο αυτοκίνητο το οποίο παρεμπιπτόντως είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία , θα μπορούσε να είναι Γερμανικής συναρμολόγησης αν αφορούσε κάτι άλλο σε άλλη κατηγορία . Πιστεύω πως το συγκεκριμένο μοντέλο , είναι απολύτως κατάλληλο , σαν αγορά καινούργιου , διότι έχει αρκετούς χώρους , όπως κοντά στα 400 λίτρα χώρου αποσκευών χωρίς να πέσουν τα πίσω καθίσματα , η διαμόρφωση των οποίων γίνεται με ιδιαίτερα πολλούς τρόπους , ακόμη ανασηκώνεται μόνο η βάση των πίσω καθισμάτων , έχει τον απολύτως απαιτούμενο εξοπλισμό , δεν έχει πολυπλοκότητα στην κατασκευή του κινητήρα , του έδιναν τα σέρβις δωρεάν σε βάθος πενταετίας , ίσως να μην υφίσταται πλέον , με μόνο έξοδο την εργασία στα 39 ευρώ . Η τιμή του σαν καινούργιο στην απλή έκδοση ήταν αρκετά δελεαστική , λίγο πάνω από 15 χιλ ευρώ . Ο κινητήρας του είναι απολύτως ατμοσφαιρικός με μεγάλη αξιοπιστία , φυσικά ανέφερα ήδη την ονομαστική ιπποδύναμη των 109 ίππων , χωρίς να αποκλείεται στο δυναμομετρο να βρούμε και κάτι περισσότερο η λιγότερο . Κατά την γνώμη μου παραμένει μια λογική αγορά , απόλυτα ικανή να ικανοποιήσει μια οικογένεια στις καθημερινές και όχι μόνον ανάγκες . Κανείς δεν θα μπει στην διαδικασία να κάνει συγκρίσεις με άλλες κατασκευές , παρά μόνον με αντίστοιχες .

    Η λογική πίσω από μια τέτοια αγορά δεν έχει να κάνει με ιπποδυνάμεις αλλά με χρηστικότητα και αξιοπιστία σε βάθος χρόνου . Μίλησα ήδη για ένα passepartout όχημα . 

   Αναγνωρίζω την διαφορετικότητα στις απόψεις , όχι τους χαρακτηρισμούς όμως , θα μπορούσα με μεγάλη ευκολία να μιλήσω για κακής ποιότητας κατασκευές με διάσημο όνομα , συναρμολογημενες ένθεν κι εκείθεν , από εξαρτήματα συγκεντρωμένα από διάφορα εργοστάσια ανά την υφήλιο , μου είναι όμως αδιάφορο . 

  Η άποψη μου ήταν συγκεκριμένη , διαβάζοντας τις ανάγκες του φίλου όπως τις περιέγραψε . Επίσης εξήγησα πως τίποτε δεν τον εμποδίζει να ρίξει μια ματιά και μετά να απορρίψει την πρόταση μου . 

  Οι προσωπικές μου απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο είναι τόσες όπου ένα και μόνον συγκεκριμένο είναι αδύνατον να τις καλύψει , αυτός είναι και ο λόγος που επιθυμώ να έχω στην κατοχή μου , περισσότερα του ενός , όμως αυτό οικονομικά είναι ανέφικτο . Αν πάλι είχα τέτοια οικονομική ευχέρεια , πολύ απλά δεν θα μου χρειάζονταν κανένα από αυτά που επιθυμώ .

   Πολύ φιλικά .

  

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή τα Ιαπωνικά είναι υπερεκτιμημένα κουτιά με Ρόδες και δεν έχουν ποιότητα κύλισης, κάνουν θόρυβο και δεν είναι κυριλέ με πάνω από 109άλογα για να διακοσαρίζεις...πάρε ένα...

Lexus ct200h...

Έχουν και οι Ιάπωνες κυριλέ αλλά κοστίζουν...

...επειδή όμως θέλεις ντε και καλά Γερμανικό πάρε ένα Skoda octavia...είναι αρκετά αξιόπιστα...

Επεξ/σία από livaspy
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, babisskg είπε

    Η γνώμη μου γράφτηκε ήδη , δεν χάνετε τίποτα να ρίξετε μια ματιά .

Συγγνώμη για το ύφος της απάντησης. Ευχαριστώ πολύ για την γνώμη σας. Θα το ψάξω....

Μόλις τώρα, livaspy είπε

Επειδή τα Ιαπωνικά είναι υπερεκτιμημένα κουτιά με Ρόδες και δεν έχουν ποιότητα κύλισης, κάνουν θόρυβο και δεν είναι κυριλέ με πάνω από 109άλογα για να διακοσαρίζεις...πάρε ένα...

Lexusct200h...

Έχουν και οι Ιάπωνες κυριλέ αλλά κοστίζουν...

...επειδή όμως θέλεις ντε και καλά Γερμανικό πάρε ένα Skoda octavia...είναι αρκετά αξιόπιστα...

Χαχα. Ευχαριστώ φίλε για την γνώμη σου. Θα δω και για Octavia. Αλλά και τα vw Καλά είναι. Ίσως και passat...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, babisskg είπε

    Ευνόητο και λογικό , όμως αν μιλήσουμε για καθημερινότητα και σφιχτό διαθέσιμο εισόδημα , τότε οι επιλογές είναι συγκεκριμένες .

   Οι διαθέσιμες ιπποδυνάμεις σήμερα βασίζονται πρωτίστως στην ύπαρξη ενός η και δύο μαζί συμπιεστών , αφού τα εργοστάσια σχεδιάζουν από κοινού κινητήρες , με λίγα κυβικά , οπότε η προσθήκη κάποιου τύπου συμπίεσης είναι αναγκαία για να κινήσει το σύνολο με κάποια αξιοπρέπεια , σύνολο το οποίο βάρυνε από την προσθήκη ηλεκτρονικών , βοηθημάτων πάσης φύσεως και μορφής , όχι ότι είναι άχρηστα , όμως η προσθήκη ενός μεγάλου ατμοσφαιρικού θα ανέβαζε τα κόστη σε άλλο επίπεδο .

   Φυσικά κανείς δεν ρωτάει το κόστος αντικατάστασης μιας τουρμπίνας όταν πάει για αγορά , η στιγμή είναι φορτισμένη αρκετά από την επιθυμία απόκτησης ώστε τέτοια πράγματα να περνάνε απαρατήρητα . Το άκουσμα των 150 ίππων είναι συνήθως αρκετό για να κάμψει όλες τις αντιστάσεις .

Τι χρόνο ζωής έχει η τουρμπίνα και το κόστος αντικατάστασης; Έχω τούρμπο αμάξι αλλά όπως σωστά γράφεις δεν το έχω ψάξει ποτέ... :)

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, zio10 είπε

Τι χρόνο ζωής έχει η τουρμπίνα και το κόστος αντικατάστασης; Έχω τούρμπο αμάξι αλλά όπως σωστά γράφεις δεν το έχω ψάξει ποτέ... :)

     Περί τίνος αυτοκινήτου πρόκειται .

Δημοσ.

Όπως είπε και ένας πριν δες το insignia 1,8 140ps. Εγώ είχα το astra 1,6 turbo και έκαιγε 10lt. Πιο βαρύ σκάφος θα έχει και μεγαλύτερη κατανάλωση αν πας σε turbo.

Έχει ενας θείος μου το mondeo του 2007 σε station wagon. Μεγάλο και άνετο. Είναι 2.0tdci αλλά μικτό έχει περίπου στα 7 με 18 ζάντες. Δες το saloon. Στον δρόμο πάει πολύ καλά, ροπατο για προσπέραση και πατάει τρομερά 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...