Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tapitas είπε

Εται ακριβως ειναι απλα μια μικρη διορθωση...το am4 υποστηριζει μεχρι 64gb

Τσουκς(τυχαία x570)-> https://www.e-shop.gr/mitriki-asus-prime-x570-pretail-p-PER.524638

 Τύπος μητρικής: ATX (30.5 cm x 24.4 cm).
 Chipset: AMD X570.
 Socket: AM4.
 Τύπος επεξεργαστή: Υποστηρίζει AMD Ryzen 3ης και 2ης γενιάς / 2ης και 1ης γενιάς Ryzen με ενσωματωμένα γραφικά Vega.
 Μνήμη: Dual Channel Memory Architecture, ECC Memory (ECC mode).
3ης γενιάς AMD Ryzen επεξεργαστές: 4 x DIMM, Max. 128GB, DDR4 MHz Un-buffered Memory.
2ης γενιάς AMD Ryzen επεξεργαστές: 4 x DIMM, Max. 128GB, DDR4 MHz Un-buffered Memory.
2ης και 1ης γενιάς AMD Ryzen επεξεργαστές με ενσωματωμένα γραφικά: 4 x DIMM, Max. 128GB, DDR4 MHz Memory.

 

Δημοσ.
11 hours ago, @topos said:

Πόση ρεαλιστική διαφορά έχει το dual/

quad channel στις ram?

Γιατί με 128gb ram max και pci-e 4.0 στο am4 εάν δεν ψάχνεις για κάτι τερατώδες πιστεύω πως καλύπτεσαι με τους 12/16πυρηνους ryzen για τίμιο workstation.

Κάνω λαθος?

 

 

Για τίμιο workstation χρειάζεσαι ECC RAM ;)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, @topos είπε

Τσουκς(τυχαία x570)-> https://www.e-shop.gr/mitriki-asus-prime-x570-pretail-p-PER.524638

 Τύπος μητρικής: ATX (30.5 cm x 24.4 cm).
 Chipset: AMD X570.
 Socket: AM4.
 Τύπος επεξεργαστή: Υποστηρίζει AMD Ryzen 3ης και 2ης γενιάς / 2ης και 1ης γενιάς Ryzen με ενσωματωμένα γραφικά Vega.
 Μνήμη: Dual Channel Memory Architecture, ECC Memory (ECC mode).
3ης γενιάς AMD Ryzen επεξεργαστές: 4 x DIMM, Max. 128GB, DDR4 MHz Un-buffered Memory.
2ης γενιάς AMD Ryzen επεξεργαστές: 4 x DIMM, Max. 128GB, DDR4 MHz Un-buffered Memory.
2ης και 1ης γενιάς AMD Ryzen επεξεργαστές με ενσωματωμένα γραφικά: 4 x DIMM, Max. 128GB, DDR4 MHz Memory.

Μηπως εχει γινει λαθος γτ νομιζω μπορουν να μπουν μεχρι 4x16gb

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, tapitas είπε

Μηπως εχει γινει λαθος γτ νομιζω μπορουν να μπουν μεχρι 4x16gb

Όχι, απλά βγήκαν 32αρια dimmακια.

Πιθανότατα να παίζουν κ στις παλιότερες μητρικές βέβαια αλλά δεν είναι σίγουρο..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, darkwolf8 είπε

Οχι φιλε εννοω οτι απο τη στιγμη που προχωρα η τεχνολογια μπορει να βγαλουν δυνατους επεξεργαστες με μικροτερη καταναλωση και ας κανει και 2000 ευρω.Και η 2080τι τη παταει τη vega 56 και εχει μικροτερη καταναλωση.Γενικα και δε μιλω μονο για hardware ολες οι εταιρειες κοιτουν  να βγαλουν οσο πιο δυνατο το προιον με μικροτερη καταναλωση.Εννοειται οι Threadripper αφορα τους επαγγελματιες.

τι σε νοιάζει η κατανάλωση και 100w λιγότερα να έκαιγε θα κόστιζε την ώρα 1.1 cents δηλαδή την ημέρα 11cents σε ρεύμα με 10 ώρες χρήση δηλαδή κανα σαραντάρι τον χρόνο , όταν η τιμή του είναι εκατοντάδες η και χιλιάδες ευρώ κάτω απο τον intel.

επίσης αυτοί οι επεξεργαστές καίνε στο peak όταν κάνεις βαριές δουλειές όπως rendering η παραγωγή βίντεο, εγώ παλιά με τον i5 είχα κάνει ένα animation με raytracing για την συναρμολόγηση πυροσβεστικού συγκροτήματος για βιομηχανικούς λόγους σε 3 24ωρα για ανάλυση 1080p και βίντεο 5 λεπτών , με έναν 64 core θα ήθελα κάτω απο 5 ώρες για το ίδιο αποτέλεσμα και ο i5 έκαιγε και 60w μετρημένη peak κατανάλωση χωρίς τα γραφικά του, αν πολλαπλασιάσεις τα 60w με τις 16 φορές ισχύ που έχει παραπάνω ας πούμε ένας 64 core θα ήταν σαν να δούλευε ο 64 core στο 1kw περίπου.....

και η κατανάλωση τους μια χαρά είναι των threadripper απο intel δεν βλέπουμε κάτι καλύτερο και με γήινη τιμή , επίσης όταν κάνεις δουλειές τέτοιου επιπέδου που θες τόσους πυρήνες δεν σε νοιάζει και τόσο το ρεύμα.

6 ώρες πριν, Tsene είπε

Για τίμιο workstation χρειάζεσαι ECC RAM ;)

workstation είναι ένα pc που κάνεις πέντε πράγματα με το 3ds max και workstation είναι και ένα pc που τρέχεις προσομοιώσεις ρευστοδυναμικής 😛 

Επεξ/σία από georgepppo
  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, j2k είπε

Ερωτηση μπορω να παρω ενα τετοιο για 3d σχεδια αντικειμενων απο

cloud points που βγαινουνε απο 3d scanner η πολλες φωτο με διαφορετικες γωνιες ληψης?

Προς το παρόν το Photoscan και το realitycapture που χρησιμοποιω εγω αποδιδουν καλυτερα με λιγους πυρηνες και υψηλο χρονισμό (οπως ο 9900Κ), αλλα  επιταχύνει την διαδικασία παρα πολύ και η προσθηκη 2 η 3 καρτών γραφικών. Ειδικα απο 1080TI/2080 και πάνω. Το μεγαλύτερο πρόβλημα (ειδικά στο photoscan/metashape) είναι οτι χρειάζεσαι απο 256GB ram και πάνω για να πεις ότι μπορείς να δημιουργήσεις ένα λεπτομερές μοντέλο μεγάλης κλιμακας (κτίρια, μνημεία κλπ)

Τωρα όσον αφορά για laser scanner εξαρτάται τι προγράμματα χρησιμοποιεις κυρίως, αλλα σε faro scene Που δουλευω εγώ εξακολουθει να παιζει κύριο ρολο η δυναμη του πυρήνα και όχι το πληθος αυτών.

Για rendering οπως vray σε 3dsmax σίγουρα αυτοι οι cpu ειναι κατάληλοι απλα πλεον εχει εξελιχθει πολύ και το gpu rendering, και με 2-3 καλες καρτες οπως οι 1080ti χτυπας τρελες επιδόσεις στο rendering  που δεν ξέρω ακομα και ο 64πυρηνος αν μπορει να τις φτάσει. Υπάρχει βέβαια ο γνωστος περιορισμός της VRAM αλλα με 11GB φορτωνεις αρκετα μεγαλα περιβάλοντα με πολλά πολύγωνα και υψηλης αναλυσης textures

  • Like 1
Δημοσ.

Τα λογισμικά δεν ακολουθούν την ίδια ανάπτυξη με τους επεξεργαστές ώστε να εκμεταλλευονται στο έπακρο τόσους πολλούς πυρήνες. Ευπρόσδεκτο φυσικά, κάθε νέο προϊόν. Εγώ προσωπικά, θα κοιτούσα έναν εξαπύρηνο με αυξημένη single core απόδοση και θα ήμουν καλυμμένος για αρκετά χρόνια.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, studiokristo είπε

Τα λογισμικά δεν ακολουθούν την ίδια ανάπτυξη με τους επεξεργαστές ώστε να εκμεταλλευονται στο έπακρο τόσους πολλούς πυρήνες. Ευπρόσδεκτο φυσικά, κάθε νέο προϊόν. Εγώ προσωπικά, θα κοιτούσα έναν εξαπύρηνο με αυξημένη single core απόδοση και θα ήμουν καλυμμένος για αρκετά χρόνια.

Οτι νάνε πραγματικά...τι σχεση εχει ενα cpu με 6 πυρηνες και ενα με 64; Εσυ μιλας για οικιακη χρηση και για παιχνιδια

Οι threadripper κανουν για βαρυ multitasking και ειδικα ο TR 3990WX και επαγγελματιες

Δημοσ.
Στις 20/7/2019 στις 2:32 ΜΜ, darkwolf8 είπε

Τι να τον κανουμε.Θα καιει τα κερατα του.Θα θες τροφοδοτικο κοντα στα 1500 αν βαλεις οτι θα τη συνοδεψεις με καλη καρτα και υδροψυξη.

Φίλε δουλεύω 1,5 χρόνο τώρα στο γραφείο έναν 1950x με all-core OC 3.9Ghz/1.28V και μία 1080, όλο σε custom υδρόψυξη, για maxon και c4d rendering. Το 1000άρι τροφοδοτικό του πάει χαμένο. Πάνω απο 380w δεν είδα ποτέ... Αν δεν άναβε ο ανεμιστήρας του τροφοδοτικού στο startup θα νόμιζα οτι ήταν χαλασμένος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, sazistas είπε

 

Για rendering οπως vray σε 3dsmax σίγουρα αυτοι οι cpu ειναι κατάληλοι απλα πλεον εχει εξελιχθει πολύ και το gpu rendering, και με 2-3 καλες καρτες οπως οι 1080ti χτυπας τρελες επιδόσεις στο rendering  που δεν ξέρω ακομα και ο 64πυρηνος αν μπορει να τις φτάσει. Υπάρχει βέβαια ο γνωστος περιορισμός της VRAM αλλα με 11GB φορτωνεις αρκετα μεγαλα περιβάλοντα με πολλά πολύγωνα και υψηλης αναλυσης textures

το vray adv που είναι cpu based είναι καλύτερο απο το RT κατά πολύ σε ποιότητα εικόνας και αν το σετάρεις καλά με 5-10 λεπτά χρόνο βγάζεις με 4-6 core αξιοπρεπέστατες σκηνές και με 64core απλά κάνεις κάτι δευτερόλεπτα η παίζεις μπάλα σε πολύ ανώτερη ποιότητα τώρα αν πας για animation και θες γραφικά τούμπανα για να φτιάξεις κάτι πολύ καλό και όχι σαν το δικό μου raytraced animation που είχα κάνει τότε πας σε render farm δεν υπάρχουν gpus και cpus workstation να στο βγάλουν αυτό..... τουλάχιστον όχι πριν πάρεις σύνταξη.

Επεξ/σία από georgepppo
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/7/2019 στις 12:35 ΜΜ, Azerothakis είπε

Σαφως υπομονη μεχρι Οκτωβριο. QUAD CHANNEL RULEZZZ.

quad ήτανε και στη προηγουμενη γενιά , εδώ μιλάμε για οκτώ η κατάλαβα λάθος , γιατί αν είναι έτσι τότε μιλάμε για τρελό jump

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 20/7/2019 στις 1:58 ΠΜ, dhmhtries22 είπε

Το ερώτημα είναι τώρα:

Περιμένουμε για 3950x , ή πάμε για threadripper; .Έτσι και αλλιώς οι τιμές των μητρικών (x570) για am4 έχουν εξισωθεί ,ίσως και έχουν περάσει τις αντίστοιχες για tr4.Οπότε ίσως συμφέρει για threadripper με λίγο παραπάνω κόστος στο cpu

ναι απλα η πιθανοτητα να εχει το καλυτερο προιον με 3 φορες τις γραμμες pcie4 που ειναι ακριβες και να ειναι κοντα στη τιμη των x570 ειναι απο αδυνατο μεχρι ακατορθωτο..

Στις 21/7/2019 στις 6:09 ΠΜ, Tsene είπε

Για τίμιο workstation χρειάζεσαι ECC RAM ;)

και τα Ryzen εχουν ECC δεν ειναι intel να τα κοβει χωρις λογο.

Στις 20/7/2019 στις 6:16 ΜΜ, @topos είπε

Πόση ρεαλιστική διαφορά έχει το dual/

quad channel στις ram?

Γιατί με 128gb ram max και pci-e 4.0 στο am4 εάν δεν ψάχνεις για κάτι τερατώδες πιστεύω πως καλύπτεσαι με τους 12/16πυρηνους ryzen για τίμιο workstation.

Κάνω λαθος?

 

 

Αμα αγορασεις τετοιο μηχανημα με 128 threads ειναι μονοδρομος το quad channel, μια και επιταχυνει την επικοινωνια μεταξυ των πυρηνων. Επισης σε workloads που θα κανεις αμα παρεις τετοιο μχανημα (οχι παιχνιδια) ολα εκμεταλλευονται το quad channel.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/7/2019 στις 11:46 ΜΜ, sazistas είπε

Προς το παρόν το Photoscan και το realitycapture που χρησιμοποιω εγω αποδιδουν καλυτερα με λιγους πυρηνες και υψηλο χρονισμό (οπως ο 9900Κ), αλλα  επιταχύνει την διαδικασία παρα πολύ και η προσθηκη 2 η 3 καρτών γραφικών. Ειδικα απο 1080TI/2080 και πάνω. Το μεγαλύτερο πρόβλημα (ειδικά στο photoscan/metashape) είναι οτι χρειάζεσαι απο 256GB ram και πάνω για να πεις ότι μπορείς να δημιουργήσεις ένα λεπτομερές μοντέλο μεγάλης κλιμακας (κτίρια, μνημεία κλπ)

Τωρα όσον αφορά για laser scanner εξαρτάται τι προγράμματα χρησιμοποιεις κυρίως, αλλα σε faro scene Που δουλευω εγώ εξακολουθει να παιζει κύριο ρολο η δυναμη του πυρήνα και όχι το πληθος αυτών.

Για rendering οπως vray σε 3dsmax σίγουρα αυτοι οι cpu ειναι κατάληλοι απλα πλεον εχει εξελιχθει πολύ και το gpu rendering, και με 2-3 καλες καρτες οπως οι 1080ti χτυπας τρελες επιδόσεις στο rendering  που δεν ξέρω ακομα και ο 64πυρηνος αν μπορει να τις φτάσει. Υπάρχει βέβαια ο γνωστος περιορισμός της VRAM αλλα με 11GB φορτωνεις αρκετα μεγαλα περιβάλοντα με πολλά πολύγωνα και υψηλης αναλυσης textures

Εγω θελω μικρα μοντελα πχ το μεγαλυτερο να ειναι ολοκληρος ανθρωπος ή ενα κεφαλι δε θελω ολοκληρα τοπια.

Επισης μιας και εχεις ασχοληθει με αυτο τι scanner χρειαζετε για να παρεις ακριβες μοντελο οδοντοστοιχιας και τι ανθρωπου ?

Θελω να εχουνε ακριβεια οσο γινετε τα μοντελα για να μπορω να τα δωσω μετα σε robot να τα φτιαξει.

Επεξ/σία από j2k
Δημοσ.
6 ώρες πριν, georgepppo είπε

το vray adv που είναι cpu based είναι καλύτερο απο το RT κατά πολύ σε ποιότητα εικόνας και αν το σετάρεις καλά με 5-10 λεπτά χρόνο βγάζεις με 4-6 core αξιοπρεπέστατες σκηνές και με 64core απλά κάνεις κάτι δευτερόλεπτα η παίζεις μπάλα σε πολύ ανώτερη ποιότητα τώρα αν πας για animation και θες γραφικά τούμπανα για να φτιάξεις κάτι πολύ καλό και όχι σαν το δικό μου raytraced animation που είχα κάνει τότε πας σε render farm δεν υπάρχουν gpus και cpus workstation να στο βγάλουν αυτό..... τουλάχιστον όχι πριν πάρεις σύνταξη.

Μη λέμε ανακρίβειες σας παρακαλώ.

Ο βασικότερος λόγος να προτιμήσεις τον advanced και όχι τον gpu next είναι η μνήμη.

Ίσως μερικές φορές ανάλογα και τι features θες. (Phoenix particle shader, η μέχρι πρότινος curvature map πχ)

Επίσης μπορείς να διευκρινήσεις σε παρακαλώ τι εννοείς καλύτερη ποιότητα; 

Και μη συγκρίνουμε irradiance map με brute force engines.  Καμία σχέση.

Για να φτάσουν τν δύναμη που έχουν οι κάρτες θες πάρα πολλούς πυρήνες. Και σίγουρα όχι 32.

 

 

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
12 hours ago, MTX said:

quad ήτανε και στη προηγουμενη γενιά , εδώ μιλάμε για οκτώ η κατάλαβα λάθος , γιατί αν είναι έτσι τότε μιλάμε για τρελό jump

Octa είναι οι Epyc, όχι οι Threadripper.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...