Προς το περιεχόμενο

Επανέρχεται η βάση για την εισαγωγή στα ΑΕΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Οπως   ξαναεγραψα...

Δεν   πρεπει  να  μας   προβληματιζει  το  πως   μπαινει   αλλα   το  πως   βγαινει  απο  την  σχολη.

Παντού υπάρχουν κριτήρια εισαγωγής και δεν είναι τυχαίο αυτό. Υποτίθεται πως όταν θα μπεις κάπου θα έχεις τις βάσεις για να αρχίσεις και να τελειώσεις το αντικείμενο. Διαφορετικά θα είσαι σπατάλη χρόνου, χώρου και χρήματος εις βάρος του ιδρύματος όπου θα σπούδαζες. Δεν μπορεί λ.χ. να θες να μπεις σε μια σχολή μηχανικών και να μην έχεις ιδέα από βασικά μαθηματικά ή τα βασικά από κλασσική φυσική. Αυτά δεν θα στα μάθει η σχολή, υποτίθεται πως θα τα έχεις προσκομίσει ήδη και η σχολή θα σε βοηθήσει να τα πας ένα βήμα παραπέρα. Ένα μέτρο του πόσα ξέρεις προκύπτει κι από τις εξετάσεις.

Τουλάχιστον τώρα θα φανεί περισσότερο ποια τμήματα δεν έχουν ζήτηση και κατα πάσα πιθανότητα θα κλείσουν ή θα συγχωνευθούν με άλλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Δεν   πρεπει  να  μας   προβληματιζει  το  πως   μπαινει   αλλα   το  πως   βγαινει  απο  την  σχολη.

 

Δηλαδή να μπουν αύριο ιατρική 30000 κόσμος ; 

Και τους διώχνουμε στο 1ο εξάμηνο, δε τρέχει κάτι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Παντως   εχω   παρατηρησει   οτι   το  καλυτερο   τυλιγμα   στο   πιτογυρο   το   κανουν   μηχανολογοι/μηχανικοι  εμπ....:mrgreen::D

Εγώ πάλι δε ξέρω κανέναν να δουλεύει σουβλατζίδικο και κανέναν που να έψαξε για δουλειά στην Ελλάδα και να μη βρήκε. Το κόμπλεξ μερικών όμως είναι απύθμενο...

14 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Οπως   ξαναεγραψα...

Δεν   πρεπει  να  μας   προβληματιζει  το  πως   μπαινει   αλλα   το  πως   βγαινει  απο  την  σχολη.

Αστυνομια, στρατιωτικες   και  λιμενικο   ετσι   λειτουργουν.

Το   κακο   ειναι   οτι   μπαινουν   και  τσατσοι   απ  τα   παραθυρα   τους....

Μπράβο, το πέτυχες. Να βάζουμε στις σχολές χημικών για παράδειγμα άτομα που η σχέση τους με τη χημεία είναι το ανακάτεμα τζιν και τόνικ ε;

38 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Οι πανελλήνιες εξετάσεις ήταν, είναι και θα παραμείνουν κατατακτήριες. Όσοι τελειώνουν το λύκειο έχουν το δικαίωμα να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια, οι πανελλήνιες καθόριζαν, καθορίζουν και θα καθορίζουν σε ποια σχολή κάποιος μπορεί να συνεχίσει. Επομένως, σε αυτήν τη συγκεκριμένη διαδικασία, η βάση του 10 δεν έχει νόημα. Αν κάποιος μπορεί ας εξηγήσει, γιατί η βάση να μην είναι 14/20 ή 6.9999/20; (Μην απαντήσει κανείς με σκεπτικό βασιζόμενο στην κανονική κατανομή, δεν ισχύει)

Αν πραγματικά κάποιος ενδιαφέρεται για το επίπεδο των σπουδών, η διαδικασία έχει δύο σκέλη: 1. Απολυτήριες εξετάσεις που να έχουν περιεχόμενο και σε αυτήν την περίπτωση η βάση νόημα και 2. Όσοι έχουν απολυτήριο να μπορούν να πάνε σε όποιο τμήμα θέλουν, αν κοπούν 2 φορές σε οποιοδήποτε μάθημα,  τότε διαγράφονται αυτόματα και οριστικά από το συγκεκριμένο τμήμα και χάνουν το δικαίωμα να εγγραφούν σε παρόμοιο τμήμα στην Ελλάδα.

Σωστό πως οι πανελλήνιες είναι κατατακτήριες αλλά έστω κι απο σπόντα, υπάρχει μια Χ αντικειμενικότητα, π.χ για να περάσεις Ιατρική, ε πρεπει Βιολογία και Χημεία να εχεις γράψει άριστα. 

Για μένα οι Πανελλήνιες θα έπρεπε να μέινουν ως έχουν και να θεσπίσουν οι σχολές τα κριτήρια εισαγωγής. Καλύτερα να μπει στο Μαθηματικό αυτός που έγραψε 18 Μαθηματικα και 11 Έκθεση παρά αυτός που έγραψε 13 Έκθεση, 18 Ανάπτυξη και 9 Μαθηματικα 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κάποιοι έγραψαν για ξεσκαρταρισμα μέσα στις σχολές......

Δεν υπάρχει περίπτωση για κάτι τέτοιο.

Οι πανελλήνιες είναι τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό αδιάβλητες.

Πώς θα εξασφαλιστεί το αδιάβλητο μέσα στις σχολές; Ανέκδοτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, fair_play είπε

Επειδή κάποιοι έγραψαν για ξεσκαρταρισμα μέσα στις σχολές......

Δεν υπάρχει περίπτωση για κάτι τέτοιο.

Οι πανελλήνιες είναι τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό αδιάβλητες.

Πώς θα εξασφαλιστεί το αδιάβλητο μέσα στις σχολές; Ανέκδοτο.

Φίλε , να σου πω την αλήθεια το πίστευα και εγώ αυτό στην αρχή. 

Όμως αργότερα που μπήκα στη σχολή μου(ΕΜΠ) σε χρονιά που η βάση ήταν πάνω από 19.000 έμαθα για περιπτώσεις  συμφοιτητών και άτομα σε γειτονικές σχολές που με τον Χ,Ψ τρόπο είχαν βρει παράθυρο να μπουν. Και δεν αναφέρομαι στη χρήση ειδικής κατηγορίας υποψηφίων ( που και αυτό δε ξέρω πόσο fair είναι ) αλλά για λυμένα θέματα και εγγυημένα εικοσαρια σε μάθημα βαρύτητας.

Απόδειξη για αυτό είναι το γεγονός πως κάνεις από αυτούς ουδέποτε αποφοίτησε .10 Χρόνια μετά σκέφτομαι πως για να είχα εγώ μόνο στο σχολείο μου και στη σχολή μάθει για περίπου 8-10 περιπτώσεις το αδιάβλητο των πανελληνίων  πάσχει σοβαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ψιτ είπε

Οι πανελλήνιες εξετάσεις ήταν, είναι και θα παραμείνουν κατατακτήριες. Όσοι τελειώνουν το λύκειο έχουν το δικαίωμα να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια, οι πανελλήνιες καθόριζαν, καθορίζουν και θα καθορίζουν σε ποια σχολή κάποιος μπορεί να συνεχίσει. Επομένως, σε αυτήν τη συγκεκριμένη διαδικασία, η βάση του 10 δεν έχει νόημα. Αν κάποιος μπορεί ας εξηγήσει, γιατί η βάση να μην είναι 14/20 ή 6.9999/20; (Μην απαντήσει κανείς με σκεπτικό βασιζόμενο στην κανονική κατανομή, δεν ισχύει)

Αν πραγματικά κάποιος ενδιαφέρεται για το επίπεδο των σπουδών, η διαδικασία έχει δύο σκέλη: 1. Απολυτήριες εξετάσεις που να έχουν περιεχόμενο και σε αυτήν την περίπτωση η βάση νόημα και 2. Όσοι έχουν απολυτήριο να μπορούν να πάνε σε όποιο τμήμα θέλουν, αν κοπούν 2 φορές σε οποιοδήποτε μάθημα,  τότε διαγράφονται αυτόματα και οριστικά από το συγκεκριμένο τμήμα και χάνουν το δικαίωμα να εγγραφούν σε παρόμοιο τμήμα στην Ελλάδα.

Σε ποιο παράλληλο σύμπαν ζεις και πιστεύεις ότι η συνολική πορεία ενός ατόμου, καθορίζεται από το αν κοπεί 2 φορές σε ένα μάθημα;

Είστε εκτός τόπου και χρόνου. Αδαείς και ημιμαθείς.

19 λεπτά πριν, sokratismalamas είπε

Φίλε , να σου πω την αλήθεια το πίστευα και εγώ αυτό στην αρχή. 

Όμως αργότερα που μπήκα στη σχολή μου(ΕΜΠ) σε χρονιά που η βάση ήταν πάνω από 19.000 έμαθα για περιπτώσεις  συμφοιτητών και άτομα σε γειτονικές σχολές που με τον Χ,Ψ τρόπο είχαν βρει παράθυρο να μπουν. Και δεν αναφέρομαι στη χρήση ειδικής κατηγορίας υποψηφίων ( που και αυτό δε ξέρω πόσο fair είναι ) αλλά για λυμένα θέματα και εγγυημένα εικοσαρια σε μάθημα βαρύτητας.

Απόδειξη για αυτό είναι το γεγονός πως κάνεις από αυτούς ουδέποτε αποφοίτησε .10 Χρόνια μετά σκέφτομαι πως για να είχα εγώ μόνο στο σχολείο μου και στη σχολή μάθει για περίπου 8-10 περιπτώσεις το αδιάβλητο των πανελληνίων  πάσχει σοβαρά.

Ρε Σωκράτη τι λες τώρα;

Αυτοί οι αστικοί μύθοι αγγίζουν το όριο του παραλογισμού. Αν ήταν έτσι οι βουτυροχλεχλέδες των ιδιωτικών της Αθήνας- Θεσσαλονίκης, δε θα σκάγαν άλλα τόσα σε ιδιαίτερα, για να εισαχθούν στα πανεπιστήμια.

Ακόμη και αν συμβαίνει, πρέπει ο πατέρας/θείος/μπατζανάκης να είναι στην πανεπιστημιακή επιτροπή που ορίζει τα θέματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, sokratismalamas είπε

Φίλε , να σου πω την αλήθεια το πίστευα και εγώ αυτό στην αρχή. 

Όμως αργότερα που μπήκα στη σχολή μου(ΕΜΠ) σε χρονιά που η βάση ήταν πάνω από 19.000 έμαθα για περιπτώσεις  συμφοιτητών και άτομα σε γειτονικές σχολές που με τον Χ,Ψ τρόπο είχαν βρει παράθυρο να μπουν. Και δεν αναφέρομαι στη χρήση ειδικής κατηγορίας υποψηφίων ( που και αυτό δε ξέρω πόσο fair είναι ) αλλά για λυμένα θέματα και εγγυημένα εικοσαρια σε μάθημα βαρύτητας.

Απόδειξη για αυτό είναι το γεγονός πως κάνεις από αυτούς ουδέποτε αποφοίτησε .10 Χρόνια μετά σκέφτομαι πως για να είχα εγώ μόνο στο σχολείο μου και στη σχολή μάθει για περίπου 8-10 περιπτώσεις το αδιάβλητο των πανελληνίων  πάσχει σοβαρά.

Μην πιστευεις οτι σου λενε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαιρετικο και επιβεβλημενο μετρο. Με το καλο να αρχισουν να κλεινουν και μερικες σχολες σε κατι κωλοχωρια που ο μοναδικος σκοπος υπαρξης τους ειναι αγρα ψηφων απο υπερηφανους γονεις στουρναριου που εβγαλε 5 στο Λυκειο αλλα.. "μπηκε Πανεπιστημιο" (και δεν το τελειωνει καν ή το τελειωνει και βγαινει ακομα πιο στουρνος αλλα για καποιο λογο εχει επαγγελματικα δικαιωματα σε ενα αντικειμενο που δεν γνωριζει), απο υπερηφανους χωριατες που του χουριού τους εχει και Πανεπιστημιου (και αρμεγουν τους φοιτητες βεβαιως) και υπερηφανους μονιμαδες & αργοσχολους δημοσιους υπαλληλους που σε κατι τετοιες σχολες την βγαζουν αραχτοι και light.

Μαζι με τη δρομολογημενη καταργηση ασυλου (που απλως καταχραζοντουσαν οι γνωστοι-αγνωστοι για σκοπους που λιγο πολυ ολοι γνωριζουμε), σιγουρα προκειται περι μετρων που βοηθανε αρκετα την εκπαιδευτικη διαδικασια.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Εξαιρετικο και επιβεβλημενο μετρο. Με το καλο να αρχισουν να κλεινουν και μερικες σχολες σε κατι κωλοχωρια που ο μοναδικος σκοπος υπαρξης τους ειναι αγρα ψηφων απο υπερηφανους γονεις στουρναριου που εβγαλε 5 στο Λυκειο αλλα.. "μπηκε Πανεπιστημιο", απο υπερηφανους χωριατες που του χουριού τους εχει και Πανεπιστημιου (και αρμεγουν τους φοιτητες βεβαιως) και υπερηφανους μονιμαδες δημοσιους υπαλληλους.

Μαζι με τη δρομολογημενη καταργηση ασυλου (μετρο το οποιο απλως καταχραζοντουσαν διαφοροι λεχριτες για σκοπους που λιγο πολυ ολοι γνωριζουμε), σιγουρα προκειται περι μετρων που βοηθανε αρκετα στην εκπαιδευτικη διαδικασια.

Την εκπαιδευτική διαδικασία να φανταστώ δεν την βοηθάν οι υποδομές σε κτιριακές εγκαταστάσεις μαθημάτων/στέγασης, η επαρκής σίτιση, η απρόσκοπτη πρόσβαση στα μέσα μεταφοράς. 

Αν λυθούν τα παραπάνω με την κατάργηση του "ακαδημαικού" ασύλου, μαζί σας.

Επεξ/σία από christakos07
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Την εκπαιδευτική διαδικασία να φανταστώ δεν την βοηθάν οι υποδομές σε κτιριακές εγκαταστάσεις μαθημάτων/στέγασης, η επαρκής σίτιση, η απρόσκοπτη πρόσβαση στα μέσα μεταφοράς. 

Αν λυθούν τα παραπάνω με την κατάργηση του "ακαδημαικού" ασύλου, μαζί σας.

Παρακαλω να διαβαζετε καλυτερα οσα γραφω. Ειπα βοηθουν, δεν ειπα οτι με αυτα επιλυονται ολα τα προβληματα της τριτοβαθμιας. Και αν διαφωνειτε στο οτι τα μετρα που αναφερω βοηθουν, αναμενω τα επιχειρηματα σας.

Επισης, απαιτειτε μεν κτιριακες υποδομες, στεγαση κλπ αντιτιθεστε ομως στην καταργηση του ασυλου. Προφανως ζουσατε στο εξωτερικο οταν επανειλλημενως κτιριακες και εργαστηριακες υποδομες καταστραφηκαν απο τις γνωστες ομαδες του γνωστου...χωρου που συνηθιζει να καταχραζεται το ασυλο. Αρα αν οντως σας ενδιαφερουν οι εγκαταστασεις ειστε ο πρωτος που πρεπει πρωτα να ζητησει αυτο το μετρο και μετα ολα τα αλλα.  Μολις λοιπον σταματησει η παραδοση του να καιμε σχολες και πανεπιστημια, τοτε να ξαναμιλησουμε για το ασυλο, το πώς καθιερωθηκε και το τι σημασια εχει.  Μεχρι τοτε καταργηση γιατι για να υπαρξει ασυλο προεχει να υπαρχει πανεπιστημιο. Αρα για αρχη ας προστατευτουν οι πανεπιστημιακοι χωροι και βλεπουμε.

Ξαναλεω: Καταργηση ασυλου, βαση του 10  = εξαιρετικα μετρα προς τη σωστη κατευθυνση. Αν μπουν στη διαδικασια να κλεισουν και καμποσες περιττες σχολες για να εξοικονομηθουν μερικα εκατομμυρια που θα μπορουν να επενδυθουν αλλου, τοτε θα μιλαμε για το πρωτο σοβαρο υπουργειο παιδειας της μεταπολιτευσης.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Παρακαλω να διαβαζετε καλυτερα οσα γραφω. Ειπα βοηθουν, δεν ειπα οτι με αυτα επιλυονται ολα τα προβληματα της τριτοβαθμιας. Και αν διαφωνειτε στο οτι τα μετρα που αναφερω βοηθουν, αναμενω τα επιχειρηματα σας.

Επισης, απαιτειτε μεν κτιριακες υποδομες, στεγαση κλπ αντιτιθεστε ομως στην καταργηση του ασυλου. Προφανως ζουσατε στο εξωτερικο οταν επανειλλημενως κτιριακες και εργαστηριακες υποδομες καταστραφηκαν απο τις γνωστες ομαδες του γνωστου...χωρου που συνηθιζει να καταχραζεται το ασυλο. Αρα αν οντως σας ενδιαφερουν οι εγκαταστασεις ειστε ο πρωτος που πρεπει πρωτα να ζητησει αυτο το μετρο και μετα ολα τα αλλα.  Μολις λοιπον σταματησει η παραδοση του να καιμε σχολες και πανεπιστημια, τοτε να ξαναμιλησουμε για το ασυλο, το πώς καθιερωθηκε και το τι σημασια εχει.  Μεχρι τοτε καταργηση γιατι για να υπαρξει ασυλο προεχει να υπαρχει πανεπιστημιο. Αρα για αρχη ας προστατευτουν οι πανεπιστημιακοι χωροι και βλεπουμε.

Ξαναλεω: Καταργηση ασυλου, βαση του 10  = εξαιρετικα μετρα προς τη σωστη κατευθυνση. Αν μπουν στη διαδικασια να κλεισουν και καμποσες περιττες σχολες για να εξοικονομηθουν μερικα εκατομμυρια που θα μπορουν να επενδυθουν αλλου, τοτε θα μιλαμε για το πρωτο σοβαρο υπουργειο παιδειας της μεταπολιτευσης.

Ποιες είναι αυτές οι ομάδες που λυμαίνονται τους πανεπιστημιακούς χώρους και είναι υπεράνω του νόμου; 

Για τον εργαστηριακό εξοπλισμό που δεν ανανεώνεται παρά μόνον αν περάσουν 30 χρόνια, φταίνε οι γνωστές ομάδες και όχι η υποχρηματοδότηση;

Για τη μη επαρκή φύλαξη της δημόσιας περιουσίας, φταίνε οι γνωστές ομάδες;

Έχετε κάποια εμπεριστατωμένη μελέτη για το ποιες σχολές είναι περιττές, ή η γνώμη σας είναι θέσφατο και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί; 

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γνωμη μου ειναι η γνωμη μου. Αν δε σε ψηνει προχωρας παρακατω. Οι 2 πρωτες ερωτησεις που κανεις, ειναι ο λογος που δεν προκειται να απαντησω ουτε και στην τεταρτη , διοτι , ναι, υπαρχουν νουμερα που δειχνουν ποιες σχολες δεν πετυχαινουν το σκοπο τους (να βγαζουν αποφοιτους δηλαδη), αρκει να θες να τα ψαξεις.

ΥΓ. Κι επειδη απο τις 2 πρωτες ερωτησεις σου γινονται ξεκαθαρα καποια πραγματακια: Αν θες να καταστρεψεις περιουσιες ξεκινας απο την δικη σου (καθως τυχαινει πολλοι του γνωστου χωρου να διαθετουν μπαμπαδες με δεξιοτατες τσεπες). Αρα ξεκινας απο εκει και την δημοσια αστην στην ησυχια της . Οπως και την καταχρηση του ασυλου. Αν δε σε ψηνει η καταργηση του ασυλου επειδη... "δεν γνωριζεις" ποιες ομαδες καταστρεφουν πανεπιστημιακους χωρους ή ποιες κλεβουν ή σπανε εργαστηριακο εξοπλισμο, ετοιμασου να την λουστεις, οπως και να εχει. Συμφωνεις , δε συμφωνεις. Αγωνιστικους χαιρετισμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...