Προς το περιεχόμενο

Αγορά Toyota RAV4, βενζίνη η hybrid?


menthol1979

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

Μετά από μακρά και εξαιρετική συμβίωση με το τωρινό μου αυτοκίνητο, ήρθε η ώρα να το αλλάξω προς κάτι μεγαλύτερο λόγω οικογένειας. Μετά από ψάξιμο έχω καταλήξει στο νέο Toyota RAV4 με συγκεκριμένο εξοπλισμό που με καλύπτει. 

Το ερώτημα που θέλω γνώμες είναι απλο: Να πάρω το 2.0 βενζίνη η το 2.4 hybrid? Η χρήση που θέλω είναι κυρίως Αθήνα, υπολογίζω 30-40 km τη μέρα (Ηλιουπολη - Χαλάνδρι για δουλειά και απόγευμα γύρω γυρω) και περίπου ένα ταξιδάκι το μήνα/δίμηνο. Γκάζια κτλ δε με ενδιαφέρουν, πέρασε αυτό το στάδιο.

Η διαφορά τιμής στις εκδόσεις που κοιτάω είναι περίπου 4.500€. Δεν είμαι σίγουρος αν θα τα αποσβεσω και πότε, και όταν τα αποσβεσω εάν θα θέλω άλλη μπαταρία οπότε φτου και από την αρχή. 

Σημειώνω και πάλι ότι έχω καταλήξει σε αυτό δε με ενδιαφέρει άλλο μοντελο/αερια/πετρέλαια κτλ.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα πήγαινα στο υβριδικό για να είμαι εναρμονισμένος με την εποχή που έρχεται.

Τα επιπλέον κόστος είναι μικρό (σε αυτή την κατηγορία οχημάτων και εξόδων που συνεπάγονται) δεν νομίζω να είναι κρίσιμος παράγοντας το αν θα αποσβεστεί και πότε.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, NT1G είπε

Θες να δίνεις και γύρω στα 650 ευρώ τον χρόνο φόρο πολυτελείας για τα 2,5 L (2487 cc) ;

Χμ, δεν απαλλάσσεται λόγω υβριδικου; Επίσης και το βενζίνη είναι 1987 cc οπότε υποθέτω ούτε εκεί τον γλιτώνεις...

Επεξ/σία από menthol1979
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, menthol1979 είπε

Χμ, δεν απαλλάσσεται λόγω υβριδικου; Επίσης και το βενζίνη είναι 1987 cc οπότε υποθέτω ούτε εκεί τον γλιτώνεις...

Όχι δεν απαλλάσσεται, κανονικά πληρώνει, και πιο συγκεκριμένα τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.500 cc πληρώνουν φόρο πολυτελείας ίσο με το 5% του τεκμηρίου τους.

Αν δεν κάνω λάθος το δίλιτρο έχει τεκμήριο 8.800 * 5% = 440€, ενώ το υβριδικό 13.300 * 5% = 665€.

Το υβριδικό πάντως πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, 110€ αντί για 410€ που πληρώνει το δίλιτρο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υβριδικο και ας ειναι περισσοτερα τα κυβικα, θα δεις στην πραξη μεγαλη διαφορα στην καταναλωση (ειδικα εφοσον θα το χρησιμοποιεις Αθηνα) σε σχεση με το 2λιτρο βενζινη που θα καει τα αντερα του

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η γνωμη μου ειναι πας βενζινη.

η υβριδικη τεχνολογια ειναι υπο τεσταρισμα. επισης η τογιοτα τα τελευταια χρονια πολλες ανακλησεις χτυπαει.

χωρις να ειμαι σιγουρος, το υβριδικο ειναι και βαρυτερο στα περισσοτερα καροτσια.

γενικα ο κοσμακης βλεπω να πληρωνει τη νυφη με τα λεφτα που επεσαν απο τις εταιρειες για πειραματα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όχι δεν απαλλάσσεται, κανονικά πληρώνει, και πιο συγκεκριμένα τα αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.500 cc πληρώνουν φόρο πολυτελείας ίσο με το 5% του τεκμηρίου τους.

Αν δεν κάνω λάθος το δίλιτρο έχει τεκμήριο 8.800 * 5% = 440€, ενώ το υβριδικό 13.300 * 5% = 665€.

Το υβριδικό πάντως πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, 110€ αντί για 410€ που πληρώνει το δίλιτρο.

Αν είναι 665 έναντι 440 κάτι γίνεται, κάπου διάβασα ότι πάει με τον κυβισμο και ότι τα 2500κεκ έχουν 1729€! Έχεις μήπως κάτι πρόσφατο, σαν πίνακα που να το διασαφηνιζει γιατί ψάχνοντας βρίσκω ότι να ναι...

4 ώρες πριν, merkon είπε

Υβριδικο και ας ειναι περισσοτερα τα κυβικα, θα δεις στην πραξη μεγαλη διαφορα στην καταναλωση (ειδικα εφοσον θα το χρησιμοποιεις Αθηνα) σε σχεση με το 2λιτρο βενζινη που θα καει τα αντερα του

Το υβριδικό δίνει 4,4 ενώ το βενζίνη δίνει 6,6. Υποθέτω βέβαια ότι στην πράξη θα φτάνει πολύ παραπάνω πόλη. Αυτό που σκέφτομαι είναι εάν θα μπορέσω να αποσβεσω τα +4.500€ της αγοράς συν ότι παραπάνω φόρος μπαίνει...

1 ώρα πριν, mclein² είπε

η γνωμη μου ειναι πας βενζινη.

η υβριδικη τεχνολογια ειναι υπο τεσταρισμα. επισης η τογιοτα τα τελευταια χρονια πολλες ανακλησεις χτυπαει.

χωρις να ειμαι σιγουρος, το υβριδικο ειναι και βαρυτερο στα περισσοτερα καροτσια.

γενικα ο κοσμακης βλεπω να πληρωνει τη νυφη με τα λεφτα που επεσαν απο τις εταιρειες για πειραματα.

Ναι είναι περίπου 200 κιλά βαρύτερο. Με προβληματίζει και λίγο το i-AWD που στην ουσία δεν είναι καθαρή τετρακίνηση αλλά ηλεκτρικά υποβοηθούμενη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, menthol1979 είπε

Αν είναι 665 έναντι 440 κάτι γίνεται, κάπου διάβασα ότι πάει με τον κυβισμο και ότι τα 2500κεκ έχουν 1729€! Έχεις μήπως κάτι πρόσφατο, σαν πίνακα που να το διασαφηνιζει γιατί ψάχνοντας βρίσκω ότι να ναι...

Δες εδώ την νομοθεσία:

β. Ο φόρος αυτής της παραγράφου που επιβάλλεται στα ποσά της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης της προηγούμενης υποπαραγράφου, υπολογίζεται αναλυτικά ως εξής:

i) Για επιβατικά αυτοκίνητα από χίλια εννιακόσια είκοσι εννέα (1.929) κυβικά εκατοστά έως δυόμιση χιλιάδες (2.500) κυβικά, ο φόρος ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%).

ii) Για επιβατικά αυτοκίνητα από δυόμιση χιλιάδες (2.500) κυβικά εκατοστά και άνω, ο φόρος ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή δέκα τρία τοις εκατό (13%).

https://insuranceworld.gr/44633/eidiseis/oikonomia-politikoi/ti-prepi-na-xerete-gia-ton-foro-polytelous-diaviosis/

Υπόψιν το υβριδικό RAV4 είναι 2.494cc συνεπώς πιάνεται στην πρώτη κατηγορία με συντελεστή 5%, και όχι στην κατηγορία από 2.500cc και πάνω.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ.

Τελικά με βλέπω για βενζίνη. Με τα χιλιόμετρα που κάνω κάθε μέρα για να κάνω απόσβεση τα 4.500€ θέλω περίπου στην καλύτερη 6 χρόνια. Μετά, όταν υποτίθεται ότι θα αρχίσω να έχω κέρδος, θα αρχίσουν τα παρατράγουδα με τη μπαταρία. Το υβριδικό δεν έχει νόημα μάλλον σε τέτοια μεγέθη.

Η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι τόσο μεγάλη, με βαση τους ρύπους το 2.0 βενζίνη έχει 134gr * 1,2 = 160€ ενώ το υβριδικό έχει 100 * 0,9 = 90€ εαν τα υπολογίζω καλά. Ο φόρος πολυτελείας είναι ο ίδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, menthol1979 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ.

Τελικά με βλέπω για βενζίνη. Με τα χιλιόμετρα που κάνω κάθε μέρα για να κάνω απόσβεση τα 4.500€ θέλω περίπου στην καλύτερη 6 χρόνια. Μετά, όταν υποτίθεται ότι θα αρχίσω να έχω κέρδος, θα αρχίσουν τα παρατράγουδα με τη μπαταρία. Το υβριδικό δεν έχει νόημα μάλλον σε τέτοια μεγέθη.

Η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι τόσο μεγάλη, με βαση τους ρύπους το 2.0 βενζίνη έχει 134gr * 1,2 = 160€ ενώ το υβριδικό έχει 100 * 0,9 = 90€ εαν τα υπολογίζω καλά. Ο φόρος πολυτελείας είναι ο ίδιος.

κανενα παρατραγουδο δεν εχεις  με 11 χρονια γραπτη εγγυηση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εμπειρία με Lexus rx400h που είναι βαριά καρότσα, με 3.3 λίτρα κινητήρα και 271 άλογα αν δε κάνω λάθος, το αυτοκίνητο έκαιγε σαν 1600αρι εντός Αθήνας. Μιλάμε για μια κατανάλωση 8 λίτρα περίπου, υπερβολικά χαμηλή για αυτοκίνητο τέτοιου βάρους με 3.3 λίτρων μοτέρ. Όπως έγραψα παραπάνω, στη θέση σου θα πήγαινα στο υβριδικό και ας έχει 4.500€ ευρώ παραπάνω, την απόσβεση θα την κάνεις μακροπρόθεσμα, πολύ πιο γρήγορα βέβαια εφόσον θα κινείσαι εντός Αθήνας...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...