Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας θελω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο χρονολογιας 2007 συγκεκριμενα εχω βαλει στοχο το yaris 1000 με 1300 κυβικα. Μου αρεσει επισης και το peugeot 207 αλλα λογω κυβικων και πιο ακριβα τελη δεν ειμαι σιγουρος αν θα το επελεγα. Εχει καποιος στη κατοχη του καποιο απο αυτα τα μοντελα να με διαφωτισει αν ειναι καλη επιλογη? Απο θεμα αξιοπιστιας κυριως. Μπατζετ 5000 ευρω το αμαξι προοριζεται για μετακινηση στη πολη και κανα δυο ταξιδια το χρονο. Ευχαριστω εκ των προτερων.

Επεξ/σία από drumpao
Δημοσ.

Φίλε μου πάρ το με κλειστά τα μάτια. Το 1300 να πάρεις. Το πας σε μηχανικό δικό σου να σου πει ότι είναι κομπλέ και είσαι οκ. Έχω το πρώτο Yaris που είχε βγει και εδώ και 20 χρόνια δεν έχει πάει ούτε μια φορά συνεργείου για βλάβη. 185 χιλιάδες χιλιόμετρα γράφει και συνεχίζει ακάθεκτο. 

Επίσης τα Yaris έχουν βγεί γενικώς από τα αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες. Εδώ είχε δημοσιεύσει το σχετικό άρθρο πριν από μερικές μέρες. 

Δημοσ.

Απόφυγε το yaris 1.33 με τα 100 άλογα μετά τα 90-100κ χιλιόμετρα καίει λάδι και αρχίζει και γίνεται ανεμικό. Μόνο αν βρεις κάποιο με καταγεγραμμένη ζημιά που έχει διορθωθεί που και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πως δε θα ξανά σκάσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Υaris εχουμε στην οικογενεια.2008 με τα 1300 και τα 87  αλογα.Εχει 100.000 χωρις κανενα απολυτως προβλημα.Για εμενα αυστηρα αλλαγες στα 7500 και οχι στα 15.000.Βασικος λογος που τα 1330, καποια αρχισαν να καινε λαδι μετα τα 100-120.000 χιλιομετρα.Οσοι αλλαζαν στα 7500(ελαχιστοι) δεν ειχαν προβλημα με καψιμο λαδιου.

 

Δημοσ.
14 hours ago, the other one said:

Απόφυγε το yaris 1.33 με τα 100 άλογα μετά τα 90-100κ χιλιόμετρα καίει λάδι και αρχίζει και γίνεται ανεμικό. Μόνο αν βρεις κάποιο με καταγεγραμμένη ζημιά που έχει διορθωθεί που και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πως δε θα ξανά σκάσει.

Yaris με 1329cc κινητήρα και 99 ή 101 άλογα Euro 5, 2008-2012. Απο το 13 και μετά ειναι λύθηκε το πρόβλημα. Η έκδοση με  85 άλογα ειναι οκ.

https://forum.4troxoi.gr/node/90795?page=1

Δημοσ.

Πάνε δες κάνα Honda jazz μπες μέσα καντο βόλτα, έχει γίνει μόδα το yaris κ σας τον πιάνουν ολίγο, είναι καλύτερο αυτοκίνητο κ μπορεί να το πάρεις στην ίδια τιμή ή κ χαμηλότερα. Δεν κατηγορώ το yaris, απλά λέω την εμπειρία μου κ στα δύο. 

Αν βρεις δε κ το idsi μοτέρ που φορούσαν τα πρώτα, είναι με καδενα 2 μπουζί στον κύλινδρο (απλά) 8βαλβιδο και καίει σαν πετρέλαιο 

  • Like 2
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, alexinhogr είπε

Πάνε δες κάνα Honda jazz μπες μέσα καντο βόλτα, έχει γίνει μόδα το yaris κ σας τον πιάνουν ολίγο, είναι καλύτερο αυτοκίνητο κ μπορεί να το πάρεις στην ίδια τιμή ή κ χαμηλότερα. Δεν κατηγορώ το yaris, απλά λέω την εμπειρία μου κ στα δύο. 

