bill2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Υπομονη Λογικα οταν θα λαβεις τη νεα ημερομηνια μετα απο λιγες μερες θα λαβεις και το ρουτερ Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από bill2015
Silverage Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Τζίφος. Πάλι μου λέγανε ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή και δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Επειδή όμως με κοροϊδεύουν και άλλα λέει ο ένας και άλλα ο άλλος και δεν έχω καμία ενημέρωση θα κάνω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα