Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με συμβόλαιο NOVA.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν λιγες μέρες είχα επαφή με μια εκπρόσωπο της Nova με την οποία και συμφώνησα τελική τιμή VDSL απεριόριστα κινητά σταθερά στα 26.15 το μήνα. Χθες με παίρνουν απο nova να με ενημερώσουν οτι έγινε λάθος και οτι η τιμή δε συμπεριλαμβάνει το VDSL το οποίο χρεώνεται extra 5.25 και οτι πρεπει να ελεγχθεί η συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο προκειμενου να επιβεβαιωθεί οτι μου είπε την παραπάνω τιμή με VDSL όπως ισχυριζομουν εγώ. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου ειπαν οτι η συνάδελφός έκανε λάθος και οτι έπρεπε να με είχε ενημερώσει πως χρεώνεται το VDSL, αυτή τοτε μου είχε πει ξεκάθαρα "πάμε σε μια νέα τιμή με τό γρήγορο ίντερνετ -όπως ονομάζει η nova το VDSL- και απεριόριστα σταθερά κινητά στα 26.15 το μηνα", το ανέφερε ξεκάθαρα και έχω και τη συνομιλία καταγεγραμμένη. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει το Δεκέμβριο. Το θέμα είναι πως υποτίθεται οτι ανανεωσαμε το συμβόλαιο για δυο χρόνια πριν λίγες μέρες με την παραπανω τιμή που αναφέρω και σήμερα που με πήραν να μου αναφέρουν οτι έγινε λάθος μου ανέφεραν το παλιό συμβόλαιο. Που μπορω να απευθυνθω ειτε για να διεκδικησω την τιμή που πρότειναν ειτε να φύγω μια και καλη απο αυτή την εταιρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

Πριν λιγες μέρες είχα επαφή με μια εκπρόσωπο της Nova με την οποία και συμφώνησα τελική τιμή VDSL απεριόριστα κινητά σταθερά στα 26.15 το μήνα. Χθες με παίρνουν απο nova να με ενημερώσουν οτι έγινε λάθος και οτι η τιμή δε συμπεριλαμβάνει το VDSL το οποίο χρεώνεται extra 5.25 και οτι πρεπει να ελεγχθεί η συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο προκειμενου να επιβεβαιωθεί οτι μου είπε την παραπάνω τιμή με VDSL όπως ισχυριζομουν εγώ. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου ειπαν οτι η συνάδελφός έκανε λάθος και οτι έπρεπε να με είχε ενημερώσει πως χρεώνεται το VDSL, αυτή τοτε μου είχε πει ξεκάθαρα "πάμε σε μια νέα τιμή με τό γρήγορο ίντερνετ -όπως ονομάζει η nova το VDSL- και απεριόριστα σταθερά κινητά στα 26.15 το μηνα", το ανέφερε ξεκάθαρα και έχω και τη συνομιλία καταγεγραμμένη. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει το Δεκέμβριο. Το θέμα είναι πως υποτίθεται οτι ανανεωσαμε το συμβόλαιο για δυο χρόνια πριν λίγες μέρες με την παραπανω τιμή που αναφέρω και σήμερα που με πήραν να μου αναφέρουν οτι έγινε λάθος μου ανέφεραν το παλιό συμβόλαιο. Που μπορω να απευθυνθω ειτε για να διεκδικησω την τιμή που πρότειναν ειτε να φύγω μια και καλη απο αυτή την εταιρία;

Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Έχεις υπογράψει με διαφορετική τιμή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Έχεις υπογράψει με διαφορετική τιμή?

Συμφωνία μέσω τηλεφώνου έγινε κατα την οποία η εκπρόσωπος μας ενημέρωσε οτι αρχίζει την καταγραφή της κλήσης ουτως ώστε να μην υπάρχουν αποδεικτικά δεδομένα για την τήρηση της συμφωνίας. Δεν υπογραφεις νεο συμβόλαιο για να κανεις ανανέωση στη δίνουν και μέσω τηλεφώνου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

Πριν λιγες μέρες είχα επαφή με μια εκπρόσωπο της Nova με την οποία και συμφώνησα τελική τιμή VDSL απεριόριστα κινητά σταθερά στα 26.15 το μήνα. Χθες με παίρνουν απο nova να με ενημερώσουν οτι έγινε λάθος και οτι η τιμή δε συμπεριλαμβάνει το VDSL το οποίο χρεώνεται extra 5.25 και οτι πρεπει να ελεγχθεί η συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο προκειμενου να επιβεβαιωθεί οτι μου είπε την παραπάνω τιμή με VDSL όπως ισχυριζομουν εγώ. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου ειπαν οτι η συνάδελφός έκανε λάθος και οτι έπρεπε να με είχε ενημερώσει πως χρεώνεται το VDSL, αυτή τοτε μου είχε πει ξεκάθαρα "πάμε σε μια νέα τιμή με τό γρήγορο ίντερνετ -όπως ονομάζει η nova το VDSL- και απεριόριστα σταθερά κινητά στα 26.15 το μηνα", το ανέφερε ξεκάθαρα και έχω και τη συνομιλία καταγεγραμμένη. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει το Δεκέμβριο. Το θέμα είναι πως υποτίθεται οτι ανανεωσαμε το συμβόλαιο για δυο χρόνια πριν λίγες μέρες με την παραπανω τιμή που αναφέρω και σήμερα που με πήραν να μου αναφέρουν οτι έγινε λάθος μου ανέφεραν το παλιό συμβόλαιο. Που μπορω να απευθυνθω ειτε για να διεκδικησω την τιμή που πρότειναν ειτε να φύγω μια και καλη απο αυτή την εταιρία;

Δεν νομίζω να μπορείς να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ την τιμή. Για αυτό δεν υπάρχουν οι ηχογραφήμενες συνομιλίες ?

Μπορείς όμως να τους πίεσεις να σου δώσουν μια τιμή ανάμεσα στις 2.

ΥΓ. Αν έχει ποινή το συμβόλαιο δεν νομίζω πάλι για αυτό τον λόγο να μπορείς να φύγεις χωρίς πρόστιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ForeignOffice είπε

Συμφωνία μέσω τηλεφώνου έγινε κατα την οποία η εκπρόσωπος μας ενημέρωσε οτι αρχίζει την καταγραφή της κλήσης ουτως ώστε να μην υπάρχουν αποδεικτικά δεδομένα για την τήρηση της συμφωνίας. Δεν υπογραφεις νεο συμβόλαιο για να κανεις ανανέωση στη δίνουν και μέσω τηλεφώνου. 

Αφού σε ενημέρωσαν πως έγινε λάθος και η τιμή είναι άλλη. Πως θα πάρεις το συμβόλαιο στη λάθος τιμή? Δεν στέκει αυτό που λες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά συγγνώμη κιόλας απλα εαν δε γνωρίζεται τι κινήσεις έχει το δικαιωμα να κανει κάποιος σαν καταναλωτής όταν οι εταιρίες χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους απλα μην απαντάτε. Στο πρωτο post ήμουν αναλυτικός και ανεφερα στο που μπορω να απευθυνθω, εφόσον δεν το γνωρίζεται μη γεμίζεται το θρεντ με ανούσιες απαντήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

 

 

4 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

Παιδιά συγγνώμη κιόλας απλα εαν δε γνωρίζεται τι κινήσεις έχει το δικαιωμα να κανει κάποιος σαν καταναλωτής όταν οι εταιρίες χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους απλα μην απαντάτε. Στο πρωτο post ήμουν αναλυτικός και ανεφερα στο που μπορω να απευθυνθω, εφόσον δεν το γνωρίζεται μη γεμίζεται το θρεντ με ανούσιες απαντήσεις.

Δεν μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιο φορέα, πχ συνήγορο κατανάλωτη. Αφού είπες έγινε λαθος!!!

ΥΓ. Έχει συμβεί τράπεζα να βάλει σε λάθος λογαριασμό 100.000€ !!

Μετά τα πήρε πίσω. Έγινε λάθος.

Επεξ/σία από GREGORYMO
Λαθος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

Πριν λιγες μέρες είχα επαφή με μια εκπρόσωπο της Nova με την οποία και συμφώνησα τελική τιμή VDSL απεριόριστα κινητά σταθερά στα 26.15 το μήνα. Χθες με παίρνουν απο nova να με ενημερώσουν οτι έγινε λάθος και οτι η τιμή δε συμπεριλαμβάνει το VDSL το οποίο χρεώνεται extra 5.25 και οτι πρεπει να ελεγχθεί η συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο προκειμενου να επιβεβαιωθεί οτι μου είπε την παραπάνω τιμή με VDSL όπως ισχυριζομουν εγώ. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου ειπαν οτι η συνάδελφός έκανε λάθος και οτι έπρεπε να με είχε ενημερώσει πως χρεώνεται το VDSL, αυτή τοτε μου είχε πει ξεκάθαρα "πάμε σε μια νέα τιμή με τό γρήγορο ίντερνετ -όπως ονομάζει η nova το VDSL- και απεριόριστα σταθερά κινητά στα 26.15 το μηνα", το ανέφερε ξεκάθαρα και έχω και τη συνομιλία καταγεγραμμένη. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει το Δεκέμβριο. Το θέμα είναι πως υποτίθεται οτι ανανεωσαμε το συμβόλαιο για δυο χρόνια πριν λίγες μέρες με την παραπανω τιμή που αναφέρω και σήμερα που με πήραν να μου αναφέρουν οτι έγινε λάθος μου ανέφεραν το παλιό συμβόλαιο. Που μπορω να απευθυνθω ειτε για να διεκδικησω την τιμή που πρότειναν ειτε να φύγω μια και καλη απο αυτή την εταιρία;

Υπάρχει περίπτωση να κάνανε το ίδιο και στον πατέρα μου, αναμένω τώρα τον επόμενο λογαριασμό για να δω τι σκατά κάνανε, έχουν να φάνε φέσι θα πέσει γέλιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

Παιδιά συγγνώμη κιόλας απλα εαν δε γνωρίζεται τι κινήσεις έχει το δικαιωμα να κανει κάποιος σαν καταναλωτής όταν οι εταιρίες χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους απλα μην απαντάτε. Στο πρωτο post ήμουν αναλυτικός και ανεφερα στο που μπορω να απευθυνθω, εφόσον δεν το γνωρίζεται μη γεμίζεται το θρεντ με ανούσιες απαντήσεις.

Αφού μιλάς για τα δικαιώματα σου σαν κατανάλωτη, απευθυνησου στον συνήγορο.

ΥΓ. Το θέμα είναι ότι ΑΛΛΑ περιμένες να ακούσεις και σε στεναχωρεσαμε που λέμε ότι δεν γίνεται. Μα αυτή είναι η γνώμη μας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό στο ινσομνια είναι οτι έχει "γνωμη" -άσχετα που στη συγκεκριμένη περίπτωση χρειάζονται γνώσεις και όχι αποψεις- ο κάθε άσχετος. 

 

ΕΕΤΤ ονομαζεται ο φορέας, φορέα των άσχετων απόψεων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Αφού μιλάς για τα δικαιώματα σου σαν κατανάλωτη, απευθυνησου στον συνήγορο.

ΥΓ. Το θέμα είναι ότι ΑΛΛΑ περιμένες να ακούσεις και σε στεναχωρεσαμε που λέμε ότι δεν γίνεται. Μα αυτή είναι η γνώμη μας.

Εφόσον κάνανε λάθος το πακέτο που πήρε δεν ισχύει και μπορεί να ακυρώσει λογικά ανά πάσα στιγμή, απλά όταν σε πήραν για το λάθος έπρεπε να τους πεις ότι δεν συμφωνείς και ακυρώστε το.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

Πριν λιγες μέρες είχα επαφή με μια εκπρόσωπο της Nova με την οποία και συμφώνησα τελική τιμή VDSL απεριόριστα κινητά σταθερά στα 26.15 το μήνα. Χθες με παίρνουν απο nova να με ενημερώσουν οτι έγινε λάθος και οτι η τιμή δε συμπεριλαμβάνει το VDSL το οποίο χρεώνεται extra 5.25 και οτι πρεπει να ελεγχθεί η συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο προκειμενου να επιβεβαιωθεί οτι μου είπε την παραπάνω τιμή με VDSL όπως ισχυριζομουν εγώ. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου ειπαν οτι η συνάδελφός έκανε λάθος και οτι έπρεπε να με είχε ενημερώσει πως χρεώνεται το VDSL, αυτή τοτε μου είχε πει ξεκάθαρα "πάμε σε μια νέα τιμή με τό γρήγορο ίντερνετ -όπως ονομάζει η nova το VDSL- και απεριόριστα σταθερά κινητά στα 26.15 το μηνα", το ανέφερε ξεκάθαρα και έχω και τη συνομιλία καταγεγραμμένη. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει το Δεκέμβριο. Το θέμα είναι πως υποτίθεται οτι ανανεωσαμε το συμβόλαιο για δυο χρόνια πριν λίγες μέρες με την παραπανω τιμή που αναφέρω και σήμερα που με πήραν να μου αναφέρουν οτι έγινε λάθος μου ανέφεραν το παλιό συμβόλαιο. Που μπορω να απευθυνθω ειτε για να διεκδικησω την τιμή που πρότειναν ειτε να φύγω μια και καλη απο αυτή την εταιρία;

Έκανε λάθος η υπάλληλος στο τηλέφωνο αλλά σε τί;;;;; Δεν σου διευκρίνησαν;;;;;

Υπάρχει στο ηχογραφημένο κείμενο σύνδεση VDSL ή απλά το γρήγορο ίντερνετ στο οποίο αυτοί να πουν ότι εννοούσαν από τα 2 που είχες π.χ. πριν στα 24  το οποίο είναι πιο γρήγορα από τα 2 όπως το 50 είναι πιο γρήγορο από το 24 το 100 από το 50 και πάει λέγοντας;;;;;

Δεν το γνωρίζω απλά το θέτω σαν ερώτημα να ξέρεις τουλάχιστον να πας διαβασμένος.

Πριν τη νέα σύνδεση τι ίντερνετ είχες;;;;;;

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

Παιδιά συγγνώμη κιόλας απλα εαν δε γνωρίζεται τι κινήσεις έχει το δικαιωμα να κανει κάποιος σαν καταναλωτής όταν οι εταιρίες χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους απλα μην απαντάτε. Στο πρωτο post ήμουν αναλυτικός και ανεφερα στο που μπορω να απευθυνθω, εφόσον δεν το γνωρίζεται μη γεμίζεται το θρεντ με ανούσιες απαντήσεις.

Τι λές φίλε μου? Η απορία σου στο πρώτο post 'ήταν πως θα εκμεταλλευτείς το λάθος τους για να πετύχεις εσύ καλύτερη τιμή. Δεν έγινε καμία κίνηση εις βάρος σου ποτέ. Έκανε ένα λάθος η εταιρία και μάλιστα σε ενημέρωσαν, η οποία κλήση επίσης ηχογραφήθηκε άρα αυτοί είναι οκ απο τη μεριά τους. Αν εσύ θες να το συνεχίσεις κάντο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Klausx είπε

Εφόσον κάνανε λάθος το πακέτο που πήρε δεν ισχύει και μπορεί να ακυρώσει λογικά ανά πάσα στιγμή, απλά όταν σε πήραν για το λάθος έπρεπε να τους πεις ότι δεν συμφωνείς και ακυρώστε το.

Όχι γιατί μου πρότεινε να πάμε πίσω στο παλιό πακέτο. Η πρόταση που μου έγινε στις 9/7 ήρθε σε άμεση ισχυη, επομένως το πακέτο ανανεώθηκε κανονικά που σημαίνει οτι αυτό που μου ζητάνε τώρα είναι παράνομο εκ μέρους τους ασχέτως εαν έγινε λάθος ή όχι απο την εκπρόσωπο. Έχω κάθε δικαίωμα να καταγγειλω τη σύμβαση.

Λολα να ενα μήλο η φαση εδώ μέσα με τους περισσότερους. Τέλος παντων, ευχαριστώ το φιλο klausx για την κατανοηση, το θέμα θεωρειται λήξαν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ForeignOffice είπε

Όχι γιατί μου πρότεινε να πάμε πίσω στο παλιό πακέτο. Η πρόταση που μου έγινε στις 9/7 ήρθε σε άμεση ισχυη, επομένως το πακέτο ανανεώθηκε κανονικά που σημαίνει οτι αυτό που μου ζητάνε τώρα είναι παράνομο εκ μέρους τους ασχέτως εαν έγινε λάθος ή όχι απο την εκπρόσωπο. Έχω κάθε δικαίωμα να καταγγειλω τη σύμβαση.

Δηλαδή, το πακέτο απλά ακυρώθηκε και το συμβόλαιο λήγει Δεκεμβρίο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...