Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μια άκρως ενδιαφέρουσα έρευνα για τα αυτοκίνητα που είναι επιρρεπή σε βλάβες έδωσε στο φως της δημοσιότητας ο γερμανικός ανεξάρτητος φορέας ADAC.

 

 

Σύμφωνα με την έρευνα, τα περισσότερα αυτοκίνητα παρουσιάζουν προβλήματα ηλεκτρολογικής φύσεως, όπως π.χ η αποφορτισμένη μπαταρία, ενώ στην δεύτερη θέση έρχονται οι μηχανικές βλάβες.

 

 

Το 2018 η ADAC ανέφερε ότι έπειτα από περίπου 4 εκατομμύρια κλήσεις, διαπιστώθηκε ότι τα περισσότερα μοντέλα μεταφέρονται με γερανό για την περαιτέρω επισκευή τους.

Όπως διαβάζουμε στα «Νέα», εντύπωση προκαλεί η συχνότητα με την οποία αυτοκίνητα νεότερης τεχνολογίας βλέπουν τις καρότσες των γερανών. Πιο συγκεκριμένα τα Fiat 500 και Fiat Panda (μοντέλα του 2012 και του 2013 αντίστοιχα) αποτελούν μοντέλα μικρού κυβισμού που καταλήγουν πιο συχνά στο συνεργείο της οδικής βοήθειας.

Αντιθέτως, μοντέλα όπως το Toyota Aygo, το Opel Agila και το VW up!, τα οποία κυκλοφόρησαν την εξαετία 2009-2015, παρουσιάζουν και τις λιγότερες βλάβες.

Οι πιο συχνές κλήσεις για ζημιές έρχονται από μοντέλα όπως το Hyundai i20 (2011-2014), ενώ τα Fiat Punto (2011-2012), Audi A1 (2011-2013), Toyota Yaris (2009-2016), το Mitsubishi Colt (2009-2012) και το Honda Jazz (2009-2013) θεωρούνται από τα πλέον άτρωτα και αξιόπιστα μοντέλα.

Επιπλέον, ελάχιστες ζημιές παρουσιάζει η σειρά A-Class της Μercedes (2009-2014), η σειρά 1 της BMW (2009-2016), αλλά και τα παλαιότερα Audi A3 (2013-2016), SUV Audi Q3 (2014-2016), BMW X1 (2010-2016). 

Στις ομάδες υψηλού κινδύνου συγκαταλέγονται και τα Mercedes E-Class, Ford S-Max (2009-2010), ενώ τα «θηριώδη» BMW σειρά 5, Audi A6 (2013, 2015) και VM Touareg (2011-2016) βλέπουν το συνεργείο με τα κιάλια.

 

Εδώ ολόκληρο άρθρο και φωτό. Τα μοντέλα με το κόκκινο είναι τα χειρότερα

http://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/poia-aytokinita-menoyn-perissotero

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, dpolal είπε

The FLAME WAR is upon us. :D:D:D

Γιατί? νομίζω ότι 4 εκατομμύρια περιπτώσεις είναι ένα πάρα πολύ αξιόπιστο δείγμα. Δε μιλάμε ούτε για 1000 ούτε για 10.000 και φυσικά όχι για τι αυτοκίνητα βλέπει ο καθένας περισσότερο στον Μπάρμπα Μήτσο της γειτονιάς

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Xacti είπε

Γιατί? νομίζω ότι 4 εκατομμύρια περιπτώσεις είναι ένα πάρα πολύ αξιόπιστο δείγμα. Δε μιλάμε ούτε για 1000 ούτε για 10.000 και φυσικά όχι για τι αυτοκίνητα βλέπει ο καθένας περισσότερο στον Μπάρμπα Μήτσο της γειτονιάς

Μεγάλε, στο Insomnia γράφεις.

Εδώ οι παγκόσμιες σταθερές δεν ισχύουν, οι νόμοι (της φυσικής, της οικονομίας, οι φιλοσοφικοί κλπ κλπ κλπ) δεν πολυμετράνε και οι χρήστες τυχαίνει να γνωρίσουν τα πάντα καλύτερα από όλους τους άλλους σε ολόκληρο τον γαλαξία.
(για το υπόλοιπο σύμπαν έχουμε μια επιφύλαξη).

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, dpolal είπε

Μεγάλε, στο Insomnia γράφεις.

Εδώ οι παγκόσμιες σταθερές δεν ισχύουν, οι νόμοι (της φυσικής, της οικονομίας, οι φιλοσοφικοί κλπ κλπ κλπ) δεν πολυμετράνε και οι χρήστες τυχαίνει να γνωρίσουν τα πάντα καλύτερα από όλους τους άλλους σε ολόκληρο τον γαλαξία.
(για το υπόλοιπο σύμπαν έχουμε μια επιφύλαξη).

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Και όμως θα υπάρχουν οι κολλημένοι οπαδοί,που θα αμφισβητήσουν έναν φορέα όπως είναι η ADAC,επειδη φυσικά είναι γερμανικός και οι γερμανικές βιομηχανίες εξαπατούν τους πελάτες,και επειδη για τον μεσο καθυστερημενο Νεοελληνα αυτοι ειναι υπευθυνοι για τα μνημονια.

Οποιος ξέρει τι σημαίνει ADAC  καταλαβαίνει την εγκυρότητα της έρευνας.Οι άλλοι απλά θα συνεχίσουν τις ασυναρτησίες.

Αλλά καλύτερα να το έβαζες το άρθρο αυτό σε ένα σοβαρό,αντικειμενικό forum για αυτοκίνητα,όχι εδώ.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η έρευνα του ADAC σκιαγραφεί (between the lines) και κάτι άλλο  Οσο η πολυπλοκότητα των αυτοκινήτων αυξάνει θα αυξάνουν  οι σημαντικές και δαπανηρές βλάβες σε ηλεκτρολοκικά-ηλεκτρονικά εξαρτήματα που βγάζουν knock out ένα αυτοκίνητο..

Σε μια δεκαετία από τώρα  τα χρήματα που πληρώνουμε στις μέρες μας για συντήρηση και μας φαίνονται πολλά (και είναι) θα φαντάζουν αστεία ποσά συγκριτικά με τα κόστη συντήρησης ενός νεου μοντέλου..

 

 

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα άδικο θα έχει να αμφισβητήσει κάποιος τις γερμανικές έρευνες και στατιστικές, όταν αποδεδειγμένα η γερμανική βιομηχανία δεν διστάζει να εξαπατά συνειδητά και κατ' επανάληψη τους ίδιους τους πελάτες της?

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 4
Δημοσ.

Εμάς που έχουμε αυτοκίνητα 14 - 15 χρόνων και πάνω δεν μας ακουμπά η έρευνα αλλά ούτε και αυτούς τους ενδιαφέρει όπως βλέπω.

Ας έρθουν στην Ελλάδα αν θέλουν να κάνουν αξιόπιστες έρευνες να δουν μοντέλα 15 - 20 - 30 χρόνων και βάλε που τα συντηρεί με πενταροδεκάρες ο Μήτσος της γειτονιάς (π.χ. αλλαγή λάδιών με ένα 10άευρο αν του πας τα υλικά) ή και μόνος του ο νεοέλληνας των σκληρών μνημονίων που μας επέβαλαν αυτοί.

Εδώ σε τούτο το φτωχό από αυτοκίνηση φόρουμ αν πας να δεις αναρτήσεις για αγορά αυτοκινήτου μόνο για μεταχειρισμένα μιλάνε για αυτό τα ειδικά φόρουμ βαράνε μύγες επειδή μόνο καινούργια υποστηρίζουν να πάρουν κανένα χαρτζηλικάκι από τις εταιρείες.,:P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω τι λέμε σε τούτο το φτωχό από αυτοκίνηση φόρουμ αλλά όποιος ζεί  στην Αθήνα βλέπει οτι κυκλοφορούν παρα πολλά καινουργια και ακριβά αυτοκίνητα. Aκάμα και οι τζιπάρες που είχαν λουφάξει στα χρόνια της κρίσης ξαναβγήκαν στους δρόμους... 

(Βέβαια leasing τα περισσότερα)

 

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

και μόνος του ο νεοέλληνας των σκληρών μνημονίων που μας επέβαλαν αυτοί.

Φάε εσύ το καταπέτασμα 40 χρόνια που ζεις με δανεικά και μετά σου φταίει πάλι κάποιος ξένος που θέλει το κακό σου…

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το θυμάμαι το 2014,είχε γίνει τότε ένας σάλος στη Γερμανία,δεν είχε ξαναακουστει κάτι τέτοιο,και η ADAC ομολόγησε το πείραγμα,αλλά δεν είχε γνώση επίσημα,ήταν του Ramstetter ο οποίος μετά απολυθηκε.Απο τότε ουδέποτε ακούστηκε κάτι για πείραγμα ερευνών,αυτό με το  Dacia ήταν μια φήμη και τίποτα άλλο.

 

Επεξ/σία από jmmys

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...