giorgos9910 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Γειά σας, και καλό καλοκαίρι σε όλους!! Λοιπόν θα ήθελα λίγο, την γνώμη σας, ειδικότερα σε άτομα που ξέρουν από ηλεκτρονικά, Είχα αγοράσει ένα home cinema της lg το 2014, το μοντέλο είναι lg bh9540tw 9.1 το 2016 παράτησα ότι μερικές φορές όταν το έκλεινα έμενε στην ενδείξει power off. Το πήγα στο επίσημο σέρβις της lg και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή ή πλακετα, (εντός εγγύησης) το μηχάνημα ήταν μια χαρά (με χρήση πάρα πολύ λίγο) μέχρι πριν λίγες μέρες, διαπίστωσα ότι δεν δουλεύουν τα πισω ηχεια δεν έδινε σήμα η κονσόλα, και αυτό φαίνεται σε μια κόκκινη ενδείξει στην οθόνη( δεν υπήρχε) Επίσης δεν γυρνούσε το ανεμιστηράκι από πίσω. Το πήγα πάλι σήμερα στο σέρβις και μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν από Τρίτη.. Υποψιάζομαι ότι έχει χαλάσει πάλι η πλακέτα, έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία? Ποσο μπορεί να κοστίζει μια τέτοια επισκευη? Ευχαριστώ πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitspetr Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Κάθε δυο χρόνια θα το πηγαίνεις για επισκευή δηλαδή μέχρι να τελειώσουν τα ανταλλακτικά. Ήδη είναι εκτός εγγύησης άρα κρίνεται ασύμφορο το όλο σκηνικό. Δεν το πετάς το χρέπι καλύτερα να πάρεις ένα κανονικό Home Cinema με ξεχωριστά κομμάτια που και απείρως καλύτερο θα είναι και δεν θα χρειάζεται να το κάνεις ολόκληρο μετακόμιση αν χαλάσει κάτι; Με λιγότερα απ' όσο σου κόστισε το συγκεκριμένο μπορείς να φτιάξεις ένα με διακριτά κομμάτια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos9910 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Το θέμα είναι ότι είχα δώσει 850 ευρώ και η χρήση που του έχω κάνει είναι πολύ λίγο, δεν θέλω να το πέταξω, η λογική σου καλά λέει, απλά δεν είμαι σε φάση να περνώ άλλο τώρα... Περιμένω την απάντηση τους. Γενικά ότι συσκευή έχω πάρει από αυτήν την εταιρεία δεν μου έχει βγει καλή.. Εννοείται ότι δεν θα ξανά αγοράσω ποτέ lg!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitspetr Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Περίμενε την απάντησή τους και βλέπεις. Μην αφορίζεις μάρκες. Απλά δεν είναι το δυνατό χαρτί μιας εταιρίας τηλεοράσεων ο ήχος. Για ήχο θα πρέπει να στραφείς σε κατασκευαστή που ειδικεύεται στον ήχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos9910 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Φίλε μου το λέω αυτό γιατί όταν είχα πάρει το home cinema, πηρα μαζι και μια τηλεόραση ίδιας μάρκας στα 1200 ευρώ, η οποία είχε θέμα με το πανελ το λεγόμενο clouding, επίσης έχω τώρα ενα lg g6 που το έχω πάει δύο φορές στο σέρβις, την πρώτη φορά για αλλαγή οθόνη, γιατί κιτρινίζε σε ένα σημείο, και την δεύτερη φορά μου αλλάξανε μητρική γιατί δεν αναγνωρίζε την micro SD. Προσωπικά με έχει (κάψει) αυτή η εταιρία, με το δίκιο μου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitspetr Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Επειδή αυτή τη φορά θα είσαι εκτός εγγύησης, περίμενε να δεις τι θα σου πουν. Σίγουρα εγώ αυτό θα έκανα ως πρώτο βήμα. Θεωρητικά έχουν σοβαρό service και δεν κοπανάνε μόλις δουν ότι είσαι εκτός εγγύησης. Ποντάρω ότι θα σου πουν μια τιμή λίγο πιο κάτω από το να πάρεις ένα καινούργιο από τα πιο φτηνιάρικα. Στην χειρότερη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos9910 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα! Με πήραν τηλέφωνο από το service σήμερα, και μου είπαν ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα στο μηχάνημα... Και μου είπαν να τους πάω τον δεκτή των πίσω ηχείων και την κάρτα, πράγμα που έκανα. Μάλλον η ζημιά βρίσκεται σε ένα απο τα δύο μου είπαν. Βλέπουμε..... Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2019 από giorgos9910 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos9910 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Καλησπέρα! Με πήραν τηλέφωνο από το service σήμερα, και μου είπαν ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα στο μηχάνημα... Και μου είπαν να τους πάω τον δεκτή των πίσω ηχείων και την κάρτα, πράγμα που έκανα. Μάλλον η ζημιά βρίσκεται σε ένα πα τα δύο μου είπαν. Βλέπουμε..... Καλημέρα, με πήραν από το service σήμερα, μου είπαν ότι φταίει η κάρτα και το κόστος είναι 80 ευρώ. Θεωρώ ότι είναι πολλά για μια κάρτα που έχει 36 με 40 ευρώ. και για έλεγχος αλλά 40 ευρώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα