Hommer Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Καλησπέρα σε όλους. Όπως λέει ο τίτλος, δε λειτουργεί το αριστερό πίσω φλας. Αναλυτικά τι γίνεται: - Όταν ανοίγω το αριστερό φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει γρήγορα (πιο γρήγορα από το κανονικό και από την αντίστοιχη του δεξιού). Το μπροστά αριστερό φλας και το φλας του αριστερού καθρέφτη αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. Το πίσω αριστερό φλας τίποτα. - Όταν ανοίγω το δεξί φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα δεξιά φλας αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. - Όταν ανοίγω τα αλάρμ: Η ένδειξη των αλάρμ στο κοντέρ αναβσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα φλας ανάβουν κανονικά εκτός από το πίσω αριστερά. Είναι καμμένη λυχνία; Και αν είναι μόνο αυτό γιατί η ένδειξη κάνει σαν τρελή; Μήπως να ψάξω κάπου αλλού; Μιλάμε για το VW Polo 1200
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, Hommer είπε Καλησπέρα σε όλους. Όπως λέει ο τίτλος, δε λειτουργεί το αριστερό πίσω φλας. Αναλυτικά τι γίνεται: - Όταν ανοίγω το αριστερό φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει γρήγορα (πιο γρήγορα από το κανονικό και από την αντίστοιχη του δεξιού). Το μπροστά αριστερό φλας και το φλας του αριστερού καθρέφτη αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. Το πίσω αριστερό φλας τίποτα. - Όταν ανοίγω το δεξί φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα δεξιά φλας αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. - Όταν ανοίγω τα αλάρμ: Η ένδειξη των αλάρμ στο κοντέρ αναβσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα φλας ανάβουν κανονικά εκτός από το πίσω αριστερά. Είναι καμμένη λυχνία; Και αν είναι μόνο αυτό γιατί η ένδειξη κάνει σαν τρελή; Μήπως να ψάξω κάπου αλλού; Μιλάμε για το VW Polo 1200 Εκεί είναι το πρόβλημα, είτε καμμένη λάμπα, είτε δεν κάνει καλή επαφή κάπου.
papoys1 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 5 λεπτά πριν, Hommer είπε Καλησπέρα σε όλους. Όπως λέει ο τίτλος, δε λειτουργεί το αριστερό πίσω φλας. Αναλυτικά τι γίνεται: - Όταν ανοίγω το αριστερό φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει γρήγορα (πιο γρήγορα από το κανονικό και από την αντίστοιχη του δεξιού). Το μπροστά αριστερό φλας και το φλας του αριστερού καθρέφτη αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. Το πίσω αριστερό φλας τίποτα. - Όταν ανοίγω το δεξί φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα δεξιά φλας αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. - Όταν ανοίγω τα αλάρμ: Η ένδειξη των αλάρμ στο κοντέρ αναβσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα φλας ανάβουν κανονικά εκτός από το πίσω αριστερά. Είναι καμμένη λυχνία; Και αν είναι μόνο αυτό γιατί η ένδειξη κάνει σαν τρελή; Μήπως να ψάξω κάπου αλλού; Μιλάμε για το VW Polo 1200 Καμένη λάμπα είναι. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την εμπρός αριστερά.Την άλλαξα και όλα μια χαρά.
Klausx Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 53 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Εκανες μια καμμένη λάμπα επιστήμη 5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε αυτό ,δηλαδη'.......... τι να πεις; Ρε παλικάρια δεν έχουμε όλοι FIAT να αλλάζουμε λάμπες κάθε βδομάδα 1
Klausx Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δεν χρειάζεται να έχεις φίατ,κοινή λογική χρειάζεται. Αφού είναι κοινή λογική τι σημαίνει αν όταν ανοίγεις φλας μένει κολλημένη η πράσινη λυχνία και δεν αναβοσβήνει; Απλά όποιος το γνωρίζει του έχει κάψει λάμπα Ρώτησε ή άλλαξε λάμπα και το Έμαθε.
Fubar.gr Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 10 ώρες πριν, Hommer είπε Είναι καμμένη λυχνία; Και αν είναι μόνο αυτό γιατί η ένδειξη κάνει σαν τρελή; Αυτό είναι κατάλοιπο απο τις παλιές θερμικές φλασιέρες με το διμεταλλικό έλασμα. Όταν καεί μία λάμπα το ρεύμα που περνά απο το έλασμα είναι λιγότερο, οπότε θερμαίνεται και παραμορφώνεται λιγότερο και επανέρχεται πιό γρήγορα. Επειδή οι οδηγοί όλα αυτα τα χρόνια έχουν συνδιάσει το γρήγορο φλασάρισμα ώς ένδειξη καμένης λάμπας, η συμπεριφορά αυτή εξομειώνεται και απο τις ηλεκτρονικές φλασιέρες, οπου το timing κανονικά είναι ανεξάρτητο του ρεύματος. 2
adi32 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Άλλαξε λάμπα και είσαι οκ. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως σε πολλούς έχουν καεί όλες οι λάμπες των φλας γιατί βλέπω πολλά κτήνη που δεν βγάζουν φλας ακόμα και σε εθνική οδό αν είναι δίπλα σου και πάνε να μπουν μπροστά σου με 120 χλμ. Προχτές γέρος προσπαθούσε να διασχίσει κάθετα το δρόμο για να πάει από τον τέρμα δεξιά σταθμό διοδίων στον τέρμα αριστερά χωρίς καν να δει τα δεκάδες αυτοκίνητα που πέρναγαν 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 24 λεπτά πριν, adi32 είπε είναι πως σε πολλούς έχουν καεί όλες οι λάμπες των φλας Υπάρχει και χειρότερο, ο άλλος είχε καμμένες τις λάμπες των στοπ και φρέναρε μπροστά μου στην παραλιακή. Ευτυχώς προσέχω γενικά και με την 1η ευκαιρία άλλαξα λωρίδα και προσπέρασα
adi32 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Καλά ναι, είναι πολλοί κι αυτοί. Επίσης σε πολλούς έχουν καεί και τα όλα τα φώτα και κυκλοφορούν νύχτα ακόμα και στο αντίθετο ρεύμα. Από θαύμα δεν σκοτώθηκαμε μια νύχτα στην παραλιακή προς Βάρκιζα
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Μην αναφέρω και τους ηλίθιους που τη νύχτα έχουν σβηστά τα φώτα και αναμμένα μόνο αυτά της ομίχλης γιατί είναι πιο μούρικο και μάγκικο έτσι
tsiro7 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 10 ώρες πριν, Xacti είπε Μην αναφέρω και τους ηλίθιους που τη νύχτα έχουν σβηστά τα φώτα και αναμμένα μόνο αυτά της ομίχλης γιατί είναι πιο μούρικο και μάγκικο έτσι Τι καρκίνος και αυτός? Δλδ τι σκατα μπορεί να έχει στο κεφάλι του αυτός που το κάνει?
Hommer Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 23 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Αυτό είναι κατάλοιπο απο τις παλιές θερμικές φλασιέρες με το διμεταλλικό έλασμα. Όταν καεί μία λάμπα το ρεύμα που περνά απο το έλασμα είναι λιγότερο, οπότε θερμαίνεται και παραμορφώνεται λιγότερο και επανέρχεται πιό γρήγορα. Επειδή οι οδηγοί όλα αυτα τα χρόνια έχουν συνδιάσει το γρήγορο φλασάρισμα ώς ένδειξη καμένης λάμπας, η συμπεριφορά αυτή εξομειώνεται και απο τις ηλεκτρονικές φλασιέρες, οπου το timing κανονικά είναι ανεξάρτητο του ρεύματος. Μάλιστα. Γι αυτό έκανα και θέμα, γιατί δεν μπορούσα κάπως να συνδυάσω την καμμένη λάμπα με την ένδειξη. Πίστευα ότι είναι ανεξάρτητα και άρα φοβήθηκα μήπως είχε θέμα στα ηλεκτρονκά και άρα αν άλλαζα λάμπα θα την ξαναέκαιγε και επρεπε να φτιάξω κάτι άλλο πρώτα. Μπορώ κάπως να ξέρω (χοντρικά έστω, "πριν το 2009 αποκλείεται να είναι ηλεκτρονική") αν έχω καινούρια ηλεκτρονική φλασιέρα ή παλιά θερμική. Το εγχειρίδιο δε νομίζω να γράφει κάτι, θα το ξαναδώ για σιγουριά.
Fubar.gr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Οι ηλεκτρονικές φλασιερες δεν εχουν κινουμενα μερη και δεν κάνουν το χαρακτηριστικό κλικ-κλικ. Ο ηχος ειναι ηλεκτρονικά παραγομενος και παιζει απο ξεχωριστό ηχειακι μεσα στο ταμπλώ, ή απο τα ηχεία του ηχοσυστήματος. Συνήθως ειναι αρκετά διαφορετικός απο το ξερό κλικ που κάνουν τα ρελε οποτε μπορεις να το καταλαβεις απο κει. Σε κάποια αυτοκίνητα αν ξεχάσεις το φλας αναμμένο για καποια ωρα αρχιζει και παίζει πιο δυνατά τον ήχο. Αυτο φυσικά δεν ειναι δυνατόν να γίνει με θερμική φλασιέρα, οποτε αν το κανει ειναι αλλη μια ενδειξη οτι εχει ηλεκτρονική
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα