GeorgeR1_700 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα πάνω σε κάμερες κυρίως σε mirrorless, συγκεκριμένα για βίντεο περισσότερο σε τοπία και οι ερωτήσεις μου είναι οι παρακάτω (θα με συγχωρέσετε αν λέω κάτι λάθος αλλά ασχολούμαι στις τελευταίες 2 μέρες πρώτη φορά με αυτήν την κατηγορία καμερών επειδή έχω περιορισμένο χρόνο οπότε ίσως έχω κάποια λάθη στα ερωτήματά μου) : Με ένα gimbal η σωστή σταθεροποίηση μπορεί να επιτευχθεί σε έναν φακό χωρίς σταθεροποίηση εν ώρα περπατήματος για hyperlapse video (το σώμα θα έχει σταθεροποίηση)? Μια κάμερα της τάξης των 500-600€ όπως η Canon M50 μπορεί να βγάλει επαγγελματικό αποτέλεσμα με έναν φακό που να φτάνει γύρω στα 100-400€ (προφανώς εξαίρουμε τις βράδυνες λήψεις)? Γενικά όταν λέμε «επαγγελματικό αποτέλεσμα» πως το εννοούμε? Θέλω να πω πως αν ένα βίντεο έχει σωστά χρώματα μέσω επεξεργασίας υπολογιστή σε ανάλυση 1080 στα 60 fps θεωρείται επαγγελματικό ή είναι και άλλα πράγματα και ποια είναι αυτά (προφανώς μιλάω μόνο για εικόνα, ο ήχος είναι άλλο κεφάλαιο)? Ένας φακός μπορεί να βελτιώσει την ευκρίνεια της Canon M50 το βράδυ? Ξέρω ότι έχει φακούς ειδικούς για βράδυ με χαμηλό διάφραγμα αλλά μπορούν να βοηθήσουν γενικά ένα σώμα κάμερας? Επειδή η κύρια επεξεργασία θα γίνεται στο pc όσον αφορά το color correction, η κάμερα λογικά θα ρυθμίζεται σε lut για να κάνω log. Συγκριτικά όμως με κάποια action camera όπως την go pro 7 black που και αυτή (νομίζω) μπορεί να τραβήξει lut ποια είναι η διαφορά μεταξύ των 2 καμερών πέρα από το zoom που είναι ψηφιακό, megapixel και τον αισθητήρα? Γνωρίζω ότι είναι σημαντικός ο αισθητήρας αλλά νομίζω πως είναι για κυρίως βραδινές λήψεις. Μήπως παίζει ρόλο το crop του αισθητήρα? Όπως λένε πολλοί ο φακός είναι σημαντικότερος από την κάμερα, όμως στο βίντεο για να είναι επαγγελματικό δεν πρέπει να είναι minimum στα 1080 με 60fps? Με βάση αυτό δεν πρέπει το σώμα να είναι σε αυτήν την κατηγορία? H Canon M50 έχει crop 1.6. Πόσο κακό μπορεί να είναι αυτό? Πότε μια κάμερα υπερθερμαίνεται και τι πρόβλημα μπορεί αυτό να δημιουργήσει? Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2019 από GeorgeR1_700 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeR1_700 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Αν δεν καταλαβαίνετε σε κάποια πράγματα τι εννοώ ρωτήστε με να σας το εξηγήσω. Δεν με ενδιαφέρει κάποιος να μου τις απαντήσει όλες, έστω και μια απάντηση σε ένα ερώτημα να πάρω θα μου είναι βοήθεια. Επειδή ίσως μπερδεύω με τις παρενθέσεις να πω πως ότι έχω μέσα στις παρενθέσεις είναι τα δεδομένα και όχι τα ερωτήματα. Δηλαδή στο ερώτημα 1 που λέω "το σώμα θα έχει σταθεροποίηση" εννοώ πως το σώμα της κάμερας έχει σταθεροποίηση, και είναι και πάνω σε gimbal απλά ο φακός είναι χωρίς σταθεροποίηση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gorilas13 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 1. Με το gimbal δεν έχεις ανάγκη σταθεροποίησης σε φακό ή σώμα. 2. Επαγγελματικό αποτέλεσμα στην ακριβολογία του όρου είναι αυτό που θα σου αποφέρει χρήματα. Τώρα απο θέμα ποιότητας επαγγελματικό, σημασία για μένα σαφέστατα έχει η ποιότητα της εικόνας, αλλά πάνω απ'όλα η σύνδεση των πλάνων ώστε να υπάρχει συνοχή και νόημα σε αυτό που θες να δείξεις. Μη ξεχνάς οτι έχουν γυριστεί και ταινίες με κινητό, οπότε μην κολλάς στα εργαλεία, το μεράκι μετράει. 3. Ένας prime φακός με f.1-2,5 και όσο βαστάει η τσέπη σου γενικά, θα είναι περισσότερο φωτεινός το βράδυ και θα κρατάς το ISO χαμηλότερα. 4. Οι action κάμερες, είναι για action σκηνές που δεν μπορεις να χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερη κάμερα, για κάτω απο την θάλασσα και προσφέρουν ευκολία λόγω μεγέθους σε συνδιασμό με 1μύριο mounts που υπάρχουν. Δεν κάνουν για βράδυ ούτε για αστείο (το κινητό ειναι καλύτερο). 5. Οι περισσότερες δουλειές γίνονται σε 1.080 24 ή 30 fps και όχι 60. Σίγουρα τα 60 η τα 120 σου δίνουν χώρο να κατεβάσεις στα 24 για να δημιουργήθει αργό motion κτλ 6. To crop είναι ο μικρότερος αισθητήρας, δηλαδή λιγότερο φως κτλ κτλ Από εκεί και πέρα θα κοιτάξεις να πάρεις φακό ή φακούς πιο ευρυγώνιους ανάλογα βέβαια με τι θες να τραβάς και σου αρέσει, οπότε δεν σε νοιάζει. 7. Η κάμερα υπερθερμένεται όταν ανεβάσει θερμοκρασία. Σε αυτό παίζουν ρόλο οι εξωτερικές συνθήκες, το αν τραβάς συνεχόμενα ή όχι και κυρίως η κατασκευή της μηχανής. Με λίγα λόγια αν την φτιάξανε καλά. Αυτό μπορείς να το δεις απο τα reviews. Σε καθε περίπτωση αν τραβάς μικρά βιντεάκια και συνθέτεις δεν θα έχεις θέμα. Επεξ/σία 7 Αυγούστου 2019 από gorilas13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeR1_700 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, gorilas13 είπε 1. Με το gimbal δεν έχεις ανάγκη σταθεροποίησης σε φακό ή σώμα. 2. Επαγγελματικό αποτέλεσμα στην ακριβολογία του όρου είναι αυτό που θα σου αποφέρει χρήματα. Τώρα απο θέμα ποιότητας επαγγελματικό, σημασία για μένα σαφέστατα έχει η ποιότητα της εικόνας, αλλά πάνω απ'όλα η σύνδεση των πλάνων ώστε να υπάρχει συνοχή και νόημα σε αυτό που θες να δείξεις. Μη ξεχνάς οτι έχουν γυριστεί και ταινίες με κινητό, οπότε μην κολλάς στα εργαλεία, το μεράκι μετράει. 3. Ένας prime φακός με f.1-2,5 και όσο βαστάει η τσέπη σου γενικά, θα είναι περισσότερο φωτεινός το βράδυ και θα κρατάς το ISO χαμηλότερα. 4. Οι action κάμερες, είναι για action σκηνές που δεν μπορεις να χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερη κάμερα, για κάτω απο την θάλασσα και προσφέρουν ευκολία λόγω μεγέθους σε συνδιασμό με 1μύριο mounts που υπάρχουν. Δεν κάνουν για βράδυ ούτε για αστείο (το κινητό ειναι καλύτερο). 5. Οι περισσότερες δουλειές γίνονται σε 1.080 24 ή 30 fps και όχι 60. Σίγουρα τα 60 η τα 120 σου δίνουν χώρο να κατεβάσεις στα 24 για να δημιουργήθει αργό motion κτλ 6. To crop είναι ο μικρότερος αισθητήρας, δηλαδή λιγότερο φως κτλ κτλ Από εκεί και πέρα θα κοιτάξεις να πάρεις φακό ή φακούς πιο ευρυγώνιους ανάλογα βέβαια με τι θες να τραβάς και σου αρέσει, οπότε δεν σε νοιάζει. 7. Η κάμερα υπερθερμένεται όταν ανεβάσει θερμοκρασία. Σε αυτό παίζουν ρόλο οι εξωτερικές συνθήκες, το αν τραβάς συνεχόμενα ή όχι και κυρίως η κατασκευή της μηχανής. Με λίγα λόγια αν την φτιάξανε καλά. Αυτό μπορείς να το δεις απο τα reviews. Σε καθε περίπτωση αν τραβάς μικρά βιντεάκια και συνθέτεις δεν θα έχεις θέμα. Καλησπέρα! Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Θα ήθελα να σε ρωτήσω εφόσον ένα επαγγελματικό βίντεο γίνεται στα 24 με 30fps και εφόσον το τραβάω σε 1080p στα 60fps η εικόνα σε γρήγορα πλάνα θα αποδίδει καλά? Τι θέλω να πω, κάποια στιγμή από χόμπι και όχι για να το κάνω επάγγελμα (όχι άμεσα τουλάχιστον) θα ασχοληθώ με τις βιντεολήψεις και θα τα ανεβάζω στο youtube. Θα είναι βίντεο με πολλά transitions και με αρκετή ταχύτητα (ταχύτητα μέσω edit και όχι ταχύτητα την ώρα καταγραφής). Αν τραβάω στα 60fps και στην συνέχεια στο edit που θα κατεβάζω στα 30fps η πληροφορία της εικόνας θα είναι η ίδια? Επίσης για την go pro που ρώτησα, όπως είπα και στην ερώτηση δεν ρωτούσα για νυχτερινές λήψεις αλλά για λήψεις με μέρα (μαζί με απόγευμα) και με βάση αυτό ρωτούσα μια go pro τι διαφορές έχει. Επεξ/σία 7 Αυγούστου 2019 από GeorgeR1_700 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gorilas13 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Χρόνια τώρα ότι έχεις δει σε ταινία κτλ είναι στα 24fps. Οπότε το μάτι έχει συνηθίσει σε αυτό, το cinematic look που λένε και στο χωριό μου, σε συνδιασμό με συγκεκριμένα χρώματα. Άν βάλεις σειρά τηλεόρασης π.χ. το καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι τηλεόραση. Μπορείς να τραβάς σε 60fps αν τραβάς γρήγορα πλάνα και να κατεβάζεις στα 24 αν θες το cinematic look. Τώρα για το youtube τράβα και 60fps αν δε σε νοιάζει το μέγεθος upload. Η go pro για μέρα, για γρήγορα πλάνα, για κάτι πρόχειρο ένα vlog κτλ καλή είναι. Απλά δεν είναι mirrorless. Θα έχεις πάντα το ίδιο πλάνο 120-150 μοίρες, δε θα έχεις zoom, δε θα έχεις το bokeeeeh χαχα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeR1_700 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 13 λεπτά πριν, gorilas13 είπε Χρόνια τώρα ότι έχεις δει σε ταινία κτλ είναι στα 24fps. Οπότε το μάτι έχει συνηθίσει σε αυτό, το cinematic look που λένε και στο χωριό μου, σε συνδιασμό με συγκεκριμένα χρώματα. Άν βάλεις σειρά τηλεόρασης π.χ. το καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι τηλεόραση. Μπορείς να τραβάς σε 60fps αν τραβάς γρήγορα πλάνα και να κατεβάζεις στα 24 αν θες το cinematic look. Τώρα για το youtube τράβα και 60fps αν δε σε νοιάζει το μέγεθος upload. Η go pro για μέρα, για γρήγορα πλάνα, για κάτι πρόχειρο ένα vlog κτλ καλή είναι. Απλά δεν είναι mirrorless. Θα έχεις πάντα το ίδιο πλάνο 120-150 μοίρες, δε θα έχεις zoom, δε θα έχεις το bokeeeeh χαχα Μου είχε διαφύγει τελείως το bokeh και λογικά για τα πλάνα που θα κάνω θα είναι σημαντικό και αυτό.... Σε ευχαριστώ πολύ, μετά από αυτό ότι απορία είχα για τις κάμερες μου λύθηκε. Καλή συνέχεια φίλε μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα