Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, keysmith είπε

ήταν κατασκευασμένα και αυτά τοτε που έφτιαχναν γερά πράγματα

spacer.png

Toyota Corolla 1974-81, E30/50

Αθάνατα αυτοκίνητα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

;eb

21 λεπτά πριν, crom251 είπε

Κανενα καλο ντοκυμαντερ για τα voyager με ελληνικους υποτιτλους υπαρχει?

 

πριν 35 χρόνια έβλεπα στην ΕΡΤ τα Cosmos με τον τεράστιο Carl Sagan - παλιά αλλά όχι ιδιαίτερα ξεπερασμένα

Επεξ/σία από Mi_ka
  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Σωστος. Αν σημερα το βαλουν σκοπο να στειλουν Βογιατζερ, νομιζω θα το κανουν δεκα φορες καλυτερο, με ολη την προοδο που εχουμε σε ολους τους τομεις. Απλα δεν υπαρχει ενδιαφερομενος να δωσει το μπατζετ.

έχουν στείλει το new horizons που είναι ακόμα σε κανονική λειτουργία

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, crom251 είπε

Κανενα καλο ντοκυμαντερ για τα voyager με ελληνικους υποτιτλους υπαρχει?

Έβλεπα πρόσφατα στο National Geografic για τα voyager,αν δεν κανω μεγάλο λάθος.

Αν οχι,τότε τα έβλεπα στο bbc earth.στη πλατφόρμα της cosmote πάντως.

Εξαιρετικά ντοκιμαντέρ.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

πως στο διάολο τα έφτιαχναν και ακόμη τρέχουν σε αυτές της συνθήκες... σημερινά ηλεκτρονικά να τα κλα....εις παει........

Ανάλογα με τον προορισμό της χρήσης,φτιάχνονται και οι αντοχές των μηχανημάτων.

 

Στον πυροσβεστικό σταθμό της πόλης Livemore στην  Καλιφόρνια, βρίσκεται μια κοινή λάμπα που καίει αδιάκοπα από το 1901. Το 2001 μάλιστα, οι κάτοικοι της πόλης διοργάνωσαν ένα μεγάλο πάρτι για να γιορτάσουν το «αιώνιο» φως της.

Πρόκειται για έναν κοινό λαμπτήρα των 5 watt, από φυσητό γυαλί, που κατασκευάστηκε στα τέλη του 1890 από την Shelby Electric Company και αποδεικνύει περίτρανα, πως η αρχική σύλληψη των απανταχού εφευρετών, ήταν πάντοτε η δημιουργία των αγαθών που θα κρατούσαν για μια ζωή.

Γιατί όμως αυτή η λάμπα δεν παράχθηκε ποτέ μαζικά;

Η ιστορία

Το καρτέλ των εταιρειών παραγωγής λαμπτήρων, θορυβημένο από την παρουσία της ενοχλητικής λάμπας, σε συνάντηση του στη Γενεύη το 1924 αποφάσισε ότι ο λαμπτήρας αυτός ήταν ένα επιστημονικό ατύχημα και γι’ αυτό καθόρισε και επέβαλλε στις εταιρείες παραγωγής λαμπτήρων ότι η μέση διάρκεια τους δεν πρέπει να ξεπερνά τις 1.000 ώρες.

Συγκεκριμένα συστάθηκε ένα παγκόσμιο καρτέλ με το όνομα Pheobus από ευυπόληπτους επιχειρηματίες. Το σχέδιο τους ήταν να αναλάβουν τον έλεγχο της παραγωγής λαμπτήρων και ο καθένας τους θα έπαιρνε από ένα κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς. Ανάμεσα στα μέλη του καρτέλ, καταγεγραμμένα στα πρακτικά που ανακαλύφθηκαν 80 χρόνια μετά, φιγουράρουν τα ονόματα των Philips (Ολλανδία),  Osram (Γερμανία), General Electric (ΗΠΑ)  και Compagnie des lampes (Γαλλία).

Το γεγονός αυτό αποτέλεσε επί της ουσίας την αρχή για την διάδοση της έννοιας της προγραμματισμένης βραχυβιότητας ή απαξίωσης (planned obsolescence), καθώς οι παραγωγοί άρχισαν να μειώνουν τη διάρκεια ζωής των προϊόντων με σκοπό να αυξήσουν την κατανάλωση.

  • Like 9
  • Thanks 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, BOURBOULAS είπε

Ανάλογα με τον προορισμό της χρήσης,φτιάχνονται και οι αντοχές των μηχανημάτων.

 

Στον πυροσβεστικό σταθμό της πόλης Livemore στην  Καλιφόρνια, βρίσκεται μια κοινή λάμπα που καίει αδιάκοπα από το 1901. Το 2001 μάλιστα, οι κάτοικοι της πόλης διοργάνωσαν ένα μεγάλο πάρτι για να γιορτάσουν το «αιώνιο» φως της.

Πρόκειται για έναν κοινό λαμπτήρα των 5 watt, από φυσητό γυαλί, που κατασκευάστηκε στα τέλη του 1890 από την Shelby Electric Company και αποδεικνύει περίτρανα, πως η αρχική σύλληψη των απανταχού εφευρετών, ήταν πάντοτε η δημιουργία των αγαθών που θα κρατούσαν για μια ζωή.

Γιατί όμως αυτή η λάμπα δεν παράχθηκε ποτέ μαζικά;

Η ιστορία

Το καρτέλ των εταιρειών παραγωγής λαμπτήρων, θορυβημένο από την παρουσία της ενοχλητικής λάμπας, σε συνάντηση του στη Γενεύη το 1924 αποφάσισε ότι ο λαμπτήρας αυτός ήταν ένα επιστημονικό ατύχημα και γι’ αυτό καθόρισε και επέβαλλε στις εταιρείες παραγωγής λαμπτήρων ότι η μέση διάρκεια τους δεν πρέπει να ξεπερνά τις 1.000 ώρες.

Συγκεκριμένα συστάθηκε ένα παγκόσμιο καρτέλ με το όνομα Pheobus από ευυπόληπτους επιχειρηματίες. Το σχέδιο τους ήταν να αναλάβουν τον έλεγχο της παραγωγής λαμπτήρων και ο καθένας τους θα έπαιρνε από ένα κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς. Ανάμεσα στα μέλη του καρτέλ, καταγεγραμμένα στα πρακτικά που ανακαλύφθηκαν 80 χρόνια μετά, φιγουράρουν τα ονόματα των Philips (Ολλανδία),  Osram (Γερμανία), General Electric (ΗΠΑ)  και Compagnie des lampes (Γαλλία).

Το γεγονός αυτό αποτέλεσε επί της ουσίας την αρχή για την διάδοση της έννοιας της προγραμματισμένης βραχυβιότητας ή απαξίωσης (planned obsolescence), καθώς οι παραγωγοί άρχισαν να μειώνουν τη διάρκεια ζωής των προϊόντων με σκοπό να αυξήσουν την κατανάλωση.

Ωραιος.. ετσι ακριβως! Αν κ πρεπει να προσθεσουμε οτι παρα φυσικα την καλυτερη υλοποιηση και ποιοτητα που εχει σε σχεση με μια σημερινη με ημερομηνια ληξης, αυτο που την βοηθαει να ζει στον αιωνα ειναι ακριβως το οτι καιει αδιακοπα, δηλαδη δεν την ανοιγοκλεινουν..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ααααρε Voyager πρωτοπόρο,πραγματικά έχουμε δει πως κάποια πράγματα πιο παλιά ήταν πραγματικά σκυλιά,είχε πέσει μεράκι και αγάπη στήν Συγκεκριμένη διαστημοσυσκευή και σίγουρα ποιότητα στήν κατασκευή,γιαυτό ακόμα κρατάει παρόλες τις προβλέψεις οτι θα είχε βγεί εκτός εδω και πολλά χρόνια 

Υ.Γ Πέστα ρε παλικάρι BOURBOULA ! έχουν θυσιάσει τα πάντα ολα για το κέρδος,αυτό με τον λαμπτήρα είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα υπάρχουν και άλλα που δεν τα γνωρίζει ο κόσμος και ούτε πρόκειται και που θα είχαν κάνει την ζωή μας πολύ πιο εύκολη με εξαρτήματα και άλλα πράγματα που θα κρατούσαν "για μια ζωή" αλλά αυτά τα σαμποτάρουν και δεν αφήνουν να βγούν στήν αγορά,οι πολυεθνικές με τα καρτέλ που ελένχουν τις αγορές.

 

Επεξ/σία από ELMastas
Δημοσ.

Ερώτηση! Ταξιδεύει 40 χρόνια σχεδόν. Πόσο μακριά από Γη είναι Σήμερα? Και η εντολές που δίνουν πόση '' ώρα '' κάνουν να φθάσουν εκεί πέρα? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kremenarasi είπε

Ερώτηση! Ταξιδεύει 40 χρόνια σχεδόν. Πόσο μακριά από Γη είναι Σήμερα? Και η εντολές που δίνουν πόση '' ώρα '' κάνουν να φθάσουν εκεί πέρα? 

https://theskylive.com/voyager2-tracker

καθαρός χρόνος πήγαινέλα ping = χονδρικά απόσταση / c στο κενό = 16,8ώρες x 2 = 33,6 ώρες

 

μιλάει και ο σπουδαίος Κριμιζής

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, BOURBOULAS είπε

Ανάλογα με τον προορισμό της χρήσης,φτιάχνονται και οι αντοχές των μηχανημάτων.

 

Στον πυροσβεστικό σταθμό της πόλης Livemore στην  Καλιφόρνια, βρίσκεται μια κοινή λάμπα που καίει αδιάκοπα από το 1901. Το 2001 μάλιστα, οι κάτοικοι της πόλης διοργάνωσαν ένα μεγάλο πάρτι για να γιορτάσουν το «αιώνιο» φως της.

Πρόκειται για έναν κοινό λαμπτήρα των 5 watt, από φυσητό γυαλί, που κατασκευάστηκε στα τέλη του 1890 από την Shelby Electric Company και αποδεικνύει περίτρανα, πως η αρχική σύλληψη των απανταχού εφευρετών, ήταν πάντοτε η δημιουργία των αγαθών που θα κρατούσαν για μια ζωή.

Γιατί όμως αυτή η λάμπα δεν παράχθηκε ποτέ μαζικά;

Η ιστορία

Το καρτέλ των εταιρειών παραγωγής λαμπτήρων, θορυβημένο από την παρουσία της ενοχλητικής λάμπας, σε συνάντηση του στη Γενεύη το 1924 αποφάσισε ότι ο λαμπτήρας αυτός ήταν ένα επιστημονικό ατύχημα και γι’ αυτό καθόρισε και επέβαλλε στις εταιρείες παραγωγής λαμπτήρων ότι η μέση διάρκεια τους δεν πρέπει να ξεπερνά τις 1.000 ώρες.

Συγκεκριμένα συστάθηκε ένα παγκόσμιο καρτέλ με το όνομα Pheobus από ευυπόληπτους επιχειρηματίες. Το σχέδιο τους ήταν να αναλάβουν τον έλεγχο της παραγωγής λαμπτήρων και ο καθένας τους θα έπαιρνε από ένα κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς. Ανάμεσα στα μέλη του καρτέλ, καταγεγραμμένα στα πρακτικά που ανακαλύφθηκαν 80 χρόνια μετά, φιγουράρουν τα ονόματα των Philips (Ολλανδία),  Osram (Γερμανία), General Electric (ΗΠΑ)  και Compagnie des lampes (Γαλλία).

Το γεγονός αυτό αποτέλεσε επί της ουσίας την αρχή για την διάδοση της έννοιας της προγραμματισμένης βραχυβιότητας ή απαξίωσης (planned obsolescence), καθώς οι παραγωγοί άρχισαν να μειώνουν τη διάρκεια ζωής των προϊόντων με σκοπό να αυξήσουν την κατανάλωση.

Αυτο το ποστ παίρνει βραβείο Παπαρούμπας 2019. Περάστε απ το ταμείο παρακαλώ.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Στην αρχή νόμιζα ότι κάποιοι τρολάρουν, αλλά μερικοί όντως τα εννοούν:

Είναι δυνατόν να μπερδεύεται η φτήνια της παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων (που προέρχεται από συνειδητές εμπορικές πολιτικές και σιγοντάρεται από τη φτήνια του σύγχρονου lifestyle) με τη δυνατότητα της σημερινής τεχνολογίας να παράξει υπεραξιόπιστες κατασκευές, για μη εμπορικούς σκοπούς; Πραγματικά μου κάνει εντύπωση... 

Στα του θέματος, είναι όντως εκπληκτική και η αντοχή στον χρόνο αλλά και οι δυνατότητες των Voyagers σε σχέση με την εποχή τους. Γενικά, είναι ασύλληπτο σε τι εποχές ζούμε, σε σχέση με την τεχνολογία...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...