Silverage Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Λόγω βλακείας έκανα αίτηση φορητότητας απο ΟΤΕ σε Wind και υπέγραψα για 200άρα vdsl γιατί νόμιζα ότι αφού έχει βάλει δικές της καμπίνες στην περιοχή μου θα είχα και καλύτερη εξυπηρέτηση.🤣 Έκανα την αίτηση λοιπόν στις 5/7/2019 σε ένα κατάστημα Wind και μετά απο λίγες μέρες μου έστειλαν μήνυμα ότι θα ενεργοποιηθώ στις 19/7/2019. Έφτασε η ημερομηνία, κόπηκε το τηλέφωνο και το internet αλλά δεν ξαναδούλεψε. Το speedport του ΟΤΕ δείχνει ότι συγχρονίζει στα 100Mbps (μέχρι τόσα πιάνει) αλλά δεν έχω internet και τηλέφωνο. Μιλάω με τους τεχνικούς και δεν βγάζω άκρη καθώς όλοι μου λένε οτι η γραμμή δεν έχει ενεργοποιηθεί και πρέπει να περιμένω και άλλο ενώ εγώ βλέπω ότι συγχρονίζω πλέον σε VDSL!!! Παράλληλα επειδή δεν μου έχει έρθει ακόμα το router απο τις 5/7 που έκανα την αίτηση, την Δευτέρα 21 του μήνα κάνουν επαναποστολή. Την Τετάρτη λοιπόν μετά απο καθημερινή επικοινωνία να ρωτήσω αν βλέπουν πότε θα ενεργοποιηθεί η γραμμή, ένας απο τους τεχνικούς μου λέει να του δώσω το serial number του speedport που έχω τώρα, να το περάσει στο σύστημα τους για να δουλέψει η γραμμή! Επειδή όμως ήμουνα στην δουλειά και δεν μπορούσα είπε ότι θα το έβαζε σημείωση και όταν ξαναέπαιρνα θα το έβλεπε ο επόμενος τεχνικός που θα μιλούσα και θα το έφτιαχνε. Ο επόμενος τεχνικός όμως αρνήθηκε πεισματικά να κάνει το οτιδήποτε λέγοντας μου συνεχώς ότι η γραμμή δεν είναι ενεργοποιημένη και δεν μπορεί να καταχωρήσει πουθενά το serial number. Το ίδιο κάνανε και άλλοι 2-3 που μίλησα αργότερα. Απο τότε μου λένε ότι πρέπει να πάρω το δικό τους router για να ενεργοποιηθεί η γραμμή μου το οποίο όμως περιμένω εδώ και 3 εβδομάδες να έρθει. Παίρνω την Παρασκευή να ρωτήσω τί γίνεται με το router που έκαναν επαναποστολή και μου λένε ότι ακόμα δεν έχει βγεί voucher (tracking???) απο την ACS και δεν ξέρουν πότε θα παραλάβω. Έχω βγάλει αφρούς λοιπόν και τους το κλείνω νευριασμένα στα μούτρα. Τελικά κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Επειδή όμως τα νεύρα μου έχουν σπάσει μετά απο τόσο δούλεμα που έχω φάει απο τους τεχνικούς τους και έχω χαλάσει τόσα ευρώ σε τηλέφωνα στο 13800 (το 13700 που είναι δωρεάν μου λέει πρέπει να πάρω στο 13800 με χρέωση για να με εξυπηρετήσουν) θέλω να ρωτήσω: Μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω πρόστιμο; Έχω βρεί μια ανακοίνωση στο site της Wind όπου κάνουν αλλαγές σε χρεώσεις απο 17/7/2019 και λένε οι συνδρομητές έχουν δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εντός δύο μηνών απο την ημερομηνία εφαρμογής τους. https://www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327/ Spoiler Από 17 Ιουλίου 2019, θα ισχύουν οι παρακάτω τιμολογιακές αλλαγές για όλους τους συνδρομητές σε εμπορικά & μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα σταθερής συμβολαίου ιδιωτών. Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς εθνικά σταθερά, μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,3255€ σε 0,41€. Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς εθνικά κινητά, μετά τη κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,7552€ σε 0,94€. Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 1, 1β & σταθερούς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 1α , μετά τη κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,6640€ σε 0,8299€. Το βήμα χρέωσης 1’, που εφαρμόζεται για όλες τις παραπάνω κλήσεις, παραμένει ως έχει. Το τέλος επανασύνδεσης μετά από προσωρινή φραγή λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου αυξάνεται από 5,21€ σε 7€ και εφαρμόζεται μετά από κάθε επανασύνδεση λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου. Η χρέωση θα συμπεριλαμβάνεται στον επόμενο λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας που θα εκδίδεται, όπως ισχύει και μέχρι σήμερα. Οι τιμές που αφορούν συνδρομητές σε συμβόλαια σταθερής ιδιωτών περιλαμβάνουν όλους τους αναλογούντες φόρους. Οι τιμές που αφορούν συνδρομητές σε εταιρικά συμβόλαια κινητής & συμβόλαια κινητής ιδιωτών περιλαμβάνουν Φ.Π.Α 24%. Εφαρμόζεται επιπλέον Τέλος Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας που υπολογίζεται ως ποσοστό επί του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ: για μέχρι 50€ 12% / 50,01-100€ 15% / 100,01 -150€ 18% / 150,01€ και άνω 20%). Οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων που αναφέρονται ανωτέρω έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία. Περισσότερες πληροφορίες στο www.wind.gr, στο 13800 (με χρέωση 0,25€* /κλήση) ή στο Δίκτυο Καταστημάτων WIND. *Η τιμή περιλαμβάνει Φ.Π.Α 24%. Εφαρμόζεται επιπλέον Τέλος Συνδρομητών Κινητής / Σταθερής Τηλεφωνίας. Αυτό πιάνει και εμένα; Η ανακοίνωση έχει βγεί 17/6/2019 με ισχύ απο 17/7/2019 (εγώ υπέγραψα στις 5/7/2019) και δεν ξέρω μήπως δεν ισχύει για νέους συνδρομητές. Επίσης δεν ξέρω μήπως δεν γίνεται επειδή σύμφωνα με αυτούς δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή ακόμα. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2019 από Silverage
Silverage Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, divo είπε Μονο με καταγγελεια στην ΕΕΤΤ και ζητώντας τους και αυτα που πληρωνεις για το 13800 μια και ειναι υποχρεωμένοι να εχουν 1 δωρεαν τηλεφωνο. Μεσα στην Καταγγελεια τι εχεις γραψει? Ότι δεν έχουν ενεργοποιήσει την γραμμή μου και ότι δεν μου έχουν στείλει το router ενώ χρειάζεται για να δουλέψει η γραμμή.
NikosKallithea Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν νομίζω δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, έχεις υπογράψει το κατάστημα, έχει ενεργοποιήθηκε η γραμμή Ο οτε δεν σε αναγνωρίζει πλέον, σαν πελάτη Δυσκολάκι Τώρα το ερώτημα είναι πότε η Wind θα μάθει απο τηλεφωνία και κυρίως πώς θα Σέβεται τους πελάτες της, αυτό όμως ειναι ενα άλλο θέμα. Καλή τύχη Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2019 από NikosKallithea 1
christakos07 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Δεν νομίζω δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, έχεις υπογράψει το κατάστημα, έχει ενεργοποιήθηκε η γραμμή Ποτέ δεν σε αναγνωρίζει πλέον, σαν πελάτη Δυσκολάκι Τώρα το ερώτημα είναι πότε η Wind θα μάθει απο τηλεφωνία και κυρίως πώς θα Σέβεται τους πελάτες της, αυτό όμως ειναι ενα άλλο θέμα. Καλή τύχη Έχει αθετήσει τη συμφωνία της η wind. Είτε λόγω router, είτε λόγω ημερομηνίας ενεργοποίησης. Λογικά μπορεί να αξιώσει αποχώρηση και αποδέσμευση από το συμβόλαιο, απλά θα είναι πισωγύρισμα. Όλα αυτά θέλουν υπομονή και όρεξη βέβαια. Προσωπικά θα έκανα έναν "έντιμο" συμβιβασμό με τη wind.
Silverage Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Σήμερα το πρωί πήγα στο κατάστημα που έκανα την αίτηση να ρωτήσω τί βλέπουν για το router. Μου λέει ο τύπος εκεί βλέπω έχει δηλωθεί παραλαβή απο το κατάστημα αλλά δεν γίνεται λέει γιατί τα καταστήματα δεν έχουν router για 200άρες. Παίρνει τηλέφωνο να ρωτήσει και μου ζητάνε το τηλέφωνο να με καλέσουν αργότερα. Τελικά δεν με κάλεσαν. Πήρε τώρα το απόγευμα να ρωτήσω εγώ και αφού με είχε σε αναμονή λίγη ώρα μου λέει βλέπω έχετε υποβάλει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή οπότε θα σας ενημερώσουν απο εκεί. Ok λέω αλλά βλέπετε πότε θα παραλάβω τον εξοπλισμό; Όχι μου λέει. Νομίζω αρκετά έπαιξα με την Wind. Αύριο θα πάω να κάνω αίτηση στον ΟΤΕ και θα τους στείλω μήνυμα ότι ακυρώνω το συμβόλαιο που υπογράψαμε αζημίως σύμφωνα με την ανακοίνωση της Wind. Αν μου βάλουν πρόστιμο θα ξανακάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ας αποφασίσουν απο εκεί τί θα γίνει, δεν μπορώ να νευριάζω άλλο για κάτι τόσο απλό.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 On 28/07/2019 at 21:18, divo said: Μονο με καταγγελεια στην ΕΕΤΤ και ζητώντας τους και αυτα που πληρωνεις για το 13800 μια και ειναι υποχρεωμένοι να εχουν 1 δωρεαν τηλεφωνο. Έχουν το 13700. 😛
Silverage Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Ναι αλλά εμένα με το που δώσω το τηλέφωνο μου λέει αυτόματα πάρε στο 13800 με χρέωση. Ωραίοι. Αλλά πλέον δεν με νοιάζει, αρκετά ασχολήθηκα.
Silverage Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Χθες επιστρέφοντας το μεσημέρι απο τη δουλειά μου έρχετε ξαφνικά μήνυμα απο Wind πώς θα επικοινωνήσουν μαζί μου για επίσκεψη τεχνικού. Μετά απο 5 λεπτά έρχεται άλλο μήνυμα που λέει ότι η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε και φτάνοντας σπίτι βλέπω το speedport του ΟΤΕ να πιάνει internet. Μετά απο καμιά ώρα με παίρνουν τηλέφωνο απο το 13700 για να ρυθμίσουμε το router γιατί λέει βλέπουν πώς δεν έχω τηλέφωνο αλλά τους είπα ότι έχω πάνω το παλιό router. Και μετά απο λίγο μου έρχεται μήνυμα ότι στείλανε τον εξοπλισμό με ACS και βλέπω θα τον παραλάβω σήμερα. Έπρεπε να τους πάνε οι καταγγελίες για να προχωρήσουν αλλιώς με είχαν γραμμένο... Πάλι καλά γιατί ήμουν αποφασισμένος 5 το απόγευμα που θα άνοιγαν τα μαγαζιά να πάω και να τα ακυρώσω όλα. Και μάλλον είμαι σε fast path γιατί παρόλο που λέει interleaved στο μενού του router, έχει interleave delay 0 ms και με tracert βλέπω μικρό ping. Μένει να δώ πόσα θα πιάνω με το 200άρι και αν γυρίσει για κάποιο λόγο σε κανονικό interleaved. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2019 από Silverage
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 28 minutes ago, Silverage said: και με tracert βλέπω μικρό ping Πόσο μικρό?
Silverage Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, ThReSh είπε Πόσο μικρό? Κάπου στα 10 ms
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 12 minutes ago, Silverage said: Κάπου στα 10 ms Για να είναι fastpath πρέπει να είναι κάτω από 10ms.
Silverage Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Θα το ξαναδώ όταν θα βάλω το δικό τους router.
Silverage Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, ThReSh είπε Για να είναι fastpath πρέπει να είναι κάτω από 10ms. Τελικά εκεί 8-10 ms παίζει αλλά το κωλοrouter τους δεν λέει τίποτα απο στατιστικά. Κάπου διάβαζα ότι μπορείς να το ξεκλειδώσεις οπότε θα το ψάξω λίγο. Πιάνω 170Mbps αλλά παίζω με επιστροφή του τηλεφώνου και σκατά καλωδίωση οπότε αν κάτσω να τα φτιάξω λογικά θα ανέβει. Επεξ/σία 31 Ιουλίου 2019 από Silverage
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα