Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΔΙΟΡΘΩΣΗ

http://www.nomotelia.gr/photos/File/29946-19.pdf

 

μιας και λιγο πολυ απο Σεπτεμβριο θα αλλαξει η νομοθεσια αν διαβασατε

που σημαινει οτι πλεον οι ιδιοκτητες κατεβασμενων χλμ εαν πχ το 2012 ειχε το αμαξι σας 250 χιλιαδες _+ αυξοντα αριθμο ανα ετος θα πρεπει να το πατε 400 πχ για να ξαναπερασει απο κτεο με επιτυχη ελεγχο

και αντε να δουμε ποιος θα το πουλησει μετα με 500 χιλιαδες το αυτοκινητο του που το χρυσοπληρωσε κιολας για σχεδον καινουργιο 😕

και τι να κανεις, να παρεις για πριν 6 χρονια αγορα εναν εμπορο?

 

τι να κανουμε στην Ελλαδα ζουμε ολα επιτρεποντουσαν ολα γινοντουσαν :D

περαστικα μας
 

Επεξ/σία από stel106
Επισκέπτης
Δημοσ.

Το τελευταίο post του χρήστη Xacti από το θέμα "νεα διαδικασία εκτελωνισμου αυτοκινητων"  στην 2η σελίδα 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αυτό οπως το λες δεν μπορεί να ισχύει,κανένας δεν σε υποχρεώνει να κάνεις κάθε χρόνια 10000χλμ.Αποκλείεται να λέει κάτι τέτοιο νόμος.

Θα δω λιγο το αρθρο και θα το παραθεσω

Ολα αυτα βεβαια υποθετικα καθως αν δεν βγει η τελικη εγκυκλιος μιλαμε καπως στον αερα!

Δημοσ.

Αυτό που έχω μάθει / διαβάσει σε ειδησεογραφικό site λέει ότι θα πρέπει τα ΚΤΕΟ να διατηρούν ιστορικό χιλιομέτρων για τα οχήματα και σε περίπτωση που βρεθεί σε έλεγχο με λιγότερα χιλιόμετρα από προηγούμενο έλεγχο θα γράφεται σοβαρή έλλειψη. Αυτό σημαίνει ακινητοποίηση βασικά του οχήματος, και στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να φτιάξει το όχημα ώστε να δείχνει τα σωστά χιλιόμετρα, προσθέτοντας από τον τελευταίο σωστό έλεγχο χίλια χιλιόμετρα κάθε μήνα. Προφανώς σωστός έλεγχος είναι αυτός με τα μη αλλαγμένα χιλιόμετρα. Επίσης σε αλλαγή κοντέρ θα πρέπει να φτιαχτεί το νέο κοντέρ ώστε να έχει τα σωστά χιλιόμετρα για να μην έχουμε τα παραπάνω σε επόμενο έλεγχο.

Να δούμε βέβαια τελικά τι θα γίνει, τουλάχιστον είναι ένα μέτρο μήπως και σταμάτησει αυτό το κακό με τα γυρισμένα χιλιόμετρα

 

  • Like 1
Δημοσ.

Σε Ελληνικά μεταχειρισμένα οκ μπορεί να εφαρμοστεί.

Στα εισαγωγής που γίνεται το μεγαλύτερο μπάχαλο στο θέμα αυτό τι μπορεί να γίνει;;;;;; Τίποτε. Άρα δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, lightsout είπε

Έχει δημοσιευτεί η υπουργική απόφαση; Όσα sites κι αν διάβασα κανένα δεν το διευκρίνιζε αυτό.

Το ειπαμε ότι ειναι στον αερα αλλα απο Σεπτεμβριο θα υπαρχουν αλλαγες προς οφελος του πολιτη

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Σε Ελληνικά μεταχειρισμένα οκ μπορεί να εφαρμοστεί.

Στα εισαγωγής που γίνεται το μεγαλύτερο μπάχαλο στο θέμα αυτό τι μπορεί να γίνει;;;;;; Τίποτε. Άρα δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Για τα εισαγωγής είχαν περάσει οι προηγούμενοι το σχετικό νόμο που υποχρεώνει τους εισαγωγείς να έχουν τα αντίστοιχα στοιχεία από τη χώρα εισαγωγής ( είχε ανοιχτεί σχετικό θέμα στο forum εδώ ).

Σχετικά με το προηγούμενο ΚΤΕΟ, τώρα βλέπεις μόνο το τελευταίο, τα ΚΤΕΟ θα πρέπει να κρατάνε ιστορικό από κάθε έλεγχο και να συγκρίνουν χιλιόμετρα. Θα πάει πχ ο έμπορος ή ο ιδιώτης να το περάσει ΚΤΕΟ αφού κατεβάσει τα χιλιόμετρα για να έχει τον τελευταίο ελεγχο - δελτίο ΚΤΕΟ με χαμηλά χιλιόμετρα και θα κόβεται επιτόπου.

  • Like 1
Δημοσ.

Μακάρι να εφαρμοστεί.

Έτσι οι έμποροι δεν θα μπορούν να ξεγελάσουν ανύποπτους πελάτες και να πουλάνε αυτοκίνητα 10ετίας και 15ετίας που έχουν οργώσει Ελλάδα και Ευρώπη με 60.000 χιλιόμετρα ενώ στην πραγματικότητα έχουν 260 και 360 χιλιάδες χιλιόμετρα,το αγοράζει ο άλλος και αρχίζει να τρέχει στα συνεργεία.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό ίσχυε από παλιά ,στα εισαγωγής πχ έγραφε το χαρτί 300κ χλμ το πήγαινες ΚΤΕΟ χτύπαγε γιατί έγραφε 82κ χλμ αλλά επειδή ο μαντράς είναι απατεώνας το πήγε πχ χωρίς φανάρια , χωρίς τζάμια κάτι για να κοπεί κ να ξαναπεράσει έλεγχο οπότε έτσι το παρακαμπταν ..

Δημοσ.
19 ώρες πριν, stel106 είπε

μιας και λιγο πολυ απο Σεπτεμβριο θα αλλαξει η νομοθεσια αν διαβασατε

που σημαινει οτι πλεον οι ιδιοκτητες κατεβασμενων χλμ εαν πχ το 2012 ειχε το αμαξι σας 250 χιλιαδες _+ αυξοντα αριθμο ανα ετος θα πρεπει να το πατε 400 πχ για να ξαναπερασει απο κτεο με επιτυχη ελεγχο

και αντε να δουμε ποιος θα το πουλησει μετα με 500 χιλιαδες το αυτοκινητο του που το χρυσοπληρωσε κιολας για σχεδον καινουργιο 😕

και τι να κανεις, να παρεις για πριν 6 χρονια αγορα εναν εμπορο?

τι να κανουμε στην Ελλαδα ζουμε ολα επιτρεποντουσαν ολα γινοντουσαν :D

περαστικα μας
 

15 ώρες πριν, stel106 είπε

Θα δω λιγο το αρθρο και θα το παραθεσω

Ολα αυτα βεβαια υποθετικα καθως αν δεν βγει η τελικη εγκυκλιος μιλαμε καπως στον αερα!

 

επειδη τετοια θεματα δεν ειναι απλα στον αερα ...αλλα στην σφαιρα της φαντασιας και των υποθεσεων, καλυτερα να μην ασχολουμαστε. 

 

αν θα υπαρξει νομοθεσια, τοτε να μιλησουμε. 

 

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, cabdik είπε

επειδη τετοια θεματα δεν ειναι απλα στον αερα ...αλλα στην σφαιρα της φαντασιας και των υποθεσεων, καλυτερα να μην ασχολουμαστε. 

αν θα υπαρξει νομοθεσια, τοτε να μιλησουμε. 

Θα το αναρτησουμε τοτε σε ενα μηνα για να μην τα λεμε στον αερα οντως

Δημοσ.
Στις 18/7/2019 στις 1:18 ΜΜ, stel106 είπε

μιας και λιγο πολυ απο Σεπτεμβριο θα αλλαξει η νομοθεσια αν διαβασατε 

που σημαινει οτι πλεον οι ιδιοκτητες κατεβασμενων χλμ εαν πχ το 2012 ειχε το αμαξι σας 250 χιλιαδες _+ αυξοντα αριθμο ανα ετος θα πρεπει να το πατε 400 πχ για να ξαναπερασει απο κτεο με επιτυχη ελεγχο 

και αντε να δουμε ποιος θα το πουλησει μετα με 500 χιλιαδες το αυτοκινητο του που το χρυσοπληρωσε κιολας για σχεδον καινουργιο 😕 

και τι να κανεις, να παρεις για πριν 6 χρονια αγορα εναν εμπορο? 

τι να κανουμε στην Ελλαδα ζουμε ολα επιτρεποντουσαν ολα γινοντουσαν :D 

περαστικα μας
 

ναι λιγο δύσκολο αυτό πχ εγώ το χρόνο κάνω δεν κάνω 3 χιλιάδες χιλομετρα στο δικό μου εχει ολο και ολο 42κ χιλομετρα και ειναι 11 χρονών αμάξι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...