george2345 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Καλησπέρα, Aγόρασα υποτίθεται τη flagship του 2018 από τα Mediamarkt, και με το καλημέρα βλέπω μια γραμμή! Απ' ό,τι μου είπε ο τεχνικός είναι πρόβλημα με το panel. Την έχω πατήσει 2 φορές με Samsung, οπότε αυτή θα είναι και η τελευταία. Service εντωμεταξύ απαράδεκτο... Ξέρει κανείς τι πρόβλημα είναι αυτό; Η πρώτη απάντηση από Mediamarkt ήταν φέρτε την να την κοιτάξουμε, 65 ίντσες TV να την πάρω στην πλάτη, τώρα μου λένε ότι δεν έχουν άλλη να μου δώσουν. Κάτι άλλο που παρατήρησα ήταν ότι ήταν ήδη σεταρισμένη και το κουτί καταχτυπημένο... Μήπως πουλάνε refubrished μοντέλα; Μου κάνει εντύπωση για τη σειρά αυτή, κανένας σεβασμός στον καταναλωτή... Λάθος η Q9 είναι όχι η 8
Cosmonaut21 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Πότε την αγόρασες; Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με πιο φθηνό μοντέλο αλλά του 2019 στις 10 ημέρες λειτουργίας και έχασα το doa οπότε έγινε αντικατάσταση πάνελ.
alexakos89 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, Cosmonaut21 είπε Πότε την αγόρασες; Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με πιο φθηνό μοντέλο αλλά του 2019 στις 10 ημέρες λειτουργίας και έχασα το doa οπότε έγινε αντικατάσταση πάνελ. Αν εισαι σε DOA την δινεις πισω χωρις να σου πουν και τιποτα και παιρνεις τα λεφτακια σου και παρε κατι αλλο 1
Cosmonaut21 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Γι'αυτό το έγραψα.Αλλά το doa είναι 7 ημέρες και δεν ξέρω πότε την αγόρασε ο φίλος.
Ghost1978 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Όπως έγραψαν οι παραπάνω.. DOA επιστροφή άμεσα.. είναι κοινό πρόβλημα.. είτε απο θέμα.κατασκευής είτε από κακή μεταφορά/αποθήκευση...το ότι δεν έχουν να σου δώσουν άλλη είναι δικό τους πρόβλημα.. Αν δεν έχουν βέβαια και τους πρεσαρεις παίζει να πάρεις και κανενα εκθεσιακό άρα μην το ρισκάρεις.. Τώρα αν και έκανες αγορά, για το μοντέλο του 2018 οι απόψεις περί ποιότητας διίστανται, ίσως και να σου βγει σε καλό να πάρεις τα χρήματα σου πίσω.
george2345 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Στις 24/7/2019 στις 5:19 ΜΜ, Cosmonaut21 είπε Πότε την αγόρασες; Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με πιο φθηνό μοντέλο αλλά του 2019 στις 10 ημέρες λειτουργίας και έχασα το doa οπότε έγινε αντικατάσταση πάνελ. Είμαι μέσα στο DOA, οπότε μου πρότειναν επιστροφή χρημάτων. Το θέμα είναι ότι έχω δώσει την άλλη μου τηλεόραση και τώρα θα μείνω χωρίς συσκευή. Την είχα πάρει στα 1500 με την προσφορά που είχε + 5 χρόνια εγγύηση. Σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάτι άλλο. Ούτε η Samsung έχει λέει συσκευή για αντικατάσταση... Στις 24/7/2019 στις 6:25 ΜΜ, alexakos89 είπε Αν εισαι σε DOA την δινεις πισω χωρις να σου πουν και τιποτα και παιρνεις τα λεφτακια σου και παρε κατι αλλο Ναι, όπως είπα και στον Cosmonaut21 την είχα πάρει στα 1500 με την προσφορά που είχε + 5 χρόνια εγγύηση. Σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάτι άλλο. Ούτε η Samsung έχει λέει συσκευή για αντικατάσταση... 5 ώρες πριν, Ghost1978 είπε Όπως έγραψαν οι παραπάνω.. DOA επιστροφή άμεσα.. είναι κοινό πρόβλημα.. είτε απο θέμα.κατασκευής είτε από κακή μεταφορά/αποθήκευση...το ότι δεν έχουν να σου δώσουν άλλη είναι δικό τους πρόβλημα.. Αν δεν έχουν βέβαια και τους πρεσαρεις παίζει να πάρεις και κανενα εκθεσιακό άρα μην το ρισκάρεις.. Τώρα αν και έκανες αγορά, για το μοντέλο του 2018 οι απόψεις περί ποιότητας διίστανται, ίσως και να σου βγει σε καλό να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Η αλήθεια είναι ότι περίμενα πολύ περισσότερα από το flagship τους. Το κούτι που έλαβα είχε φάει ξύλο και ήταν ήδη σεταρισμένη η τηλεόραση. Τα πλαστικά ήταν πάνω βέβαια.
Ghost1978 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Η συγκεκριμένη TV θέλει καλή πηγή για να αποδωσει... στο λέω εκ πειρας.. Αν περιμένεις με κάτι NOVA και on demand να δεις σωστά φεξε μου και γλίστρησα..ειδικα στο μαύρο πάσχει..αν και πιο ακριβές οι sony αποδιδουν καλύτερα, τον Αύγουστο βγάζει προσφορές η Sony.. Αν πάρεις τα λεφτά σου πίσω θα σου πρότεινα να κοιτάξεις προς τα εκεί. ..αν επιμένεις για Samsung στείλε ένα μέιλ στη μαμά, ισως να παρέμβουν και να σου δώσουν αντικατάσταση.
george2345 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Ευχαριστώ για την απάντηση. Έστειλα Samsung US και UK και περιμένω. Είναι ξεκάθαρο πως θέλουν να ξεφορτωθούν ό,τι τους έχει μείνει και στα προβληματικά μοντέλα να αλλάξουν τα πάνελ για να μειώσουν τη χασούρα... Mε βολεύει πολύ το Αpple TV που έχει η samsung. Αυτή για παράδειγμα είναι καλύτερη?https://www.mediamarkt.gr/el/product/_samsung-qe65q80ratxxh-1221526.html Σε 75' ακόμα και σε άλλη μάρκα τι θα προτείνατε; Για ταινίες και playstation είναι η χρήση και λίγο cosmote TV, αθλητικά.
Cosmonaut21 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Να σου πω επειδή το έψαξα αρκετά όταν μου έτυχε τι γίνεται.Δεν είναι ''ακριβώς'' ελαττωματικά τα μοντέλα και εμφανίζουν τη γραμμή. Γύρω γύρω έχουν σε σημεία κάτι αυτοκόλλητα σαν ταινία τα οποία κρατάνε στη θέση τους τα καλώδια που ρυθμίζουν τα χρώματα.Πολύ μπακαλίστικα στο λέω. Επειδή όλες οι νέες τηλεοράσεις έχουν πολύ μικρά bezels,αν δεν υπάρξει προσοχή κατά τη μεταφορά και την εγκατάσταση τότε αυτά φεύγουν ελάχιστα από τη θέση τους και εμφανίζεται το πρόβλημα.Αν πιέσεις με το χέρι στο bezel ή επάνω ή κάτω εκεί στη γραμμή θα δεις ότι φεύγει για λίγη ώρα.Επειδή αν τυχόν γινόταν επιδιόρθωση στο σημείο θα μπορούσε γρήγορα να ξεκολλήσει πάλι,προτιμούν να κάνουν αντικατάσταση με νέο πάνελ που έρχεται με όλα κομπλέ από το εργοστάσιο.Αυτό είναι κάτι που μπορεί να εμφανιστεί σε όλες τις καινούργιες τηλεοράσεις. Υ.γ. Και εμένα ήταν από Mediamarkt αν και το κουτί φαινόταν οκ.Αλλά μου έχει τύχει ξανά τα τελευταία χρόνια κάτι να είναι ελαττωματικό από αυτούς out of the box ή σε πολύ μικρό διάστημα να έχει πρόβλημα. 1
george2345 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Kοίταξα πίσω από την απόδειξη και λέει ότι τα προϊόντα που επιστρέφονται πωλούνται ξανά... Ξέρω πολλά καταστήματα που δεν το κάνουν αυτό. Σου λένε ότι είναι από επιστροφή και ρίχνουν την τιμή. Μου είπαν να πάρω την q90 και να μου ρίξουν την τιμή 100 ευρώ... Τι να πω τώρα.
kakos84 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Στις 27/7/2019 στις 5:40 ΠΜ, george2345 είπε Ευχαριστώ για την απάντηση. Έστειλα Samsung US και UK και περιμένω. Είναι ξεκάθαρο πως θέλουν να ξεφορτωθούν ό,τι τους έχει μείνει και στα προβληματικά μοντέλα να αλλάξουν τα πάνελ για να μειώσουν τη χασούρα... Mε βολεύει πολύ το Αpple TV που έχει η samsung. Αυτή για παράδειγμα είναι καλύτερη?https://www.mediamarkt.gr/el/product/_samsung-qe65q80ratxxh-1221526.html Σε 75' ακόμα και σε άλλη μάρκα τι θα προτείνατε; Για ταινίες και playstation είναι η χρήση και λίγο cosmote TV, αθλητικά. η μητρική στην αμερική είναι ?
george2345 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 8 ώρες πριν, kakos84 είπε η μητρική στην αμερική είναι ? Κορέα νομίζω, αλλά δεν μπορούσα να βρω email.
kakos84 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 9 ώρες πριν, george2345 είπε Κορέα νομίζω, αλλά δεν μπορούσα να βρω email. και εγώ το έψαχνα και δεν το βρήκα
ZELOMOTH Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Ε ρε Arielli κι άγιος ο Θεός... Μας έχουν χεσμένους ως πελάτες και ως καταναλωτές.... 1500 και 2.500 χιλιάρικα τηλεοράσεις και να είναι της πλάκας κι όλες του κλώτσου και του μπάτσου... Μόνο τα παλιά τα χρόνια ο πελάτης είχε πάντα δίκιο.... Τώρα τους πληρώνεις και νομίζουν οτι είσαι και υποχρεωμένος!Κι αν είσαι καλό παιδάκι ισως σου σώσουν αυτό για το οποίο πλήρωσες!🤣 Δεν υπολογίζουν κανέναν και τίποτα... Λεφτά μόνο να τους δίνεις.. Κι εσυ φίλτατε δεν είδες κατευθείαν οτι το κουτί ήταν σακατεμένο ώστε να την ψηλιαστείς... Αφού δεν σου είπαν οτι την χτύπησες εσυ πάλι καλά.... Ωστε να σου αλλάζανε στο τέλος με τα 1000 ζόρια κανα πάνελ και να τους έλεγες και 1.000.000 ευχαριστώ.. 2
george2345 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ZELOMOTH είπε Ε ρε Arielli κι άγιος ο Θεός... Μας έχουν χεσμένους ως πελάτες και ως καταναλωτές.... 1500 και 2.500 χιλιάρικα τηλεοράσεις και να είναι της πλάκας κι όλες του κλώτσου και του μπάτσου... Μόνο τα παλιά τα χρόνια ο πελάτης είχε πάντα δίκιο.... Τώρα τους πληρώνεις και νομίζουν οτι είσαι και υποχρεωμένος!Κι αν είσαι καλό παιδάκι ισως σου σώσουν αυτό για το οποίο πλήρωσες!🤣 Δεν υπολογίζουν κανέναν και τίποτα... Λεφτά μόνο να τους δίνεις.. Κι εσυ φίλτατε δεν είδες κατευθείαν οτι το κουτί ήταν σακατεμένο ώστε να την ψηλιαστείς... Αφού δεν σου είπαν οτι την χτύπησες εσυ πάλι καλά.... Ωστε να σου αλλάζανε στο τέλος με τα 1000 ζόρια κανα πάνελ και να τους έλεγες και 1.000.000 ευχαριστώ.. Το είδα και μου είπαν ότι έκαναν έλεγχο στο κατάστημα, ότι δεν ήταν σπασμένη και δεν έλειπε τίποτα. Απ' ό,τι καταλαβαίνω όμως το βγάζει αυτό το πρόβλημα και το κουτί να είναι οκ μετά από λίγο ψάξιμο που έκανα online. Τόσο ευαίσθητες είναι; Από την άλλη, όταν ο άλλος δουλεύει 15 ώρες σερί, σίγα μην κάτσει να πατήσει καλά το καλωδιάκι. Θα μου πεις Flagship, αλλά μόνο ένα όνομα στο κουτί είναι τελικά... Τώρα είμαστε στη φάση που η Samsung έχει επιστρέψει τα χρήματα και μάλλον θα τα πάρω και θα περιμένω εκπτώσεις από άλλο κατάστημα, γιατί 3 χιλιάρικα για τηλεόραση δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω. Όντως θυμάμαι είχα πάρει μια Sony CRT Flat ένα τέρας 32 ίντσες το 2004 1200 ευρώ και οι τύποι ήταν με το "σεις" και με το "σας". O λόγος που πάω σε Samsung είναι το Αpple TV, το γεγονός ότι, όταν βλέπεις με φως" η οθόνη λόγω φίλτρου δεν κάνει αντανακλάσεις και οι ζώνες που έχει η σειρά 9. Αποφεύγω Oled για τους γνωστούς λόγους. Αν έχετε, άλλη πρόταση σε 65-75 ίντσες... Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2019 από george2345
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα