Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια,

Αγορασαν οι γονεις μου νεο αμαξι, ενα renault captur αρχες Ιουνιου και ξαφνικα σημερα σταματησαν να μπαινουν τριτη και τεταρτη ταχυτητα. 1η, 2η, 5η και οπισθεν δουλευουν κανονοκα. 

Προς το παρον εχουμε μιλησει μονο με τον πωλητη ο οποιος μας ειπε να παρουμε οδικη βοηθεια και οτι καλυπτομαστε. Θελουμε ομως να παμε προετοιμασμενοι να ξερουμε τα δικαιωματα μας. Δεν ξερουμε καν τι σημαινει αλλαγη σασμαν, δε θελουμε να καταληξουμε με αμαξι εναμιση μηνος που εχει ξηλωθει και ξαναφτιαχτει πχ. 

Ξερει κανεις να βοηθησει με το τι δικαιωματα εχουμε, τι μπορουμε να κανουμε, τι να ζητησουμε, τι μπορει να σημαινει για ενα αμαξι αυτη η ζημια και τι πρεπει να γινει για να φτιαχτει; 

Ευχαριστω για βοηθεια για προετοιμασια!

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, blackhill66 είπε

Αν έχει μεγάλη αβαρια ζήτησε αλλαγή αυτοκινήτου μην μασας αν..... 

Δεν υπαρχει τετοια περιπτωση ...Σε peugeot 206cc του 2006 αλλαχτηκε το αυτοματο κιβωτιο με μολις 7000 χλμ αλλα με τιποτα αντικατασταση .

  • Like 1
Δημοσ.

Να υποθέσω το αυτοκίνητο το αγοράσατε καινούργιο;

Αν ναι έχεις εγγύηση, τώρα αν αποδειχθεί ότι έχετε φάει τα γρανάζια (τα έχετε κουρέψει) με καρφωτές, αλλάζει το πράγμα.

  • Like 2
Δημοσ.

Να μάθετε να παίρνετε Γιαπωνέζικα 😄😄

Πέρα από την πλάκα, τα αυτόματα της Renault έχουν μερικά θέματα αλλά για μηχανικό κιβώτιο πρώτη φορά ακούω.

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

τώρα αν αποδειχθεί ότι έχετε φάει τα γρανάζια (τα έχετε κουρέψει) με καρφωτές, αλλάζει το πράγμα.

Καινούργιο αυτοκίνητο που δεν έχει κλείσει ούτε δυο μήνες δεν γίνεται να έχει φαγωμένα γρανάζια και να μην έχεις πατήσει ποτέ συμπλέκτη.

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Axelq είπε

Καινούργιο αυτοκίνητο που δεν έχει κλείσει ούτε δυο μήνες δεν γίνεται να έχει φαγωμένα γρανάζια και να μην έχεις πατήσει ποτέ συμπλέκτη.

Τα παντα γινονται απο κακη χρηση, και μαλιστα οχι σε ενα μηνα αλλα σε ενα λεπτο

  • Thanks 1
Δημοσ.

Τι ακριβώς κάνει όταν πάει να μπει τρίτη/τέταρτη ταχύτητα;

Λίγο απίθανο να έχει πάθει ζημιά το σασμαν, πόσα χλμ έχει;

Δημοσ.

Λογικά θα τις κλοτσαει, κλασσικό πρόβλημα στα γρανάζια σασμάν. Αυτό μπορεί να συμβεί μετά από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα και συνήθως αλλάζουν σασμάν με κάποιο μεταχειρισμένο οι μάστορες.

Σε εσάς μάλλον θα το αλλάξουν με καινούργιο, πιθανότατα κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα θα είναι. Πάντως για αλλαγή αυτοκινήτου δεν το βλέπω, μου φαίνεται τρομερά δύσκολο για κάτι τέτοιο που στην τελική είναι ένα εξάρτημα που δεν επηρεάζει το υπόλοιπο όχημα. Αυτό που θεωρώ αυτονόητο είναι να αλλάξουν το σασμάν με καινούργιο. Επίσης θεωρώ αυτονόητο αυτοκίνητο αντικατάστασης γιατί λογικά θα χρειαστεί να μείνει στο συνεργείο το αυτοκίνητο για καιρό μεχρι να έρθει ανταλλακτικό.

Και για τους φίλους που αγαπάνε τους ανατολίτες, Hyundai i10 με κάτω από 10κ χλμ, έσπασε βάση μηχανής και μαζί και ένα κομμάτι από το καρτερ. Σχεδόν ένα μήνα στην αντιπροσωπεία μέχρι να έρθει καινούργιο καρτερ από Κορέα, κατασκευαστικό ελάττωμα προφανώς.

  • Like 3
Δημοσ.

Γενικά το έχουν ξεφτιλίσει με τα καινούρια αυτοκίνητα, βλάβες στα ηλεκτρονικά, βλάβες παντού πάει πια το σκεπτικό 20++ χρόνια αυτοκίνητο μόνο από το START/STOP το καταλαβαίνεις.

Τώρα πια όταν παίρνεις καινούριο αυτοκίνητο πρέπει να κοιτάς ποια εταιρία έχει τα φτηνότερα ανταλλακτικά, γιατί βλάβες θα βγάλουν όλα.

 

13 λεπτά πριν, bkran είπε

Και για τους φίλους που αγαπάνε τους ανατολίτες, Hyundai i10 με κάτω από 10κ χλμ, έσπασε βάση μηχανής και μαζί και ένα κομμάτι από το καρτερ. Σχεδόν ένα μήνα στην αντιπροσωπεία μέχρι να έρθει καινούργιο καρτερ από Κορέα, κατασκευαστικό ελάττωμα προφανώς.

Φαντάσου τι άλλο θα βγάλει μέχρι τα 100κ....

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Klausx είπε

Γενικά το έχουν ξεφτιλίσει με τα καινούρια αυτοκίνητα, βλάβες στα ηλεκτρονικά, βλάβες παντού πάει πια το σκεπτικό 20++ χρόνια αυτοκίνητο μόνο από το START/STOP το καταλαβαίνεις.

Τώρα πια όταν παίρνεις καινούριο αυτοκίνητο πρέπει να κοιτάς ποια εταιρία έχει τα φτηνότερα ανταλλακτικά, γιατί βλάβες θα βγάλουν όλα.

 

Φαντάσου τι άλλο θα βγάλει μέχρι τα 100κ....

Αν λες για το Hyundai, πέρασε τα 100κ και ήταν σκυλί μαύρο, κιχ δεν έκανε μέχρι που το διώξαμε. Αυτό που ήθελα να πω, είναι ότι αστοχίες συμβαίνουν σε όλους τους κατασκευαστές πλέον, ειδικά με τόσα συστήματα που έχουν τα αυτοκίνητα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε μενα το Μercedes SLK του 2007 εβγαλε ζημιες  μετα τα 100.000 χλμ:

- Aντλια βενζινης, 1000 ευρω αντικατάσταση στα 120.000 χλμ

- Κατι ηλεκτρολογικο στα 140.000 χλμ, 1000 ευρω αντικατάσταση

- Κουρεμα γραναζιων μηχανης στα 180.000 χλμ, 4.000 ευρω η επισκευη.

😁

Επεξ/σία από Afterburner
  • Like 1
  • Confused 3
  • Sad 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Να υποθέσω το αυτοκίνητο το αγοράσατε καινούργιο;

Αν ναι έχεις εγγύηση, τώρα αν αποδειχθεί ότι έχετε φάει τα γρανάζια (τα έχετε κουρέψει) με καρφωτές, αλλάζει το πράγμα.

Ναί, είναι καινούριο αμάξι που πήραμε αρχές Ιουνίου. Έχει εγγύση προφανώς αλλά ούτε καρφωτές ούτε τίποτα. Κάτω από 2000 χιλιόμετρα έχει και απλά το οδηγήσαμε εγώ και ο πατέρας μου σε διακοπές και μέσα στην πόλη. Τίποτα τρελό. Και αυτοκίνητα είχαμε τώρα πολλααααα χρόνια χωρίς να έχουμε τέτοια θέματα. Μόνο σ' ένα Σουζούκι δεκαετίας παρουσιαστήκε θέμα με το κιβώτιο και ηταν το πρώτο αμάξι που είχα οδηγήσει οπότε ίσως η μεταχείριση λόγω νέου οδηγού να μην ήταν πολύ καλή (φάση να μην πάταγα τέρμα τον συμπλέκτη κάθε φορά και σιγά σιγά να φθήρθηκε, αλλά όχι καρφωτές κλπ). 

 

1 ώρα πριν, Klausx είπε

Τι ακριβώς κάνει όταν πάει να μπει τρίτη/τέταρτη ταχύτητα;

Λίγο απίθανο να έχει πάθει ζημιά το σασμαν, πόσα χλμ έχει;

Κλοτσάει και απλά δεν μπαίνουν. 

 

34 λεπτά πριν, bkran είπε

Λογικά θα τις κλοτσαει, κλασσικό πρόβλημα στα γρανάζια σασμάν. Αυτό μπορεί να συμβεί μετά από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα και συνήθως αλλάζουν σασμάν με κάποιο μεταχειρισμένο οι μάστορες.

Σε εσάς μάλλον θα το αλλάξουν με καινούργιο, πιθανότατα κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα θα είναι. Πάντως για αλλαγή αυτοκινήτου δεν το βλέπω, μου φαίνεται τρομερά δύσκολο για κάτι τέτοιο που στην τελική είναι ένα εξάρτημα που δεν επηρεάζει το υπόλοιπο όχημα. Αυτό που θεωρώ αυτονόητο είναι να αλλάξουν το σασμάν με καινούργιο. Επίσης θεωρώ αυτονόητο αυτοκίνητο αντικατάστασης γιατί λογικά θα χρειαστεί να μείνει στο συνεργείο το αυτοκίνητο για καιρό μεχρι να έρθει ανταλλακτικό.

Και για τους φίλους που αγαπάνε τους ανατολίτες, Hyundai i10 με κάτω από 10κ χλμ, έσπασε βάση μηχανής και μαζί και ένα κομμάτι από το καρτερ. Σχεδόν ένα μήνα στην αντιπροσωπεία μέχρι να έρθει καινούργιο καρτερ από Κορέα, κατασκευαστικό ελάττωμα προφανώς.

Πως μπορώ να σιγουρευτώ ότι θα το αλλάξουν με καινούριο; Αυτοκίνητο αντικατάστασης δικαιούμαι δηλαδή και πρέπει να το ζητήσω; Δεν επηρεάζει κάτι άλλο το σασμάν; Είναι εύκολη η αλλαγή ή ξηλώνουν μεγάλο μέρος του αμαξιού; 

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.α

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, bkran είπε

Αν λες για το Hyundai, πέρασε τα 100κ και ήταν σκυλί μαύρο, κιχ δεν έκανε μέχρι που το διώξαμε. Αυτό που ήθελα να πω, είναι ότι αστοχίες συμβαίνουν σε όλους τους κατασκευαστές πλέον, ειδικά με τόσα συστήματα που έχουν τα αυτοκίνητα.

Τα Hyundai μια χαρά είναι γενικά μιλούσα, αφού πέρασε τα 100κ καλά είσαι εξάλλου τα πιο πολλά χαλάνε μετά τα 100κ που τα πιάνουνε τα μαστόρια στα χέρια τους 🤣

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...