Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το φιέστα είναι εξαιρετικό αμάξι με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Εάν ήταν να διαλέξεις μεταξύ των τριών στο προτείνω ανεπιφύλακτα. 

Επίσης λίγο πιο πάνω βγαίνει το 5θυρο mini one  

Στα λεφτά που έχεις πιθανώς να μπορείς να πας και σε λίγο μεγαλύτερη κατηγορία όπως πχ στο seat arona. 

 

Οσο για την κλοπή μη μπεις καν στη λογική αυτό θα μου το κλέψουν. Ότι τους λείπει/κάτσει κλέβουν... ασφάλεια κλοπης και τέλος. 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, bill999r είπε

Εγώ φίλε μου ήμουν τελείως εκτός πραγματικότητας και δεν είχα καν ασφάλεια κλοπής. 

Γενικά δεν φανταζομουν ποτέ ότι θα μου έπαιρναν το yaris ( από τα οποία βρωμάει ο τόπος) μέσα από την πυλωτη.

Τελικά δεν το ξαναβρήκα ποτέ αλλά από τότε ασχολήθηκα πολύ με το θέμα και τους τρόπους αποτροπής αλλά κ ποια μοντέλα προτιμούν.

 

Τώρα 900  χρόνο είναι σοβαρό πόσο οπότε έχεις δίκιο. Αλλά από την άλλη είναι το μόνο μέτρο που μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο

Συγγνώμη αλλά πόσο χίλιο τρακαρισμένο – ταλαιπωρημένο  ήταν το yaris και δεν σε ένοιαζε να είχες ασφάλεια κλοπής?

Και δεν μιλώ για μεικτή ασφάλεια που είναι «άχρηστη» στην όποια κλοπή…

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Bojack Horseman είπε

Καλησπέρα παιδιά!

Πέρυσι είχα αγοράσει ένα WV Polo (1000άρι με 115 hp) καινούργιο το οποίο δυστυχώς μετά από 6 μήνες μου το κλέψανε (πήρα πίσω το φουλ ποσό από ασφαλιστική). Γενικά ακούω ότι τα βάζουν στο μάτι πολύ τα συγκεκριμένα οπότε σκέφτομαι να παω σε κάποια άλλη μάρκα. Το max budget είναι 18000€ και θα ήθελα να έχει τα παρακάτω:

  1. Μικρό μέγεθος (κατηγορίας polo) 5θυρο
  2. Λογικά χιλιάρι κινητήρα όχι κάτω από 100 hp για να έχει κάποια δύναμη σε προσπεράσεις ή επικίνδυνες καταστάσεις 
  3. Μου αρέσουν πολύ οι αυτοματισμοί οπότε ιδανικά να έχει keyless entry, αυτόματους καθρέπτες και διάφορα καλούδια τέτοια (ο καθένας με τα βίτσια του =Ρ)
  4. Σίγουρα συστήματα όπως collision detection κτλ
  5. Το πιο σημαντικό, να είναι κάποιο μοντέλο που δεν το σηκώνουν τόσο

Με βάση τα παραπάνω έχω καταλήξει σε αυτά:

  1. Ford Fiesta st-line 125 hp - Στο βασικό του έχει πολλά καλούδια και διαβάζω ότι είναι πολύ αξιόπιστο
  2. Seat Ibiza - Φαίνεται πολύ value for money στο configurator με πολλά έξτρα. Αλλά μοιράζεται πολλά ίδια κομμάτια με το polo νομίζω οπότε μήπως είναι για αυτό το λόγο στόχος για κλοπή;
  3. Skoda Fabia

Γενικά το αυτοκίνητο το έχω για τη πόλη και κανένα road trip που και που!

Τι λέτε; 😃

Kαλησπερα φιλε,

επειδη ειμαι σε παρομοια φαση πηγα κ οδηγησα τα 2 πρωτα.

Η πρωτη μου συμβουλη ειναι να κανεις ενα τεστ ντραιβ για να δεις εσυ ο ιδιος τι αισθηση σου αφηνει το καθενα.

Απο κει κ περα, το φιεστα ηταν αυτο που περιμενα, ενα πολυ καλα στημενο αμαξι , με μετριους χωρους, γενικα καλη ποιοτητα κατασκευης υλικων στο εσωτερικο για την κατηγορια του.

Μιας κ γενικα μου αρεσουν τα φορντ με βλεπω να καταληγω εκει.

Επισης να ξερεις οτι το μοτερ που φοραει το 100 αλογα κ το st-line ειναι ακριβως το ιδιο κ αυτο που αλλαζει ειναι η χαρτογραφηση ,οποτε μπορεις να απευθυνθεις σε καποιο μαγαζι που ασχολειται με φιεστα ωστε να αλλαξεις τις παραμετρους στο τουρμπο κα να ανεβεις στα 140 αλογα οπως ηταν πριν μερικα χρονια τα fiesta black k red edition.

 

Απο την αλλη για το ibiza μπορω να παω οτι ενω δεν ειχα σε μεγαλη εκτιμηση τα seat μπορω να πω οτι με εξεπληξε ευχαριστα.

Μου φανηκε πιο ευρυχωρο απο το φιεστα κ οταν ημουν στη θεση του οδηγου αλλα κ ως επιβατης στις πισω θεσεις.

Πολυ καλη ποιοτητα υλικων στο ταμπλο οπως αλλωστε συνηθιζεται στα αμαξια του ομιλου VW.

Αυτο που μου αρεσε παρα πολυ ηταν η αποκρυνση του γκαζιου κ ιδιαιτερως στις ρεπριζ 2-3 κατι το οποιο μπορω να πω πως δεν το εχω νιωσει σε αμαξι αυτης της κατηγοριας.

Δεν εχω δει τη ροπη που βγαζει για να ειμαι ειλικρινης κ οδηγησα αυτο με τα 95 αλογα οποτε αυτο με τα 115 θα ειναι ακομα καλυτερο.

Τελος, η εκδοση που οδηγησα ηταν αρκετα πλουσια με την 7'' οθονη η οποια ειχε την αποκρινση ενος smartphone, καμερας παρκαρισματος πισω αλλα κ αισθητηρες μπροστα οι οποιοι σου δειχνουν ακριβως την πορεια που θα ακολουθησει το αμαξι καθως στριβεις το τιμονι, ηλιοροφη. (αυτα επειδη ειπες πως σου αρεσουν τα καλουδια 😋)

Αυτα αποκομησα εγω οδηγωντας τα και ελπιζω να σε βοηθησα!

Δημοσ.

Ένας έξτρα τρόπος πάντως για την κλοπή που έχω δεί είναι να βάλεις κάποιο κρυφό διακόπτη που θα κόβει το ρεύμα οπότε δεν θα μπορεί να πάρει μπρος. Τώρα αν στο πάρουν σηκωτο άλλο αυτό

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, iwnas28 είπε

Kαλησπερα φιλε,

επειδη ειμαι σε παρομοια φαση πηγα κ οδηγησα τα 2 πρωτα.

Η πρωτη μου συμβουλη ειναι να κανεις ενα τεστ ντραιβ για να δεις εσυ ο ιδιος τι αισθηση σου αφηνει το καθενα.

Απο κει κ περα, το φιεστα ηταν αυτο που περιμενα, ενα πολυ καλα στημενο αμαξι , με μετριους χωρους, γενικα καλη ποιοτητα κατασκευης υλικων στο εσωτερικο για την κατηγορια του.

Μιας κ γενικα μου αρεσουν τα φορντ με βλεπω να καταληγω εκει.

Επισης να ξερεις οτι το μοτερ που φοραει το 100 αλογα κ το st-line ειναι ακριβως το ιδιο κ αυτο που αλλαζει ειναι η χαρτογραφηση ,οποτε μπορεις να απευθυνθεις σε καποιο μαγαζι που ασχολειται με φιεστα ωστε να αλλαξεις τις παραμετρους στο τουρμπο κα να ανεβεις στα 140 αλογα οπως ηταν πριν μερικα χρονια τα fiesta black k red edition.

Απο την αλλη για το ibiza μπορω να παω οτι ενω δεν ειχα σε μεγαλη εκτιμηση τα seat μπορω να πω οτι με εξεπληξε ευχαριστα.

Μου φανηκε πιο ευρυχωρο απο το φιεστα κ οταν ημουν στη θεση του οδηγου αλλα κ ως επιβατης στις πισω θεσεις.

Πολυ καλη ποιοτητα υλικων στο ταμπλο οπως αλλωστε συνηθιζεται στα αμαξια του ομιλου VW.

Αυτο που μου αρεσε παρα πολυ ηταν η αποκρυνση του γκαζιου κ ιδιαιτερως στις ρεπριζ 2-3 κατι το οποιο μπορω να πω πως δεν το εχω νιωσει σε αμαξι αυτης της κατηγοριας.

Δεν εχω δει τη ροπη που βγαζει για να ειμαι ειλικρινης κ οδηγησα αυτο με τα 95 αλογα οποτε αυτο με τα 115 θα ειναι ακομα καλυτερο.

Τελος, η εκδοση που οδηγησα ηταν αρκετα πλουσια με την 7'' οθονη η οποια ειχε την αποκρινση ενος smartphone, καμερας παρκαρισματος πισω αλλα κ αισθητηρες μπροστα οι οποιοι σου δειχνουν ακριβως την πορεια που θα ακολουθησει το αμαξι καθως στριβεις το τιμονι, ηλιοροφη. (αυτα επειδη ειπες πως σου αρεσουν τα καλουδια 😋)

Αυτα αποκομησα εγω οδηγωντας τα και ελπιζω να σε βοηθησα!

Θα κανονίσω ένα test drive και για τα δύο! Θα δω και το fiesta με τα 100 άλογα αφού υπάρχει και η χαρτογράφηση αν είναι να πέσει και η τιμή λίγο ακόμα και να βάλω μερικά extra παραπάνω. Θα ανοίξω το configurator για χιλιοστή φορά! =Ρ

Με βοήθησες πολύ φίλε! Ευχαριστώ πολύ!

10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ένας έξτρα τρόπος πάντως για την κλοπή που έχω δεί είναι να βάλεις κάποιο κρυφό διακόπτη που θα κόβει το ρεύμα οπότε δεν θα μπορεί να πάρει μπρος. Τώρα αν στο πάρουν σηκωτο άλλο αυτό

Αυτό διάβαζα πριν απο λίγο! Θα ρωτήσω και έναν μηχανικό τι κόστος έχει μόλις καταλήξω στο μοντέλο.

Δημοσ.

Η κρυφό διακόπτη που μόνο σηκωτο μπορούν να το πάρουν η πάρε κανένα Renault που κανείς δεν θα μπει στην διαδικασία να το κλέψει.. Στο δικό μου megane οι πόρτες δεν κλειδώνουν καν και έχω και το κλειδί στο ντουλαπάκι αλλα που τέτοια τύχη...Οποιος το πάρει θα ρεκαξει στον μαστορα..

Δημοσ.
1 hour ago, paylidis said:

πιθανώς να μπορείς να πας και σε λίγο μεγαλύτερη κατηγορία όπως πχ στο seat arona

 

Μεγαλύτερη κατηγορία δεν το λες.

Απλά είναι crossover.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Ένας έξτρα τρόπος πάντως για την κλοπή που έχω δεί είναι να βάλεις κάποιο κρυφό διακόπτη που θα κόβει το ρεύμα οπότε δεν θα μπορεί να πάρει μπρος. Τώρα αν στο πάρουν σηκωτο άλλο αυτό

Αυτο σε τι ωφελει? Τα μονα αυτοκινητα που μπορεις να βαλεις μπρος χωρις το κλειδι ειναι αυτα που εχουν keyless entry η αυτα που δεν εχουν immobilizer το οποιο ειναι πολυ σπανιο...

Επεξ/σία από dimos15
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, NickTG είπε

Μεγαλύτερη κατηγορία δεν το λες.

Απλά είναι crossover.

Σαν όγκος-χώρους είναι μεγαλύτερο. Κατά τα αλλά το θεωρώ ιδανικό για αυτά τα λεφτά. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimos15 είπε

που εχουν keyless entry η αυτα που δεν εχουν immobilizer

Όλα παίρνουν μπροστά σε λιγότερο από 1 λεπτό.

Συνδεεεις ένα λάπτοπ στη φυσά του εγκεφάλου,φλασαρεις τον εγκέφαλο κ φεύγεις σαν κύριος.

Ο διακόπτης ρεύματος είναι η καλύτερη λύση Κο κλέφτης δεν θα κάτσει να ψάξει που μπορεί να τον έχεις κρύψει γτ δεν έχει τόσο χρόνο.

3 ώρες πριν, bromiaris είπε

χίλιο τρακαρισμένο

Γιατί να το έχω χιλιοτρακαρισμενο;

Καινούριο ήταν ρε φίλε με 16.000 χλμ.

Δεν είπα ότι δεν με ένοιαζε αλλά όταν βλέπεις σε κάθε τετράγωνο 15 yaris παρκαρισμένα υποθέτεις ότι δύσκολα ο άλλος θα δώσει σημασία στο συγκεκριμένο μοντέλο.

Όμως όπως είπα κ παραπάνω τα Μπεστ σελλερ είναι αυτά που κλέβουν τελικά είτε για ανταλλακτικά είτε για μεταπώληση με άλλους αριθμούς

Δημοσ.

Επειδη φιλε μου περυσι πηρα και εγω αυτοκινητο και εψαχνα οτι ψαχνεις και εσυ θα σου ελεγα πηγαινε στο ibiza.(ειχα το παλιο ibiza το τρακαρα ενος χρονου και τελικα πηγα σε leon τωρα)

Το καινουριο Ibiza (οπως και το καινουριο polo τα ιδια ειναι) ειναι καινουρια πλατφορμα mqb0 με μεγαλυτερο μετατροχιο και μεταξονιο, ουσιαστικα περισσοτεροι χωροι και ανεσεις. Καμια απολυτως σχεση με το fiesta. Μπορεις να το εξοπλισεις οπως θες (ολα τα καλουδια του ομιλου vag) και βγαινει πιο φθηνο απο το polo, και προσωπικα μου αρεσει πιο πολυ. Ειδικα αν παρεις την fr εκδοση ειναι πολυ ωραιο. Η seat το βγαζει με τον 1.4 tsi 150 hp ( αυτον τον κινητηρα τον ειχα στο προηγουμενο ibiza,ο ιδιος ειναι και φυσαει) με απενεργοποιηση κυλινδρων και βγαινει πολυ φθηνα στα τελη κτλ. Και ουσιαστικα ειναι το ιδιο αυτοκινητο με ενα polo και για εμενα πιο ομορφο. Θα εκτιμησεις τους μεγαλυτερους χωρους της καινουριας πλατφορμας ειδικα για τους πισω.

Μια συμβουλη, το πρωτο extra που θα ειναι must have ειναι τα led φωτα. Μερα με την νυχτα με τα κοινα ακομα και μετα xenon.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, bill999r είπε

Όλα παίρνουν μπροστά σε λιγότερο από 1 λεπτό.

Συνδεεεις ένα λάπτοπ στη φυσά του εγκεφάλου,φλασαρεις τον εγκέφαλο κ φεύγεις σαν κύριος.

Ο διακόπτης ρεύματος είναι η καλύτερη λύση Κο κλέφτης δεν θα κάτσει να ψάξει που μπορεί να τον έχεις κρύψει γτ δεν έχει τόσο χρόνο.

Γιατί να το έχω χιλιοτρακαρισμενο;

Καινούριο ήταν ρε φίλε με 16.000 χλμ.

Δεν είπα ότι δεν με ένοιαζε αλλά όταν βλέπεις σε κάθε τετράγωνο 15 yaris παρκαρισμένα υποθέτεις ότι δύσκολα ο άλλος θα δώσει σημασία στο συγκεκριμένο μοντέλο.

Όμως όπως είπα κ παραπάνω τα Μπεστ σελλερ είναι αυτά που κλέβουν τελικά είτε για ανταλλακτικά είτε για μεταπώληση με άλλους αριθμούς

Αυτός ο διακόπτης που τοποθετείται συνήθως και δεν παίζει να ψάξει ο άλλος;

3 λεπτά πριν, Apostol. είπε

Επειδη φιλε μου περυσι πηρα και εγω αυτοκινητο και εψαχνα οτι ψαχνεις και εσυ θα σου ελεγα πηγαινε στο ibiza.(ειχα το παλιο ibiza το τρακαρα ενος χρονου και τελικα πηγα σε leon τωρα)

Το καινουριο Ibiza (οπως και το καινουριο polo τα ιδια ειναι) ειναι καινουρια πλατφορμα mqb0 με μεγαλυτερο μετατροχιο και μεταξονιο, ουσιαστικα περισσοτεροι χωροι και ανεσεις. Καμια απολυτως σχεση με το fiesta. Μπορεις να το εξοπλισεις οπως θες (ολα τα καλουδια του ομιλου vag) και βγαινει πιο φθηνο απο το polo, και προσωπικα μου αρεσει πιο πολυ. Ειδικα αν παρεις την fr εκδοση ειναι πολυ ωραιο. Η seat το βγαζει με τον 1.4 tsi 150 hp ( αυτον τον κινητηρα τον ειχα στο προηγουμενο ibiza,ο ιδιος ειναι και φυσαει) με απενεργοποιηση κυλινδρων και βγαινει πολυ φθηνα στα τελη κτλ. Και ουσιαστικα ειναι το ιδιο αυτοκινητο με ενα polo και για εμενα πιο ομορφο. Θα εκτιμησεις τους μεγαλυτερους χωρους της καινουριας πλατφορμας ειδικα για τους πισω.

Μια συμβουλη, το πρωτο extra που θα ειναι must have ειναι τα led φωτα. Μερα με την νυχτα με τα κοινα ακομα και μετα xenon.

Η αλήθεια είναι ότι το Polo με είχε βολέψει απίστευτα από πλευράς άνεσης. Για αυτό έβαλα και το Ibiza στο παιχνίδι για τους λόγους που ανέφερες. Έχει όντως αρκετά extra και βγαίνει μέσα στο budget. Τα 150 άλογα δεν τα έχω δει. To the configurator! =P

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για ασφάλεια, βγάζετε το ρελέ και την ασφάλεια της αντλίας καυσίμου και τελείωσε η ιστορία δεν πρόκειται να πάει βήμα!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Bojack Horseman είπε

Αυτός ο διακόπτης που τοποθετείται συνήθως και δεν παίζει να ψάξει ο άλλος;

Η αλήθεια είναι ότι το Polo με είχε βολέψει απίστευτα από πλευράς άνεσης. Για αυτό έβαλα και το Ibiza στο παιχνίδι για τους λόγους που ανέφερες. Έχει όντως αρκετά extra και βγαίνει μέσα στο budget. Τα 150 άλογα δεν τα έχω δει. To the configurator! =P

Αν ειχες το παλιο,(οπως ειχα το παλιο Ibiza ιδια πραγματα) σου ξαναλεω τα καινουρια Polo/ibiza εχουν αλλαξει πλατφορμα και ειναι πιο ευρυχωρα χωρις να ειναι πιο μεγαλα σε διαστασεις. Ειχα κατσει σε fiesta test drive και μου φανηκε λες και ηταν αλλη κατηγορια. Απο οτι ειδα στο configurator τον εβγαλαν τον 1.4 act δεν ξερω γιατι αλλα ρωτα και σε καμια αντιπροσωπεια.

Επεξ/σία από Apostol.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...