Αν βρεις δε κ το idsi μοτέρ που φορούσαν τα πρώτα, είναι με καδενα 2 μπουζί στον κύλινδρο (απλά) 8βαλβιδο και καίει σαν πετρέλαιο 

Επιτελους ενας λογικος ανθρωπος.

Ελεος με αυτη την λαγνεια των κουβαδο αμαξιών 

Παρε ενα honda jazz 2ης γενιας 2009 δλδ., και θα βλεπεις τα yaris και θα γελάς

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, lele322 είπε

Επιτελους ενας λογικος ανθρωπος.

Ελεος με αυτη την λαγνεια των κουβαδο αμαξιών 

Παρε ενα honda jazz 2ης γενιας 2009 δλδ., και θα βλεπεις τα yaris και θα γελάς

Αυτα που λες τα πιστευεις.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Αυτα που λες τα πιστευεις.

Μπρο εγώ είχα κ τα δύο, οπότε μπορώ να πω την γνώμη μου, μόνο τα πορτμπαγκάζ να ανοίξεις, βλέπεις την τεράστια διαφορά, μην πω για χώρους μέσα, άσχετα που χω  ιμπρεζα από 2006 και δεν το αλλάζω με τπτ. 

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, alexinhogr είπε

Μπρο εγώ είχα κ τα δύο, οπότε μπορώ να πω την γνώμη μου, μόνο τα πορτμπαγκάζ να ανοίξεις, βλέπεις την τεράστια διαφορά, μην πω για χώρους μέσα, άσχετα που χω  ιμπρεζα από 2006 και δεν το αλλάζω με τπτ. 

To jazz εχει αλλου τυπου αμαξωμα, σαν το yaris verso mk2 που εχει ο αδελφος μου, που ειναι μεγαλυτερο παντου και σε πορτμπαγκαζ απο το απλο yaris.Δεν ειναι σαν το yaris-polo-clio-208 Κ.α Ισως γιαυτο δεν το προτιμα ο κοσμος.Προφανως δεν αρεσει αυτος ο τυπος αμαξωματος.

Δημοσ.
Στις 2/8/2019 στις 12:24 ΜΜ, toyo73 είπε

.Βασικος λογος που τα 1330, καποια αρχισαν να καινε λαδι μετα τα 100-120.000 χιλιομετρα.Οσοι αλλαζαν στα 7500(ελαχιστοι) δεν ειχαν προβλημα με καψιμο λαδιου.

Το πρόβλημα αφορούσε κατασκευαστικό ελάττωμα (έγινε και ανάκληση τότε) ,κάτι που παραδέχτηκε και Toyota ,και δεν έχει σχέση με τα λάδια η την συχνότητα αλλαγής τους.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Το πρόβλημα αφορούσε κατασκευαστικό ελάττωμα (έγινε και ανάκληση τότε) ,κάτι που παραδέχτηκε και Toyota ,και δεν έχει σχέση με τα λάδια η την συχνότητα αλλαγής τους.

Nαι, οσοι ομως αλλαζανε συχνα λαδια ειχαν μικροτερο προβλημα η και  καθολου.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, d_gkal είπε

Δεν είναι ίδια κατηγορία το yaris με το jazz

Αν θες μεγαλύτερους χώρους πας στο δεύτερο. 

Ειναι ακριβως η ιδια κατηγορια. Ειναι το μικρο της honda . Απλα ηταν το μεγαλυτερο στην κατηγορια του. 

Απο Το  3ης γενιας  yaris  και μετα 2011+  ,το μεγαλωσαν .

Τεσπα το θεμα ειναι να μην ακριβοπληρωνεις τον κουβα. Εαν στα ιδια λεφτά βρει το jazz ,κατευθειαν jazz χωρις 2η σκεψη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...