Sorath Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-06-28/boeing-s-737-max-software-outsourced-to-9-an-hour-engineers Ότι πληρώνεις, παίρνεις.... 1 1
Guerriero4 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Αν δεν μπορείς να βρεις λύση, βρες άλλο ... όνομα 🛬 1
manolakis72 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Ryan air και Boeing max...συνδυασμός που σκοτώνει!! 😆😆😆
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 16 λεπτά πριν, manolakis72 είπε Ryan air και Boeing max...συνδυασμός που σκοτώνει!! 😆😆😆 Η Ryanair δεν έχει θανατηφόρο ατύχημα αν δεν κάνω λάθος..
Arkin Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 13 ώρες πριν, AtiX είπε Μόνο εμένα τρομάζει ότι μπροστά στα $$$ τι και αν κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές??? Πολύ χαλαρά δεν βλέπουμε ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος ευθύνεται για την απώλεια 346 ανθρώπων??? Και το τσιγαρο ευθυνεται στην απωλεια εκατομμυριων ανθρωπων καθε χρονο βλεπεις να σταματανε να το πουλανε? Το χρημα κυβερναει αυτο τον κοσμο. 1
JimNar Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 12 ώρες πριν, polaki είπε Όλοι εσείς οι γραφικοί που λέτε ότι δεν θα πετάξετε με αυτό το αεροσκάφος είμαι σίγουρος ότι πριν κλείσετε εισιτήριο έχετε ένα μαγικό τρόπο να βλέπετε και με ποιόν τύπο αεροπλάνου θα πετάξετε, και να επιλέξετε σχετικά... Έχετε αυτή τη μαγική πληροφορία που οοοοοοοοολοι οι υπόλοιποι εμείς δεν έχουμε... Δεν ειναι μαγική πληροφορία. flightradar24 το λένε και μπορεις να δείς μεχρι και ποιό αεροσκάφος συγκεκρίμενα ειναι, όχι απλά τον τύπο του. 1 1
Mi_ka Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 παλιότερα σε γενικές γραμμές, «στα Boeing σε σκοτώνει ο πιλότος, στα Airbus το κομπιούτερ», τι θέλανε και βάλανε κομπιούτερ στα Boeing τώρα , για να σε σκοτώνει και το κομπιούτερ και ο πιλότος! 2 ώρες πριν, Sorath είπε https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-06-28/boeing-s-737-max-software-outsourced-to-9-an-hour-engineers Ότι πληρώνεις, παίρνεις.... ΓΟΥΑΟΥ! Αν ξαναπετάξω με τελευταίας γεννιάς Boeing να μου τρυπήσετε τη μύτη, παραείναι χοντρά όλα αυτά και δε νομίζω ότι η Airbus έχει πέσει τόσο χαμηλά (άλλα κουσούρια εκεί) 1
ghostrider Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 για όσους έχουν όρεξη ας διαβάσουν το πόσα προβλήματα είχε ένα παλαιότερο αεροσκάφος το DC-10 (https://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_DC-10. Και εκεί είχαμε σειρά από βιαστικές αποφάσεις στην προσπάθεια να βγουν στην αγορά πριν τον αντίπαλο (Lockheed Tristar L-1011).
Mhlogiatros Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Με τα παλιά τουλάχιστο δε σε σκότωνε και το κομπιούτερ ...όσο άβολα και να ναι πχ ελικοφόρο δε θυμάμαι να χει πέσει εδώ
Mi_ka Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 19 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Με τα παλιά τουλάχιστο δε σε σκότωνε και το κομπιούτερ ...όσο άβολα και να ναι πχ ελικοφόρο δε θυμάμαι να χει πέσει εδώ ελικοφόρο ή μη, όλα σε σκοτώνουν με ποικιλία τρόπων - οι Boeingάκηδες παλιά λέγανε πως ο πιλότος έχει άμεσο έλεγχο στο σκάφος και μπορεί να κάνει πράματα «αισθανόμενος» την κατάσταση μέσω των χειριστηρίων του ενώ οι Airbusάκηδες αντέτειναν πως μέσω του Joystick τους δεν μπορούν να κάνουν λάθος χειρισμού και να φέρουν το σκάφος εκτός ορίων πτητικού φακέλου - τα Boeing και εκ παραδόσεως ιστορίας ήταν πάντα overbuilt για αυτό το λόγο (με χειρότερο κόστος χρήσης προς απόδοση) και πιλότοι σε περίεργες καταστάσεις σωθήκανε κάνοντας μη επιτρεπτούς ελιγμούς ενώ τα Airbus ίσα-ίσα που ξεπερνάγανε τις προδιαγραφές αντοχής καθώς οι υπολογιστές δεν επιτρέπουν ξεπέρασμα των ορίων φακέλου πτήσης και σε άλλες περίεργες καταστάσεις σωθήκανε ακριβώς από αυτό το χαρακτηριστικό 1
Mhlogiatros Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Σε stall δε μπορεί να του δώσει μούρη και να το σηκώσει όπως με τα παλιά 737 ;
moure Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Έχω πετάξει με Ryan air 4-5 φορές στο παρελθόν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αλλά ποτέ ξανά. Η εταιρία αυτή δεν υπολογίζει τους υπαλλήλους της,προσπαθεί μέσω θυγατρικών να έχει τους πιλότους και το cabin crew ως αυτοαπασχολούμενους χωρίς εργασιακά δικαιώματα,δεν τους έχει ευχαριστημένους και φοβάμαι ότι κάποια στιγμή μπορεί ένας δυσαρεστημένος πιλότος να φουντάρει κανα αεροπλάνο.
esertas Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 9 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Σε stall δε μπορεί να του δώσει μούρη και να το σηκώσει όπως με τα παλιά 737 ; Θα προλάβει όμως; Στα χαμηλά το παθαίνει.
polaki Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 4 ώρες πριν, JimNar είπε Δεν ειναι μαγική πληροφορία. flightradar24 το λένε και μπορεις να δείς μεχρι και ποιό αεροσκάφος συγκεκρίμενα ειναι, όχι απλά τον τύπο του. Σεπτέμβριο πετάω για Κωνσταντινούπολη. Κατά την κράτηση του εισιτηρίου δεν υπήρχε πουθενα η πληροφορία αυτή. Το flightradar απ'οσο ξέρω δεν μπορεί να "δει" τόσο μακρυά, συγκεκριμένα τα εισιτήρια μου εγώ τα είχα κλείσει 5 μήνες πριν πετάξω. Όταν όμως έρχεται η επιβεβαίωση του booking, τότε και μόνο τότε αναγράφεται το αεροσκάφος, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση. 7 ώρες πριν, panoramix222000 είπε Στην Aegean δείχνει με ποιο τύπο αεροπλάνου πετάς! Οκ φίλε μου, εννοείς αν κλείσει κάποιος από το site της Aegean απ'ευθείας. Οκ δεν το ήξερα, πάντως κάτι airtickets κλπ δεν το γράφουν (σου έρχεται βέβαια επιβεβαίωση και τύπος αεροπλάνου όταν κλεισεις όπως δείχνω απο πάνω)
LouCi4er Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2019 Παιδια,μην τρελενεσται,δεν πεταλωνουν τζιτζικια στην Boeing.Το αεροπλανο δεν εχει κατασκευαστικο λαθος,εχει λαθος παρουσιασης.Δλδ το Α320 Neo ειναι οντως το ιδιο ακριβως αεροπλανο με το απλο Α320,το Max 8 δεν ειναι ιδιο με το απλο 737 διοτι μπηκε το MCAS και επρεπε να γινει εκπαιδευση στους πιλοτους.Αυτο πηγε να αποφυγει η Boeing και απλα δεν ειπε πουθενα για το MCAS συν του οτι το εκανε να μην απενεργοποιηται.Τωρα που εγινε η μαλακια και σκοτωθηκαν αδικα τοσα ατομα,θα αλλαξει ο τροπος που το MCAS επεμβαινει στον ελεγχο του αεροπλανου,θα εκπαιδευτουν οι πιλοτοι και δεν προκειτε να ξαναπεσει αλλο MAX 8 εξαιτιας αυτου του "προβληματος".Απλα πραγματα. Οι πιλοτοι δεν ηξεραν οτι λογω του σημειου τοποθετησης των κινητηρων υπηρχε φοβος για Stall κατα την απογειωση και ετσι τοποθετησαν ενα συστημα για να το αποφυγουν.Τα MAX 8 δεν εχουν θεμα μονο επειδη οι κινητηρες μπηκαν πιο μπροστα και ψηλα αλλα και επειδη βρισκονται πιο πανω απο την επιφανια των φτερων.Τεσπα,με το Chernobyl γιναμε ολοι πυρηνικοι επιστημονες,τωρα ειδικοι στην κατασκευη αεροσκαφων.Αντε να δω τι αλλο θα γινουμε. 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα