Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άμα λέω ότι το μαγαζί αυτό είναι για τα πανηγύρια είμαι εγώ ο κακός της υπόθεσης (σε παλιότερο θενα αυτό).

Το Σκρουτζ δεν αφήνει αρνητικές να περάσουν. Μόνο best price.

  • Like 2
  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/7/2019 στις 11:17 ΜΜ, Zengar Zombolt είπε

"Παρήγγειλα 2 headset Patriot Viper 361 που τα είχαν βάλει σε πολύ καλή έκπτωση και την επόμενη μέρα με πήραν τηλέφωνο να μου την ακυρώσουν όχι μόνο σε μένα αλλά και σε άλλα άτομα που έκαναν παραγγελίες και σε άλλα patriot περιφερειακά και όχι μόνο. 
Προφανώς πρόκειται για "λάθος" τιμές  και αντί να το παραδεχτούν λένε ψέματα πως δεν έχουν απόθεμα.
Γενικά αυτό το κατάστημα το έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και έχει καταντήσει να είναι ο κλόουν του forum στις ¨λάθος τιμές "  και μετά στις ακυρώσεις παραγγελιών...
Οπότε η έχουν "κακούς" υπαλλήλους η το κάνουν για την κίνηση και τα κλικς που όπως και να έχει δείχνει αντιεπαγγελματισμό.
Κριμα....."


Αυτό τους κότσαρα στην αρνητική κριτική που τους έκανα αν βέβαια εγκριθεί από το Skroutz 

απάντηση του Skroutz για τον λόγο που δεν δημοσιεύουν την αξιολόγησή μου..... άμα τα βγάλω αυτά δεν έμεινε και τίποτα 

image.png.3521e328049d434978287ff1f0d39ede.png  

Επεξ/σία από Zengar Zombolt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/7/2019 στις 11:17 ΜΜ, Zengar Zombolt είπε

"Παρήγγειλα 2 headset Patriot Viper 361 που τα είχαν βάλει σε πολύ καλή έκπτωση και την επόμενη μέρα με πήραν τηλέφωνο να μου την ακυρώσουν όχι μόνο σε μένα αλλά και σε άλλα άτομα που έκαναν παραγγελίες και σε άλλα patriot περιφερειακά και όχι μόνο. 
Προφανώς πρόκειται για "λάθος" τιμές  και αντί να το παραδεχτούν λένε ψέματα πως δεν έχουν απόθεμα.
Γενικά αυτό το κατάστημα το έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν και έχει καταντήσει να είναι ο κλόουν του forum στις ¨λάθος τιμές "  και μετά στις ακυρώσεις παραγγελιών...
Οπότε η έχουν "κακούς" υπαλλήλους η το κάνουν για την κίνηση και τα κλικς που όπως και να έχει δείχνει αντιεπαγγελματισμό.
Κριμα....."


Αυτό τους κότσαρα στην αρνητική κριτική που τους έκανα αν βέβαια εγκριθεί από το Skroutz 

 

Η αξιολόγησή σου έχει αποσταλεί στο κατάστημα και αναμένουμε την τοποθέτηση του καταστήματος.

 

Άλλα κόλπα τώρα. 

Επεξ/σία από SingSong
  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε

απάντηση του Skroutz για τον λόγο που δεν δημοσιεύουν την αξιολόγησή μου..... άμα τα βγάλω αυτά δεν έμεινε και τίποτα 

image.png.3521e328049d434978287ff1f0d39ede.png  

Θα βάλεις τα γεγονότα μόνο...που σε αφορούν και μόνο...χωρίς σενάρια.

Π.χ.

Παράγγειλα το τάδε προιόν, διαθέσιμο, στην τάδε τιμή και ακύρωσαν την παραγγελία με την τάδε αιτιολόγηση.

Αν είχαν μαζευτεί ας πούμε 50 τέτοιες κριτικές, θα "πονούσαν" το κατάστημα και θα ενημέρωναν όποιον ενδιαφερόταν να ψάξει πως "ναι μεν...

αλλά"

10 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε

έχει καταντήσει να είναι ο κλόουν του forum

 

10 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε

έχουν "κακούς" υπαλλήλους η το κάνουν για την κίνηση και τα κλικς

Αυτά συγκεκριμένα, είναι απαράδεκτα. Αν σου είχαν φάει χρήματα ή σου πουλούσαν σκάρτο εμπόρευμα τι θα έγραφες δηλαδή;

Δημοσ.
Στις 19/7/2019 στις 4:35 ΠΜ, Zengar Zombolt είπε

η πλάκα είναι πως το σκρουτζ 2 μέρες μετά δεν έχει δημοσίευση την κριτική μου ακόμα

Και να τη δεχτεί το σκρουτζ την κριτική σου, δημοσιεύεται μετά από δύο εβδομάδες.

Αν θες να περάσει, επικεντρώσου στα αντικειμενικά facts -- εν προκειμένω Λανθασμένη Διαθεσιμότητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Doubt είπε

Αυτά συγκεκριμένα, είναι απαράδεκτα. Αν σου είχαν φάει χρήματα ή σου πουλούσαν σκάρτο εμπόρευμα τι θα έγραφες δηλαδή;

Την αλήθεια !
Αφιλτράριστη ! 

giphy.gif

Επεξ/σία από Zengar Zombolt
  • Like 2
Δημοσ.

Όπως είχα πει και σε παλιότερο thread για άλλη μία προσφορά από το εν λόγω ''κατάστημα'' φαίνεται να βγαίνω σωστός για την τσάμπα διαφήμιση επισκέψεις και όλα συνεπάγονται με αυτή την προβολή..Γνώμη μου: Στο μέλλον αν βάλει και άλλη προσφορά το εν λόγω κατάστημα να βάλετε το λινκ από το skroutz για να πληρώσει για την εν λόγω προβολή.Γιατί αν γινόταν αυτό και χρεωνόταν 10.000 κλικ x 0.12 (μέσω cpc)=1200 ευρώ σίγουρα δεν θα γινόντουσαν τέτοια στοχευμένα λάθη..

Μιλάω πάντα σαν καταναλωτής με παραπάνω από 3 παραδείγματα για το εν λόγω κατάστημα που δεν διορθώνει το λάθος του στην πρώτη παραγγελία με την λάθος τιμή,όπως γίνετε συνήθως άλλωστε...

disclaimer=δεν έχω καμία σχέση με κανέναν από το κατάστημα δεν γνωρίζω τίποτα απλά εκφράζω την άποψή μου βάση γεγονότων που γίνονται τα τελευταία 2 χρόνια(αυτοί που διαβάζουν το thread με τις προσφορές καθημερινά τα γνωρίζουν και αυτοί)

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...