Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@bestprice.gr εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο? Το app  σας γιατί δεν παίζει? Το έχω κατεβασμένο εδώ και κάναν χρόνο και ενώ αρχικά έτρωγε κολλήματα πλέον δεν παίζει καν. Επίσης βλέπω έχει αφαιρεθεί εντελώς και από το Google play store

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, EuphangeL είπε

"Επαγγελματική χρήση" το smartphone που θα φλεξάρεις;

Χορταρέα εσύ; με την μαγική σφαίρα που βλέπει το μέλλον; 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, EmpYristis είπε

Επισης σορταρει τις τιμες βαση κοστους προιοντος κι οχι τελικης ΜΕ μεταφορικά. 

 

Μπορείς να επιλέξεις ταξινόμηση με τα μεταφορικά (ακόμα και την αντικαταβολή εφόσον την  επιλέξεις). Απλά τέρμα δεξιά που λέει "αρχική τιμή" το κάνεις "¨τελική τιμή"

Δημοσ.
21 ώρες πριν, sensai είπε

χάλια είναι μην το βάλετε παιδιά

Είπε το παιδάκι, και πήγε να παίξει Fortnite!

20 ώρες πριν, KoreanW είπε

επειδή αυτό που χρειαζόμασταν ήταν ακόμα ένα spyware...

Έχεις αποδείξεις ότι το συγκεκριμένο AddOn συλλέγει κρυφά δεδομένα, αν ναι περιμένω να τις δω, αλλιώς σσσςςςς...

20 ώρες πριν, Simon_says είπε

θα το δοκιμαζα ,αλλα εχω Opera

Μπορείς να το δοκιμάσεις κάνοντας εγκατάσταση του Addon στο Opera "Install Chrome Extensions" https://addons.opera.com/el/extensions/details/install-chrome-extensions/
και μετά εγκαθιστάς το AddOn του BestPrice για το Chrome https://chrome.google.com/webstore/detail/bestprice-assistant/iccjbccjppdhlmnicgjkabhapcmilpog

19 ώρες πριν, aledjo είπε

μπορει καποιος να μου πει πως ενεργοποιειται και απενεργοποιειται η μπαρα?

Ενεργοποίηση - Απενεργοποίηση του Addon.

4 ώρες πριν, Jimluster2 είπε

@bestprice.gr εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο? Το app  σας γιατί δεν παίζει? Το έχω κατεβασμένο εδώ και κάναν χρόνο και ενώ αρχικά έτρωγε κολλήματα πλέον δεν παίζει καν. Επίσης βλέπω έχει αφαιρεθεί εντελώς και από το Google play store

To App του BestPrice έχει κατέβει από το PlayStore. Λογικά θέλω να πιστεύω πως θα βγάλουν νέο app...

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Alexandros_D είπε

Μπορείς να το δοκιμάσεις κάνοντας εγκατάσταση του Addon στο Opera "Install Chrome Extensions" https://addons.opera.com/el/extensions/details/install-chrome-extensions/
και μετά εγκαθιστάς το AddOn του BestPrice για το Chrome https://chrome.google.com/webstore/detail/bestprice-assistant/iccjbccjppdhlmnicgjkabhapcmilpog

το εβαλα ενταξει ,μου κανει εντυπωση  επειδη ειχα ξεχασει κωδικο, το mail οπου ξερεις κανεις την διαδικασια για να βαλεις νεο κωδικο δεν μου ερχετε

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Simon_says είπε

το εβαλα ενταξει ,μου κανει εντυπωση  επειδη ειχα ξεχασει κωδικο, το mail οπου ξερεις κανεις την διαδικασια για να βαλεις νεο κωδικο δεν μου ερχετε

Μήπως πάει στα Spam(Ανεπιθύμητα);

Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Alexandros_D είπε

Μήπως πάει στα Spam(Ανεπιθύμητα);

κοιταξα και στα ανεπιθύμητα   ,ενω βαζω mail και λει θα σας ερθει σε λιγο κλπ ,δεν! το ξαναβαλα πριν λιγο θα περιμενω μπας και αλλα αμα ηταν θα ειχε ερθει απο τις προηγουμενες προσπαθειες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Simon_says είπε

κοιταξα και στα ανεπιθύμητα   ,ενω βαζω mail και λει θα σας ερθει σε λιγο κλπ ,δεν! το ξαναβαλα πριν λιγο θα περιμενω μπας και αλλα αμα ηταν θα ειχε ερθει απο τις προηγουμενες προσπαθειες

https://www.bestprice.gr/contact

Δημοσ.
2 ώρες πριν, paniti είπε

Μπορείς να επιλέξεις ταξινόμηση με τα μεταφορικά (ακόμα και την αντικαταβολή εφόσον την  επιλέξεις). Απλά τέρμα δεξιά που λέει "αρχική τιμή" το κάνεις "¨τελική τιμή"

Το θέμα είναι οτι οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν κι ότι μεσω κινητου δεν ειναι το ιδιο ανετη η πλοηγηση στα φιλτρα οπως με desktop.

 

Ετσθ κατι φτηνιαρικα καταστήματα που ειναι μονιμα στην κατηγορία "κατοπιν παραγγελίας" ειναι πανω πανω στην λίστα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Jimluster2 είπε

@bestprice.gr εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο? Το app  σας γιατί δεν παίζει? Το έχω κατεβασμένο εδώ και κάναν χρόνο και ενώ αρχικά έτρωγε κολλήματα πλέον δεν παίζει καν. Επίσης βλέπω έχει αφαιρεθεί εντελώς και από το Google play store

Καλησπέρα! Το android app έχει αφαιρεθεί από το Play Store.

Θα σου προτείναμε, στην παρούσα φάση, να πλοηγηθείς στο BestPrice.gr από τον Browser του κινητού. Η mobile έκδοση του BestPrice.gr είναι progressively enhanced, οπότε προσαρμόζεται στις προδιαγραφές της εκάστοτε συσκευής. Οπότε μπορείς να έχεις μια γρήγορη και εύκολη πλοήγηση χωρίς να χρειαστεί να κατεβάσεις κάποια εφαρμογή ;) 

1 ώρα πριν, Simon_says είπε

το εβαλα ενταξει ,μου κανει εντυπωση  επειδη ειχα ξεχασει κωδικο, το mail οπου ξερεις κανεις την διαδικασια για να βαλεις νεο κωδικο δεν μου ερχετε

Καλησπέρα!

Για να ανακτήσεις τον κωδικό σου, έχει σημασία αν έκανες εγγραφή στο BestPrice.gr ή συνδέθηκες μέσω Facebook, Twitter, Google.

  • Εάν έκανες εγγραφή απευθείας στο BestPrice.gr χρησιμοποιώντας το email σου, τότε αυτόματα λαμβάνεις email με οδηγίες για ανάκτηση κωδικού χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη επιλογή. Ενδεχομένως το email να βρίσκεται στα spam (ανεπιθύμητη αλληλογραφία)
  • Εάν έκανες σύνδεση μέσω  Facebook, Twitter, Google, τότε δεν χρειάζεται να κάνεις ανάκτηση. Πατάς στο αντίστοιχο εικονίδιο και συνδέεσαι με του λογαριασμού σου στην αντίστοιχη υπηρεσία

Ελπίζουμε να βοηθήσαμε :)

10 ώρες πριν, censOred είπε

το λαπτοπ που εντόπισε το addon είναι διαφορετικό (διαφορετικός επεξεργαστής και διαφορα στο λειτουργικό )  άρα καλή προσπάθεια αλλά θέλει κι άλλη δουλίτσα. προς το παρόν αν θέλετε προτείνω να το ονομάσετε το μέτριας ευφυΐας εργαλείο

Καλησπέρα.

Μπορείτε παρακαλώ να μας ενημερώσετε σε ποιο προϊόν αναφέρεστε (url);

υγ: Μπορείτε, κάνοντας κλικ στο "Λάθος προϊόν;" να ενημερώνετε την ομάδα ανάπτυξης ούτως ώστε άμεσα να βελτιώνουμε τον "μηχανισμό" εύρεσης - αν και όπου χρειαστεί.

22 ώρες πριν, KoreanW είπε

επειδή αυτό που χρειαζόμασταν ήταν ακόμα ένα spyware...

Καλησπέρα.

Η τελευταία έκδοση του BestPrice Assistant (4.0.0) επιτρέπει την απενεργοποίηση της υπηρεσίας "Ιστορικό" από τις επιλογές.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bestprice.gr είπε

Καλησπέρα!

Για να ανακτήσεις τον κωδικό σου, έχει σημασία αν έκανες εγγραφή στο BestPrice.gr ή συνδέθηκες μέσω Facebook, Twitter, Google.

  • Εάν έκανες εγγραφή απευθείας στο BestPrice.gr χρησιμοποιώντας το email σου, τότε αυτόματα λαμβάνεις email με οδηγίες για ανάκτηση κωδικού χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη επιλογή. Ενδεχομένως το email να βρίσκεται στα spam (ανεπιθύμητη αλληλογραφία)
  • Εάν έκανες σύνδεση μέσω  Facebook, Twitter, Google, τότε δεν χρειάζεται να κάνεις ανάκτηση. Πατάς στο αντίστοιχο εικονίδιο και συνδέεσαι με του λογαριασμού σου στην αντίστοιχη υπηρεσία

Ελπίζουμε να βοηθήσαμε :)

ναι ευχαριστω!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, bestprice.gr είπε

Καλησπέρα.

Μπορείτε παρακαλώ να μας ενημερώσετε σε ποιο προϊόν αναφέρεστε (url);

υγ: Μπορείτε, κάνοντας κλικ στο "Λάθος προϊόν;" να ενημερώνετε την ομάδα ανάπτυξης ούτως ώστε άμεσα να βελτιώνουμε τον "μηχανισμό" εύρεσης - αν και όπου χρειαστεί.

Αναφερομαι στο HP G250 G6 το οποιο και παρατιθεται σαν παραδειγμα στην αρχική είδηση.Το ειδα το λαθος προιον στα Screenshot Που ειναι ανεβασμενα και ετσι θα επραττα απλα το αναφερω 

Επεξ/σία από censOred
Δημοσ.
4 ώρες πριν, censOred είπε

Αναφερομαι στο HP G250 G6 το οποιο και παρατιθεται σαν παραδειγμα στην αρχική είδηση.Το ειδα το λαθος προιον στα Screenshot Που ειναι ανεβασμενα και ετσι θα επραττα απλα το αναφερω 

Καλημέρα.

Η πιστότητα στην αντιστοίχιση προϊόντος είναι απόρροια πολλών παραγόντων, όπως:

  • Παρεχόμενα στοιχεία από την σελίδα του προϊόντος
  • Κατάστημα
  • Τύπος "πηγής", λ.χ κατάστημα, blog κ.α
  • Metadata στην σελίδα
  • κ.α

Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν είναι ένα από τα 7+ εκατομμύρια που παρουσιάζονται στο BestPrice - ήτοι από/σε κατάστημα που συμμετέχει στο BestPrice - το ποσοστό ταύτισης είναι 100% μια και μπορούμε προβούμε σε "απόλυτη" συσχέτιση.

Η όποια πιθανή αποτυχία ταύτισης αφορά σε προϊόντα για τα οποία είτε δεν μπορούμε να εξάγουμε επαρκή στοιχεία, είτε αυτά που εξάγουμε δεν είναι σε "format" που επιτρέπει σωστό "matching".

Όταν το ποσοστό συσχέτισης δεν είναι επαρκές, τότε δεν εμφανίζεται η μπάρα σύγκριση.

Καθημερινά το εν λόγω "μοντέλο" βελτιστοποιείται, ιδίως ως συνέχεια "feedback" με τη χρήση της επιλογής "Λάθος προϊόν". 

Σκοπός μας είναι σύντομα οι περιπτώσεις "αστοχίας" να μειωθούν, ει δυνατόν, σε μηδενικό επίπεδο.

Ευχαριστούμε για την παρατήρηση.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...