konik Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 Το foxstore αν μπείτε τώρα δεν έχει κανενα cpu διαθέσιμο ούτε τις κάρτες που είχε.Οταν λέω διαθέσιμο εννοώ 4-10 ημέρες όχι άμεσα.Τι παίχτηκε ?
Chris2756 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2023 Στις 21/8/2021 στις 7:59 ΠΜ, arel είπε FoxStore νίπτει skroutz, skroutz νίπτει FoxStore και τα δυό πελάτη εμπαίζουν και με γέλια αυτοεπαινούνται. λύψη παραγγελίας! #******-****273 απο Skroutz.gr Ecommerce Support 19/08/2021 at 11:49 AM αμέσως μετά μίλησα τηλεφωνικά με FoxStore για μια απορία που είχα με το φίλτρο νερού της καφετιέρας και δεν μου ανέφεραν τίποτε σχετικό για την μη προμήθεια της. το απόγευμα με πρόσχημα έλλειψης το skroutz ακύρωσε τη παραγγελία 19/08/2021 at 4:20 PM και μετά ακολούθησε η συνήθης παρηγοριά με χάντρες και καθρεφτάκια. ενώ την ίδια μέρα 19/08/2021 η foxstore.gr μέχρι αργά το βράδυ πωλούσε καφετιέρα στα 250.00€ με 5.00€ εντός αττικής και 16.00€ έξοδα αποστολής στη διεύθυνση μου. άλλα δύο καταστήματα που θορυβημένοι από τη fake ανάρτηση της foxstore.gr στο skroutz.gr και σε άλλη ανταγωνιστική σελίδα πωλούσαν τη καφετιέρα απο 249,98€ περίπου με τα ανάλογα μεταφορικά τους την ίδια μέρα μέχρι αργά το βράδυ. αισθάνομαι κοροϊδία και εμπαιγμό με τελικό αποτέλεσμα έμεινα χωρίς καφετιέρα. Gkazaki. mpr iki, Ellinikos. Life time quaranty
Giannis-Mak Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2023 Να πω και εγώ τη πρόσφατη εμπειρία μου για τη πρώτη μου αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα Ηθελα να ξεκινήσω να φτιάξω καινούργιο σταθερο υπολογιστή, είδα ότι ειχε καλες τιμές. Είδα στο site τους ότι υπάρχει η δυνατότητα να παραγγείλω με τη μέθοδο της αντικαταβολής και προχώρησα σε παραγγελία εφόσον δεν βιαζόμουν και φυσικά δεν προπληρώνω τίποτα οπότε δεν είχα να χάσω κατι. Στις 12/9/23 καταχώρησα ηλεκτρονική παραγγελία επεξεργαστή,μητρική,μνήμες και nvme δίσκο(συνολικής αξίας 580 ευρώ) αποστολή με δικα τους μέσα για παραγγελίες ανω των 500 εύρω για εντός αττικής.Στις 18/9/23 δέχθηκα τηλεφώνημα για τις ωρες που θα βρίσκομαι σπίτι για να παραλάβω και στις 19/9/23 παρέλαβα. Όλα πήγαν καλα σφραγισμένα αχτύπητα κλπ. Τώρα σε περίπτωση στραβής δεν γνωρίζω. Να σημειώσω ότι τη περίοδο που έψαχνα τα parts διαπίστωσα ότι στο bestprice το κατάστημα ήταν foxstore και στο skroutz Golden byte(είχαν τη ιδια διεύθυνση). Στην απόδειξη που ελαβα αναγράφεται ως Golden byte.
nikos545 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 @Giannis-Mak εφοσον φαγανε ποδι απ το Skroutz αναμενομενο ηταν ν αλλαξει η ονομασια και να πουλανε μονο διαδικτυακα, χωρις να χει φυσικη εδρα. Κακως επιτρεπουν και οι δυο πλατφορμες, σ αυτα τα μαγαζια να υπαρχουν. Ανα πασα στιγμη, ο ιδιοκτητης του, βαραει κανονι και χανεις τα λεφτα σου κι αντε μετα να τους βρεις.
Oscar_Mike Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Πάντως φυσική έδρα έχει κανονικά το fox, έκανα παραγγελία μια μητρική πρόσφατα με επιλογή πληρωμής στο κατάστημα και τιμή την χαμηλότερη της αγοράς 31 Ιουλίου έγινε η παραγγελία με "διαθεσιμότητα 4-10 μέρες", 7 Αυγούστου ήταν στο κατάστημα Σκρουτζ το έχουν μόνο μέσω του καλαθιού; Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2023 από Oscar_Mike
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Ψώνισα κάτι πρόσφατα από το Foxstore και επειδή είχα διαβάσει όλα αυτά που γράφτηκαν στο νήμα αυτό, θέλω να αναφέρω ότι όλα πήγαν καλά. Η συναλλαγή ήταν άψογη, τα προιόντα ήρθαν στους αναφερόμενους χρονους και σε άριστη κατάσταση
Nalfein33 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2023 Εχει κανεις εμπειρια με εγγύηση etc αν χαλασει κατι ?
nikos545 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Απο οσο ξερω, για προιοντα τεχνολογιας, την εγγυηση τη δινει ο κατασκευαστης. Δηλαδη αν παθει κατι οποιοδηποτε κομματι hardware, θα πρεπει να παει στην επισημη Ευρωπαϊκη Αντιπροσωπεια, εφοσον ο κατασκευαστης δεν εχει δωσει εξουσιοδοτηση για επισκευη εντος Ελλαδος. Κανονικα αυτο θα πρεπει να το αναλαβει το καταστημα απ οπου αγοραστηκε το προϊον κι οχι ο αγοραστης με δικα του εξοδα. Αν η βλαβη προκληθηκε απο κακη χρηση, δεν ισχυει η εγγυηση κι ο πελατης καλειται να πληρωσει το κοστος της επισκευης. Σε περιπτωση που η βλαβη προκληθηκε ακουσια, χωρις ανθρωπινη παρεμβαση κι εφοσον αυτο επαληθευτει απ τον τεχνικο ελεγχο, τοτε γινεται χρηση της εγγυησης.
cashkader Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Έκανα παραγγελία λάπτοπ σήμερα το πρωί από το site του foxstore (πληρωμή με κάρτα που προχώρησε κανονικά), και μετά από αρκετές ώρες ακόμα δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης ούτε φαίνεται καν η παραγγελία στο Ιστορικό Παραγγελίων. Είναι νορμάλ αυτό με βάση τη δική σας εμπειρία από το κατάστημα; Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου από cashkader
ChristosFis Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 49 λεπτά πριν, cashkader είπε Έκανα παραγγελία λάπτοπ σήμερα το πρωί από το site του foxstore (πληρωμή με κάρτα που προχώρησε κανονικά), και μετά από αρκετές ώρες ακόμα δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης ούτε φαίνεται καν η παραγγελία στο Ιστορικό Παραγγελίων. Είναι νορμάλ αυτό με βάση τη δική σας εμπειρία από το κατάστημα; πηρες τηλεφωνο για επιβεβαιωση? 1
Aris-leme Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Στις 25/11/2023 στις 12:48 ΜΜ, Nalfein33 είπε Εχει κανεις εμπειρια με εγγύηση etc αν χαλασει κατι ? Αν και απαντάω αργά εγώ είχα θέμα με ένα κιτ από ραμ η μία από τα δυο στικ είχε πρόβλημα και είχα μπλε οθόνες πήρα τηλ έγραψα τι συμβαίνει τις έστειλα πίσω τις έλεγξαν και μου ήρθαν καινούργιες. Πριν κάνα 1,5 χρόνο ήταν ακόμη δουλεύω το κιτ που μου έστειλαν μετά. Γενικά έχω πάρει πολλά πράγματα δεν είχα κανένα θέμα στις αγορές μου από αλεπού.
cashkader Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, ChristosFis είπε πηρες τηλεφωνο για επιβεβαιωση? Είναι κλειστά τα Σάββατα. Πάντως μετά από αρκετές ώρες ήρθε τελικά το email επιβεβαίωσης παραγγελίας. Τσάμπα ανησύχησα...
thetiesthatbind Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Στις 25/11/2023 στις 12:48 ΜΜ, Nalfein33 είπε Εχει κανεις εμπειρια με εγγύηση etc αν χαλασει κατι ? Ειχα θεμα με RAM kit που επέστρεψαν τα λεφτά αφού τις τσέκαραν, βέβαια τους έπρηξα στα τηλέφωνα για να γίνει το συντομότερο. Τους άφησα μέτρια κριτική και με έπαιρνε ο "μανατζερ" να μου δώσει κουπόνια να την αλλάξω. 1
Patrick147 Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου Ετοιμαζόμουν να κάνω παραγγελία και διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια και τα στοιχεία που έχει αναρτήσει στο ΓΕΜΗ κάτι δεν πάει καλά, δεν νομίζω να τους εμπιστευόμουν. Από το site: Από το ΓΕΜΗ, με βάση τον αριθμό που αναφέρει στο site: https://publicity.businessportal.gr/company/161519901000 Η εταιρεία αυτή δεν ιδρύθηκε το 2017 που αναφέρει και έχει μηδενικές πωλήσεις, παρότι διατηρεί 2 e-shop...
Luciddream Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 9 hours ago, Patrick147 said: Ετοιμαζόμουν να κάνω παραγγελία και διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια και τα στοιχεία που έχει αναρτήσει στο ΓΕΜΗ κάτι δεν πάει καλά, δεν νομίζω να τους εμπιστευόμουν. Ποιά σχόλια? Εγώ έχω πάρει όλο το PC μου από εκεί και πολλοί άλλοι.. επίσης περνάω κυριολεκτικά κάθε μέρα από το μαγαζί για να παω σπίτι μου και είναι ανοιχτό και λειτουργεί. Βέβαια προσωπικά έχω να αγοράσω πολλά χρόνια κάτι αλλά δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα