primeragt Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 6 λεπτά πριν, draculias είπε Η εταιρία καλά έκανε και ενημέρωσε πίσω τον (υποψήφιο) πελάτη για το λάθος της υπαλλήλου και το διευκρίνισε. Και σωστά έπραξε, άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη. Γενικότερα τώρα, ΑΝ ο (υποψήφιος) πελάτης έπαιρνε πίσω τηλ. από πλευράς του να ενημερώσει πως δεν συμφωνεί γιατί το κατάλαβε λάθος, πχ νόμιζε πως άκουσε VDSL αντί για ADSL που του προτάθηκε, πιθανότατα..περίπου...μάλλον 2000% τα ανθρώπινα λάθη/κατανόηση/αμφίδρομη δικαιοσύνη θα πήγαιναν περίπατο..... μήπως το μόνο που θα έλεγε ο πάροχος (που έχει υπαλλήλους που είναι άνθρωποι και κάνουν και λάθη... γιατί είναι...άνθρωποι) θα ήταν ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ = ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ και δεν αναγνωρίζουμε τίποτε? Λέω εγώ τώρα... Δεν παίρνω το μέρος κανενός. Αλλά το να δείχνουμε μονόπλευρη κατανόηση...δείχνει κι άλλα πράγματα... Δεν ξερω πως πρατει το συγκεκριμενο τηλεφωνικο κεντρο που συνενοηθηκε ο ts αλλα απο την εμπειρια μου σε 2 σπιτια με upgrade πακετων nova ελαβα με courier νεες συμβασεις για να ειμαστε και οι 2 κατοχυρομενοι 100% για την αλλαγη πακετου και την επεκταση στο χρονικο οριο του νεου συμβολαιου. Ισως ειναι θεμα στο πιο τηλεφωνικο κεντρο (τριτοι εκπρωσοποι) επεσε. Εκτος και αν τον καλεσαν απευθειας απο το 18731 η οποιο αλλο 5ψηφειο εχει ακομα η nova. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Djzan Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, ForeignOffice είπε Παιδιά συγγνώμη κιόλας απλα εαν δε γνωρίζεται τι κινήσεις έχει το δικαιωμα να κανει κάποιος σαν καταναλωτής όταν οι εταιρίες χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους απλα μην απαντάτε. Στο πρωτο post ήμουν αναλυτικός και ανεφερα στο που μπορω να απευθυνθω, εφόσον δεν το γνωρίζεται μη γεμίζεται το θρεντ με ανούσιες απαντήσεις. 1) ζητάς να ακουσουν την συνομιλία εφόσον είσαι σίγουρος για αυτό που λες 2) ζητάς να στην δώσουν και εσένα για να την χρησιμοποιήσεις σε οποιαδήποτε νόμιμη διαδικασία 3) κανεις καταγγελια στον ΕΕΤΤ --> https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html 4) μακάρι να βγάλεις κάτι Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2019 από Djzan 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Havik Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δεν ντρέπεσαι να ζητάς την τιμή που συμφώνησες? Αίσχος αλήτη! Αλλά τι να περιμένεις, αχάριστοι άνθρωποι, αντί να τους δίνεις δώρο κάθε μήνα κάνα 10€ επιπλέον που σού δίνουν ίντρνετ στην καταπληκτική ταχύτητα του 10mbps (αν είσαι τυχερός) ζητάς και VDSL, τρομάρα σου! Είχε και vdsl στο χωρίο σου; Βλάχε! Και σιγά δλδ το adsl με κλήσεις έχει 23€ χωρίς προσφορά, με προσφορά το δίνουν στα 21€ και μερικοί (μετά από μάχη) στα 16€, σιγά εσένα σου είπαν 26€ έ δώσε και άλλα 5€ ρε γύφτο για vdsl, τι έγινε που το VDSL χωρίς προσφορά έχει 29,30€; Μην είσαι ψείρας πλήρωσε 31€! Έλεος! Τι θέλεις δλδ να απολύσει ο διευθυντής τον εαυτό του επειδή δεν ξέρει τι προγράμματα πουλάει και δεν ενημέρωσε την υπάλληλο? Λεφτά υπάρχουν. /irony end. Διαδικασία υποβολής αιτήματος /καταγγελίας - EETT 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gamsgr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Λοιπόν για να τελειώνει το θέμα... Έκαναν ένα λάθος , εσύ όμως μπορείς να στείλεις email στο [email protected] να τους πεις τι έγινε, να απειλήσεις ότι θα φύγεις/ ότι θα κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο συνήγορο του Πολίτη και ότι δέχτηκες καλύτερη προσφορά από άλλη εταιρεία, παραθέτεις και ένα link από κάποιο φόρουμ όπου αναφέρει τη προσφορά που θες και τους λες ότι θες κι εσύ κλπ . Αλλιώς τους λες ότι θα πας νόμιμα για το λάθος που έγινε αν δεν συμμορφωθούν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Εφ' όσον η τηλεφωνική επικοινωνία έχει ισχύ συμβολαίου (όπως συχνά αναφέρουν οι εταιρείες αυτές όταν κάνουν τηλεφωνικές ανανεώσεις), το συμβόλαιο ισχύει και για τις δύο πλευρές. Λάθος ξελάθος, ισχύει. Φυσικά η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αλλάξει τους όρους όπως συχνά κάνει και ο πελάτης έχει το δικαίωμα να καταργήσει ατελώς τη σύμβασή του. Συνεπώς, αν δε του δώσουν τα συμφωνηθέντα, έχει κάθε δικαίωμα να φύγει άμεσα ατελώς και όχι το Δεκέμβριο. Οπότε ας χρησιμοποιήσει αυτό το "όπλο" για να πάρει την καλύτερη τιμή ή αν δε του την δώσει η εταιρεία θα πρέπει να πάει σε άλλο πάροχο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jgeorgiou Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, malakudi είπε Εφ' όσον η τηλεφωνική επικοινωνία έχει ισχύ συμβολαίου (όπως συχνά αναφέρουν οι εταιρείες αυτές όταν κάνουν τηλεφωνικές ανανεώσεις), το συμβόλαιο ισχύει και για τις δύο πλευρές. Λάθος ξελάθος, ισχύει. Φυσικά η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αλλάξει τους όρους όπως συχνά κάνει και ο πελάτης έχει το δικαίωμα να καταργήσει ατελώς τη σύμβασή του. Συνεπώς, αν δε του δώσουν τα συμφωνηθέντα, έχει κάθε δικαίωμα να φύγει άμεσα ατελώς και όχι το Δεκέμβριο. Οπότε ας χρησιμοποιήσει αυτό το "όπλο" για να πάρει την καλύτερη τιμή ή αν δε του την δώσει η εταιρεία θα πρέπει να πάει σε άλλο πάροχο. συμφωνώ 100% , Εμείς αν δεσμευτούμε "καταλάθος" το πληρώνουμε ή δεν το πληρώνουμε το σφάλμα μας? Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2019 από jgeorgiou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 32 λεπτά πριν, malakudi είπε Εφ' όσον η τηλεφωνική επικοινωνία έχει ισχύ συμβολαίου (όπως συχνά αναφέρουν οι εταιρείες αυτές όταν κάνουν τηλεφωνικές ανανεώσεις), Aν του το ειπαν αυτο ισχυει αλλα αν του ειπαν οτι θα του στειλουν αιτηση ισχυει τα αναγραφομενα στην αιτηση και η ισχυς της ειναι απο την μερα υπογραφης της. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 19 λεπτά πριν, primeragt είπε Aν του το ειπαν αυτο ισχυει αλλα αν του ειπαν οτι θα του στειλουν αιτηση ισχυει τα αναγραφομενα στην αιτηση και η ισχυς της ειναι απο την μερα υπογραφης της. Σωστό κι αυτό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jgeorgiou Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Αν είναι ανανέωση συμβολαίου αρκεί η τηλεφωνική καταγραφή της συμφωνίας. Το πιθανότερο είναι ότι δεν στείλουν συμβόλαιο προς υπογραφή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Στις 18/7/2019 στις 9:23 ΜΜ, ForeignOffice είπε Ενημέρωσα και φυσικά δεν το δέχτηκε, αλλά τους είπα οτι όπως καταγράφεται εσείς τη συνομιλία έτσι την καταγραφω και εγώ προς αποφυγή οποιουδήποτε παραπτώματος εκ μέρους τους. Εχει υποθει και αλλες φορες στο ADSL forum η εν λόγω τακτική και απο τον guru του ειδους unboxing specialist. On topic: Έχεις κάθε δικαίωμα να αξιώσεις την χρεώση που σου πρότειναν και εσύ συμφώνησες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ForeignOffice Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 @Sotosgl Σωτο απλα κλαίω ρε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spyros007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Για ποιο λογο να τον ξεσκισει φιλε μου.Οποιοσδήποτε μπορει να καταγράψει κληση αρκει να πει το γνωστο ποιηματακι και να υπαρχει η ρητή συνενεναιση του καταγραφέντα. 13 λεπτά πριν, l337 είπε Εύχομαι την επόμενη φορά που θα το τραβήξει κάποιος να σε ξεσκίσει μέχρι να χύσεις μαύρο δάκρυ. Επίσης μην βάζεις στη συζήτηση λόγια τυχάρπαστων -και ανεγκέφαλων- μελών που πιθανόν είδες εδώ μέσα καθώς και άλλων καραγκιόζηδων ("guru" και μη). On topic: Έχεις κάθε δικαίωμα να αξιώσεις την χρεώση που σου πρότειναν και εσύ συμφώνησες. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από spyros007 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, spyros007 είπε Για ποιο λογο να τον ξεσκισει φιλε μου.Οποιοσδήποτε μπορει να καταγράψει κληση αρκει να πει το γνωστο ποιηματακι και να υπαρχει η ρητή συνενεναιση του καταγραφέντα. Θα συμφωνήσω. Μόνο που ο υπάλληλος στη γαλέρα το cc της wind είμαι σίγουρος πως δεν είχε συναινέσει και απλά ακολουθούσε εντολές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spyros007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Ας ξεσκισουν αυτον λοιπον.Δεν γινεται να υπαρχουν δυο μετρα και δυο σταθμά...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, spyros007 είπε Ας ξεσκισουν αυτον λοιπον.Δεν γινεται να υπαρχουν δυο μετρα και δυο σταθμά...... Σε ένα σοβαρό cc μόλις ο πελάτης πει ότι θέλει να καταγράψει και ζητήσει συναίνεση του υπαλλήλου τότε εκείνος θα έχει οδηγία να τερματίσει την κλήση. Αυτά σε ένα σοβαρό cc, άλλης εταιρίας. Στο συγκεκριμένο cc δεν θα γίνει κάτι τέτοιο, δεν έχουν τέτοιες οδηγίες, και ο υπάλληλος ηχογραφείται χωρίς την θέληση του. Απλά πράγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα