Προς το περιεχόμενο

Επανέρχεται η βάση για την εισαγωγή στα ΑΕΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ας   μην   πανε   καθολου   τοτε   η  ακομα  χειροτερα   ας   πανε  κι  αυτοι   εξω...

Ελλαδα   δεν  ειναι   μονο   η   αθηνα   και   ο  βαρυς   εγωκεντρισμος   βλαπτει....

Ακριβως! Μονο   στην  περιφερεια   λοιπον.

Σε  αυτες   λοιπον   τις   σχολες   συνηθως   μπαινεις   με   χαμηλο   βαθμο.

Αν  την  καταργησεις   τοτε   χαντακωνεις   και  αυτους   που   πηγαν  με   ψηλοτερη   βαθμολογια  λογω   ενδιαφεροντος.

Για μένα αυτές οι σχολές δεν πρέπει καν να ανήκουν στα ΑΕΙ κτλ, αλλά πρέπει να είναι ανεξάρτητες σχολές επαγγελματικής κατάρτισης συγκεντρωμένες σε ένα μέρος σχετικό με αγροτική οικονομία αυτό σημάινει όχι αστικά κέντρα, που να δίνουν εξετάσεις για τις συγκεκριμένες σχολές με τα δικά τους κριτήρια.

Πχ φτιάχνεις ένα κέντρο Αγροτικής εκπαίδευσης με τα σχετικά Γαλακτομική, Τυροκομική, δεν ξέρω γω τι άλλο υπάρχει στη Λιβαδειά λόγου χάρη και τελειώνει η υπόθεση. 

και ναι αμα εχεις πεντε σχολες γαλακτομικής ανάμεσα στα μέρη και στην Άνω Ραχούλα που πάνε πέντε άτομα θα την κλείσεις για να συμπτηχθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι πανελλήνιες εξετάσεις ήταν, είναι και θα παραμείνουν κατατακτήριες. Όσοι τελειώνουν το λύκειο έχουν το δικαίωμα να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια, οι πανελλήνιες καθόριζαν, καθορίζουν και θα καθορίζουν σε ποια σχολή κάποιος μπορεί να συνεχίσει. Επομένως, σε αυτήν τη συγκεκριμένη διαδικασία, η βάση του 10 δεν έχει νόημα. Αν κάποιος μπορεί ας εξηγήσει, γιατί η βάση να μην είναι 14/20 ή 6.9999/20; (Μην απαντήσει κανείς με σκεπτικό βασιζόμενο στην κανονική κατανομή, δεν ισχύει)

Αν πραγματικά κάποιος ενδιαφέρεται για το επίπεδο των σπουδών, η διαδικασία έχει δύο σκέλη: 1. Απολυτήριες εξετάσεις που να έχουν περιεχόμενο και σε αυτήν την περίπτωση η βάση νόημα και 2. Όσοι έχουν απολυτήριο να μπορούν να πάνε σε όποιο τμήμα θέλουν, αν κοπούν 2 φορές σε οποιοδήποτε μάθημα,  τότε διαγράφονται αυτόματα και οριστικά από το συγκεκριμένο τμήμα και χάνουν το δικαίωμα να εγγραφούν σε παρόμοιο τμήμα στην Ελλάδα.

 

Επεξ/σία από Ψιτ
προσθήκη: "σε αυτήν την περίπτωση η βάση"
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

  τότε διαγράφονται αυτόματα και οριστικά από το συγκεκριμένο τμήμα και χάνουν το δικαίωμα να εγγραφούν σε παρόμοιο τμήμα στην Ελλάδα.

Και μετά κρέμασμα στο Σύνταγμα για παραδειγματισμό. :P 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ψιτ είπε

Οι πανελλήνιες εξετάσεις ήταν, είναι και θα παραμείνουν κατατακτήριες. Όσοι τελειώνουν το λύκειο έχουν το δικαίωμα να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια, οι πανελλήνιες καθόριζαν, καθορίζουν και θα καθορίζουν σε ποια σχολή κάποιος μπορεί να συνεχίσει. Επομένως, σε αυτήν τη συγκεκριμένη διαδικασία, η βάση του 10 δεν έχει νόημα. Αν κάποιος μπορεί ας εξηγήσει, γιατί η βάση να μην είναι 14/20 ή 6.9999/20; (Μην απαντήσει κανείς με σκεπτικό βασιζόμενο στην κανονική κατανομή, δεν ισχύει)

Αν πραγματικά κάποιος ενδιαφέρεται για το επίπεδο των σπουδών, η διαδικασία έχει δύο σκέλη: 1. Απολυτήριες εξετάσεις που να έχουν περιεχόμενο και νόημα και 2. Όσοι έχουν απολυτήριο να μπορούν να πάνε σε όποιο τμήμα θέλουν, αν κοπούν 2 φορές σε οποιοδήποτε μάθημα,  τότε διαγράφονται αυτόματα και οριστικά από το συγκεκριμένο τμήμα και χάνουν το δικαίωμα να εγγραφούν σε παρόμοιο τμήμα στην Ελλάδα.

Α   μπραβο!

Ταπες   ολα!

Μια   ασφαλιστικη   δικλειδα   στο   πρωτο/δευτερο   ετος   και   ληξις.

Γενικοτερα   θαλεγα   οτι   το  ολο  συστημα   της   παιδειας   θελει   ριζικη    ανασυγκροτηση    και  με   σπασμωδικα   μετρα   και  ενεργιες   που   πονταρουν

με   ακρατο   λαικισμο   στα   χειροτερα   ενστικτα  του   καθε   "ταχα  νοικοκυρη"   δεν   γινεται   προοδος   αλλα  χαος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

[...] αν κοπούν 2 φορές σε οποιοδήποτε μάθημα,  τότε διαγράφονται αυτόματα και οριστικά από το συγκεκριμένο τμήμα και χάνουν το δικαίωμα να εγγραφούν σε παρόμοιο τμήμα στην Ελλάδα.

Μηπως να μαστιγώνονται και δημοσια στο συνταγμα;

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Ψιτ είπε

Οι πανελλήνιες εξετάσεις ήταν, είναι και θα παραμείνουν κατατακτήριες

Και πως κατατάσσεις κάποιον που δεν έχει γράψει τίποτα ; 

Επί του θέματος είναι 100% βέβαιο ότι θα υπάρξει (ακόμα μεγαλύτερη) κλιμάκωση στον βαθμό ευκολίας των θεμάτων, για να είναι το 10 "αρκετά εύκολο"

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Otter είπε

Και μετά κρέμασμα στο Σύνταγμα για παραδειγματισμό. :P 

 

Μόλις τώρα, flienky είπε

Μηπως να μαστιγώνονται και δημοσια στο συνταγμα;

 

ΠΙΣΣΑ  ΚΑΙ  ΠΟΥΠΟΥΛΑ   αρκουν  νομιζω.....:lol:

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας διαβασουν λιγο παραπανω τα 17αχρονα. Δε θα παθουν κατι.

Εχουμε γεμισει φυγοπονους τεμπεληδες.

Επεξ/σία από -Dimitris-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, AristidisZ said:

Και πως κατατάσσεις κάποιον που δεν έχει γράψει τίποτα ; 

Επί του θέματος είναι 100% βέβαιο ότι θα υπάρξει (ακόμα μεγαλύτερη) κλιμάκωση στον βαθμό ευκολίας των θεμάτων, για να είναι το 10 "αρκετά εύκολο"

Δε θα έχει απολυτήριο λυκείου, αρά δε θα χρειαστεί να καταταχθεί. 

 

 

 

 

Επεξ/σία από Ψιτ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Και πως κατατάσσεις κάποιον που δεν έχει γράψει τίποτα ; 

Επί του θέματος είναι 100% βέβαιο ότι θα υπάρξει (ακόμα μεγαλύτερη) κλιμάκωση στον βαθμό ευκολίας των θεμάτων, για να είναι το 10 "αρκετά εύκολο"

Αυτο   εγινε   και   επι  γιαννακου   και  συνιστα   "επεμβαση"..

Παρανομο   και  λαθος   φυσικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Αυτο   εγινε   και   επι  γιαννακου   και  συνιστα   "επεμβαση"..

Παρανομο   και  λαθος   φυσικα.

Εξακολουθώ να προσπαθώ να καταλάβω, είστε δηλαδή υπέρ του να περνάει κάποιος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με μηδέν ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Θελει προσπάθεια να μη γράψεις ουτε 10 στις εξετάσεις. 

2. Πρέπει να εισάγουμε στην Ελλάδα το θεσμό της Ausbildung. Απο το να σπουδάζεις σε ενα ΤΕΙ της κακιάς ώρας κάτι που δε θα δουλέψεις ποτέ, καλύτερα να μάθεις μια δουλειά. Σχολές που δεν απαιτούν ακαδημαϊκές ικανότητες, να φύγουν απο τις λίστες των μηχανογραφικών και να καθορίζουν μόνες τους κριτήρια εισαγωγής. Προφανώς το Υπουργείο θα πρέπει να έχει την εποπτεία και να μη τους αφήσει αμόλα τελείως, π.χ. ο αριθμος των επιτρεπόμενων εισακτέων να συνδέεται με την απορρόφηση των αποφοίτων στην αγορά εργασίας. 

Το θέμα είναι οτι πλέον πολύ δύσκολα θα χωνέψει οικογένεια το βλαστάρι της να μη πάρει πτυχίο. Και τι θα πει η γειτονια; Οι κουμπάροι; Το σόι; Οτι πήγε να μάθει ηλεκτρολογος αντι να περάσει στο Πανεπιστήμιο; Πφφ, δε χωνεύεται. Πως θα αντικρίσει την κυρία Νίτσα απο απέναντι που η κόρη της σπουδάζει ατόφια ανεργία σε κάποιο τμήμα Φιλοσοφικής; 

Εν πάσει περιπτώσει, το ζήτημα με τις σχολές είναι πως κινούνται στη λογική της ήσσονος προσπάθειας. Μηδέν κόπος να περάσεις, μηδέν να αποφοιτήσεις, μηδέν να μάθεις 5 πράγματα χρήσιμα για την επαγγελματική σου αποκατάσταση. Αυτό που όμως δε καταλαβαίνουν είναι πως πάλι boomerang τους γυρνάει. Γιατί αυτός που θα περάσει σε μια σχολή της πλάκας, θα βγει στα 22-23 του, με μηδεν εργασιακή εμπειρία και μηδέν ικανότητες που θα ζηλέψει ένας εργοδότης να τον προσλάβει. Οπότε θα στραφεί αναμενόμενα σε κάποια unskilled δουλειά που δεν έχει απαιτήσεις. Με την υπερπροσφορά πτυχιούχων όμως, οι εργοδότες βρίσκουν και overqualified εργαζομένους, η Wind για ένα πρόγραμμα της πλάκας που ξεκινούσες απο πωλητής με την ελπίδα να γίνεις manager των 1,000€, ζητούσε και μεταπτυχιακό!

Εν τέλει, το Πλαίσιο δε θα πάρει για πωλητή αυτόν που τελείωσε μια σχολή της πλάκας και μιλάει αγγλικά επιπέδου greek lover, θα πάρει την απόφοιτο φιλολογίας που έχει C2 στα αγγλικά και Β2 στα γαλλικά/γερμανικά. Αφού τα ίδια λεφτά θα της δίνει, γιατι να προτιμήσει τον πρώτο; Ενώ αν αυτός που δε μπορούσε να γράψει ούτε 10 στις εξετάσεις, πήγαινε στα 18 του να μάθει τη δουλειά του πωλητή, στα 23 του θα είχε μινιμουμ 3-4 χρόνια full εργασιακή εμπειρία και την φιλολογίνα θα την επέβλεπε. Και θα ήταν πρώτος μάγκας. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως   εχω   παρατηρησει   οτι   το  καλυτερο   τυλιγμα   στο   πιτογυρο   το   κανουν   μηχανολογοι/μηχανικοι  εμπ....:mrgreen::D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

... ο αριθμος των επιτρεπόμενων εισακτέων να συνδέεται με την απορρόφηση των αποφοίτων στην αγορά εργασίας. ...
 

Τότε θα έκλειναν όλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Εξακολουθώ να προσπαθώ να καταλάβω, είστε δηλαδή υπέρ του να περνάει κάποιος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με μηδέν ;;;

Οπως   ξαναεγραψα...

Δεν   πρεπει  να  μας   προβληματιζει  το  πως   μπαινει   αλλα   το  πως   βγαινει  απο  την  σχολη.

5 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Τότε θα έκλειναν όλα!

Αστυνομια, στρατιωτικες   και  λιμενικο   ετσι   λειτουργουν.

Το   κακο   ειναι   οτι   μπαινουν   και  τσατσοι   απ  τα   παραθυρα   τους....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...