kostas_77 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Και γιατι δεν γραφουν στο site τους 1 μηνα + παραδοση ? Ειναι λιγο κοροϊδία αυτο να σου λενε 10-15 και εσυ να περιμενεις 1 μηνα + 2
cubilone Δημοσ. 10 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2019 Στις 9/8/2019 στις 4:30 ΜΜ, Horn είπε Τουλάχιστον μήνα ίσως και παραπανω Με πήραν τηλέφωνο σήμερα και μου είπαν να περιμένω παράδοση στις 22 Αυγούστου επειδή τους έχει καθυστερήσει ο προμηθευτής. Και ότι μπορούν να μου κάνουν μια μικρή έκπτωση στα προϊόντα λόγω της καθυστέρησης.
Horn Δημοσ. 10 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2019 4 λεπτά πριν, cubilone είπε Με πήραν τηλέφωνο σήμερα και μου είπαν να περιμένω παράδοση στις 22 Αυγούστου επειδή τους έχει καθυστερήσει ο προμηθευτής. Και ότι μπορούν να μου κάνουν μια μικρή έκπτωση στα προϊόντα λόγω της καθυστέρησης. Εγώ ακύρωσα όπως προείπα στην αρχή του ποστ τις μνήμες και τις πήρα από αλλού γτ δεν τις είχαν ούτε στο μηνα
LaMereda Δημοσ. 10 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2019 23 ώρες πριν, kostas_77 είπε Και γιατι δεν γραφουν στο site τους 1 μηνα + παραδοση ? Ειναι λιγο κοροϊδία αυτο να σου λενε 10-15 και εσυ να περιμενεις 1 μηνα + Έχεις εν μέρη δίκαιο αλλά για να πούμε την αλήθεια στο site τους γράφουν 10-15 εργάσιμες ημέρες που μαζί με τα ΣΚ πας στον 1 μήνα αναμονή.. 1
Green Dragon Δημοσ. 10 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2019 Η δική μου εμπειρία από το εν λόγω κατάστημα ήταν καλή, αλλά σε διαφορετική περίπτωση. Τρεις φορές χρειάστηκε να ψωνίσω από εκεί (ram & ssd). Εύρισκα διαθέσιμο το προϊόν στην χαμηλότερη τιμή στο skroutz, έκανα τηλεφωνικά την κράτηση για να είμαι σίγουρος και επειδή είμαι σχετικά κοντά περνούσα και αγόραζα. Ένα μικρό μαγαζί φαινόταν, χωρίς βιτρίνα με προϊόντα, αλλά οι άνθρωποι ήταν ευγενικοί και εξυπηρετικοί.
cubilone Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 10/8/2019 στις 5:11 ΜΜ, cubilone είπε Με πήραν τηλέφωνο σήμερα και μου είπαν να περιμένω παράδοση στις 22 Αυγούστου επειδή τους έχει καθυστερήσει ο προμηθευτής. Και ότι μπορούν να μου κάνουν μια μικρή έκπτωση στα προϊόντα λόγω της καθυστέρησης. 27 Αυγούστου κι ακόμα δεν έχω νέα τους. Την παραγγελία μου την έκανα στις 20 Ιουλίου. Μάλλον δεν τους αρέσουν τα λεφτά. Θα ακυρώσω την παραγγελία μου. Κρίμα. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2019 από cubilone
Horn Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 10 ώρες πριν, cubilone είπε 27 Αυγούστου κι ακόμα δεν έχω νέα τους. Την παραγγελία μου την έκανα στις 20 Ιουλίου. Μάλλον δεν τους αρέσουν τα λεφτά. Θα ακυρώσω την παραγγελία μου. Κρίμα. Τους πηρες τηλεφωνο να δεις τι εχουν συγκεντρωσει απο το build? αν λειπει ενα κομματι μονο πες τους να στο στειλουν χωρις αυτο το κομματι και παρτο απο αλλου.
hpdra Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Να πω κι εγω οτι παρήγγειλα σύστημα απ' αυτούς μέσα Ιουνίου και παρέλαβα τέλη Αυγούστου. (2+ μήνες μετά) Ευγενικοί μεν, αλλά ανοργάνωτοι και γενικά λίγο ό,τι να ναι... Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2019 από hpdra
thetiesthatbind Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2019 Εκανα ενα build για ένα παιδί παιζει να εδωσε παραγγελία αρχές Αυγούστου τέλη Ιουλιου, ακομη περιμενει ο ανθρωπος
radiohead Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2019 3600x ετοιμοπαραδοτος στα 245€ αν κάποιος τον θέλει ας μου στείλει μνμ να συνεννοηθώ μαζί τους γιατί δε θα τον παραλαβω.
Amerikan81 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 Σας παραθέτω το σημερινό μου σχόλιο όπως το κατέθεσα και στο Σκρουτζ μετά απο προσωπική πρόσφατη εμπειρία. Τα συμπεράσματα δικά σας... Και οκ μην γινόμαστε όλοι νεκροθάφτες -στο ελλαδισταν ξέρουμε καλά να είμαστε ολοι γρήγορα φτυάρια ... Μπορεί να υπάρχουν πολλα και λογοι που δεν γνωρίζουμε γιατί έγινε όλο αυτό με το κατάστημα. Κάποιοι εξυπηρετουμαστε σωστά και κάποιοι όχι όπως θα θέλαμε... Εγω Πλαίσιο (που υποτίθεται οτι ειναι οργανωμένο κλπ κλπ...) έχω ορκιστεί να μην ξαναπατήσω ποτέ στη ζωή μου π.χ μετα απο 3 διαφορετικές κάκιστες εμπειρίες και δεν έχω πατήσει εννοείται απο το 2009 !!!! Το σχολιο μου "Αγόρασα μετά απο αρκετό καιρό απο το κατάστημα . Έχω κάνει ηδη στο παρελθόν 4 διαφορετικές αγορές όπου σε καμία δεν είχα κανένα πρόβλημα ούτε στους χρόνους παράδοσης ούτε στα προϊόντα Αυτη τη φορά έμεινα ακόμα πιο πολυ ικανοποιημένος καθότι η καταχώρηση της ηλεκτρονικής παραγγελιάς έγινε στις 28-10 και ώρα 05:30 τα ξημερώματα - Κάρτα γραφικών ASUS RX 580 4gb OC. Σύμφωνα με το Site που αναφέρουν οτι εγινε αναδιοργάνοση κάποιων πραγμάτων η εμπειρία μου με το κατάστημα ειναι σταθερή και ακόμα καλύτερη. Δεδομένη τη χρονική στιγμή - ημέρα που καταχώρησα την παραγγελία και δεδομένο οτι το προϊόν ήταν σε 4-10 εργάσιμες εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής ενημερώθηκα παρακαλώ την 3η εργάσιμη οτι μπορω να παραλάβω οπως και έγινε. Ενα μεγάλο μπράβο σε όλους για την αψογη εξυπηρέτηση και την απίστευτη ταχύτητα που ολοκληρώθηκε η δικη μου παραγγελία Και επειδη διάβασα τα περισσότερα αρνητικά σχόλια στο παρελθόν , σε έμενα προσωπικά δεν έχει τύχει ποτέ κακή εξυπηρέτηση από το εν λόγω κατάστημα. Θα συνεχίσω να ψωνίζω και θα στέλνω και φίλους και γνωστούς όπως και έχω ήδη κάνει καθώς δεν έχω να εκφράσω τίποτα το αρνητικό για το κατάστημα." Και για όποιον θέλει επιβεβαίωση εχω και mail και μηνύματα στο κινητο για την ολη πορεια της παραγγελιας που μπορώ να τα στείλω με P.M Ελπίζω όντως για όσους δυσαρέστησε το κατάστημα με την αναδιοργανωση να μπορεί να εξυπηρετεί καλύτερα όλους γιατί έχει καλές τιμές και τα παιδιά που δουλεύουν μέσα είναι σωστοί και εξυπηρετικοί.
rhtoras Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 Να ξέρουμε ο,τι από το Σκρουτζ ένα μαγαζί μπορεί να φύγει επειδή πλέον το Σκρουτζ ζητάει πολλά λεφτά. Υπάρχει πάντα και το bestprice και κάτι που το ξέχνάμε: Google. Πολλές φορές έχω βρεί μαγαζιά που είναι φτηνότερα από Σκρουτζ με μια καλή αναζήτηση στο google.
akmak Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλή χρονιά σε όλες και όλους. Εδώ, παραθέτω κι εγώ τη δική μου εμπειρία, και το σχόλιο μου για το συγκεκριμένο κατάστημα, μετά απ' όλα όσα διάβασα παραπάνω είναι το εξής: Είναι κατανοητό, ένα μικρό κατάστημα να είναι δύσκολο να ανταποκριθεί σε ένα τεράστιο όγκο παραγγελιών, που όμως το ίδιο το κατάστημα προκάλεσε, με τις ανταγωνιστικές τιμές του και μπράβο τους. Ωστόσο ο πελάτης δε θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον μια ενημέρωση για την καθυστέρηση της παραγγελίας; Και έστω ότι δεν επικοινωνεί το ίδιο το κατάστημα, στην προσπάθεια του πελάτη για επικοινωνία, είτε τηλεφωνική, είτε μέσω e-mail (ή με όποιο άλλο τρόπο εν πάση περιπτώσει), δε θα έπρεπε να ανταποκρίνονται; Αυτό δείχνει έλλειψη σεβασμού στον πελάτη και κλονισμό της εμπιστοσύνης σε περίπτωση ανάγκης π.χ. τεχνικής υποστήριξης κ.λπ.. Θεωρώ ότι μόνο οι ανταγωνιστικές τιμές δε φτάνουν, εάν η εξυπηρέτηση είναι δύσκολη έως ανύπαρκτη σε κάποιες περιπτώσεις. Μια σωστή επιχείρηση θα πρέπει να το γνωρίζει καλά αυτό και να φροντίζει γι' αυτό. Είναι κανόνας. Άποψή μου, πάντα. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2020 από akmak προσθήκη πρότασης 2
nikos545 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2020 Τη Πρωτοχρονιά εκανα ηλ. παραγγελία εναν 140αρη ARGB case fan της Antec(Prism), για λογαριασμό φίλου μου. Έχουν περάσει οι 10 εργάσιμες ημέρες και δεν έχει έρθει ακόμη. Εχω εκτεθεί σ αυτον. Μου ζήτησε να την ακυρωσω κι αυτό σκοπευω να κανω. Κακως το εμπιστευτηκα το Foxstore.
Fulgore Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2020 4 λεπτά πριν, nikos545 είπε Τη Πρωτοχρονιά εκανα ηλ. παραγγελία εναν 140αρη ARGB case fan της Antec(Prism), για λογαριασμό φίλου μου. Έχουν περάσει οι 10 εργάσιμες ημέρες και δεν έχει έρθει ακόμη. Εχω εκτεθεί σ αυτον. Μου ζήτησε να την ακυρωσω κι αυτό σκοπευω να κανω. Κακως το εμπιστευτηκα το Foxstore. Παρτε ενα τηλεφωνο να ρωτησετε που βρισκεται η παραγγελια(μιας και υποθετω δεν σας εχουν παρει τηλεφωνο ή να σας στειλουν καποιο email/sms). Αν σας πουν οτι δεν ξερουν τι παιζει,ακυρωστε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα