MAIK721 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Μακριά!!! Οι υπεύθυνοι σφυρίζουν αδιάφορα και υπάλληλοι δεν γνωρίζουν τι τους γίνεται με την παραπληροφόρηση ή την άγνοια που έχουν ή να στο κλείνουν στην μούρη όταν τους στριμώχνεις. Αγόρασα από το συγκεκριμένο κατάστημα κινητό Xiomi Redmi 6 4/64gb που αναφέρεται στο κατάστημα σαν EU version και μετά από επιβεβαίωση και του πωλητή ότι το κινητό προέρχεται από την Ευρώπη παραλήφθηκε προσωπικά από εμένα στο κατάστημα. Φθάνοντας λοιπόν στο σπίτι και ελέγχοντας το ΙΜΕΙ του κινητού στο IMEI checker της XIAΟΜΙ διαπιστώνω ότι το κινητό είναι προέλευσης Ινδονησίας και εκτός εγγύησης. Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία δεν γνώριζαν καν να μου πουν που στέλνεται το κινητό παρά μόνο ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση/ Οπότε αν στο τηλέφωνο τύχει κάτι μετά τους 12 μήνες θα το τρέχω στην Ινδονησία Επίσης στο site τους στους όρους εγγύησης αναφέρουν με έντονα γράμματα ότι :" Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους ', κάτι το οποίο δεν ισχύει μιας και είναι παραεισαγωγής , πόσο μάλλον το κινητό που μου πούλησαν από την Ινδονησία χωρίς εγγύηση!! Δεν θα ξαναγοράσω ποτέ από το συγκεκριμένο κατάστημα . !!!! Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2019 από MAIK721
music_lover Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Καλώς όρισες στην "λογική" των skroutzομάγαζων..δεν είναι δυνατόν να πάρεις κινητό με τόσο χαμηλές τιμές χωρίς να έχει κάποιο λάκκο η φάβα, φτάσανε στο σημείο να πουλάνε τα κινητά φθηνότερα από κάθε άλλη αγορά στην Ευρώπη χτυπώντας τις τιμές του amazon πχ που αγοράζει χιλιάδες συσκευές και είναι κολοσσός. Στην ουσία οι περισσότεροι που αγόρασαν κινητό από skroutzομάγαζο κάτι τέτοιο πήραν και δεν το ξέρουν επειδή δεν ασχολήθηκαν με το θέμα με την λογική αφού το πήρα φθηνότερα και δουλεύει τότε όλα καλά. Μην κατηγορείς όμως μόνο το kaizer, όλα κάτι τέτοια κάνουν και άλλα που δεν γνωρίζουμε για να κρατούν τις τιμές όσο πιο χαμηλά γίνεται. Αν δεν το πάρεις από σοβαρό κατάστημα που αγοράζει κινητά από τις επίσημες αντιπροσωπείες με την ανάλογη τιμή φυσικά τότε μπορεί να καταλήξεις με ότι κυκλοφορεί στην αγορά, ακόμα και refurbished! Να κάτσω να γράψω για κομμένες ταινίες ασφαλείας και κινητά χωρίς ζελατίνες που τάχα ανοίχθηκαν στο τελωνείο ενώ υποτίθεται πως είναι ευρωπαϊκά και έχουν ευρωπαϊκή εγγύηση? Όσον δουλεύουν έχουν εγγύηση, αν χαλάσουν κλάφτα Χαράλαμπε. Και όχι δεν δουλεύω για καμία γνωστή αλυσίδα, λέω αυτά που διαβάζω από reviews των καταστημάτων αυτών και τις εμπειρίες των αγοραστών σε διάφορα forums, όσα reviews τουλάχιστον αφήνει το skoutz να φανούν αφού πριν τα λογοκρίνει χοντρά για να γίνει αρεστό στους πελάτες του δλδ τα ίδια τα καταστήματα.. Αν μου εξηγήσει κάποιος πως γίνεται πχ το mate 20 pro να κοστίζει επίσημα 899 ευρώ και στο skroutz να ξεκινάει από τα 450 ευρώ (μισή τιμή!) με σοβαρά επιχειρήματα εγώ θα πάω και θα αγοράσω 10 κομμάτια mate 20 pro με την χαμηλή τιμή και θα τα πουλάω έξω από το πλαίσιο με μεγάφωνο! 🤣 Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2019 από music_lover 2
chios Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Αν το τηλέφωνο είναι global version δεν έχεις κανένα πρόβλημα, για την εγγύηση πολύ λίγα μαγαζιά στο skroutz δίνουν 2 χρόνια εγγύηση στα xiaomi με δικό τους σέρβις, πριν το αγοράσεις έπρεπε να ρωτήσεις. Κοίτα να χαρείς το τηλέφωνο και μην σκέφτεσαι αν χαλάσει, και εγώ πάντα από Κίνα αγοράζω κινητά και πότε δεν μου χάλασε κανένα.
saruman123 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 4 ώρες πριν, MAIK721 είπε Μακριά!!! Οι υπεύθυνοι σφυρίζουν αδιάφορα και υπάλληλοι δεν γνωρίζουν τι τους γίνεται με την παραπληροφόρηση ή την άγνοια που έχουν ή να στο κλείνουν στην μούρη όταν τους στριμώχνεις. Αγόρασα από το συγκεκριμένο κατάστημα κινητό Xiomi Redmi 6 4/64gb που αναφέρεται στο κατάστημα σαν EU version και μετά από επιβεβαίωση και του πωλητή ότι το κινητό προέρχεται από την Ευρώπη παραλήφθηκε προσωπικά από εμένα στο κατάστημα. Φθάνοντας λοιπόν στο σπίτι και ελέγχοντας το ΙΜΕΙ του κινητού στο IMEI checker της XIAΟΜΙ διαπιστώνω ότι το κινητό είναι προέλευσης Ινδονησίας και εκτός εγγύησης. Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία δεν γνώριζαν καν να μου πουν που στέλνεται το κινητό παρά μόνο ότι έχει 1 χρόνο εγγύηση/ Οπότε αν στο τηλέφωνο τύχει κάτι μετά τους 12 μήνες θα το τρέχω στην Ινδονησία Επίσης στο site τους στους όρους εγγύησης αναφέρουν με έντονα γράμματα ότι :" Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους ', κάτι το οποίο δεν ισχύει μιας και είναι παραεισαγωγής , πόσο μάλλον το κινητό που μου πούλησαν από την Ινδονησία χωρίς εγγύηση!! Δεν θα ξαναγοράσω ποτέ από το συγκεκριμένο κατάστημα . !!!! Αν το έψαχνες λίγο καλύτερα τότε θα ήξερες τη παίζει με την Xiaomi και τα Σκρουτζάδικα/Best Price. Το έχουμε πει χιλιάδες φορές. Οπότε μην κατηγορείς το κατάστημα. Αυτοί την δουλειά τους θέλουν να κάνουν και να τα αρπάξουν όπως μπορούν. Αν ήθελες έπρεπε πρώτα να ρωτήσεις και μετά να πράξεις.
music_lover Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Ανεξαρτήτως αν ο αγοραστής έπρεπε να γνωρίζει ή όχι, όταν γράφεις στο site σου ότι πουλάς EU μοντέλο και τελικά αποδεικνύεται Ινδονησίας εξαπατάς τον καταναλωτή και πας για καταγγελία. 4
MAIK721 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Στην συνέχεια της επικοινωνίας μας με τον υπέυθυνο του καταστήματος μου έιπε ότι το Imei INfo βγάζει ανακριβή αποτελέσματα και ότι το πινακάκι που έβαλα είναι λάθος. Επέμενε ότι η συσκευή προοριζόταν για την Ευρώπη και ότι δεν είναι δυνατό να έχει λήξει η εγγύηση μιας συσκευής που βγήκε στην αγορά μόλις το 2018? Αυτή είναι και η εύλογη απορία που έχω και εγώ σχετικά με την εγκυρότητα του imei info. Εφόσον επέμενα και ο ίδιος δεν μπορούσε ή δεν ήθελε να ελέγξει καν την συσκευή με διαβεβαίωσε ότι εφόσον η συσκευή βγάλει πρόβλημα μετά τους 12 μήνες θα την στείλει στο service και από κει στον εισαγωγέα για επισκευή ή αντικατάσταση.??Το επισκευαστικό κέντρο του καταστήματος μου είπε ότι έιναι η TS Solutions και δεν θα πάει πίσω στην Ινδονησία. Οχι δεν το ζήτησα γραπτώς μέσω κάποιου email αλλά συγκράτησα το όνομα του υπεύθυνου και σίγουρα θα τον επισκεφτώ σε περίπτωση βλάβης μετά τους 12 μήνες. Οι ερωτήσεις μου στο κατάστημα ήταν σαφείς για την προορισμό της συσκευής αλλά και ενημερώθηκα αρκετά ,κυρίως από δω μέσα,τι γίνεται με τα global version , την χώρα προορισμού της συσκευής καθώς και για το συγκεκριμένο κατάστημα πριν προχωρήσω στην αγορά. Αυτός ήταν και ο λόγος που προτίμησα να παραλάβω προσωπικά ώστε να πάρω και σαφείς απαντήσεις. Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2019 από MAIK721
saruman123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 5 λεπτά πριν, MAIK721 είπε Στην συνέχεια της επικοινωνίας μας με τον υπέυθυνο του καταστήματος μου έιπε ότι το Imei INfo βγάζει ανακριβή αποτελέσματα και ότι το πινακάκι που έβαλα είναι λάθος. Επέμενε ότι η συσκευή προοριζόταν για την Ευρώπη και ότι δεν είναι δυνατό να έχει λήξει η εγγύηση μιας συσκευής που βγήκε στην αγορά μόλις το 2018? Αυτή είναι και η εύλογη απορία που έχω και εγώ σχετικά με την εγκυρότητα του imei info. Εφόσον επέμενα και ο ίδιος δεν μπορούσε ή δεν ήθελε να ελέγξει καν την συσκευή με διαβεβαίωσε ότι εφόσον η συσκευή βγάλει πρόβλημα μετά τους 12 μήνες θα την στείλει στο service και από κει στον εισαγωγέα για επισκευή ή αντικατάσταση, Το επισκευαστικό κέντρο του καταστήματος μου είπε ότι έιναι η TS Solutions και δεν θα πάει πίσω στην Ινδονησία. Οι ερωτήσεις μου στο κατάστημα ήταν σαφείς για την προορισμό της συσκευής αλλά και ενημερώθηκα αρκετά ,κυρίως από δω μέσα,τι γίνεται με τα global version , την χώρα προορισμού της συσκευής καθώς και για το συγκεκριμένο κατάστημα πριν προχωρήσω στην αγορά. Αυτός ήταν και ο λόγος που προτίμησα να παραλάβω προσωπικά ώστε να πάρω και σαφείς απαντήσεις. EU=Global 13 ώρες πριν, music_lover είπε Ανεξαρτήτως αν ο αγοραστής έπρεπε να γνωρίζει ή όχι, όταν γράφεις στο site σου ότι πουλάς EU μοντέλο και τελικά αποδεικνύεται Ινδονησίας εξαπατάς τον καταναλωτή και πας για καταγγελία. Υπάρχουν πολλά EU και από άλλες εταιρείες που είναι από άλλες χώρες. Π.χ Samsung
MAIK721 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, saruman123 είπε EU=Global Ευχαριστώ και εσένα αλλά και τους υπόλοιπους που απάντησαν Αρα καλά έκανα και ψώνισα από σκρουτζομάγαζο ή να παω στον Κωτσόβολο? Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2019 από MAIK721
saruman123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 4 λεπτά πριν, MAIK721 είπε Ευχαριστώ και εσένα αλλά και τους υπόλοιπους που απάντησαν Αρα καλά έκανα και ψώνισα από σκρουτζομάγαζο ή να παω στον Κωτσόβολο? Στο Κωτσόβολο θα έχεις "καπέλο" κανένα 70αρι και θα έχεις την επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας(2 χρόνια) της Info Quest . 1
MAIK721 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 13 λεπτά πριν, saruman123 είπε EU=Global Υπάρχουν πολλά EU και από άλλες εταιρείες που είναι από άλλες χώρες. Π.χ Samsung Τώρα είδα το 2ο σκέλος. Το θέμα δεν αφορά αν είναι global (που είναι αυτή που πήρα) αλλά τι ισχύει με την εγγύηση για αυτές τις συσκευές που είναι global Eu αλλά έχουν εγγύηση μόνο για την Ινδονησία , εάν όντως είναι έτσι. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να το ελέγξω πέρα από το imei info? Κατέβασα και το Mi verification αλλά η υποστήριξή του έχει πλέον σταματήσει
saruman123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, MAIK721 είπε Τώρα είδα το 2ο σκέλος. Το θέμα δεν αφορά αν είναι global (που είναι αυτή που πήρα) αλλά τι ισχύει με την εγγύηση για αυτές τις συσκευές που είναι global Eu αλλά έχουν εγγύηση μόνο για την Ινδονησία , εάν όντως είναι έτσι. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να το ελέγξω πέρα από το imei info? Κατέβασα και το Mi verification αλλά η υποστήριξή του έχει πλέον σταματήσει Για την επίσημη εγγύηση των Xiaomi θα διαβάσεις εδώ Στο κομμάτι τις εγγυήσεις των Σκρουτζάδικων αν δεν έχουν δικό τους service( για να μην πάμε Κίνα ) υπάρχουν δύο κατηγορίες. Αυτοί που δίνουν 1 χρόνο εγγύηση καταστήματος χωρίς προφανώς δικό τους service ,άρα πάνε σε κάποιους τρίτους(ενδέχεται και Κίνα). Και οι άλλοι που δίνουν 2 χρόνια εγγύηση καταστήματος με δικό τους service. Βέβαια οι δεύτεροι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα (2 άντε 3). Και στις δύο περιπτώσεις ΔΕΝ το πάνε Info Quest. Δεν το αναλαμβάνουν και ας είναι και EU=Global από την στιγμή που δεν αγοράστηκε από επίσημο διανομέα. Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2019 από saruman123
MAIK721 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δεν νομίζω ότι ρώτησα αυτό και ήδη έχω απαντήσει για το εάν ενημερώθηκα. Εαν δεν γνωρίζεις δεν πειράζει
saruman123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, MAIK721 είπε Δεν νομίζω ότι ρώτησα αυτό και ήδη έχω απαντήσει για το εάν ενημερώθηκα. Εαν δεν γνωρίζεις δεν πειράζει Διαβάζεις από κάτω το δεύτερο μέρος.
MAIK721 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, saruman123 είπε Διαβάζεις από κάτω το δεύτερο μέρος. Ναι πρόκειται για συσκευή που δεν υπάρχει στους επίσημους εισαγωγείς. Αυτό λες? Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2019 από MAIK721
saruman123 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, MAIK721 είπε Ναι πρόκειται για συσκευή που δεν υπάρχει στους επίσημους εισαγωγείς. Αυτό λες? Για την εγγύηση των Σκρουτζάδικων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα