Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να κάμει αυτό ασφαλώς

 

11 λεπτά πριν, Alxnks είπε

μηπως το τσιμπας λιγο το γκαζακι και μετα το γυρνας αλλου, οτι δηλαδη δεν μπορεις να σταματησεις ασφαλως

Mπορεί να ακούγεται αυθαίρετο το "η απόσταση από το φανάρι είναι τέτοια ώστε ο οδηγός να σταματά με ασφάλεια" γιατί η συνολική απόσταση φρεναρίσματος εξαρτάται από διάφορους παράγοντες πέρα από την ταχύτητα, την αντίδραση του οδηγού, την κατάσταση του αυτοκινήτου και του δρόμου αλλά η τροχαία σε τέτοιες περιπτώσεις χρησιμοποιεί ένα γενικό μπούσουλα (rule of thumb που λέμε και στο χωριό μου) που λέει ότι ένα μεσαίο αυτοκίνητο που κινείται με 50 χμω θα σταματήσει σε 30μ σε στεγνό οδόστρωμα και σε 40 σε βρεγμένο.

Υποτίθεται ότι όλοι οι οδηγοί έχουν αυτή τη γνώση αφού οι αποστάσεις φρεναρίσματος είναι στάνταρ στις θεωρητικές εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος.

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ερώτηση νέου οδηγού, ποιος καθορίζει το αν μπορείς να σταματήσεις στο πορτοκαλί με ασφάλεια ή οχι; Κάποιες περιπτώσεις είναι ξεκάθαρες, κάποιες άλλες είναι πολύ οριακές όμως.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, valkon είπε

Ερώτηση νέου οδηγού, ποιος καθορίζει το αν μπορείς να σταματήσεις στο πορτοκαλί με ασφάλεια ή οχι; Κάποιες περιπτώσεις είναι ξεκάθαρες, κάποιες άλλες είναι πολύ οριακές όμως.

Η κοινή λογική και η εμπειρία.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, l337 είπε

Η κοινή λογική και η εμπειρία.

Στην πράξη ναι, στη θεωρία όμως κάθε οδηγός έχει εκπαιδευτεί στο ποιες είναι αυτές οι αποστάσεις, προαπαιτούμενο εξάλλου για να περάσει το θεωρητικό κομμάτι για το δίπλωμα. Κι αυτές οι αποστάσεις είναι οι πρώτες που θα κοιτάξει η τροχαία σε περίπτωση ατυχήματος.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Στην πράξη ναι, στη θεωρία όμως κάθε οδηγός έχει εκπαιδευτεί στο ποιες είναι αυτές οι αποστάσεις, προαπαιτούμενο εξάλλου για να περάσει το θεωρητικό κομμάτι για το δίπλωμα. Κι αυτές οι αποστάσεις είναι οι πρώτες που θα κοιτάξει η τροχαία σε περίπτωση ατυχήματος.

Δεν διαφωνώ σε αυτό που γράφεις, απεναντίας συμφωνώ 100%.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ναι αλλά ο ts είδατε πως την πάτησε. Και τώρα θα πρέπει να πληρώσει 19 ευρώ στο κτεο. Αλλά έχω καλά νέα, o mr kteo χρεώνει μόνο 17 ευρώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, mourouzis2005 είπε

Ο TS καταφερε να συζηταμε αν προβλεπεται απο τον ΚΟΚ να γκαζωνεις στο πορτοκαλι με κινδυνο να χτυπησεις, πατησεις καποιο για να μην σε κτυοησει ο απο πισω που κολλησε στον κωλο σου για να παει 1' νωριτερα σπιτι, εκμεταλλευομενος το "κενο αερος".. Τι να πω. 

Δε νομιζω οτι αυτο ειναι κατορθωμα του TS οσω των υπόλοιπων που αντι να δωσουν απάντηση σε αυτο που ρωτούσε ο άνθρωπος, του την ειπαν αρχικά για το οτι κάνει θέμα για 17 ευρω και μετά για τα πορτοκαλί.

 

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pontez2 είπε

Καλημέρα.

Έχεις το δελτίο συμβάντος από τη τροχαία;

Με αυτό και με μια βεβαίωση (απλή χειρόγραφη) από το συνεργείο και από την ασφαλιστική σου, πως το αμάξι βρίσκεται υπο επισκευή λόγω εμπλοκής σε ατύχημα, πας στο ΚΤΕΟ σου, καταθέτεις το προηγούμενο ΚΤΕΟ που έχει λήξει και τους ενημερώνεις για το συμβάν.

Κανονικά δεν πρέπει να επιβληθεί πρόστιμο.

Επίσης, καλό ειναι να ρωτήσεις την ασφάλειά σου. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορει να επιβληθεί μέχρι και αποζημίωση από την ασφαλιστική αυτού που έφταιγε για το πρόστιμο που πιθανόν να φας εσυ.

Δεν ισχύει παλικάρι αυτό που λες στην πρώτη παράγραφο

Επεξ/σία από dhmhtries22
Επισκέπτης
Δημοσ.

Μου αρέσουν όλοι οι "large" τύποι που κράζουν τον TS επειδή γκρινιάζει για τα 17 ευρώ! Παλικάρια, αν τα 20ευρα τα βρίσκετε στα δέντρα και δε σας χαλάει να πληρώνετε κερατιάτικα (γιατί κερατιάτικα είναι, αφού ο TS ουσιαστικά δεν ευθύνεται), είναι δικό σας θέμα.

Παρακάτω: Στο πορτοκαλί, ο @mourouzis2005 με καλύπτει πλήρως.

Στο θέμα μας τώρα, https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/tekhnikos-elegkhos-kteo/upourgike-apophase-oik-19111-192-2019.html

Άρθρο 5, παράγραφος 1, περίπτωση ε:

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος ή οχήματος ευρισκομένου προς επισκευή σε συνεργείο προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να τύχει απαλλαγής από την καταβολή πρόσθετου ειδικού τέλους για λόγους ανωτέρας βίας, πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία "θέσης σε ακινησία" του οχήματος (περίπτωση α)

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

Μου αρέσουν όλοι οι "large" τύποι που κράζουν τον TS επειδή γκρινιάζει για τα 17 ευρώ! Παλικάρια, αν τα 20ευρα τα βρίσκετε στα δέντρα και δε σας χαλάει να πληρώνετε κερατιάτικα (γιατί κερατιάτικα είναι, αφού ο TS ουσιαστικά δεν ευθύνεται), είναι δικό σας θέμα.

αν το αμάξι του έχει ζημιά 1500 ευρώ και η ασφαλιστική του δώσει τα 1000 λόγω παλαιότητας τα 19 θα τον πειράξουν? δουλευόμαστε τώρα? και εν πάση περιπτώσει ρωτήσαμε τον ts τι ζημιά έπαθε γιατί αν βγει ολική θα τα γλυτώσει τα 19 που σκέφτεται, γιατί δε θα χρειαστεί να περάσει κτεο. Αλλά αντί να απαντήσει πέταξε κάτι ειρωνικά περί "εξυπνάκηδων".

Δημοσ.

@Klausx @christopher0016

Ο κ.ο.κ. της απόστασης από πορτοκαλί φανάρι και πέδησης αφορά το αμάξι που βρίσκεται πρώτο στο φανάρι, όχι αυτό που ακολουθά, το οποίο πρέπει να τηρεί την απόσταση ασφαλείας συνεπώς είναι πολλά περισσότερα μέτρα πριν το πορτοκαλί και υποχρεούται να σταματήσει, όχι να γκαζώσει επειδή θεωρεί οτι θα γκαζώσει και το προπορευόμενο

Έχουν λέει χρόνο ασφαλείας τα φανάρια οπότε όλα κομπλέ

Τα παιδάκια σας έτσι θα τα μάθετε;

Ευτυχώς που υπάρχει η φυσική επιλογή στο σύμπαν

  • Like 4
  • Confused 1
Δημοσ.

Είναι η κλασική ελληνική καγκουροβλαχοξερολίαση. Εγα τα ξέρω όλα, είτε είναι pc overclocking, είτε υδραυλικά, είτε οδηγική συμπεριφορά κτλ, επειδή είμαι μαγκιόρος και ξύπνιος. Άσχετα αν είναι παντελώς άσχετοι

Απλά για να δείτε πως αυτοναιρείται ο ανεκδιήγητος που προτείνει να ανοίγεις γκάζι στο πορτοκαλί κι ας το σφάξεις με κόκκινο επειδή έχει λέει διαφορά φάσης με το φανάρι των άλλων. Μετά το κράξιμο από πολλούς φέρνει για παράδειγμα αυτοκίνητο με 50χλμ/ώρα στα 2 μέτρα από το φανάρι την ώρα που αλλάζει από πράσινο σε πορτοκαλί. Ποιός ο λόγος να ανοίξεις γκάζι ρε ιαβέρη; Και να ήθελες να σταματήσεις, θα σταματήσεις δηλαδή αν φρενάρεις στο ενάμιση μέτρο; (μισό μέτρο το έχεις χάσει ήδη βλέποντας το φανάρι να αλλάζει σε πορτοκαλί και να ενεργοποιηθούν τα αντανακλαστικά σου).

Δηλαδή πετάμε την δολοφονική μπαρούφα μας και μετά ρίχνουμε το εντελώς άκυρο/impossible παράδειγμα έτσι για τα μάτια του κόσμου.

Στα 2 μέτρα από το φανάρι με 50χλμ την ώρα που ανοίγει πορτοκαλί, και να υπήρχε η δυνατότητα να κοκαλώσεις επιτόπου και να κατέβεις να το σπρώξεις αυτά τα δυο μέτρα και πάλι θα περνούσες πριν γυρίσει σε κόκκινο. Οπότε άσε τα ανοίγουμε γκάζι στο πορτοκαλί, και λοιπές τακτικές βγαλμένες απο το ρόδα τσάντα και κοπάνα no3.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

@Klausx @christopher0016

Ο κ.ο.κ. της απόστασης από πορτοκαλί φανάρι και πέδησης αφορά το αμάξι που βρίσκεται πρώτο στο φανάρι, όχι αυτό που ακολουθά, το οποίο πρέπει να τηρεί την απόσταση ασφαλείας συνεπώς είναι πολλά περισσότερα μέτρα πριν το πορτοκαλί και υποχρεούται να σταματήσει, όχι να γκαζώσει επειδή θεωρεί οτι θα γκαζώσει και το προπορευόμενο

Έχουν λέει χρόνο ασφαλείας τα φανάρια οπότε όλα κομπλέ

Τα παιδάκια σας έτσι θα τα μάθετε;

Ευτυχώς που υπάρχει η φυσική επιλογή στο σύμπαν

Καταρχήν δεν μίλησε κανείς για 2ο-3ο όχημα στο φανάρι σε λίγο θα έλεγες και 6ο που μέχρι τότε θα έχει ανάψει το πράσινο.....

Άμα είστε στον δρόμο 10 λεπτά κάθε μέρα καλύτερα να μην λέτε απόψεις.

Όταν έχω δει μπροστά μου περιπτώσεις αρχάριου οδηγού (πάνω από 5 φορές) να πατάει απότομα φρένα στο πορτοκάλι και να δημιουργεί ατύχημα τι να λέμε;
Από χωρίο ήρθατε στην Αθήνα σήμερα; Στα πορτοκάλι περνάνε πάνω από 2-3 αυτοκίνητα ανάλογα το φανάρι. Δεν λέω πως είναι σωστό αλλά αυτό είναι η αλήθεια, όποτε θέλει προσοχή.

 

  • Like 1
  • Sad 4
Δημοσ.

Εγώ στο πορτοκαλί ανάλογα πού βρίσκομαι ή κόβω ή πατάω γκάζι να περάσω.

Όσον αφορά το ΚΤΕΟ, είχα πάθει πέρυσι το ίδιο πράγμα, την εβδομάδα που περνούσε ΚΤΕΟ το αμάξι έμεινα από σοβαρή βλάβη. 

Έχασα και τον μήνα ακόμα που ήταν +19€, και πήγα στο 6μηνο που ηταν κάπου στο 30άρι. Αλλά όπως ειπώθηκε και από άλλο φίλο, είχα σημαντικότερα θέματα να σκεφτώ, από αυτό.

Τώρα θα έλεγα στον ts η ασφαλιστική του άλλου που σε χτύπησε μπορεί να πληρώσει και αυτό, να το ψάξει περισσότερο, είναι στα πλαίσια της ζημίας που προκλήθηκε από το ατύχημα. Βάλε και κάνα μεροκάματο χαμένο κλπ μπορεί να βγεί κανένα 100ρικο έξτρα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Klausx είπε

Καταρχήν δεν μίλησε κανείς για 2ο-3ο όχημα στο φανάρι σε λίγο θα έλεγες και 6ο που μέχρι τότε θα έχει ανάψει το πράσινο.....

Άμα είστε στον δρόμο 10 λεπτά κάθε μέρα καλύτερα να μην λέτε απόψεις.

Όταν έχω δει μπροστά μου περιπτώσεις αρχάριου οδηγού (πάνω από 5 φορές) να πατάει απότομα φρένα στο πορτοκάλι και να δημιουργεί ατύχημα τι να λέμε;
Από χωρίο ήρθατε στην Αθήνα σήμερα; Στα πορτοκάλι περνάνε πάνω από 2-3 αυτοκίνητα ανάλογα το φανάρι. Δεν λέω πως είναι σωστό αλλά αυτό είναι η αλήθεια, όποτε θέλει προσοχή.

 

Για Δράκους και φαντάσματα διαβάζουμε εδώ μέσα..ότι θέλουν καταλαβαίνουν..ότι συμπέρασμα θέλουν βγάζουν.

Αστούς να λένε τα δικά τους δεν θα βγάλεις άκρη ένα ιχ έχουν που κάνουν 5 10 χιλιόμετρα καθημερινά και νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα.. χωρίς καν να ξέρουν τι λέει ο ΚΟΚ για το κίτρινο..

Να κάνω μια διόρθωση σε αυτό που είπα δεν είναι όλα τα φανάρια που αργούν να ανοίξει το πράσινο. Πχ τα φανάρια της Ιπποκράτους που είναι γρήγορα ανοίγει κατευθείαν το πράσινο. Ενώ σε άλλα σημεία έχει καθυστέρηση κάποια δευτερόλεπτα . 

  • Sad 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...