Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα παλιό Wrangler TJ 2.5lt (από τον αδερφό μου). Το έχει όμως στο υπόγειο του σπιτιού του από το 2012.. Σίγουρα πριν δοκιμάσουμε να το εκκινήσουμε θα χρειαστεί νέα μπαταρία και φούσκωμα ελαστικών. Διάβασα όμως ότι για να μη γίνει ζημιά στη μηχανή, πρέπει να το ρυμουλκήσουμε μέχρι το συνεργείο και να αλλάξουμε όλα τα υγρά: βενζίνη, λάδια, παραφλού, φρένων, συμπλέκτη, βαλβολίνες κοκ. Επίσης ότι η αντλία βενζίνης θα βγάλει σίγουρα πρόβλημα και επιπλέον να βεβαιωθούμε ότι δεν έχουν φάει τα ποντίκια κανένα καλώδιο, ότι τα φρένα δεν είναι κολλημένα, τα σινεμπλόκ δεν τρίζουν, οι τσιμούχες κλπ κλπ. Έτσι κι αλλιώς σκοπεύω, εφόσον τελικά το πάρω, να αλλάξω το μοτέρ σε 2.4lt. Οπότε μπορώ να το ρισκάρω και να βάλω μπροστά χωρίς να αλλάξω όλα τα παραπάνω, μήπως κατορθώσω να το πάω μέχρι το συνεργείο ή ούτε να το σκέφτομαι;

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Philippe είπε

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα παλιό Wrangler TJ 2.5lt (από τον αδερφό μου). Το έχει όμως στο υπόγειο του σπιτιού του από το 2012.. Σίγουρα πριν δοκιμάσουμε να το εκκινήσουμε θα χρειαστεί νέα μπαταρία και φούσκωμα ελαστικών. Διάβασα όμως ότι για να μη γίνει ζημιά στη μηχανή, πρέπει να το ρυμουλκήσουμε μέχρι το συνεργείο και να αλλάξουμε όλα τα υγρά: βενζίνη, λάδια, παραφλού, φρένων, συμπλέκτη, βαλβολίνες κοκ. Επίσης ότι η αντλία βενζίνης θα βγάλει σίγουρα πρόβλημα και επιπλέον να βεβαιωθούμε ότι δεν έχουν φάει τα ποντίκια κανένα καλώδιο, ότι τα φρένα δεν είναι κολλημένα, τα σινεμπλόκ δεν τρίζουν, οι τσιμούχες κλπ κλπ. Έτσι κι αλλιώς σκοπεύω, εφόσον τελικά το πάρω, να αλλάξω το μοτέρ σε 2.4lt. Οπότε μπορώ να το ρισκάρω και να βάλω μπροστά χωρίς να αλλάξω όλα τα παραπάνω, μήπως κατορθώσω να το πάω μέχρι το συνεργείο ή ούτε να το σκέφτομαι;

Κατευθείαν σε οδική βοηθεία ( 40-50€) . Αλλαγή οτι εγραψες και έλεγχος πλεξούδας και συμπίεσης κινητήρα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ! Θα με καλύψει η οδική να το ρυμουλκήσει από το υπόγειο την πρώτη μέρα;

Επεξ/σία από Philippe
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Αν πάρεις ένα μεταχειρισμένο θα σου στοιχίσει λιγότερα

Και το μεταχειρισμένο μοτέρ ρίσκο είναι. 

Παίρνεις μεταχειρισμένο και είτε το βάζεις επάνω έτσι και οσο αντέξει ή το ανοίγεις και κάνεις ολική επισκευή.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Αν πάρεις ένα μεταχειρισμένο θα σου στοιχίσει λιγότερα

Πιθανόν, αλλά θέλω να βοηθήσω και τον αδερφό..

5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Και το μεταχειρισμένο μοτέρ ρίσκο είναι. 

Μάλλον εννοεί άλλο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, που να μην έχει μείνει σε ακινησία τόσο καιρό.

Πάντως το service που το πήγαινε ο αδερφός, μου είπε στο τηλέφωνο ότι δεν θα έχω θέμα, απλά να γεμίσω με 100άρα..

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Philippe είπε

Πιθανόν, αλλά θέλω να βοηθήσω και τον αδερφό..

Μάλλον εννοεί άλλο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, που να μην έχει μείνει σε ακινησία τόσο καιρό.

Πάντως το service που το πήγαινε ο αδερφός, μου είπε στο τηλέφωνο ότι δεν θα έχω θέμα, απλά να γεμίσω με 100άρα..

Το πιο σωστό ήταν κατέβασμα το ρεζερβουάρ και καθάρισμα. Τους δίνεις και κάτι παραπάνω σε χρήματα.

Σαν χρήματα πόσο το έχεις υπολογίσει.

Θα το έχει για καθημερινές μετακίνήσεις; Πόσο κατανάλωση εχει με βενζίνη ή θα του βάλεις γκάζι;

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα και να μου το χάριζαν δεν θα το έπαιρνα.. αλλά επειδή θέλω να βοηθήσω τον αδερφό που είναι στην ανάγκη και του έχει ρίξει πολλά λεφτά σε βελτιώσεις, γι'αυτό το παίρνω. Με βενζίνη γύρω στα 20lt/100Km εντός πόλης πρέπει να καίει. Σίγουρα όχι για καθημερινές μετακινήσεις, το θυμάμαι είναι πολύ κουραστικό στην οδήγηση. Ίσως για διακοπές σε κανένα νησί και σαβ/κά σε off road διαδρομές. Απλώς σκέφτομαι να αλλάξω κινητήρα γιατί αυτός που έχει τώρα δεν τραβούσε καθόλου. Αλλά και να αλλάξω δεν γλυτώνω όλες αυτές τις ιστορίες που προκύπτουν από την ακινησία, έτσι δεν είναι;

  • Like 1
Δημοσ.

Βοηθα τον αδερφό σου να το πουλήσετε και να κρατήσει τα λεφτά. Εσύ πάρε κάτι άλλο που να μην χρειάζεται τόσες εργασίες και χρήματα .

  • Like 6
Δημοσ.

Φίλε μου οποιαδήποτε άδειασμα του ρεζερβουάρ κ καθάρισμα γτ η βενζίνη τόσο καιρό θα έχει γίνει βουρκονερο.

Επίσης μπαταρία, μπουζί, λαδακια, κ παραφλου

Νομίζω τα υπόλοιπα μπορείς να τα κάνεις σιγά σιγά κ εν καιρό.

Το θέμα είναι να μην γυρίσεις μίζα με όλα τα παλιά υγρά και δίνεις τα πολλαπλάσια για καθάρισμα.

Κάνε μια ασφάλεια με οδική κ την επόμενη μέρα το πας συνεργείο για τα παραπάνω.

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Philippe είπε

Εμένα και να μου το χάριζαν δεν θα το έπαιρνα.. αλλά επειδή θέλω να βοηθήσω τον αδερφό που είναι στην ανάγκη και του έχει ρίξει πολλά λεφτά σε βελτιώσεις, γι'αυτό το παίρνω.

Και "how much?" που λένε και στο χωριό μου;

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ! Δεν είμαι σίγουρος ότι σε καλύπτει η οδική για κάτι τέτοιο, αλλά θα το δοκιμάσουμε αναγκαστικά.

Η τιμή είναι υπό συζήτηση, αλλά όπως έγραψα πάνε για καλό σκοπό..

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Philippe είπε

Η τιμή είναι υπό συζήτηση, αλλά όπως έγραψα πάνε για καλό σκοπό.

Αν είναι 15 ετών αυτοκίνητο και 7 χρόνια παρατημένο και καίει 20 λίτρα 100αρα στα 100 χλμ καλύτερα δώσε δανεικά και το τζιπάκι απόσυρση ή για ανταλλακτικά.

Έχεις όρεξη για μπελάδες στο κεφάλι σου;

Δημοσ.

αυτό με την οδική το έχω κι εγώ απορία. Σε καλύπτει η οδική σε τέτοια περίπτωση. Το έχει κάνει κανείς;

Εδώ κάνει μπαμ δηλαδή ότι αν γίνει ασφάλεια οδικής από τον κάτοχο είναι στημένο απλά για να μεταφερθεί φθηνά το αυτοκίνητο. Μου φαίνεται απόλυτα λογικό να αρνηθεί η εταιρεία

Η όλη σκέψη πάντως είναι.... καλύτερα να του χαρίσεις τα λεφτά και να πετάξεις το αμάξι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Έχεις όρεξη για μπελάδες στο κεφάλι σου;

 

58 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε

Η όλη σκέψη πάντως είναι.... καλύτερα να του χαρίσεις τα λεφτά και να πετάξεις το αμάξι

Χαχα, αυτά του λέγαμε όταν το αγόραζε πριν 10 χρόνια και τώρα έρχομαι στα ίδια.. Πάντως έχει ρίξει πάνω από 20 χιλιάδες σε εξοπλισμό, είναι από εκείνους τους τρελαμένους που τα έχουν κάνει σαν φορτηγά και περνάνε ποτάμια και λίμνες. Θέλω να πω, το αμάξι δεν είναι και για πέταμα. Το σασί μοιάζει να είναι εντάξει, σκουριές δεν βλέπω πουθενά. Κινητήρα αν χρειαστεί αλλάζω με 1-1,5 χιλιάρικο (ρίσκο) ή κάνω ρεκτιφιέ με τα ίδια λεφτά, δηλαδή δεν είναι απαγορευτικά τα ποσά.

Τώρα για να καθαρίσω ρεζερβουάρ και να κάνω ένα μεγάλο service με όλα αυτά που λέμε θα πάει πάνω από 300; Ιδέα δεν έχω..
Μπαταρία είχε πάνω μία αμερικάνικη των 350€, αλλά και με 80€ βάζω μια Bosch S4 ή μια Varta για την ώρα.
 

21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Λάδια αλλάζεις και επιτόπου.Αδειάζεις γεμίζεις βενζίνη και το πας σιγα σιγα στο συνεργείο όπου θα αλλάξεις και τα άλλα υγρά.

Καλή ιδέα, υπάρχει και ένα συνεργείο στα 200μ από το γκαράζ. Φουσκώνω λάστιχα, αλλάζω μπαταρία, αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού και συμπληρώνω παραφλού. Μπιτονάκι έχω να φέρω βενζίνη από το πρατήριο σε 2-3 βόλτες. Όλα αυτά τα κάνω και μόνος μου. Την λίγη παλιά βενζίνη που έχει μέσα πώς θα την αδειάσω; Με λάστιχο και ρούφηγμα;

Επεξ/σία από Philippe

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...