Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Μόλις πήρα το cbr μου μεταχειρισμένο στα 40.000 χιλιόμετρα και αφοτου τελειωσα με την μεταβίβαση αποφασισα να το ανοίξω για μερικές φορές. Ανοίγω με 4η στα 100km/h και μόλις βάζω 5η και 6η η μηχανή μένει στα 100 ούτε χιλιόμετρο παραπάνω. Από όσο ξέρω η τελική του είναι κάπου στα 120 οπότε δεν είναι λογικό να σταματάει στα 100. Υπάρχει κάποιος κοφτης στις στροφές η στα χιλιόμετρα; Αν ναι που βρίσκεται και πως τον αφαιρούμε. 

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τόσο πάει το CBR, μόνο με τη βοήθεια του αέρα και σε καμία κατηφόρα θα δεις 120, και να έχει κόφτη που δεν εχει, ο κόφτης δεν είναι στην ταχύτητα είναι στις στροφές.

  • Like 2
Δημοσ.

Ένα φιλαράκι μου έχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο και στην ευθεία έχει τελική 115 χωρίς εύνοια αέρα και χωρίς κατηφόρα. Και έχει κανονικά την κόφτη δηλαδή μόλις γκαζώνει στην νεκρά το καταλαβαίνεις ότι τον έχει. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, TikiTaka23 είπε

Ένα φιλαράκι μου έχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο και στην ευθεία έχει τελική 115 χωρίς εύνοια αέρα και χωρίς κατηφόρα. Και έχει κανονικά την κόφτη δηλαδή μόλις γκαζώνει στην νεκρά το καταλαβαίνεις ότι τον έχει. 

Μήπως ο φίλος σου ζυγίζει λιγότερο; Σε χαμηλής ισχύος μηχανάκια παίζει μεγάλο ρόλο ο αναβάτης.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, TikiTaka23 είπε

Καλησπέρα. Μόλις πήρα το cbr μου μεταχειρισμένο στα 40.000 χιλιόμετρα και αφοτου τελειωσα με την μεταβίβαση αποφασισα να το ανοίξω για μερικές φορές. Ανοίγω με 4η στα 100km/h και μόλις βάζω 5η και 6η η μηχανή μένει στα 100 ούτε χιλιόμετρο παραπάνω. Από όσο ξέρω η τελική του είναι κάπου στα 120 οπότε δεν είναι λογικό να σταματάει στα 100. Υπάρχει κάποιος κοφτης στις στροφές η στα χιλιόμετρα; Αν ναι που βρίσκεται και πως τον αφαιρούμε. 

Τα 100 για αυτό και πολλά είναι για αυτό το μηχανάκι..για μένα το πολύ 80 να πηγαίνεις και αυτά με προσοχή. Πάντα κράνος και γάντια τουλάχιστον . θα ελεγα και μπουφαν και μακρυ παντελονι αλλα  ουτε εγω( βλακεία μου ) τα φοραω τωρα που ειναι καλοκαιρι .

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Τα 100 για αυτό και πολλά είναι για αυτό το μηχανάκι..για μένα το πολύ 80 να πηγαίνεις και αυτά με προσοχή. Πάντα κράνος και γάντια τουλάχιστον . θα ελεγα και μπουφαν και μακρυ παντελονι αλλα  ουτε εγω( βλακεία μου ) τα φοραω τωρα που ειναι καλοκαιρι .

Και τι σχέση έχει με αυτό που ρωτάει ο φίλος επάνω;

Και τι μας νοιάζει τι φοράς ή τι δεν φοράς;

Επεξ/σία από palawiaris
  • Confused 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, palawiaris είπε

Και τι σχέση έχει με αυτό που ρωτάει ο φίλος επάνω;

Και τι μας νοιάζει τι φοράς ή τι δεν φοράς;

Όλα έχουν σχέση αλλά που να καταλάβεις τωρα και πως να στο κανω πιο απλα για να το καταλαβεις.αστο καλύτερα.οτι πεις δίκιο έχεις.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Haldol είπε

Μήπως ο φίλος σου ζυγίζει λιγότερο; Σε χαμηλής ισχύος μηχανάκια παίζει μεγάλο ρόλο ο αναβάτης.

Όχι φίλε δε ζυγίζει λιγότερο και εγώ είμαι 65 κιλά 

Δημοσ.

Σε γενικές γραμμές ισχύει ότι ένα αυτοκίνητο / μοτοσυκλέτα δεν έχει καμία ασφάλεια όταν δουλεύει στα όρια του. Οπότε τι ψάχνεις για τα 10-20 χλμ παραπάνω στην τελική των 100; για να τρέμει το μηχανάκι σαν ψαρι έξω από το νερό, να είσαι φτερό στον άνεμο, να μην έχεις σοβαρό φρενάρισμα και να πηγαίνεις με την ταυτότητα στο στόμα; 

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, telis είπε

Σε γενικές γραμμές ισχύει ότι ένα αυτοκίνητο / μοτοσυκλέτα δεν έχει καμία ασφάλεια όταν δουλεύει στα όρια του. Οπότε τι ψάχνεις για τα 10-20 χλμ παραπάνω στην τελική των 100; για να τρέμει το μηχανάκι σαν ψαρι έξω από το νερό, να είσαι φτερό στον άνεμο, να μην έχεις σοβαρό φρενάρισμα και να πηγαίνεις με την ταυτότητα στο στόμα; 

Off

Δηλαδή να μην ψάξουμε τις τελικές, αυτή τη λογική δεν την κατάλαβα ποτε, επίσης δεν καταλαβα τι νόημα έχει να λεει κάποιος σε ενα τέτοιο θέμα ή παρόμοια, θέλεις μπουφάν, γάντια, κράνος κλπ

Τεσπα ο καθένας με τις απόψεις του

 

Εγω πριν αγορασω καποια μοτοσυκλέτα, το πρώτο που κοιτάω στο YouTube είναι ποιες είναι οι τελικές top speed

Γιατί στις μοτοσυκλέτες οι τελικές δεν περιγράφονται από το εργοστάσιο.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, telis είπε

Σε γενικές γραμμές ισχύει ότι ένα αυτοκίνητο / μοτοσυκλέτα δεν έχει καμία ασφάλεια όταν δουλεύει στα όρια του. Οπότε τι ψάχνεις για τα 10-20 χλμ παραπάνω στην τελική των 100; για να τρέμει το μηχανάκι σαν ψαρι έξω από το νερό, να είσαι φτερό στον άνεμο, να μην έχεις σοβαρό φρενάρισμα και να πηγαίνεις με την ταυτότητα στο στόμα; 

Ένας άνθρωπος που καταλαβε τι θέλω να πω.σωστα τα λες .

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Off

Δηλαδή να μην ψάξουμε τις τελικές, αυτή τη λογική δεν την κατάλαβα ποτε, επίσης δεν καταλαβα τι νόημα έχει να λεει κάποιος σε ενα τέτοιο θέμα ή παρόμοια, θέλεις μπουφάν, γάντια, κράνος κλπ

Τεσπα ο καθένας με τις απόψεις του

Εγω πριν αγορασω καποια μοτοσυκλέτα, το πρώτο που κοιτάω στο YouTube είναι ποιες είναι οι τελικές top speed

Γιατί στις μοτοσυκλέτες οι τελικές δεν περιγράφονται από το εργοστάσιο.

Σου εξήγησα την λογική στο ποστ μου. Δεν θέλεις να την καταλάβεις, δικό σου θέμα. 

Εγώ πάντως είχα το 1999 την τότε γρηγορότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής, την cbr 1100xx με 164 άλογα, η οποία σχεδόν 300αριζε. Ε, στα 140 πήγαινες τόσο χαλαρά, γιατί απλά είχε τεράστια περιθώρια σε κρατήματα, φρένα, ελιγμούς. 

Για το 125αρακι του θέματος τα όρια του είναι πολύ χαμηλά για να ψάξεις κόφτες για 10 χλμ παραπάνω 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...