dimos15 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 5 ώρες πριν, toyo73 είπε Tα λαδια μπορει, το μοτερ δεν ξερω ποση long life θα εχει.
nickolas Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Επίσης σε πόσους άραγε ελέγχουν την ευθυγράμμιση...ρυθμίζουν τα φώτα... ελέγχουν και σφίγγουν χαλαρά μέρη κλπ. Στα VW για παράδειγμα το σέρβις είναι ανα έτος αλλά η αλλαγή λιπαντικών είναι στη διετία ( ανάλογα και τη χρήση αλλά ισχύει για το 90% στην Ελλάδα). Πόσοι άραγε απλά αλλάζουν λάδια; Ποτε είδατε να ελέγχουν ευθυγράμμιση στο σέρβις;
papoys1 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 6 λεπτά πριν, nickolas είπε Επίσης σε πόσους άραγε ελέγχουν την ευθυγράμμιση...ρυθμίζουν τα φώτα... ελέγχουν και σφίγγουν χαλαρά μέρη κλπ. Στα VW για παράδειγμα το σέρβις είναι ανα έτος αλλά η αλλαγή λιπαντικών είναι στη διετία ( ανάλογα και τη χρήση αλλά ισχύει για το 90% στην Ελλάδα). Πόσοι άραγε απλά αλλάζουν λάδια; Ποτε είδατε να ελέγχουν ευθυγράμμιση στο σέρβις; Σημαντικό και προληπτικά κάνουμε συχνά έλεγχο σε όλο το μπροστινό σύστημα χωρίς να μας προειδοποιήσει. Για τα υπόλοιπα δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να ελέγχουμε συνεχώς το αυτοκίνητο κοιτάζοντας όλες τις βίδες και τα παξιμάδια μήπως καμία έχει χαλαρώσει.Και αυτά που λένε οι αντιπροσωπείες και οι μάντρες αυτοκινήτων έλεγχο 84άρων και 94άρων σημείων παραμύθια της χαλιμάς είναι.Τα λαδάκια μας τα νερά μας τα υγρά φρένων τον αέρα στα λάστιχα κοιτάμε κάθε τόσο μόνοι μας και δεν είναι ανάγκη να πληρώνουμε δήθεν ειδικούς να το κάνουν. Ένας έμπειρος οδηγός που έχει ένα αυτοκίνητο για πολλά χρόνια θα καταλάβει αμέσως ή από την οδήγηση , ή από τον ήχο και γενικά από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και θα πάει να το ελέγξει. 3
omega Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Aκυρο Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2019 από omega
panoskatos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 12/7/2019 στις 3:38 ΜΜ, dimos15 είπε Πρεπει να κανω το πρωτο service σε audi a3 του 2018 και μου ειπαν αλλαγη λαδιων 200€ με την εκπτωση.. ( κανονικα εχει 280€ 😂 ) Το επομενο αμαξι θα ειναι ηλεκτροκινητο... https://www.porsche.com/central-eastern-europe/en/_greece_/aboutporsche/importers/news/?pool=eastern-europe&id=greece-news-2014-03-04&lang=en H porsche θελει 200€ https://www.movenews.gr/crash-test-timon-gia-bmw-allagh-ladion-me-173-h-me-50-euro/ Η bmw 173€ Κ εγώ πήρα από μαγαζί έναν φρεντο σε πλαστικό για πακέτο και μου ζήτησαν 3,50 € ! Να το κάνω θέμα? Αδερφέ τόσα ζητάει η αντιπροσωπεία σου, δεν καταλαβαίνω τι μπορούμε να κάνουμε οι υπόλοιποι! Από την στιγμή που πήρες Audi έπρεπε να τα ήξερες αυτά, εγώ με τον Φρεντο δεν το ήξερα! Μια φορά τον χρόνο είναι η αλλαγή, πως κάνεις έτσι? Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2019 από panoskatos 2
afterhours Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Σιγα μην δωσει 200ευρω στην αντιπροσωπεια δωρεα ιδρυματος Θα παει σε δικο του εξω να την κανει αλλαγη λαδιων με 20ευρω Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2019 από afterhours 1
toyo73 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, panoskatos είπε Κ εγώ πήρα από μαγαζί έναν φρεντο σε πλαστικό για πακέτο και μου ζήτησαν 3,50 € ! Να το κάνω θέμα? Αδερφέ τόσα ζητάει η αντιπροσωπεία σου, δεν καταλαβαίνω τι μπορούμε να κάνουμε οι υπόλοιποι! Από την στιγμή που πήρες Audi έπρεπε να τα ήξερες αυτά, εγώ με τον Φρεντο δεν το ήξερα! Μια φορά τον χρόνο είναι η αλλαγή, πως κάνεις έτσι? Το ηξερες πριν τον παρεις, η τον πηρες και μετα σου ηρθε το 3.5 .Γιατι εγω μετα το 1. 50-1.70 νιωθω μ@λακας.Και δεν εχει καμια σχεση η τιμη με τον καφε και την ποιοτητα. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2019 από toyo73 1
afterhours Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, toyo73 είπε Το ηξερες πριν τον παρεις, η τον πηρες και μετα σου ηρθε το 3.5 .Γιατι εγω μετα το 1. 50-1.70 νιωθω μ@λακας.Και δεν εχει καμια σχεση η τιμη με τον καφε και την ποιοτητα. Spoiler Eγω εδωσα 1 ευρω για φρεντο καπουτσινο σημερα (στο χερι) και μου φανηκε ακριβος... Απ'εξω παιρνω καφε μια φορα τη βδομαδα συνηθως. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2019 από afterhours
vasilllis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2019 Δεν εχω καταλαβει αν τελικα μιλαμε για αλλαγη λαδιων μονο η για μικρο service.Διαφωνω ομως καθετα με την λογικη audi θες πληρωσε το. Ειναι τα λαδια που φοραει ακριβα ή οι προδιαγραφες των λαδιων τετοιες που εχουν αυξημενο κοστος να το καταλαβω.
meletis_m Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Εποχές 2003-2006 πήγαινα και εγώ σε επίσημο της Honda για συντήρηση. Θύμαμαι και τι 200-250€ έδινα. Σαφώς μετά που έσφιξαν τα πράγματα σταμάτησα , έπαιρνα εγώ τα λάδια βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή και τα ανταλλακτικά μέσω επίσημου συνεργάτη στην Αγγλία, χωρίς το καπέλο της ελληνικής επίσημης αντιπροσωπείας. Το μόνο γνήσιο ήταν τα λάδια κιβωτίου που έβαζα. Το αμάξι μόνο αναλώσιμα ζήτησε και έβγαλε στα 15 χρόνια ~480.000 χιλιόμετρα. Σε μη επίσημο την εργατοώρα την χρεώνουν 30€
Stamer Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 15 ώρες πριν, vasilllis είπε Δεν εχω καταλαβει αν τελικα μιλαμε για αλλαγη λαδιων μονο η για μικρο service.Διαφωνω ομως καθετα με την λογικη audi θες πληρωσε το. Ειναι τα λαδια που φοραει ακριβα ή οι προδιαγραφες των λαδιων τετοιες που εχουν αυξημενο κοστος να το καταλαβω. Το μικρό σερβις είναι στην ουσία αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού (ok και διαγνωστικός έλεγχος σε όλα τα βασικά). Επίσης, τα λάδια ΔΕΝ είναι ακριβά. Μάλιστα στην πραγματικότητα τα βρίσκω πολύ φθηνά. Για να βάλω στα audi κάτι castrol full συνθετικά, αν δεν κάνω λάθος τα έχω δει στο skroutz γύρω στα 50 ευρώ (ίσως και 40)! Και το original φίλτρο που χρειάζονται πάλι νομίζω τα είχα δει από 10 έως 15 ευρώ. Επομένως σε μία αντιπροσωπεία, απλά σε χρεώνουν ακριβά. Και μάλιστα θεωρώ οτι όχι μόνο υπερκαλύπτουν την εργατοώρα τους + άλλα έξοδα που υπολογίζουν, αλλά πραγματικά βγάζουν αεριτζίδικα χρήματα έτσι για πλάκα.
mechpanos Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, Stamer είπε Το μικρό σερβις είναι στην ουσία αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού (ok και διαγνωστικός έλεγχος σε όλα τα βασικά). Επίσης, τα λάδια ΔΕΝ είναι ακριβά. Μάλιστα στην πραγματικότητα τα βρίσκω πολύ φθηνά. Για να βάλω στα audi κάτι castrol full συνθετικά, αν δεν κάνω λάθος τα έχω δει στο skroutz γύρω στα 50 ευρώ (ίσως και 40)! Και το original φίλτρο που χρειάζονται πάλι νομίζω τα είχα δει από 10 έως 15 ευρώ. Επομένως σε μία αντιπροσωπεία, απλά σε χρεώνουν ακριβά. Και μάλιστα θεωρώ οτι όχι μόνο υπερκαλύπτουν την εργατοώρα τους + άλλα έξοδα που υπολογίζουν, αλλά πραγματικά βγάζουν αεριτζίδικα χρήματα έτσι για πλάκα. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι αντιπροσωπείες δεν περιμένουν να κονομήσουν από τις πωλήσεις, αλλά από τα σέρβις. 1
vasilllis Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Δεν διαφωνω οτι ειναι κοροιδια να πληρωσει 200€ για λαδια και φιλτρα που τα βρισκει λιανικη 60€.Εδω ομως συζηταμε για service ,oτι αυτο περιλαμβανει.Λιγο το ενα λιγο το αλλο και εργατωρες μαζευονται και εξοδα μαζευονται.Υπογραφη οτι εκανε πρωτο service δεν θα πεσει? ή μπορει να το κανει μονο ο φιλος?
panoskatos Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Μου φαίνεται ότι κάποιοι δεν έχουν αγοράσει ποτέ καινούργιο αμάξι και γράφουν για 20€ αλλαγή λαδιών! Καταρχάς μιλάμε για το πρώτο σέρβις μετά από έναν χρόνο. Στο αυτοκίνητο δεν αλλάζουν μόνο λάδια αλλά γίνεται σε όλο το αμάξι έλεγχος,αλλαγη φίλτρων κτλ. Τα 200€ εκτός από τα παραπάνω είναι μέσα και τουλάχιστον 2 ώρες εργασία, η κάθε ώρα χρεώνεται περίπου στα 40€ και αυτό ανάλογα την αντιπροσωπεία. Στον Μητσουλα με τα 30€ που λέτε θα αλλάξει τα λάδια και δεν θα κοιτάξει τίποτα άλλο στο αυτοκίνητο. Δεν λέω ότι τα 200€ είναι αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Επίσης όσο πιο premium είναι ένα αυτοκίνητο τόσο ανεβαίνει και η συντήρηση του. Στα vag ιδιαίτερα βάζουν τα ίδια ανταλλακτικά αφού μιλάμε για τα ίδια μοτέρ αλλά το κόστος ανάλογα το σήμα αλλάζει.
meletis_m Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, panoskatos είπε Μου φαίνεται ότι κάποιοι δεν έχουν αγοράσει ποτέ καινούργιο αμάξι και γράφουν για 20€ αλλαγή λαδιών! Καταρχάς μιλάμε για το πρώτο σέρβις μετά από έναν χρόνο. Στο αυτοκίνητο δεν αλλάζουν μόνο λάδια αλλά γίνεται σε όλο το αμάξι έλεγχος,αλλαγη φίλτρων κτλ. Τα 200€ εκτός από τα παραπάνω είναι μέσα και τουλάχιστον 2 ώρες εργασία, η κάθε ώρα χρεώνεται περίπου στα 40€ και αυτό ανάλογα την αντιπροσωπεία. Στον Μητσουλα με τα 30€ που λέτε θα αλλάξει τα λάδια και δεν θα κοιτάξει τίποτα άλλο στο αυτοκίνητο. Δεν λέω ότι τα 200€ είναι αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Επίσης όσο πιο premium είναι ένα αυτοκίνητο τόσο ανεβαίνει και η συντήρηση του. Στα vag ιδιαίτερα βάζουν τα ίδια ανταλλακτικά αφού μιλάμε για τα ίδια μοτέρ αλλά το κόστος ανάλογα το σήμα αλλάζει. Μην είσαι σίγουρος για τους μη επίσημους. Υπάρχουν και εξαιρέσεις , όπως και ότι στα μη επίσημα πολλές φορές ξέρουν παραπάνω από τις αντιπροσωπείες γιατί το έχουν ψάξει , έχουν καθήσει. Τουλάχιστον εγώ όταν πηγαίνω το βάζει επάνω στη ραμπα και το ελέγχει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα