Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 ώρες πριν, GoMaR είπε

Μη λέμε ανακρίβειες σας παρακαλώ.

Ο βασικότερος λόγος να προτιμήσεις τον advanced και όχι τον gpu next είναι η μνήμη.

Ίσως μερικές φορές ανάλογα και τι features θες. (Phoenix particle shader, η μέχρι πρότινος curvature map πχ)

Επίσης μπορείς να διευκρινήσεις σε παρακαλώ τι εννοείς καλύτερη ποιότητα; 

Και μη συγκρίνουμε irradiance map με brute force engines.  Καμία σχέση.

Για να φτάσουν τν δύναμη που έχουν οι κάρτες θες πάρα πολλούς πυρήνες. Και σίγουρα όχι 32.

καλύτερη ποιότητα εννοώ ότι είναι πιο ρεαλιστική η εικόνα απο τον advanced , τουλάχιστον μέχρι  vray 3.4 που δούλευα στο 3ds max

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, georgepppo είπε

καλύτερη ποιότητα εννοώ ότι είναι πιο ρεαλιστική η εικόνα απο τον advanced , τουλάχιστον μέχρι  vray 3.4 που δούλευα στο 3ds max

Τι 3.4... Πηγες πολυυυ πισω.
Απο τον 3.6 και επειτα αρχισε ο κοσμος να δουλευει Vray RT.. μεχρι που στον vray next (4.0) ονομαστηκε GPU render.  Οπτικα δεν υπαρχουν διαφορες. Μονο καποιοι περιορισμοι.
Παντως, η μερα με την νυχτα απο την 3.4 που αναφερεις.
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...