kon1to Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, paylidis είπε Εμένα πάλι μου τη δίνουν οι ξενοδόχοι που ενώ το booking λέει «χωρίς προπληρωμή-πληρώνετε αργότερα-δε χρειάζεται πιστωτική κάρτα» πάνε και χρεώνουν όλο το ποσό στη χρεωστική μου και καλά ως «προέγκριση» που όμως θα κάνει 45 μέρες να μου επιστραφεί... στριμενοι ξενοδόχοι λοιπόν... μηπως τότε να διαβαζεις τους "Όρους και Προϋποθεσεις" που αποδέχεσαι κάνοντας μια κράτηση; το booking θα πει ότι παπατζα μπορει για να σε δελεάσει να κάνεις κράτηση... δεν ειναι ευθύνη του Ξενοδόχου αυτό.... επίσης καμία προέγκριση δεν διαρκεί 45 μέρες... Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2019 από kon1to
k_w_t Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 10 λεπτά πριν, mclein² είπε μπορεις να απαντησεις στις κριτικες. εφοσον διαβαζει καποιος & εχει ανθρωπινη νοημοσυνη & οχι μπαμπουινου ή / και δε στεκεται στ'αστερακια / βαθμολογιες, καταλαβαινει αν ο επαγγελματιας (σε καθε χώρο) ειναι τυχαιος ή οχι. κλεφτης ή οχι, ασχετος κλπ...σιγουρα χτυπαει διαφορετικα το 5/5 αλλα τι να κανεις...ελλαδισταν ! Στο FB απαντησε στο google δεν μπορουσε...
mclein² Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 6 λεπτά πριν, kon1to είπε μηπως τότε να διαβαζεις τους "Όρους και Προϋποθεσεις" που αποδέχεσαι κάνοντας μια κράτηση; το booking θα πει ότι παπατζα μπορει για να σε δελεάσει να κάνεις κράτηση... δεν ειναι ευθύνη του Ξενοδόχου αυτό.... επίσης καμία προέγκριση δεν διαρκεί 45 μέρες... ειναι ευθυνη του ξενοδοχου. την εχω παθει 4 φορες. 0€ προπληρωμη & τηλεφωνώ πριν λεγοντας οτι θα πλερω μετρητα. ναι, προχωρηστε απαντανε. ξαφνικα μηνυμα οτι εχω χρεωση. μπαινω βλεπω ολοκληρο το ποσο δεσμευμενο. αποδεσμευση μετα απο 40 - 45 εργασιμες. Μόλις τώρα, k_w_t είπε Στο FB απαντησε στο google δεν μπορουσε... και στο google μπορεις ν'απαντησεις 1
prometheas Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Οπως ειπώθηκες πριν, μπορείς να απαντήσεις με επιχειρήματα στις κριτικές. Ολοι οι δυνητικοί πελάτες που έχουν κοινή λογική καταλαβαίνουν απο το περιεχόμενο και το ύφος της απάντησης ποιός έχει δίκιο. Εχω ένα φίλο που διαθέτει εδώ και τέσσερα χρόνια ένα (καλό) σπίτι για την καλοκαιρινή σεζόν σε γνωστό κυκλαδονήσι. Οταν ξεκίνησε αντιμετώπισε ανάλογα προβλήματα και είχε πελαγώσει. Στην πορεία όμως κατάφερε και προσέλκυσε σοβαρούς (και με καλή οικονομική κατάσταση) πελάτες από Ευρώπη και Αμερική με αποτέλεσμα τώρα να δουλεύει σχεδον αποκλειστικά με αυτούς. Κάνε οτι καλύτερο μπορείς και να απαντάς σε όλα τα σχόλια που βάζουν οι πελάτες σου στις πλατφόρμες, είτε θετικά είτε αρνητικά. Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2019 από prometheas 1
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 17 λεπτά πριν, kon1to είπε μηπως τότε να διαβαζεις τους "Όρους και Προϋποθεσεις" που αποδέχεσαι κάνοντας μια κράτηση; το booking θα πει ότι παπατζα μπορει για να σε δελεάσει να κάνεις κράτηση... δεν ειναι ευθύνη του Ξενοδόχου αυτό.... επίσης καμία προέγκριση δεν διαρκεί 45 μέρες... Κάτι ξέρεις τελειως λάθος. Και φυσικά και κάνει έως και 45 μέρες η αποδέσμευση από χρεωστική κάρτα. Και στο διάστημα αυτό φυσικά δεν έχεις τα χρήματα σου και φυσικά δε μπορείς να πληρώσεις το ξενοδοχείο με τα δεσμευμένα. Και είναι ευθύνη και βλακεία του ξενοδόχου. Στο φιναλε φιναλε αν ήταν να πληρώσω με την κρατηση ή 1-2 μέρες μετά ή έστω πριν πάω θα μπορούσα να το κλείσω από αλλά site χωρίς δυνατότητα «πληρώνετε στο κατάλυμα» σε πολύ χαμηλότερη τιμή-δεν έχω τίποτα να με δένει με το booking.... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις