Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη αυτής της κοινότητας!!.😄Είναι πρώτη φορά που γράφω στην εξής κοινότητας, και ο λόγος είναι η παροχή βοήθειας σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το κινητό μου τηλέφωνο. Το θέμα έχει ως εξής: Από τον καιρό που αγόρασα το κινητό τηλέφωνο δεν αντιμετώπιζα κανένα πρόβλημα στην εκκίνηση του, στην στην αναγνώριση της κάρτας SIM και την καταχώρηση του κωδικού πρόσβασης της. Ωστόσο πρόσφατα, όταν ενεργοποίησα την συσκευή τηλεφωνίας μου, δεν μου ζητήθηκε να παραχωρήσω τον κωδικό πρόσβασης της, ενώ, επίσης, δεν υπήρχε ουδεμιά σύνδεση με το δίκτυο τηλεφωνίας μου. Χρειάστηκε να το επανεκκινήσω αρκετές φορές, ώστε να μου ζητηθεί ξανά να παραχωρήσω τον κωδικό πρόσβασης , να συνδεθώ στον πάροχο τηλεφωνίας μου, και να ανοίξω κανονικά την συσκευή τηλεφωνίας μου. Περιττό να αναφέρω ότι για λίγα διαστήματα μου εμφανίζονταν η ένδειξη - την οποία δεν θυμάμαι κατά λέξη : "Η υπηρεσία Enterprise έχει σταματήσει να λειτουργεί", αλλά και η άλλη: "Η υπηρεσία υποστήριξης έχει σταματήσει να λειτουργεί". Επίσης, θέλω να προσθέσω πως δοκιμάζοντας την κάρτα SIM μου σε άλλη τηλεφωνική συσκευή, αυτή αναγνωρίστηκε κανονικά. Βάσει των προηγούμενων δεδομένων, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι πρόβλημα αντιμετωπίζει το κινητό μου τηλέφωνο, και ποιά λύση επιδέχεται και άν είναι δυνατή;. Ευχαριστώ για την κατανόηση!!.😄

Δημοσ.

Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με το κινητο της γυναικας.μια την αναγνωριζε μια οχι κ οταν εκλεινε πχ απο μπαταρια ηθελε 20αρια επανεκινησεις για να πετυχω λειτουργηκο σημα.μετα απο 6 7 μηνες σταματησε να την αναγνωριζει εντελως.αλλαξα μητρικη κ τωρα δουλευει κανονικα.εμας το παθε απο διαβρωση δηλαδη πεφτανε φαγητα του μωρου πανω επιασε υγρασια κ σιγα σιγα προχωρουσε μεχρι που κ σαπισε.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, marinos_kouloumpis είπε

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη αυτής της κοινότητας!!.😄Είναι πρώτη φορά που γράφω στην εξής κοινότητας, και ο λόγος είναι η παροχή βοήθειας σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το κινητό μου τηλέφωνο. Το θέμα έχει ως εξής: Από τον καιρό που αγόρασα το κινητό τηλέφωνο δεν αντιμετώπιζα κανένα πρόβλημα στην εκκίνηση του, στην στην αναγνώριση της κάρτας SIM και την καταχώρηση του κωδικού πρόσβασης της. Ωστόσο πρόσφατα, όταν ενεργοποίησα την συσκευή τηλεφωνίας μου, δεν μου ζητήθηκε να παραχωρήσω τον κωδικό πρόσβασης της, ενώ, επίσης, δεν υπήρχε ουδεμιά σύνδεση με το δίκτυο τηλεφωνίας μου. Χρειάστηκε να το επανεκκινήσω αρκετές φορές, ώστε να μου ζητηθεί ξανά να παραχωρήσω τον κωδικό πρόσβασης , να συνδεθώ στον πάροχο τηλεφωνίας μου, και να ανοίξω κανονικά την συσκευή τηλεφωνίας μου. Περιττό να αναφέρω ότι για λίγα διαστήματα μου εμφανίζονταν η ένδειξη - την οποία δεν θυμάμαι κατά λέξη : "Η υπηρεσία Enterprise έχει σταματήσει να λειτουργεί", αλλά και η άλλη: "Η υπηρεσία υποστήριξης έχει σταματήσει να λειτουργεί". Επίσης, θέλω να προσθέσω πως δοκιμάζοντας την κάρτα SIM μου σε άλλη τηλεφωνική συσκευή, αυτή αναγνωρίστηκε κανονικά. Βάσει των προηγούμενων δεδομένων, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι πρόβλημα αντιμετωπίζει το κινητό μου τηλέφωνο, και ποιά λύση επιδέχεται και άν είναι δυνατή;. Ευχαριστώ για την κατανόηση!!.😄

Για πιο κινητό μιλάμε?

Η sim είναι καινούργια η είναι 10ετιας?

Επεξ/σία από saruman123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, saruman123 είπε

Για πιο κινητό μιλάμε?

Η sim είναι καινούργια η είναι 10ετιας?

Sony Xperia M4 Aqua. Η SIM είναι πριν 2-3 χρονια

1 ώρα πριν, soundou είπε

Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με το κινητο της γυναικας.μια την αναγνωριζε μια οχι κ οταν εκλεινε πχ απο μπαταρια ηθελε 20αρια επανεκινησεις για να πετυχω λειτουργηκο σημα.μετα απο 6 7 μηνες σταματησε να την αναγνωριζει εντελως.αλλαξα μητρικη κ τωρα δουλευει κανονικα.εμας το παθε απο διαβρωση δηλαδη πεφτανε φαγητα του μωρου πανω επιασε υγρασια κ σιγα σιγα προχωρουσε μεχρι που κ σαπισε.

Αντιμετωπιζω το ιδιο ακριβως προβλημα με εσενα. Πραγματι χρειαζομαι αρκετες επανεκινησεις προκειμενου να ξαναπιασω την συνδεση στον παροχο τηλεφωνιας μου. Πραγματι και το δικο μου κινητο τηλεφωνο εχει δεχτει αρκετα πεσιματα οπως και στην περιπτωση σου. Δεν ξερω εαν αυτο εχει δημιουργησει καποιο εσωτερικο προβλημα στην συσκευη. Τι μπορει να είναι και τι μπορω να κανω; 

 

1 ώρα πριν, marinos_kouloumpis είπε

 

 

2 ώρες πριν, zx1234r είπε

Δεν έχω καταλάβει. Το κινητό είναι καινούργιο ή η σιμ?

Κανενα απο τα δυο..

Επεξ/σία από marinos_kouloumpis
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, marinos_kouloumpis είπε

Κανενα απο τα δυο..

Α ξαφνικά δηλαδή το παρουσίασε. Πήγαινε το σε κάποιο μαγαζί τύπου ifixers να δουν τι έχει. Συνήθως το καταλαβαίνουν αμέσως οπτικά. Εκτός και αν έχεις εγγύηση. Σε αυτή την περίπτωση πήγαινε το πίσω.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, soundou είπε

Σ ειπα αλλαξα πλακετα γτ ειχε σαπισει απο μεσα εκει που δεχετε την sim.κ δυστηχως το αλλαξα ολο.

Ποσο κοστιζει η εξης επισκευη; 

Δημοσ.

Κοιταξε πολλες φορες δεν συμφερει.εγω βρηκα πλακετα απο s6 στα 60€ που μπορουσα να βαλω αλλα τοσα κ να επερνα αλλο.τωρα εξαρτατε απο τη κινητο εχεις κ αν συμφερει

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, soundou είπε

Κοιταξε πολλες φορες δεν συμφερει.εγω βρηκα πλακετα απο s6 στα 60€ που μπορουσα να βαλω αλλα τοσα κ να επερνα αλλο.τωρα εξαρτατε απο τη κινητο εχεις κ αν συμφερει

Πολυ ωραία. Ευχαριστώ για την βοήθεια!!.

inside out lol GIF by Disney Pixar

52 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Α ξαφνικά δηλαδή το παρουσίασε. Πήγαινε το σε κάποιο μαγαζί τύπου ifixers να δουν τι έχει. Συνήθως το καταλαβαίνουν αμέσως οπτικά. Εκτός και αν έχεις εγγύηση. Σε αυτή την περίπτωση πήγαινε το πίσω.

Οκ. Ευχαριστώ για την βοήθεια!!

awesome up and up GIF by Slanted Studios

 

52 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Α ξαφνικά δηλαδή το παρουσίασε. Πήγαινε το σε κάποιο μαγαζί τύπου ifixers να δουν τι έχει. Συνήθως το καταλαβαίνουν αμέσως οπτικά. Εκτός και αν έχεις εγγύηση. Σε αυτή την περίπτωση πήγαινε το πίσω.

 

Επεξ/σία από marinos_kouloumpis
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 17/7/2019 στις 12:08 ΜΜ, marinos_kouloumpis είπε

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη αυτής της κοινότητας!!.😄Είναι πρώτη φορά που γράφω στην εξής κοινότητας, και ο λόγος είναι η παροχή βοήθειας σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το κινητό μου τηλέφωνο. Το θέμα έχει ως εξής: Από τον καιρό που αγόρασα το κινητό τηλέφωνο δεν αντιμετώπιζα κανένα πρόβλημα στην εκκίνηση του, στην στην αναγνώριση της κάρτας SIM και την καταχώρηση του κωδικού πρόσβασης της. Ωστόσο πρόσφατα, όταν ενεργοποίησα την συσκευή τηλεφωνίας μου, δεν μου ζητήθηκε να παραχωρήσω τον κωδικό πρόσβασης της, ενώ, επίσης, δεν υπήρχε ουδεμιά σύνδεση με το δίκτυο τηλεφωνίας μου. Χρειάστηκε να το επανεκκινήσω αρκετές φορές, ώστε να μου ζητηθεί ξανά να παραχωρήσω τον κωδικό πρόσβασης , να συνδεθώ στον πάροχο τηλεφωνίας μου, και να ανοίξω κανονικά την συσκευή τηλεφωνίας μου. Περιττό να αναφέρω ότι για λίγα διαστήματα μου εμφανίζονταν η ένδειξη - την οποία δεν θυμάμαι κατά λέξη : "Η υπηρεσία Enterprise έχει σταματήσει να λειτουργεί", αλλά και η άλλη: "Η υπηρεσία υποστήριξης έχει σταματήσει να λειτουργεί". Επίσης, θέλω να προσθέσω πως δοκιμάζοντας την κάρτα SIM μου σε άλλη τηλεφωνική συσκευή, αυτή αναγνωρίστηκε κανονικά. Βάσει των προηγούμενων δεδομένων, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι πρόβλημα αντιμετωπίζει το κινητό μου τηλέφωνο, και ποιά λύση επιδέχεται και άν είναι δυνατή;. Ευχαριστώ για την κατανόηση!!.😄

Βάση αυτών που γράφεις για τις υπηρεσίες θα σου πρότεινα να το κάνεις μια επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις μήπως στρώσει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...