Blackgtc Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Καλησπέρα πριν μερικές μέρες πήρα ένα ibiza 1.2 του 2008 με τα 70 άλογα τις τελευταίες 2 μέρες που το έβαλα μπροστά και ήταν κρύο άκουσα να χτυπάει καδένα για 1-2 δευτερόλεπτα το αμάξι έχει 137000 χλμ και δεν έχει αλλάξει καδένα σύμφωνα με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη .που θα μπορούσα να δω ποια καδένα χρονισμου βάζει η seat ώστε να την παραγγείλω από Γερμανία αλλιώς αν δεν βάλω την ίδια ποιες μάρκες είναι εξίσου καλές .Και πόσο καιρό έχω μπροστά μου από την στιγμή που ξεκίνησε να βαράει μέχρι να αλλάξω κανένα μήνα ή και παραπάνω
NikosKallithea Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Από τη στιγμή που ξεκινάει να χτυπάει η καδένα να υπολογίζεις οτι την επόμενη φορά που θα βάλεις μπροστά θα πάρεις και τον κινητήρα στο χέρι, έτσι πάει αυτό. Δεν χρειάζεται να παραγγείλεις τίποτα, πας σε ένα συνεργείο και στην αλλάζουν
gmts Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Στο Ibiza 1.2TSi(καινούριο) απο το 2ο χρόνο έκανε τον χαρακτηριστικό θόρυβο η καδένα όταν ήταν κρύος ο κινητήρας και στα 7 χρόνια που το είχα δεν εμφάνισε ποτέ πρόβλημα. Στη Seat μου είχαν πεί ότι δεν είναι επικίνδυνο και όντως στη δική μου περίπτωση,δεν υπήρξε πρόβλημα. 1
meletis_m Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 57 λεπτά πριν, Blackgtc είπε Καλησπέρα πριν μερικές μέρες πήρα ένα ibiza 1.2 του 2008 με τα 70 άλογα τις τελευταίες 2 μέρες που το έβαλα μπροστά και ήταν κρύο άκουσα να χτυπάει καδένα για 1-2 δευτερόλεπτα το αμάξι έχει 137000 χλμ και δεν έχει αλλάξει καδένα σύμφωνα με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη .που θα μπορούσα να δω ποια καδένα χρονισμου βάζει η seat ώστε να την παραγγείλω από Γερμανία αλλιώς αν δεν βάλω την ίδια ποιες μάρκες είναι εξίσου καλές .Και πόσο καιρό έχω μπροστά μου από την στιγμή που ξεκίνησε να βαράει μέχρι να αλλάξω κανένα μήνα ή και παραπάνω Εάν υποθέσουμε οτι τα χιλιόμετρα δέν είναι γυρισμένα απο τόν προηγούμενο ιδιοκτήτη , είναι νωρίς. Εμένα σε Opel Corsa άρχισε η καδένα και χαλάρωσε στίς 160.000 χιλιόμετρα. Στίς 200.000 χιλιόμετρα το έβαλα στο πρόγραμμα και άλλαξα όλο το σέτ χρονισμού και αντλία νερού και θερμοστάτη προληπτικά. Όπως επίσης και τις φλάντζες καθρέφτη.
Blackgtc Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 33 λεπτά πριν, gmts είπε Στο Ibiza 1.2TSi(καινούριο) απο το 2ο χρόνο έκανε τον χαρακτηριστικό θόρυβο η καδένα όταν ήταν κρύος ο κινητήρας και στα 7 χρόνια που το είχα δεν εμφάνισε ποτέ πρόβλημα. Στη Seat μου είχαν πεί ότι δεν είναι επικίνδυνο και όντως στη δική μου περίπτωση,δεν υπήρξε πρόβλημα. Το αμάξι δεν το έχω ούτε μήνα αυτό που θυμάμαι είναι ότι μέχρι προχθές όταν το έβαζα μπροστά δεν ακουγόταν κάτι τις τελευταίες 2 μέρες και όταν είναι κρύο για 1-2 δευτερόλεπτα μόλις βάζω μπροστά την ακούω να γυρνάει
Whargoul Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Μήπως έχει υδραυλικό εντατήρα? Αυτοί χρειάζονται μερικά δευτερόλεπτα για να δουλέψουν μέχρι να ανεβεί η πίεση του λαδιού.
thant Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Είχα ακούσει-διαβάσει οτι σε αυτοκίνητα με καδένα δεν προβλέπεται κάποια συντήρηση, όπως με τον ιμάντα χρονισμού, και ότι είναι εφόρου ζωής. Τώρα πρότεινε ένας παραπάνω να αλλάξει την καδένα και ένας άλλος ότι ήδη την έχει αλλάξει στα 200.000. Ρωτάω γιατί είχα σκεφτεί το επόμενο μεταχειρισμενο αυτοκίνητο που θα πάρω να είναι με καδένα.
kalmik Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Προβλήματα με καδένα έχουν κατά κόρον τα TSI του Group VAG 1
MikroKoala Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Η καδενα δεν είναι ιμαντας για να πάρεις τον κινητήρα στο χέρι όπως γράφτηκε πιο πάνω από εκεί και πέρα όταν θα υπάρξει πρόβλημα πρώτα θα χαλαρώσει ο τεντωτηρας και κατά πάσα πιθανότητα θα ανάψει το λαμπακι του κινητήρα και η διάγνωση θα ειναι αισθητηρας στροφαλου η εκκεντροφορου και ίσως σου σβήνει το αυτοκίνητο σε άκυρες στιγμές στην αρχή και συχνότερα αν το αφήσεις για καιρό.. Δεν νομίζω να είναι πρόβλημα ότι ακούγεται τα πρωτα δευτερόλεπτα η καδενα αν όμως την αλλάξεις άλλαξε μαζί αντλια νερου και ίσως οτι ιμαντες είναι προσβάσιμη οταν γίνει η εργασία επειδή η διαδικασία θα δώσει πρόσβαση στην αντλια νερου και θα γλιτώσεις τα εργατικά από μελλοντική αλλαγή αντλίας.. Εγω άλλαξα καδενα σε micra k12 στις 180κ χλμ Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2019 από MikroKoala 1
NikosKallithea Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 12 ώρες πριν, thant είπε Είχα ακούσει-διαβάσει οτι σε αυτοκίνητα με καδένα δεν προβλέπεται κάποια συντήρηση, όπως με τον ιμάντα χρονισμού, και ότι είναι εφόρου ζωής. Τώρα πρότεινε ένας παραπάνω να αλλάξει την καδένα και ένας άλλος ότι ήδη την έχει αλλάξει στα 200.000. Ρωτάω γιατί είχα σκεφτεί το επόμενο μεταχειρισμενο αυτοκίνητο που θα πάρω να είναι με καδένα. Δεν μιλάμε για ολα τα αυτοκίνητα, αλλά για αυτοκίνητα του γνωστού group 1
Blackgtc Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Στις 31/7/2019 στις 2:25 ΠΜ, MikroKoala είπε Η καδενα δεν είναι ιμαντας για να πάρεις τον κινητήρα στο χέρι όπως γράφτηκε πιο πάνω από εκεί και πέρα όταν θα υπάρξει πρόβλημα πρώτα θα χαλαρώσει ο τεντωτηρας και κατά πάσα πιθανότητα θα ανάψει το λαμπακι του κινητήρα και η διάγνωση θα ειναι αισθητηρας στροφαλου η εκκεντροφορου και ίσως σου σβήνει το αυτοκίνητο σε άκυρες στιγμές στην αρχή και συχνότερα αν το αφήσεις για καιρό.. Δεν νομίζω να είναι πρόβλημα ότι ακούγεται τα πρωτα δευτερόλεπτα η καδενα αν όμως την αλλάξεις άλλαξε μαζί αντλια νερου και ίσως οτι ιμαντες είναι προσβάσιμη οταν γίνει η εργασία επειδή η διαδικασία θα δώσει πρόσβαση στην αντλια νερου και θα γλιτώσεις τα εργατικά από μελλοντική αλλαγή αντλίας.. Εγω άλλαξα καδενα σε micra k12 στις 180κ χλμ Έχω ακούσει συμβάν σε corsa που έσπασε καδένα και έφτασε το χιλιάρικο ή ζημιά όποτε είτε καδένα είτε ιμάντες άμα είναι στα όρια του μπορεί να σπάσει.καλα ιμάντας σίγουρα. Τώρα θα το παρατηρήσω να δω ή αλήθεια είναι πως σήμερα που το έβαλα μπροστά και κρύο δεν άκουσα τπτ ίσως έφταιγε επειδή είχε μείνει ακίνητο το αμάξι για 3 μέρες.απλα αυτο που λέω είναι αν είναι να αλλάξω κάποια στιγμή γιατί να μην τα έχω παραγγείλει απ έξω που είναι και φθηνότερα ούτως ώστε να πληρώσω εργασία Στις 30/7/2019 στις 11:26 ΜΜ, thant είπε Είχα ακούσει-διαβάσει οτι σε αυτοκίνητα με καδένα δεν προβλέπεται κάποια συντήρηση, όπως με τον ιμάντα χρονισμού, και ότι είναι εφόρου ζωής. Τώρα πρότεινε ένας παραπάνω να αλλάξει την καδένα και ένας άλλος ότι ήδη την έχει αλλάξει στα 200.000. Ρωτάω γιατί είχα σκεφτεί το επόμενο μεταχειρισμενο αυτοκίνητο που θα πάρω να είναι με καδένα. Για να μην αλλάξεις καδένα πρέπει να το έχεις συντηρήσει άψογα το αμάξι με πολύ τακτικές αλλαγές λαδιών. Τώρα άμα αλλάξεις σχεδόν μετά από 200χλμ και 15 χρόνια το θεωρώ απόλυτα λογικό καθώς όλα είναι αναλώσιμα
ELTASSOS Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Ο Maφ ειναι οσο ειναι κρυο το μοτερ. Σε υψηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος το καλοκαιρι με καυσων!α δεν αγκουγεται. Διαφορετικα θα το ακους οταν κανεις κρυα εκκινηση. Μην ανησυχεις.
panagiotis3600 Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου Καλησπέρα, Το αυτοκίνητο μου είναι το seat ibiza 6j 1.2 Tsi (105ps) Χρονολογίας 2011 και το πήρα με ελεγμένα 139.500 χιλιόμετρα το 2023. Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο "πρόβλημα" όταν το βάζω μπροστά χτυπάει για 1-2 δευτερόλεπτα η καδένα και ακούγεται πολύ έντονα αυτό συμβαίνει 1 στις 10 φορές που θα το βάλω μπροστά αλλά όχι κάθε φορά και μου είπε ο μηχανικός μου πως όταν την ακούς στην αρχή όταν το βάζεις μπροστά ("χτυπάει η καδένα") αυτό σημαίνει πως κάποια στιγμή πρέπει να υπολογίζω για να γίνει η αλλαγή της και πως δεν είναι απαραίτητο να χτυπάει σαν πετρελαιοκίνητο ενώ δουλεύει και τον ρώτησα για το παλιό μας αυτοκίνητο το Corsa C που χτυπούσε η καδένα σαν πετρελαιοκίνητο όσο δούλευε και μου λέει πως προφανώς δεν είναι τα ίδια τα αυτοκίνητα. Ωστόσο στο Corsa C 2004 από το 2008 που αρχίσαμε να ακούμε την καδένα την αλλάξαμε εν τέλη το 2017, λέγοντας μας πολλοί συνεχώς πως θα βγει από την θέση της και θα πάρεις τον κινητήρα στα χέρια και θα σπάσει ο καθρέφτης του κινητήρα, οι βαλβίδες θα στραβώσουν και πως είναι πολύ χαλαρή γι' αυτό ακούγεται και και και... και πολλά άλλα. Στις 1/8/2019 στις 4:02 ΠΜ, Blackgtc είπε Έχω ακούσει συμβάν σε corsa που έσπασε καδένα και έφτασε το χιλιάρικο ή ζημιά όποτε είτε καδένα είτε ιμάντες άμα είναι στα όρια του μπορεί να σπάσει.καλα ιμάντας σίγουρα. Τώρα θα το παρατηρήσω να δω ή αλήθεια είναι πως σήμερα που το έβαλα μπροστά και κρύο δεν άκουσα τπτ ίσως έφταιγε επειδή είχε μείνει ακίνητο το αμάξι για 3 μέρες.απλα αυτο που λέω είναι αν είναι να αλλάξω κάποια στιγμή γιατί να μην τα έχω παραγγείλει απ έξω που είναι και φθηνότερα ούτως ώστε να πληρώσω εργασία Για να μην αλλάξεις καδένα πρέπει να το έχεις συντηρήσει άψογα το αμάξι με πολύ τακτικές αλλαγές λαδιών. Τώρα άμα αλλάξεις σχεδόν μετά από 200χλμ και 15 χρόνια το θεωρώ απόλυτα λογικό καθώς όλα είναι αναλώσιμα Παραδόξως στα τόσα χρόνια που το αφήσαμε χωρίς αλλαγή δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα με τον κινητήρα και ήμασταν 3 οδηγοί με εμένα να το σπάω κάθε φορά που το οδηγούσα. Επίσης συμφωνώ με αυτό για τα τακτικά σέρβις και αλλαγές λαδιών νωρίτερα από το προκαθορισμένο όπως για παράδειγμα αντί για κάθε 8000 το κάνω κάθε 5000-6000χλμ.
pp6210 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 18 ώρες πριν, panagiotis3600 είπε Καλησπέρα, Το αυτοκίνητο μου είναι το seat ibiza 6j 1.2 Tsi (105ps) Χρονολογίας 2011 και το πήρα με ελεγμένα 139.500 χιλιόμετρα το 2023. Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο "πρόβλημα" όταν το βάζω μπροστά χτυπάει για 1-2 δευτερόλεπτα η καδένα και ακούγεται πολύ έντονα αυτό συμβαίνει 1 στις 10 φορές που θα το βάλω μπροστά αλλά όχι κάθε φορά και μου είπε ο μηχανικός μου πως όταν την ακούς στην αρχή όταν το βάζεις μπροστά ("χτυπάει η καδένα") αυτό σημαίνει πως κάποια στιγμή πρέπει να υπολογίζω για να γίνει η αλλαγή της και πως δεν είναι απαραίτητο να χτυπάει σαν πετρελαιοκίνητο ενώ δουλεύει και τον ρώτησα για το παλιό μας αυτοκίνητο το Corsa C που χτυπούσε η καδένα σαν πετρελαιοκίνητο όσο δούλευε και μου λέει πως προφανώς δεν είναι τα ίδια τα αυτοκίνητα. Ωστόσο στο Corsa C 2004 από το 2008 που αρχίσαμε να ακούμε την καδένα την αλλάξαμε εν τέλη το 2017, λέγοντας μας πολλοί συνεχώς πως θα βγει από την θέση της και θα πάρεις τον κινητήρα στα χέρια και θα σπάσει ο καθρέφτης του κινητήρα, οι βαλβίδες θα στραβώσουν και πως είναι πολύ χαλαρή γι' αυτό ακούγεται και και και... και πολλά άλλα. Παραδόξως στα τόσα χρόνια που το αφήσαμε χωρίς αλλαγή δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα με τον κινητήρα και ήμασταν 3 οδηγοί με εμένα να το σπάω κάθε φορά που το οδηγούσα. Επίσης συμφωνώ με αυτό για τα τακτικά σέρβις και αλλαγές λαδιών νωρίτερα από το προκαθορισμένο όπως για παράδειγμα αντί για κάθε 8000 το κάνω κάθε 5000-6000χλμ. πιθανότατα έχεις καδένα με υδραυλικό προεντατήρα (όπως στο δικό μου golf 5 TSI), πρέπει πάντα να αφήνεις 1 -1,5 λεπτο ρελαντί όταν βάζεις μπροστα για να αυξηθεί η πίεση λαδιού και να τσιτώσει όσο πρέπει η καδένα... αν στο κάνει σε αυτά τα 1-2 πρώτα λεπτα ιδίως σε χαμηλές θερμοκρασίες ίσως απλώς οφείλεται σε αυτη τη διαδικασία. Αν σε προβληματίζει πολύ, πήγαινέ το απο βραδύς στον μάστορα, να το βάλει αυτός μπροστά το πρωί και να το ακούσει με τα αυτία του, γιατί το "εντονα" το δικό σου μπορεί να μην είναι τόσο ανυσηχητικό σε ενα εμπειρο αυτι 1
tigergreg Δημοσ. 6 Ιουνίου Δημοσ. 6 Ιουνίου Οι μακακιες της VW!!!! Σε ολα σχεδον τα μοτερ εχει βαλει ιμαντες και σε αυτο το τρικυλινδρο εβαλε καδενα! Και δεν το αναθεωρησε ποτε! Εξακολουθει να δινει το ιδιο ελαττωματικο ανταλλακτικο. Σπαει ενας οδηγος στην γλυστρα/τεντωτηρα και αλλαζει ο χρονισμος κατα 10 μοιρες!!!!! Καθε 60,000-70,000 χλμ θελει αλλαγη! Μην πουμε και για τους πυκνωτες της αναφλεξης που καιγονται σαν τα κερακια της λαμπρης καθε 50,000-60,000 χλμ οταν σε αλλα αυτοκινητα λειτουργουν μια χαρα στα 350,000 χλμ! Μα τον θεο απορω πως εχει τοσο μεγαλο μεριδιο αγορας το γκρουπ! Και ημανε κατοχος σκαραβαιου και g60 εως το 98!!! 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα