Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

•7/7: παραγγελία προϊόντος
•8/7: Αποστολή ΕΚΑΔ και τηλεφωνική επικοινωνία για επιβεβαίωση απαλλαγής ΦΠΑ και ενημέρωση για ακριβές ποσό κατάθεσης. Γίνετε αμέσως ηλεκτρονικά η κατάθεση και στέλνω το καταθετήριο με mail. 
•9/7 Απόγευμα λαμβάνω mail για αδύνατη προβολή αρχείου του καθετηρίου οπότε κάνω εκ νέου την αποστολή.
•10/7 μεσημέρι επικοινωνώ για να μάθω την εξέλιξη της διαδικασίας. Με ενημερώνει ο υπάλληλος οτι δεν έγινε η αποστολή γιατι δεν μπορεί το λογιστηρίο να ανοίξει το αρχείο του ΕΚΑΔ που έστειλα την Δευτέρα και άνοιξε η υπάλληλος τότε!!!! Εκνευρισμένος ακυρώνω την παραγγελία ωστόσο λόγω της ήδη είσπραξης των χρημάτων από τν εταίρια, της ανάγκης Η/Υ και της καλης προσφοράς του λάπτοπ το βράδυ της ίδιας ημέρας κάνω ξανά την παραγγελία τηλεφωνικώς. Στην συνομιλία μου με τον υπάλληλο μου λέει ότι δεν μπορεί να καταλάβει την καθυστέρηση απο την εταιρία στην αποστολή καθώς βρίσκει τα αρχεία σωστά και στον χρόνο τους. 
Από τότε και μέχρι την Δευτέρα 15/7 έχουν μεσολαβήσει πολλά τηλεφωνήματα, πολλές δικαιολογίες, καμία δίαθεση εξυπηρέτησης πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων, καμία ενημέρωση από την ίδια την mediamarkt και καμιά απάντηση στα mail παραπόνων. 
•Δευτέρα 15/7 καλώ για να μάθω την εξέλιξη της πραγγελίας και μου λένε ότι εκρεμμεί η αποστολή του ΕΚΑΔ... Τους το στέλνω και για πρώτη φορά σε μια εβδομάδα με καλούν για να με ενημερώσουν ότι θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής την Τρίτη 16/7. 
•16/7 Τηλεφωνώ το απόγευμα και ενημερώνομαι ότι το προιόν μεταφέρεται από την αποθήκη στην μεταφορική και να καλέσω την Τετάρτη για να μου πουν τον αριθμό αποστολής.
•18/7 Τηλεφωνώ για να μάθω τα στοιχεία αποστολής και μου λένε ότι ξεκίνησε χθες(!) η διαδικασία αποστολής, οτι δεν έχουν τον κωδικό αποστολής και ότι θα επικοινωνίσει η κούριερ μαζί μου για λεπτομέρειες...

Τα συμπεράσματα δικά σας. 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, kupiakos είπε

•7/7: παραγγελία προϊόντος
•8/7: Αποστολή ΕΚΑΔ και τηλεφωνική επικοινωνία για επιβεβαίωση απαλλαγής ΦΠΑ και ενημέρωση για ακριβές ποσό κατάθεσης. Γίνετε αμέσως ηλεκτρονικά η κατάθεση και στέλνω το καταθετήριο με mail. 
•9/7 Απόγευμα λαμβάνω mail για αδύνατη προβολή αρχείου του καθετηρίου οπότε κάνω εκ νέου την αποστολή.
•10/7 μεσημέρι επικοινωνώ για να μάθω την εξέλιξη της διαδικασίας. Με ενημερώνει ο υπάλληλος οτι δεν έγινε η αποστολή γιατι δεν μπορεί το λογιστηρίο να ανοίξει το αρχείο του ΕΚΑΔ που έστειλα την Δευτέρα και άνοιξε η υπάλληλος τότε!!!! Εκνευρισμένος ακυρώνω την παραγγελία ωστόσο λόγω της ήδη είσπραξης των χρημάτων από τν εταίρια, της ανάγκης Η/Υ και της καλης προσφοράς του λάπτοπ το βράδυ της ίδιας ημέρας κάνω ξανά την παραγγελία τηλεφωνικώς. Στην συνομιλία μου με τον υπάλληλο μου λέει ότι δεν μπορεί να καταλάβει την καθυστέρηση απο την εταιρία στην αποστολή καθώς βρίσκει τα αρχεία σωστά και στον χρόνο τους. 
Από τότε και μέχρι την Δευτέρα 15/7 έχουν μεσολαβήσει πολλά τηλεφωνήματα, πολλές δικαιολογίες, καμία δίαθεση εξυπηρέτησης πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων, καμία ενημέρωση από την ίδια την mediamarkt και καμιά απάντηση στα mail παραπόνων. 
•Δευτέρα 15/7 καλώ για να μάθω την εξέλιξη της πραγγελίας και μου λένε ότι εκρεμμεί η αποστολή του ΕΚΑΔ... Τους το στέλνω και για πρώτη φορά σε μια εβδομάδα με καλούν για να με ενημερώσουν ότι θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής την Τρίτη 16/7. 
•16/7 Τηλεφωνώ το απόγευμα και ενημερώνομαι ότι το προιόν μεταφέρεται από την αποθήκη στην μεταφορική και να καλέσω την Τετάρτη για να μου πουν τον αριθμό αποστολής.
•18/7 Τηλεφωνώ για να μάθω τα στοιχεία αποστολής και μου λένε ότι ξεκίνησε χθες(!) η διαδικασία αποστολής, οτι δεν έχουν τον κωδικό αποστολής και ότι θα επικοινωνίσει η κούριερ μαζί μου για λεπτομέρειες...

Τα συμπεράσματα δικά σας. 

ή δεν σερφάρεις στη σελίδα ξανά ή ψωνίζεις απ ευθείας από το φυσικό κατάστημα.

Αν δεν είχες προπληρώσει ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά...

Αν και απ ότι καταλαβαίνω απ όταν «εμφανίστηκε» ο νόμος αυτός και τον κάνουν αρκετοί χρήση τότε μπαίνουν σε 2η μοίρα προτεραιότητας επειδή στην ουσία «χάνει το κατάστημα».

Εκτός αν δεν υπήρχε απόθεμα και απλά προσπαθούσαν να το δικαιολογήσουν με κάποιον άλλο τρόπο...

Αν παραλάβεις πάντως δώσε ένα φηντμπακ :) 

Δημοσ.

Έχω αγοράσει και άλλες φορές και δεν είχα πρόβλημα κι αυτός ήταν και ο λόγος που έκανα υπομονή στην αρχή αλλά μετά το πράγμα άρχισε να γίνετε παρωδία. Τέλος πάντων χθες αργά το μεσημέρι παρέλαβα αλλά το αρνητικό μου σχόλιο είχα προλάβει να τους το γράψω, έτσι κι αλλιώς το ότι παρέλαβα χθες δεν αναιρεί την σύγχηση των προηγούμενων ημερών.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...