OXTROS Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Ο συνήγορος του καταναλωτή δεν μπορεί να υποτάξει ένα κατάστημα στο να τηρήσει τον νόμο.. κάνει μια μεσολάβηση και δηλώνει τις προθέσεις του ατόμου που έχει το πρόβλημα με το κατάστημα κατά το ποιος έχει δίκιο νομικά.. εμένα προσωπικά σε πρόβλημα με εγγύηση στους 22 μήνες με iPad mini από voda, η ίδια η apple μου έκανε την αντικατάσταση και μου είπε να κάνω κ μια αναφορά στην Vodafone στον συνήγορο του καταναλωτή.. όπως και έκανα αφού με εξυπηρέτησαν.. Σε καμία περίπτωση τα κεντρικά της Apple, θα σου πουν ότι δεν έχουμε ιδέα για τον ευρωπαϊκό νόμο.. κεντρικά εννοώ το ευρωπαϊκό τηλέφωνο της apple που πρέπει να εδρεύει Ιρλανδία από ότι έχω καταλάβει και ναι μιλάνε σπαστά ελληνικά στο τηλ. κέντρο τους.. τώρα για infoquest έχω ακούσει τα χειρότερα δεν έχω ασχοληθει και η αντικατάσταση σε εμένα δεν είχε να κάνει καθόλου με αυτούς αλλά από το κτίριο της isystem που εδρεύει στην λεωφόρο Μεσόγειων Επεξ/σία 4 Αυγούστου 2019 από OXTROS
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα