Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάντως που τυχαίνει να μένω σε βουνό και προκειμένου να φτάσω σπίτι μου ανεβαίνω δρόμο τύπου επαρχιακό χωρίς λωρίδες και φώτα και με απότομες στροφές νιώθω 1000 φορές πιο ασφαλής το βράδυ γιατί ξέρω τι μου έρχεται επειδή βλέπω φώτα. Τη μέρα δεν ξέρω.

  • Like 2
Δημοσ.

Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του γιατί συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

Για τους δικυκλιστές ειναι σα να συγκρίνω την οδηγική απόλαυση ενός scooter 50cc με φωτα ισοδυναμα σαν το καντηλάκι της Παναγίας και ανύπαρκτη ανεση και ενεργητική ασφάλεια με ένα Tmax. Σε αγροτοδρομους που πετάγονται οικόσιτα κι αγρια ζώα καθως και διποδα ζωα της υπαίθρου απο αγροτοδρομους χωρις φώτα, συχνα με τρακτερ ή αλωνιστικρς μηχανες χωρις καν ανακλαστικά στοιχεία, ναι είναι δυσάρεστη κι επικίνδυνη εμπειρία.

Κατά παρόμοιο τρόπο άλλη εμπειρία προσφέρει ενα χιλιάρι Atos 15ετίας με 60 ατροφικά ιπποειδη κι άλλη ενα καινούριο BMW 2λιτρο με 260 άλογα...

Επιπλέον σημαντικός παράγοντας οτι όσοι έχουν πρόβλημα με την οραση τους, το βράδυ κάλλιστα μπορεί να νιώθουν ανασφαλείς ή απλα να υποφέρουν από τα φωτα των απέναντι.

Τελος να αναφέρω ότι παίζει ρολο και ο καιρός. Ακόμη και στους κλειστούς αυτοκινητοδρομους, με κακοκαιρία ειδικα στον δρομο απο Βεροια προς τα Ιωαννινα έχει αρκετά σημεία με ομιχλη, παγετό, ριπές ανεμων κι ολα αυτά σε βαρβατες ανηφόρες. Απολαυσε οδήγηση με Atos, WagonR, Ceicento ή Smart με 40-50 την ώρα και χωρις φωτα ομιχλης...

Κατά τα άλλα με ενα αξιοπρεπές αυτοκίνητο, με καλό καιρο, το ταξίδι το βράδυ ειναι πιο απολαυστικό σε αυτοκινητοδρομο ΕΑΝ εισαι ξεκούραστος. 

 

Δημοσ.

Εμενα τα τελευταια 3-4 χρονια  αρχισαν να με ενοχλουν τα απεναντι φωτα.Η  αρχισα να εχω φωτοευασθησια η γεμισαμε καγκουρες με αθλιο φωτισμο.

  • Like 1
Δημοσ.

οι πιθανοτητες για καποιο ατυχημα το βραδυ ειναι περισσοτερες αλλα συνηθως η ευθυνη δικη σου....

Την ημερα λογω αυξημενης κινητικοτητας ο νομος των πιθανοτητων στο να πεσει σε νεο οδηγο , σε απειρο οδηγο , σε οδηγο με ασυντηρητο οχημα , σε οδηγο καγκουρα , σε παππου που οδηγει καροτσι λαικης κλπ κλπ  ειναι μεγαλυτερος και εκει προκαλουνται "εμεσα" ατυχηματα οπως αναγκαστικη προσπεραση , αυξημενη ταχυτητα κλπ κλπ.

Οπως και να εχει στη καθε περιπτωση υπαρχουν τα καλα και τα κακα.

Αλλα αν δεν νιωθεις ασφαλης και υγιης δεν καβαλας το εκαστοτε μηχανοκινητο οχημα σου για πουθενα. Η ιδια ευθυνη πεφτει ωστε να συνειδητοποιησεις και οποιον φιλο - γνωστο - συγγενη προσπαθει καποιο τετοι εγχειρημα ενω δεν προυπαρχει ο παραγοντας ασφαλεια.

Δημοσ.

Ειναι απόλαυση  να οδηγείς νυχτα καλοκαιράκι σε επαρχιακούς δρόμους στο βουνό.( Φυσικά με την οθονη στο gps display να μην φάμε και τα μούτρα μας ). 

  • Confused 1
Δημοσ.

δουλεύω βράδυ  μου αρέσει  η βραδινή οδήγηση δεν έχει κίνηση  οι διαδρομές είναι πιο γρήγορες  πας άνετα.το μόνο που μου την σπάει είναι τα άθλια έντονα φώτα που σε στραβωνουν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...