stasispm Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Τους ζήτησα: 1) Να εγγυηθούν για το πότε θα αποστείλουν το νεο 2) Να χρησιμοποιήσω το υπάρχον εως τότε 3) Να εγγυηθούν ότι θα στείλουν το αυθεντικό TX9 Pro (3/32) Μου απάντησαν: Αναφορά σε κείμενο 1) Ακόμα δεν γνωρίζουμε την ημερομηνία παραλαβής, μόλις την μάθουμε θα σας ενημερώσουμε. 2) Φυσικά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε, απλά κρατήστε το κουτί και τα παρελκόμενα. 3) Εννοείται πως μόλις παραλάβουμε το Tanix TX9 θα σας το στείλουμε με ειδική διαχείριση μέσω ΕΛΤΑ και εσείς θα δώσετε στον κούριερ το TV BOX που έχετε τώρα στα χέρια σας. ! >> 3) Ότι να 'ναι δηλαδή!! Τους ξαναέστειλα ότι: 3) Θέλω απάντηση αν συγκεκριμένα και ξεκάθαρα θα αποστείλουν αυτό: https://www.deviceranks.com/el/tvbox/12770/tanix-tx9-pro και όχι κάποιο ΟΕΜ αντίγραφο. 1) Δεν σκοπεύω να κρατήσω αυτό που έστειλαν περισσότερο από τις 14 ημέρες που διατηρώ δικαίωμα υπαναχώρησης. Αν δεν μπορούν να το κάνουν νωρίτερα, να προχωρήσουμε σε επιστροφή προϊόντος και χρημάτων. ΕΠΙΣΗΣ, άξιο αναφοράς: Επικοινώνησα με skroutz από την αρχή, περιγράφοντας την κατάσταση, και τη λάθος ταξινόμηση του babaloo στη σελίδα του TX9 Pro. Και αφού με ενημέρωσαν ότι ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης μπλα.. μπλα.., συνέχισαν: Αναφορά σε κείμενο Επίσης, καθότι μετά από έλεγχο διαπιστώσαμε ότι η εμφάνιση του Babaloo στη λίστα για το PRO οφειλόταν σε λανθασμένη ταξινόμηση, θα καλύψουμε εμείς το κόστος των μεταφορικών της επιστροφής. Δώσε μας αν θέλεις τον αριθμό και το e-mail της παραγγελίας σου, για να επικοινωνήσουμε με το κατάστημα και να τους πούμε ότι θα καλέσεις για την υπαναχώρηση και να σε καθοδήγήσουν για τη διαδικασία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα