Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

Όπως λέει ο τίτλος, δε λειτουργεί το αριστερό πίσω φλας. Αναλυτικά τι γίνεται:

- Όταν ανοίγω το αριστερό φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει γρήγορα (πιο γρήγορα από το κανονικό και από την αντίστοιχη του δεξιού). Το μπροστά αριστερό φλας και το φλας του αριστερού καθρέφτη αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. Το πίσω αριστερό φλας τίποτα.

- Όταν ανοίγω το δεξί φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα δεξιά φλας αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό.

- Όταν ανοίγω τα αλάρμ: Η ένδειξη των αλάρμ στο κοντέρ αναβσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα φλας ανάβουν κανονικά εκτός από το πίσω αριστερά.

 

Είναι καμμένη λυχνία; Και αν είναι μόνο αυτό γιατί η ένδειξη κάνει σαν τρελή; Μήπως να ψάξω κάπου αλλού;

Μιλάμε για το VW Polo 1200

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Hommer είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Όπως λέει ο τίτλος, δε λειτουργεί το αριστερό πίσω φλας. Αναλυτικά τι γίνεται:

- Όταν ανοίγω το αριστερό φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει γρήγορα (πιο γρήγορα από το κανονικό και από την αντίστοιχη του δεξιού). Το μπροστά αριστερό φλας και το φλας του αριστερού καθρέφτη αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. Το πίσω αριστερό φλας τίποτα.

- Όταν ανοίγω το δεξί φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα δεξιά φλας αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό.

- Όταν ανοίγω τα αλάρμ: Η ένδειξη των αλάρμ στο κοντέρ αναβσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα φλας ανάβουν κανονικά εκτός από το πίσω αριστερά.

Είναι καμμένη λυχνία; Και αν είναι μόνο αυτό γιατί η ένδειξη κάνει σαν τρελή; Μήπως να ψάξω κάπου αλλού;

Μιλάμε για το VW Polo 1200

Εκεί είναι το πρόβλημα, είτε καμμένη λάμπα, είτε δεν κάνει καλή επαφή κάπου.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Hommer είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Όπως λέει ο τίτλος, δε λειτουργεί το αριστερό πίσω φλας. Αναλυτικά τι γίνεται:

- Όταν ανοίγω το αριστερό φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει γρήγορα (πιο γρήγορα από το κανονικό και από την αντίστοιχη του δεξιού). Το μπροστά αριστερό φλας και το φλας του αριστερού καθρέφτη αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό. Το πίσω αριστερό φλας τίποτα.

- Όταν ανοίγω το δεξί φλας: Η ένδειξη του κοντερ αναβοσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα δεξιά φλας αναβοσβήνουν με το σωστό ρυθμό.

- Όταν ανοίγω τα αλάρμ: Η ένδειξη των αλάρμ στο κοντέρ αναβσβήνει με το σωστό ρυθμό. Όλα τα φλας ανάβουν κανονικά εκτός από το πίσω αριστερά.

Είναι καμμένη λυχνία; Και αν είναι μόνο αυτό γιατί η ένδειξη κάνει σαν τρελή; Μήπως να ψάξω κάπου αλλού;

Μιλάμε για το VW Polo 1200

Καμένη λάμπα είναι.

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με την εμπρός αριστερά.Την άλλαξα και όλα μια χαρά.

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εκανες μια καμμένη λάμπα επιστήμη :)

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

αυτό ,δηλαδη'.......... τι να πεις;


Ρε παλικάρια δεν έχουμε όλοι FIAT να αλλάζουμε λάμπες κάθε βδομάδα :P

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Δώσε καναδυό ευρώ και άλλαξε το λαμπάκι

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν χρειάζεται να έχεις φίατ,κοινή λογική χρειάζεται.

Αφού είναι κοινή λογική τι σημαίνει αν όταν ανοίγεις φλας μένει κολλημένη η πράσινη λυχνία και δεν αναβοσβήνει;

Απλά όποιος το γνωρίζει του έχει κάψει λάμπα Ρώτησε ή άλλαξε λάμπα και το Έμαθε.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Hommer είπε

Είναι καμμένη λυχνία; Και αν είναι μόνο αυτό γιατί η ένδειξη κάνει σαν τρελή;

Αυτό είναι κατάλοιπο απο τις παλιές θερμικές φλασιέρες με το διμεταλλικό έλασμα.

Όταν καεί μία λάμπα το ρεύμα που περνά απο το έλασμα είναι λιγότερο, οπότε θερμαίνεται και παραμορφώνεται λιγότερο και επανέρχεται πιό γρήγορα.

Επειδή οι οδηγοί όλα αυτα τα χρόνια έχουν συνδιάσει το γρήγορο φλασάρισμα ώς ένδειξη καμένης λάμπας, η συμπεριφορά αυτή εξομειώνεται και απο τις ηλεκτρονικές φλασιέρες, οπου το timing κανονικά είναι ανεξάρτητο του ρεύματος.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Άλλαξε λάμπα και είσαι οκ. 

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως σε πολλούς έχουν καεί όλες οι λάμπες των φλας γιατί βλέπω πολλά κτήνη που δεν βγάζουν φλας ακόμα και σε εθνική οδό αν είναι δίπλα σου και πάνε να μπουν μπροστά σου με 120 χλμ. 

Προχτές γέρος προσπαθούσε να διασχίσει κάθετα το δρόμο για να πάει από τον τέρμα δεξιά σταθμό διοδίων στον τέρμα αριστερά χωρίς καν να δει τα δεκάδες αυτοκίνητα που πέρναγαν 

  • Sad 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, adi32 είπε

είναι πως σε πολλούς έχουν καεί όλες οι λάμπες των φλας

Υπάρχει και χειρότερο, ο άλλος είχε καμμένες τις λάμπες των στοπ και φρέναρε μπροστά μου στην παραλιακή. Ευτυχώς προσέχω γενικά και με την 1η ευκαιρία άλλαξα λωρίδα και προσπέρασα

Δημοσ.

Καλά ναι, είναι πολλοί κι αυτοί. 

Επίσης σε πολλούς έχουν καεί και τα όλα τα φώτα και κυκλοφορούν νύχτα ακόμα και στο αντίθετο ρεύμα. Από θαύμα δεν σκοτώθηκαμε μια νύχτα στην παραλιακή προς Βάρκιζα 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μην αναφέρω και τους ηλίθιους που τη νύχτα έχουν σβηστά τα φώτα και αναμμένα μόνο αυτά της ομίχλης γιατί είναι πιο μούρικο και μάγκικο έτσι

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Xacti είπε

Μην αναφέρω και τους ηλίθιους που τη νύχτα έχουν σβηστά τα φώτα και αναμμένα μόνο αυτά της ομίχλης γιατί είναι πιο μούρικο και μάγκικο έτσι

Τι καρκίνος και αυτός? Δλδ τι σκατα μπορεί να έχει στο κεφάλι του αυτός που το κάνει?

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Αυτό είναι κατάλοιπο απο τις παλιές θερμικές φλασιέρες με το διμεταλλικό έλασμα.

Όταν καεί μία λάμπα το ρεύμα που περνά απο το έλασμα είναι λιγότερο, οπότε θερμαίνεται και παραμορφώνεται λιγότερο και επανέρχεται πιό γρήγορα.

Επειδή οι οδηγοί όλα αυτα τα χρόνια έχουν συνδιάσει το γρήγορο φλασάρισμα ώς ένδειξη καμένης λάμπας, η συμπεριφορά αυτή εξομειώνεται και απο τις ηλεκτρονικές φλασιέρες, οπου το timing κανονικά είναι ανεξάρτητο του ρεύματος.

Μάλιστα. Γι αυτό έκανα και θέμα, γιατί δεν μπορούσα κάπως να συνδυάσω την καμμένη λάμπα με την ένδειξη. Πίστευα ότι είναι ανεξάρτητα και άρα φοβήθηκα μήπως είχε θέμα στα ηλεκτρονκά και άρα αν άλλαζα λάμπα θα την ξαναέκαιγε και επρεπε να φτιάξω κάτι άλλο πρώτα. Μπορώ κάπως να ξέρω (χοντρικά έστω, "πριν το 2009 αποκλείεται να είναι ηλεκτρονική") αν έχω καινούρια ηλεκτρονική φλασιέρα ή παλιά θερμική. Το εγχειρίδιο δε νομίζω να γράφει κάτι, θα το ξαναδώ για σιγουριά.

Δημοσ.

Οι ηλεκτρονικές φλασιερες δεν εχουν κινουμενα μερη και δεν κάνουν το χαρακτηριστικό κλικ-κλικ.

Ο ηχος ειναι ηλεκτρονικά παραγομενος και παιζει απο ξεχωριστό ηχειακι μεσα στο ταμπλώ, ή απο τα ηχεία του ηχοσυστήματος.

Συνήθως ειναι αρκετά διαφορετικός απο το ξερό κλικ που κάνουν τα ρελε οποτε μπορεις να το καταλαβεις απο κει.

Σε κάποια αυτοκίνητα αν ξεχάσεις το φλας αναμμένο για καποια ωρα αρχιζει και παίζει πιο δυνατά τον ήχο. Αυτο φυσικά δεν ειναι δυνατόν να γίνει με θερμική φλασιέρα, οποτε αν το κανει ειναι αλλη μια ενδειξη οτι εχει ηλεκτρονική

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...