Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια ερώτηση παιδιά.

Γιατί η αλλαγή του συγκεκριμένου ιμάντα κοστίζει πάνω από 200 ευρώ ενώ ο ιμάντας κάνει 10 ευρώ(ford fiesta 2010);

Ευχαριστώ.

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μήπως μπαίνει ολόκληρο kit (ιμάντας χρονισμού και αντλία νερού) το οποίο είδα πουλιέται στα 100 ευρώ;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, skiabox είπε

Μήπως μπαίνει ολόκληρο kit (ιμάντας χρονισμού και αντλία νερού) το οποίο είδα πουλιέται στα 100 ευρώ;

Σε ΤΤ που ανεφερα ετσι ειναι .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω να σου αλλάξει μόνο ιμάντα, συνήθως πάει ΣΕΤ με Ιμάντα, τεντωτήρα, ρουλεμαν, βίδες και αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο αλλάζεις και αντλία νερού.

Το θέμα είναι ότι μερικά συνεργεια σου λένε ότι αλλάζουν ΣΕΤ αλλά από το σετ αλλάζουν μόνο τον ιμάντα.....

Όπου το πας ξεκαθάρισε το, ΠΧ θέλω μόνο ιμάντα και μην πειράξεις τίποτα άλλο = μικρό κόστος ή θέλω σετ χρονισμού μαζί με αντλία νερού και ίσως έναν θερμοστάτη που φυσικά το κόστος μπορεί να πάει και στα 300+- ευρώ.

Γενικά αν το αυτοκίνητο έχει 70-80χλμ άλλαξε μόνο ιμάντα (γνώμη μου) από 140κ χλμ πάνω αξίζει το σετ κτλ ώστε να είσαι οκ για άλλα τόσα.

Επεξ/σία από Klausx
  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, skiabox είπε

Μια ερώτηση παιδιά.

Γιατί η αλλαγή του συγκεκριμένου ιμάντα κοστίζει πάνω από 200 ευρώ ενώ ο ιμάντας κάνει 10 ευρώ(ford fiesta 2010);

Ευχαριστώ.

Άλλαξα πριν 10 μέρες στο δικό μου opel vectra.

Αγόρασα το σετ SKF (ιμάντα τρεις τροχαλίες και αντλία νερού) στα 85 ευρώ και 80 στο μάστορα (έβαλε και το αντιψυκτικό) σύνολο 165.

Υπόψη ο δικός μου είναι δύσκολος και στην τοποθέτηση.Θυμάμαι όταν πήγαινα σε εξουσιοδοτημένα πλήρωνα σύνολο από 320 μέχρι 350 για το πακέτο.

Άρα ψάξου γιατί 200 ευρώ δεν σου τα λέει καλά όταν τα δικά σου μαζί με την αντλία δεν κάνουν 50 ευρώ.

  • Like 3
Δημοσ.
5 minutes ago, papoys1 said:

Άλλαξα πριν 10 μέρες στο δικό μου opel vectra.

Αγόρασα το σετ SKF (ιμάντα τρεις τροχαλίες και αντλία νερού) στα 85 ευρώ και 80 στο μάστορα (έβαλε και το αντιψυκτικό) σύνολο 165.

Υπόψη ο δικός μου είναι δύσκολος και στην τοποθέτηση.Θυμάμαι όταν πήγαινα σε εξουσιοδοτημένα πλήρωνα σύνολο από 320 μέχρι 350 για το πακέτο.

Άρα ψάξου γιατί 200 ευρώ δεν σου τα λέει καλά όταν τα δικά σου μαζί με την αντλία δεν κάνουν 50 ευρώ.

αν μπορείς με pm να μου έλεγες και το μάστορα

Δημοσ.

Είμαι στα 55 χιλιάδες χιλιόμετρα εγώ αλλά έχω περάσει τα 8 χρόνια που θεωρείται το όριο του ιμάντα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, skiabox είπε

Μια ερώτηση παιδιά.

Γιατί η αλλαγή του συγκεκριμένου ιμάντα κοστίζει πάνω από 200 ευρώ ενώ ο ιμάντας κάνει 10 ευρώ(ford fiesta 2010);

Ευχαριστώ.

Πάρε τον ιμάντα με τα 10 ευρώ και πήγαινε να στον αλλάξουν. Ο μάστορας θα σου πάρει από 50 ευρώ άιντε μέχρι 70 ευρώ, κάνε και τον σταυρό σου μέχρι να τον αλλάξεις και είσαι έτοιμος... 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, skiabox είπε

Είμαι στα 55 χιλιάδες χιλιόμετρα εγώ αλλά έχω περάσει τα 8 χρόνια που θεωρείται το όριο του ιμάντα.

Δεν αξίζει να αλλάξεις εργοστασιακή αντλία κτλ σε μόνο 55 χιλιάδες από την μεριά στο τι μπορεί να πάει στραβά άμα πέσεις στην περίπτωση.
Αυτό που μπορείς να κάνεις όμως είναι να αλλάξεις αντι-ψυκτικό αν δεν το έχεις ξανά κάνει στα 8 χρόνια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, skiabox είπε

Είμαι στα 55 χιλιάδες χιλιόμετρα εγώ αλλά έχω περάσει τα 8 χρόνια που θεωρείται το όριο του ιμάντα.

Δεν παίζουν ρόλο μόνο τα χιλιόμετρα αλλά και τα χρόνια που είναι επάνω.

Άλλαξε όλο το σετ χρονισμού και βάλε μια εμπορίου αντλία αφού θα γίνει η φασαρία.(40€).

Οποιαδήποτε να αλλαχτεί Παραφλου εάν δεν έχεις αλλάξει τόσα χρόνια.

Να αλλάξεις εάν έχει και ιμάντες στο κλιματιστικό και τιμονιού εάν εχει

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Τι μάρκα είναι ο ιμάντας που κάνει 10€; Υπάρχουν μάρκες και μάρκες άλλο ένας ιματας contitech και άλλο ένας ashika . Καμμιά απολύτως σχέση με την ποιότητα τους. Ιμάντα βάζουμε το καλύτερο για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ανάλογα τι λέει ο κατασκευαστής, σε εμένα που έλεγε αλλαγή και αντλίας νερού μαζί με τον ιμάντα και τα τζιμανια στην αντιπροσωπεία δεν την άλλαξαν, έσκασε η τσιμουχα της μετά από δύο χρόνια και πλήρωσα ξανά τα ίδια εργατικά ( σε άλλο συνεργείο βέβαια ). Επειδή και οι αντλίες πλέον θεωρούνται αναλώσιμα, σωστό είναι να αλλάζεται εφόσον το λέει ο κατασκευαστής.

Σαν ανταλλακτικό, εγώ προσωπικά θα πήγαινα στο γνήσιο σετ κι ας είχε παραπάνω, ο ιμάντας χρονισμού και τα παρελκόμενα του είναι κρίσιμο σημείο του κινητήρα και αν χαλάσει κάτι εκεί θα βγάλει σοβαρή ζημιά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...