Προς το περιεχόμενο

107


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια, ειμαι φοιτητης στην αθηνα και αναζητω οικονομικο αυτοκινητο για πολη και μετα απο πολυ ψαξιμο εχω καταληξει στο 107.

Όμως ειμαι σε διλημμα. Η ιδια μαντρα αυτοκινητων που φερνει leasing πεζο εχει το πεζο 107 του 2011 στα 4500 € και το πεζο του 2012(και κατι) το οποιο διαφερει λιγο εμφανησιακα αλλα και στην καταναλωση (ειναι ευρο 5) καθως και στις αναρτησεις(εχει  διαφορετικες),νομιζω εχει περισσοτερους αεροσακουςκαθως και ειναι λιγο πιο βαρυ κατα 25 κιλα, αλλα ανεβαινει η τιμη 750 ευρω...

εσεις πιστευετε οτι αξιζει να παω για το λιγο πιο καινουργιο ή δεν αξιζει για 750 ευρω 

  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ξερεις οτι Peugeot 107 , Citroen C1 και Toyota Aygo ειναι ακριβως ιδια αμαξια με κινητηρα Toyota .

Λογω ονοματος το Aygo λιγο πιο ακριβο .

Καλυτερα να κοιταξεις απο ιδιωτη .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Να ξερεις οτι Peugeot 107 , Citroen C1 και Toyota Aygo ειναι ακριβως ιδια αμαξια με κινητηρα Toyota .

Λογω ονοματος το Aygo λιγο πιο ακριβο .

Καλυτερα να κοιταξεις απο ιδιωτη .

Καλησπέρα το γνωριζω και για αυτο απεκλεισα το aygo αν και μαρεσε περισσοτερο εμφανησιακα απο c1 και 107

Επισης μετα απεκλεισα τα c1 γιατι τα εβρισκα μονο με εισαγωγη ή ηταν εκτος μπατζετ

Τελος δενε χω τα λεφτα να το πληρωσω της μετρητης οποτε κοιταω μονο σε μαντρες και οχι απο ιδιωτη.

Η μαντρα που εχω βρει με τα leasing πεζο ειναι της Autovalue

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Περνάω από εκεί κάθε μέρα στη μεταμορφωση και παλια είχα πάει 

Φαίνεται σοβαρό μαγαζί αλλά γραμμάτια κάνει; 

Μεσω τραπεζης (δεν θυμαμαι ποια) με 12% τοκο...

Ξερω δεν με συμφερει γιατι ανεβαινει η τιμη (καθως και οτι απο ιδιωτη θα επαιρνα ισως πιο καινουργιο μοντελο στα ιδια λεφτα) αλλα δεν διαθετω τα λεφτα να τα δωσω ντουκου .

Δημοσ.

Οχι δέν αξίζει αν είναι και τα 2 σε καλή κατάσταση. Είναι το facelift το οποίο δεν προσφέροι κάτι ουσιαστικό, η μικρότερη κατανάλωση αφορά μια ρύθμιση του κινητήρα για να έχει εκπομπές κάτω απο 99 g/km και να μην πληρώνει τέλη με την τότε νομοθεσία. Η αναρτήσεις δεν πιστεύω να έχουν καμια διαφορά, πιθανόν να έχει πλαινούς αερόσακους αν και το δικό μας Aygo του 2007 τους είχε στανταρ.

Με τα 750 καλύτερα να τα ρίξεις σε λάστιχα- αμορτισέρ (αν έχουν πάνω απο 80.000χλμ) ή ότι άλλο χρειαστεί παρά απλά μόνο για το facelift. Φαντάζομαι κοιτάς μονο τις χειροκίνητες εκδόσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, lary7 είπε

Οχι δέν αξίζει αν είναι και τα 2 σε καλή κατάσταση. Είναι το facelift το οποίο δεν προσφέροι κάτι ουσιαστικό, η μικρότερη κατανάλωση αφορά μια ρύθμιση του κινητήρα για να έχει εκπομπές κάτω απο 99 g/km και να μην πληρώνει τέλη με την τότε νομοθεσία. Η αναρτήσεις δεν πιστεύω να έχουν καμια διαφορά, πιθανόν να έχει πλαινούς αερόσακους αν και το δικό μας Aygo του 2007 τους είχε στανταρ.

Με τα 750 καλύτερα να τα ρίξεις σε λάστιχα- αμορτισέρ (αν έχουν πάνω απο 80.000χλμ) ή ότι άλλο χρειαστεί παρά απλά μόνο για το facelift. Φαντάζομαι κοιτάς μονο τις χειροκίνητες εκδόσεις.

Ναι χειροκινητα και τα δυο . του 2011 ειναι στα 80000 χιλιομετρα ενω του 2012 ειναι στα 100000 χιλιομετρα 

του 2012 ειναι euro 5 και λιγο που το τσεκαρα εχει 0.5 λιγοτερο καταναλωση στο μοικτο, δεν ξερω αν ειναι αξιοπιστη η πηγη (4τροχοι)

επισης ειναιη εκδοση Active που υποτιθεται ηταν η πιο ακριβη 

Αυτο ειναι του 2011

https://autovalue.car.gr/cars/view/23404862/

αυτο ειναι του 2012

https://autovalue.car.gr/cars/view/22173799/

Να σημειωθει οτι πριν αγορασω κατι θα το παω σε συνεργειο να ελεγχυει συνολικα το αμαξι απο φιλο μηχανικο 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό με την κατανάλωση μην σε απασχολεί, το ιδιο μοτέρ είναι με άλλες ρυθμίσεις. Η active νομιζω έχει στροφόμετρο που η απλή δεν έχει και είναι ένα σημαντικό μείον. Κατά τα άλλα αφου υπάρχει οικονομικό θέμα πάνε για το φθηνότερο. Υπόψιν ότι μετά τα 80.000 το αμάξι θέλει αμορτισέρ γιατί γίνεται εξαιρετικά ασταθές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, lary7 είπε

Αυτό με την κατανάλωση μην σε απασχολεί, το ιδιο μοτέρ είναι με άλλες ρυθμίσεις. Η active νομιζω έχει στροφόμετρο που η απλή δεν έχει και είναι ένα σημαντικό μείον. Κατά τα άλλα αφου υπάρχει οικονομικό θέμα πάνε για το φθηνότερο. Υπόψιν ότι μετά τα 80.000 το αμάξι θέλει αμορτισέρ γιατί γίνεται εξαιρετικά ασταθές.

Μιας και που εχετε Aygo μπορειτε να μου πειτε αν ειστε ικανοποιημενοι με το αυτοκινητο μεσα στην πολη γενικοτερα , αν τα σερβις ειναι οντως φθηνα κλπ?

επισης αν αυτο το 2011 δεν εχει αλλαξει αμορτισερ ενω το 2012 εχει αλλαξει φανταζομαι οτι αξιζει να παω για το 2012 

δεν ξερω κατα ποσο θα εχουν αλλαξει τα αμορτισερ σε καποιο απο τα δυο αυτοκινητα , βεβαια θα παω απο εκει και θα δω το βιβλιο σερβις και των δυο αυτοκινητων 

Επεξ/σία από thimios47
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, thimios47 είπε

Ναι χειροκινητα και τα δυο . του 2011 ειναι στα 80000 χιλιομετρα ενω του 2012 ειναι στα 100000 χιλιομετρα 

του 2012 ειναι euro 5 και λιγο που το τσεκαρα εχει 0.5 λιγοτερο καταναλωση στο μοικτο, δεν ξερω αν ειναι αξιοπιστη η πηγη (4τροχοι)

επισης ειναιη εκδοση Active που υποτιθεται ηταν η πιο ακριβη 

Αυτο ειναι του 2011

https://autovalue.car.gr/cars/view/23404862/

αυτο ειναι του 2012

https://autovalue.car.gr/cars/view/22173799/

Να σημειωθει οτι πριν αγορασω κατι θα το παω σε συνεργειο να ελεγχυει συνολικα το αμαξι απο φιλο μηχανικο 

Δεν ξερω αν στο δινουν να το πας αλλου για ελεγχο...Συνηθως αυτα δεν εχουν ασφαλεια .

Με τιποτα αυτοματο σε αυτα .Το C1 της κορης μου ειναι αυτοματο αλλα μαμακια αυτοματο αν και ειμαι υπερ των αυτοματων . Εξ αλλου νεος εισαι πρεπει να μαθεις σε μηχανικο .

Κοιτα αν ειναι εισαγωης να μην το παρεις .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν ξερω αν στο δινουν να το πας αλλου για ελεγχο...Συνηθως αυτα δεν εχουν ασφαλεια .

Με τιποτα αυτοματο σε αυτα .Το C1 της κορης μου ειναι αυτοματο αλλα μαμακια αυτοματο αν και ειμαι υπερ των αυτοματων . Εξ αλλου νεος εισαι πρεπει να μαθεις σε μηχανικο .

Κοιτα αν ειναι εισαγωης να μην το παρεις .

Μου εχουν πει οτι ο ελεγχος ειναι δεκτος σε συνεργειο, το αμαξι ειναι με μηχανικο κιβωτιο ετσι το ηθελα και με μηχανικο εχω συνηθισει,ειναι απο ελληνικο leasing

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thimios47 είπε

Μου εχουν πει οτι ο ελεγχος ειναι δεκτος σε συνεργειο, το αμαξι ειναι με μηχανικο κιβωτιο ετσι το ηθελα και με μηχανικο εχω συνηθισει,ειναι απο ελληνικο leasing

Αν είναι από leasing τα 80 και τα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα τα βλέπω λίγα.Πήγαινέ το πριν το πάρεις σε μάστορα δικό σου για έλεγχο αν σου το δίνουν και δες το κάθισμα του οδηγού σε τι κατάσταση είναι.Αν το δεις πολύ πεσμένο και τσαλακωμένο ύφασμα ειδικά στη γωνία που μπαίνει μέσα ο οδηγός σου λένε ψέματα για τα χιλιόμετρα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, papoys1 είπε

Αν είναι από leasing τα 80 και τα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα τα βλέπω λίγα.Πήγαινέ το πριν το πάρεις σε μάστορα δικό σου για έλεγχο αν σου το δίνουν και δες το κάθισμα του οδηγού σε τι κατάσταση είναι.Αν το δεις πολύ πεσμένο και τσαλακωμένο ύφασμα ειδικά στη γωνία που μπαίνει μέσα ο οδηγός σου λένε ψέματα για τα χιλιόμετρα.

Ναι το ανεφερα και πιο πριν αν και γενικα ξερω οτι δεν ειναι τετοια μαντρα γιατι πριν λιγο καιρο πηρε και ενας φιλος μου απο εκει ενα 208 και το αμαξι ηταν κομπλε και μετα απο 6 μηνες που το εχει δεν εχει παθει κατι, βεβαια ειναι αναλογα και το αμαξι πολλες φορες για αυτο φυσικα θα το ελενξω σε μηχανικο πριν την μεταβιβαση

  • Like 1
Δημοσ.

Για το αν είναι οντως ελληνικο και όχι ...βαπτισμενο ένα αμαξι φαινεται από την αδεια κυκλοφοριας .Στο αριστερο  φιλο επανω αριστερα εχει 3 ημερομηνίες .Αν είναι εισαγωγης η πρωτη γραφει 00/00/00 και διπλαη ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας σε Ελλαδα .Αν είναι ελληνικο η πρωτη ημερομηνια είναι συμπληρωμενη.

Δεν μας ειπε όμως ο TS πως θα παρει δανειο φοιτητης και προφανως χωρις εισοδημα.Εκτος και αν δεν καταλαβα καλα .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...