Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 
καταρχάς θα ήθελα να πω ότι είμαι νέος - αρχάριος στον προγραμματισμό και θα ήθελα να μάθω και να δουλέψω σε java.
Επίσης τα αγγλικά μου δεν είναι τόσο καλά (τα οποία θα βελτιώσω με μαθήματα Αγγλικών) ώστε να βρώ προς το παρών πληροφορίες σχετικά με το Selenium (αν και έχω προσπαθήσει και δεν έχω καταφέρει να καταλάβω).

ψάχνοντας και μαθαίνοντας από το διαδίκτυο βρήκα κάποια μαθήματα σχετικά με το Selenium WebDriver και ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις με την γλώσσα java (συγνώμη εάν δεν εκφράζομαι ή τα μπερδεύω και δεν τα λέω σωστά), αν και έχω ψάξει δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι.

Παρακαλώ εάν κάποιος γνωρίζει και μπορει να μου το εξηγήσει με άπλα λόγια (όσο αυτός μπορεί) τι είναι το Selenium WebDriver  και πως χρησιμοποιείται.

Ευχαριστώ.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί θες να χρησιμοποιήσεις κάτι που δεν καταλαβαίνεις τι κάνει; Ποια συγκεκριμένη ανάγκη έχεις;

Το Selenium σου δίνει την δυνατότητα να φορτώνεις sites με τη χρήση ενός web browser μέσα από το πρόγραμμα σου και να εκτελείς εργασίες. Για παράδειγμα να πατήσεις ένα κουμπί σε ένα site για να εμφανιστεί κάτι.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

πρώτα απολα αν είσαι αρχάριος σε τζαβα να κάτσεις να μάθεις την γλωσσά και oop concepts και μετά να μεταπηδήσεις σε κάποιο frameowrk κτλ..

• Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To selenium  είναι ένα library που έχει γραφτεί αρχικά για java (αλλά μετά γίναν ports και για άλλες γλώσσες π.χ python) όπου χρησιμευει κυρίως για tests. Δηλαδή διάφοροι web developers αφού γράψουν το κώδικα για το web app/web site χρησιμοποιούν selenium τεστς για να δούν πως ανταποκρίνεται η  εφαρμογή/site real time, αν έχει bugs και ουτω καθεξής. 

Το webdriver είναι ένα binary ειδικό, που εκτελεί τον browser μέσω εντολών γλώσσας προγραμματισμού αντί να πατάς εσύ τα κουμπιά του browser, δηλαδή εξομοιώνει τη χρήση browser αυτοματοποιημένα.