MAIK721 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, saruman123 είπε Για την εγγύηση των Σκρουτζάδικων. Η καταγγελία για παραπληροφόρηση και αρπαχτή που εννοείται θα κάνω πως φαίνεται ?Γιατί απαντάς με μισόλογα και χωρίς να λες κάτι ουσιαστικό ή κάτι που δεν γνωρίζω? Και δεν ΄ρωτησα αυτό!!!
skar1983 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 35 λεπτά πριν, MAIK721 είπε Η καταγγελία για παραπληροφόρηση και αρπαχτή που εννοείται θα κάνω πως φαίνεται ? Να κάνεις αν το νιώθεις και θα σε χαλαρώσει. Xiaomi ακόμη δεν μου έχει πάθει κάτι και μόνο από Κίνα τα φέρνω.... 1
MAIK721 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 32 λεπτά πριν, skar1983 είπε Να κάνεις αν το νιώθεις και θα σε χαλαρώσει. Xiaomi ακόμη δεν μου έχει πάθει κάτι και μόνο από Κίνα τα φέρνω.... Επειδή είχαμε κάποιες εξελίξεις και περαιτέρω επικοινωνία θα σας ενημερώσω από Δευτέρα για την κατάληξη. Ευχαριστώ πολύ και καλό ΣΚ
saruman123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, MAIK721 είπε Η καταγγελία για παραπληροφόρηση και αρπαχτή που εννοείται θα κάνω πως φαίνεται ? Αν νομίζεις ότι εξαπατήθηκες να την κάνεις.
MAIK721 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Το κινητό επιστράφηκε εχθές το ίδιο και τα αντίτιμο παρόλο που η συσκευασία είχε αποσφραγιστεί . Το αρνητικό σχόλιο που άφησα στο skroutz ήταν αρκετό .
music_lover Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 4 ώρες πριν, MAIK721 είπε Το κινητό επιστράφηκε εχθές το ίδιο και τα αντίτιμο παρόλο που η συσκευασία είχε αποσφραγιστεί . Το αρνητικό σχόλιο που άφησα στο skroutz ήταν αρκετό . Εγώ πάντως περιμένω εδώ και 10 ημέρες να εμφανιστεί η αρνητική αξιολόγηση μου στο κατάστημα drele και ακόμα τίποτα, το έφαγε η μαρμάγκα του skroutz 😤
MAIK721 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 14 λεπτά πριν, music_lover είπε Εγώ πάντως περιμένω εδώ και 10 ημέρες να εμφανιστεί η αρνητική αξιολόγηση μου στο κατάστημα drele και ακόμα τίποτα, το έφαγε η μαρμάγκα του skroutz 😤 Δεν είχε δημοσιευτεί καν.Ήταν υπό αξιολόγηση -διερεύνηση ?? από το κατάστημα και με πήραν τηλ. -Κzr: Παρακαλώ κατεβάστε το αρνητικό σχόλιο αν θέλετε να το επιστρέψετε! -Εγώ: Το σχόλιο θα κατέβει μόλις μου επιστρέψετε το ποσό! -Κzr: Όχι, δεν γίνεται αυτό! -Εγώ: Ωραία, στείλτε μου ένα email που θα λέει ότι μπορώ να επιστρέψω την συσκευή παρόλο που έχει αποσφραγιστεί και θα κατεβάσω την αρνητική αξιολόγηση μόλις το λάβω. Νομίζω αρκεί.. -Κzr: Αυτό είναι το πιο έυκολο! Και έτσι έγινε. Αν μη τι άλλο πρέπει να παραδεχτώ ότι οι συνομιλίες και η συνεχής υποστήριξη πάνω στο θέμα αυτό ήταν άψογες με το κατάστημα. Οφέιλω να τους ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση αλλά και για την άμεση επίλυση του ζητήματος. Στις 2/8/2019 στις 5:19 ΜΜ, skar1983 είπε Να κάνεις αν το νιώθεις και θα σε χαλαρώσει. Xiaomi ακόμη δεν μου έχει πάθει κάτι και μόνο από Κίνα τα φέρνω.... Τώρα που το επέστρεψα χαλάρωσα και ήδη ψάχνομαι για το note 7. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα