Προς το περιεχόμενο

Ολικη βαφή - Τοπική βαφή - DIY


bill999r

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, bill999r είπε

Αφού στοκαρεις αρχίζεις κ τρίβεις με χοντρό γυαλοχαρτο 80-120. Όταν η επιφάνεια γίνει επίπεδη, δηλαδή δεν έχει διαφορά από την υπόλοιπη καλή επιφάνεια σου, τότε θα τρίψεις τον στόκο με ψιλό γυαλοχαρτο 600-800 για να τον λειανεις. Εάν ο στόκος έχει βαθιές χαρακιές από το τρίψιμο ή μικρούς κρατηρες τότε θα ξαναστοκαρεις προσεκτικά αυτές τις περιοχές ώστε να γίνει ομοιόμορφη η επιφάνεια.

Ουσιαστικά θα λειανεις τον στόκο ώστε να μην διαφέρει σε υφή από την υπόλοιπη επιφάνεια κ να μην έχεις ατέλειες.

Γενικά δώσε χρόνο σε αυτό το βήμα κ μην βιαστεις. Ίσως χρειαστεί 2 κ 3 χέρια στόκο μέχρι να πετύχεις πολύ καλό αποτέλεσμα. Επίσης προτίμησε ψιλο σιδηροστοκο που δίνει πιο καλό αποτέλεσμα.

Προσοχή. Η επιφάνεια πρίν το βάψιμο πρέπει να είναι απόλυτα λεία. Δηλαδή όταν περνάει το χέρι σου από πάνω να μην πιάνεις καμία ανωμαλία. Ακόμη κ η μικρότερη ανωμαλία όταν πέσει το χρώμα πάνω της θα δείξει πολύ άσχημη.

Για πολύ μικρές επιφανειακές γρατσουνιές στον στόκο και για να είσαι σίγουρος μπορείς να χρησιμοποιήσεις γεμιστικο ασταρι το οποίο καλύπτει μιρκογρατσουνιες και θα σε γλυτώσει από πολύ παιδεμα.

Σευχαριστω παρά πολύ! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

καλησπέρα αν και λίγο παλιό το θέμα μήπως θα μπορούσες να ΄δωσεις λεπτομέρεις για το τρίψιμο με ντουκοχαρτα στο τέλος μετά το βάψιμο είναι αυτά που προτείνεις να αντικαταστήσουμε με γυαλόχαρτα μετάλλου 600-800.Έχεις κάποια να προτείνεις γιατί δεν βρίσκω συγκεκριμένα μετάλλου. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, panos1205 είπε

καλησπέρα αν και λίγο παλιό το θέμα μήπως θα μπορούσες να ΄δωσεις λεπτομέρεις για το τρίψιμο με ντουκοχαρτα στο τέλος μετά το βάψιμο είναι αυτά που προτείνεις να αντικαταστήσουμε με γυαλόχαρτα μετάλλου 600-800.Έχεις κάποια να προτείνεις γιατί δεν βρίσκω συγκεκριμένα μετάλλου. Ευχαριστώ.

Σόρρυ φίλε μου δεν κατάλαβα την ερώτηση.

Ρωτάς μετά το βάψιμο και το βερνίκωμα;

Μετά από το βερνίκωμα κ αφού αφήσεις τουλάχιστον 1-2 μέρες το βερνίκι να σκληρύνει τρίβεις αποκλειστικά με βρεγμένα ντουκοχαρτα νερού και βρεγμένη επιφάνεια, με σειρά 1500, 2000, 2500.

Με απλό γυαλοχαρτο εγώ προσωπικά τρίβω τον στοκο αν πρέπει να στοκαρω. 

Για την προετοιμασία της επιφάνειας πρίν την βαφή και εκεί ανάλογα τι θέλεις να κάνεις χρησιμοποιεις στεγνό τρίψιμο.

Αν έχεις μια καλή επιφάνεια που έχει καει το βερνίκι και έχει ξεφλουδίσει τότε ένα στεγνό τρίψιμο με 600 ντουκοχαρτο ή γυαλοχαρτο και στη συνέχεια με 800 για λείανση είναι αρκετό.

Αν η επιφανεια έχει βαθουλώματα που πρέπει να στοκαριστουν τότε θα αρχίσεις σε 80αρι ώστε να αφαιρέσεις κ το ασταρι και να φτάσεις λαμαρίνα. Στη συνέχεια αφού στοκαρεις περνάς ασταρι γεμίσματος και ξανατριβεις με 600. Έπειτα είσαι έτοιμος για βάψιμο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρωτούσα για μετά το βάψιμο σε ευχαριστώ για την απάντηση να φανταστώ δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ τα γυαλόχαρτα της 3Μ σαν αυτό https://www.skroutz.gr/s/30661122/3M-Velcro-260L-Δίσκος-Γυαλίσματος-Φύλλο-Λείανσης-Έκκεντρου-Τριβείου-K1500-150x150mm.html που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και με αλοιφαδόρους; Σε ευχαριστώ για τον αναλυτικό σου οδηγό και την απάντηση.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που παρέθεσες είναι για αλοιφαδορο. Αυτά που είναι για χέρι ( σε τακο ουσιαστικά μπαίνουν, ή ένα κομμάτι τετραγωνο ξύλο) είναι φύλλα. Οποια μάρκα κ να πάρεις δεν έχει ουσιαστική διαφορά. 

Πάντως αν δεν έχεις σκοπό να τα βάλεις σε αλοιφαδορο, δεν θα σε βολεψουν στο χέρι, ενώ οι τρύπες που έχουν ίσως σου κάνουν κ ζημιά αν τα διπλώσεις ή τα χρησιμοποιήσεις με χέρι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Σκέφτομαι το καλοκαίρι να το επιχειρήσω στο 1 από τα 2 αυτοκίνητα που έχει και το μεγαλύτερο θέμα.

Χρώμα και βερνίκι από που παίρνουμε και που βρίσκουμε τον κωδικό του χρώματος;

Επίσης,. σημεία που το χρώμα έχει ξεφλουδίσει και έχει εμφανιστεί στόκος από κάτω απλά αφαιρούμε το χρώμα, όχι και τον στόκο, σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, zio10 said:

Σκέφτομαι το καλοκαίρι να το επιχειρήσω στο 1 από τα 2 αυτοκίνητα που έχει και το μεγαλύτερο θέμα.

Χρώμα και βερνίκι από που παίρνουμε και που βρίσκουμε τον κωδικό του χρώματος;

Επίσης,. σημεία που το χρώμα έχει ξεφλουδίσει και έχει εμφανιστεί στόκος από κάτω απλά αφαιρούμε το χρώμα, όχι και τον στόκο, σωστά;

Υλικά τελευταία φορά είχα πάρει μετά τον Σταυρό Αγίας Παρασκευής χρωμοκάτι αν είσαι Αθήνα, σχετικά καλές τιμές (πιο φτηνός από έναν στο περιστέρι που με έσφαξε).

Τον κωδικό του χρώματος τον γράφει κάπου το αυτοκίνητο, αλλά εκεί που θα πας με το αυτοκίνητο ξέρουν να το βρουν και μόνοι τους.

 

Όπου έχει ξεφλουδίσει το βερνίκι (άρα μιλάμε για 2πλής επίστρωσης) και το χρώμα με τρίψιμο με 2000 ή 3000 grid υαλόχαρτο δεν χαλάει, μπορείς να το βερνικώσεις κατευθείαν. Αν όμως εμφανίζει υπόστρωμα άλλου χρώματος, συνήθως μαύρο ή γκρί, τότε θέλει βάψιμο και βερνίκωμα.

Στόκο δεν αφαιρείς εκτός αν έχεις σκοπό να σφυρηλατήσεις και να το φέρεις καλύτερα.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, zio10 είπε

Μάλλον παραγγελία, δεν είμαι Αθήνα.

Εκτός αν βρω εδώ, Γιάννενα.

Σε οποιοδήποτε μαγαζί με χρώματα αυτοκινήτων. Σίγουρα έχει στην περιοχή σου 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...

Καταρχήν μπράβο για τον αναλυτικότατο οδηγό! Αλλά έχω και μια ερώτηση γιατί έκανα βλακεία με το βερνίκι, δεν έβλεπα καλά και έτρεξε! Το χρώμα έχει κάτσει καλά γενικά! Το βερνίκι που έτρεξε (είναι και αρκετά τα σημεία) μπορώ να το "φάω" κάπως και να έρθει καλά όπως το υπόλοιπο ή θα γίνει χάλια? Και καμία συμβουλή πως να το κάνω αν μπορεί να γίνει ειναι πολύ ευπρόσδεκτη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/6/2024 στις 9:17 ΠΜ, zio10 είπε

Για να βρω τον κωδικό χρώματος αρκούν οι 4 χαρακτήρες eylc στην πόρτα ή παίζουν κάποιο ρόλο και τα νούμερα;

 

20240622_111622.jpg.d0d15b1e4f98538d2d0f4ded53aadc40.jpg

Aν και θα βρήκες την λύση απλά δείχνεις την φωτό σε αυτόν που θα σου βγάλει το χρώμα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Aν και θα βρήκες την λύση απλά δείχνεις την φωτό σε αυτόν που θα σου βγάλει το χρώμα.

Σε ευχαριστώ, τελικά πήρα άλλο αμάξι και προς το παρόν δεν το προχώρησα το βάψιμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, chrv80 είπε

Καταρχήν μπράβο για τον αναλυτικότατο οδηγό! Αλλά έχω και μια ερώτηση γιατί έκανα βλακεία με το βερνίκι, δεν έβλεπα καλά και έτρεξε! Το χρώμα έχει κάτσει καλά γενικά! Το βερνίκι που έτρεξε (είναι και αρκετά τα σημεία) μπορώ να το "φάω" κάπως και να έρθει καλά όπως το υπόλοιπο ή θα γίνει χάλια? Και καμία συμβουλή πως να το κάνω αν μπορεί να γίνει ειναι πολύ ευπρόσδεκτη!

Δεν πειράζει που έτρεξε, μπορείς να το διορθώσεις. Ουσιαστικά στα σημεία που έτρεξε προσπάθησε με 1000αρι (ή αν δυσκολευετεις πήγαινε σε 800αρι)  ντουκοχαρτο νερού να φας τα τρεξίματα, δηλαδή τις χοντρές σταγόνες. Χρησιμοποίησε ένα πολύ μικρό κομμάτι τετράγωνο ξύλο για τάκο, ώστε να δουλεύεις μόνο πάνω στο έπαρμα που κάνει η σταγόνα.

Αφού τις φέρεις πρόσωπο με το υπόλοιπο βερνίκι ξεκινάς σε όλο το κομμάτι την διαδικασία του γυαλισματος, δηλαδή 1500, 2500, 3000 και αλοιφές.

Έχω δει σε βιντεάκια ακόμα και να ξυρίζουν με ξυράφι τις σταγόνες που έχουν τρέξει ώστε να τις φέρουν πρόσωπο, αλλά δεν το έχω κάνει στην πράξη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...