bill999r Δημοσ. 6 Ιουνίου Δημοσ. 6 Ιουνίου Φίλε μου γτ απλά δεν την αλλάζεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο; Δεν είναι κ απαγορευτικό το κόστος άλλωστε.
panagiotis3600 Δημοσ. 7 Ιουνίου Δημοσ. 7 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 6/6/2024 στις 12:20 ΜΜ, bill999r είπε Φίλε μου γτ απλά δεν την αλλάζεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο; Δεν είναι κ απαγορευτικό το κόστος άλλωστε. Δεν την αλλάζω ακόμη διότι πρόσφατα είχα άλλο σέρβις, δίσκο πλατό και 2 βάσεις σασμάν που ήταν σπασμένες όλα μαζί με την δουλειά του 500€. Επίσης μια εβδομάδα πριν από αυτό το σέρβις έγινε επισκευή διαρροής λαδιών, έβαλε νέες φλάντζες και νέα λάδια, μου είπε στο καπάκι του εκκεντροφόρου έχανε λάδια και το ψυγείο λαδιού επίσης που έχανε πολύ λάδι(δεν το άφηνα να μείνει χωρίς λάδια το αυτοκίνητο και συμπλήρωσα μια φορά) αυτό κόστισε 480€ όλα μαζί, όπου ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πριν μου το δώσει το πήγε και το επισκεύασε στον δικό του μηχανικό και μου έδειξε αποδείξεις πληρωμής 250€ και σημειωμένα βιβλία σέρβις με το τι είχε κάνει. (μια παρένθεση, μετά από αυτό κατά την αναζήτηση αυτοκινήτου το βιβλιαράκι του σέρβις δεν μου λέει τίποτα διότι έχασα την εμπιστοσύνη μου για αυτό εφόσον μπορούν να γράφουν μπαρούφες). Συνεπώς έχω φάει κάνα χιλιάρικο από εκεί που είχα στο νου μου να αλλάξω καδένα, έκανα όλα τα άλλα. Και μάλλον στα 2 επόμενα σέρβις (λάδια κλπ) να τον πω κάνε και την καδένα μια αλλαγή. Στις 5/6/2024 στις 8:11 ΠΜ, pp6210 είπε πιθανότατα έχεις καδένα με υδραυλικό προεντατήρα (όπως στο δικό μου golf 5 TSI), πρέπει πάντα να αφήνεις 1 -1,5 λεπτο ρελαντί όταν βάζεις μπροστα για να αυξηθεί η πίεση λαδιού και να τσιτώσει όσο πρέπει η καδένα... αν στο κάνει σε αυτά τα 1-2 πρώτα λεπτα ιδίως σε χαμηλές θερμοκρασίες ίσως απλώς οφείλεται σε αυτη τη διαδικασία. Αν σε προβληματίζει πολύ, πήγαινέ το απο βραδύς στον μάστορα, να το βάλει αυτός μπροστά το πρωί και να το ακούσει με τα αυτία του, γιατί το "εντονα" το δικό σου μπορεί να μην είναι τόσο ανυσηχητικό σε ενα εμπειρο αυτι του το είχα αφήσει πρόσφατα όπως είπα και προηγουμένως για δίσκο πλατό και στις πολλές φορές που το έβαλε μπροστά καθώς και την επόμενη μέρα, το άκουσε μία φορά και μου λέει το άκουσα με την καδένα σου αλλά είναι 1 στις 10 φορές. Στις 6/6/2024 στις 12:08 ΜΜ, tigergreg είπε Οι μακακιες της VW!!!! Σε ολα σχεδον τα μοτερ εχει βαλει ιμαντες και σε αυτο το τρικυλινδρο εβαλε καδενα! Και δεν το αναθεωρησε ποτε! Εξακολουθει να δινει το ιδιο ελαττωματικο ανταλλακτικο. Σπαει ενας οδηγος στην γλυστρα/τεντωτηρα και αλλαζει ο χρονισμος κατα 10 μοιρες!!!!! Καθε 60,000-70,000 χλμ θελει αλλαγη! Μην πουμε και για τους πυκνωτες της αναφλεξης που καιγονται σαν τα κερακια της λαμπρης καθε 50,000-60,000 χλμ οταν σε αλλα αυτοκινητα λειτουργουν μια χαρα στα 350,000 χλμ! Μα τον θεο απορω πως εχει τοσο μεγαλο μεριδιο αγορας το γκρουπ! Και ημανε κατοχος σκαραβαιου και g60 εως το 98!!! Πιθανότατα να θέλει αλλαγή διότι έμενα έχει την μανίσια για 140.000χλμ. Επίσης έχω διαβάσει πως σε αυτά τα αυτοκίνητα γενικά VW Group βγάζουν πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή λόγο υπερβολικής ζέστης και πολλά χαλασμένα μπουζοκαλώδια πολλές φορές λόγο της 100άρας. Σε εμένα που έβαζα 100άρα δεν μου χάλασε ο πολλαπλασιαστής αλλά μου πετούσε Check Engine στην Purge Valve και δοκίμασα 3-4 διαφορετικά βενζινάδικα και πάλι με την 100αρα μου πετούσε Check πάντως απ'την μέρα που γύρισα σε απλή 95 έχω κάνει 2-3 γεμίσματα και περίπου 1500 χλμ χωρίς check. Επεξ/σία 7 Ιουνίου από panagiotis3600 1
tigergreg Δημοσ. 7 Ιουνίου Δημοσ. 7 Ιουνίου 3 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε πάντως απ'την μέρα που γύρισα σε απλή 95 έχω κάνει Και καλα εκανες!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα