Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άλλαξα και εγώ προχθές στο golf, 4 λιτρα castrol edge = 28€  και 4€ φιλτρο ΜΑΝΝ + 10€ ο μάστορας. Αλλά όταν ήταν στην εγγύηση μια χαρά πλήρωνα  25€ το λίτρο και κατι 150+ για ένα απλό σέρβις. Έτσι πάει, οι αντιπροσωπείες έχουν πολύ μεγάλα κόστη για να στηθούν και να διατηρηθούν, τόσο λόγο προσωπικού όσο και λόγω εξοπλισμού. Όποιος θέλει καινούργιο αμάξι και θέλει να είναι σίγουρος για την συντήρησή χωρίς να ψαχτεί ο ίδιος για το τί πρέπει να κάνει, τότε πρέπει να έχει υπολογίσει και αυτό το κόστος σε βάθος 2-4ετίας τουλάχιστον. Είναι αστείο κόσμος που δεν ξέρει ούτε νερό να βάλει στις πιτσιλίθρες σε καινούργιο αμάξι, να γκρινιάζει γιατί η αντιπροσωπεία του χρέωσε 10€ για το υγρό (true story).

  • Like 1
Δημοσ.

θυμήθηκα τώρα που λέτε μερικοί ότι αλλάζετε στις 5χιλ λάδια, είχα πάει κάποτε να δω ένα αμάξι, και ρωτάω κάθε πότε έχει σέρβις. Ο κατασκευαστής λέει κάθε 15χιλ μου λέει ο πωλητής, αλλά για Ελλάδα στις 7.5 λέμε εμείς...

Κατάλαβα λέω, πώς θα κονομήσει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα...τα ελληνικά λάδια αντέχουν λιγότερο από τα ίδια ιαπωνικά...

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/7/2019 στις 5:48 ΜΜ, keysmith είπε

Μακρυά από Γερμανικές εταιρίες για αρχή και ειδικά audi. Εκτός ότι χαλάνε παραπάνω από τα άλλα (δεν τον λέω εγώ το λένε οι στατιστικές) έχουν και πανάκριβα ανταλλακτικά και εργατικά στις αντιπροσωπίες. Δλδ ο ορισμός της κοροϊδίας. 

Στην επαρχία ο βενζινάς (κάποιος) σου αλλάζει τα λάδια με 7€ (μπορεί και 5€) αν του πας εσύ τα λάδια. Δλδ 7€ είναι δεν είναι τα εργατικά του και βάζεις ότι λάδι θέλεις εσύ..

Και εδώ που τα λέμε γιατί να είναι περισσότερα. Σιγά την εργασία να ξεβιδώσουν μία τάπα να αδιάσει το λάδι και από πάνω να σου βάλουν ίδια ποσότητα. Μεγάλη επιστήμη. Σου τα περνάει μάλιστα "δωρεάν" αν πάρεις λάδια από αυτόν. Το φίλτρο έχει λίιιιγο κόπο παραπάνω.

Στην αντιπροσωπία (hyundai) στην επαρχία (γιατί Αθήνα Θεσνικη είναι άλλος θεός/τιμές) για το Getz  (15ετίας) μου έβαζα λάδια με 30€ έως 60€ αν είχε και φίλτρο η αλλαγή (αλλάζω στα μισά τα λάδια από ότι μου λένε αυτοί και τότε δεν αλλάζω φίλτρο). Δλδ 10€ το λίτρο που αν το αγόραζα εγώ (συνθετικό μιας μέτριας μάρκας 10-40w) θα μου έβγαινε 6€/λιτρο. Για τα καινούρια (εντός εγγύησης) ίσως ήταν ακριβότερη η διαδικασία αλλά όχι πάνω από 30-35% (καθώς τόση έκπτωση έλεγαν ότι έκαναν σε εμένα που ήταν άνω των 10 ετών). 

Η audi να θέλει 200 για λάδια (για λάδια?!?) με κάνει να λυπάμαι εσάς που τα αγοράσατε αυτά τα αυτοκίνητα και κρίμα γιατί σε κάνουν να το μετανιώνεις και να το ξανασκέφτεσαι αν έκανες καλά και δεν πήρες κορεάτη ή ιάπωνα. 

λες μακριά από γερμανικά και το αιτιολογείς με επιχειρήματα "χαλάνε". Το ότι ο TS έδωσε 200 για λάδια φίλτρο διότι ήθελε να πάει σε αντιπροσωπεία δεν κάνει τα audi ακριβά αμέσως αμέσως. Εγω προσωπικά έχω 2 vag  + 1 που πούλησα. πραγματικά υπάρχει μια παραμύθα έξω ότι χαλάνε...ναι πάσχουν σε συγκεκριμένα σημεία ανάλογα το μοντέλο.

Όταν πήρα το golf GT μου λέγαν όλοι τι? GT? θα είσαι συνεργείο κάθε τετάρτη θα σ σπάσει θα καρφώσει και τα κλασικά. Το GT 170ps βγήκε σκυλί το τι χιόνια το τι 40 βαθμούς και 150000χλμ όταν το πούλησα και μου είχε παρουσιάσει : αλλαγή τρελού μηχανής και λουρί (το λουρί προληπτικά) 50€ με εργασία , Τρόμπα νερού + αντιψυκτικά 240 με εργασία και 2 χρονια εγγύηση, πολλαπλασιαστή 30€. Όντως με έσκισε στις ζημιές όπως όλοι έλεγαν.

s3 8p (βελτιωμένο με αρκετά χλμ στην πλάτη του)  Ζημιές : βεντιλατέρ 160€ με εργασία , δοχεία αναθυμιάσεων 80€ με εργασία , ρουλεμάν συμπλέκτη 170€ με εργάσία (αστοχία υλικού ήταν μονο 5000χλμ το αλλάξει) αλλά δεν παύει να είναι ζημιά

golf 6 dsg ζημιές: 0 ακόμα

 Γιατί όμως;; έτυχε;;; 

Όχι δεν έτυχε είναι απλό δεν είμαι σιδεροφάγος. Οι περισσοτεροι που παίρνουν μεσαία τουρμπατα τύπου golf τα σκίζουν τα καίνε είτε λόγω μικρής ηλικίας (πχ 20 χρονών) είτε λόγω κακομεταχείρισης.

Επίσης είμαι πολύ σχολαστικός στην συντήρηση σε όλα μου τα οχήματα.

 

Αυτά από εμένα . Τα γερμανικά χαλάνε πάντως!

 

Υ.Γ. συγκρίνεις ενα gentz 15ετίας με το Α3 του TS και μιλάς για τιμές...Άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα το ένα με το άλλο.

Επεξ/σία από Hyphen
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/7/2019 στις 6:32 ΜΜ, keysmith είπε

Τα μπουζί γιατί τα αλλάζεις στα μισά; Και εγώ που τα αλλάζω στην ώρα τους μια χαρά καινούρια είναι (δεν έχει φαγωθεί το καρβουνάκι, δλδ απόσταση είναι πολύ εντός ορίων). 

Τα μπουζί είναι ανταλλακτικό με μεγάλες ανοχές σε απλή οδήγηση και απλά αυτοκίνητα (όχι επιδόσεων). Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο που προλαβαίνουν να "λιώσουν" (αλλά λειτουργικά) δεν επηρεάζει την ζωή του κινητήρα ούτε κάνει κάποια ζημιά εκτός αν φτάσουμε να χάνει κύκλους οπότε θεωρητικά μπορείς να βρεις σενάρια προβλημάτων (δεν ξέρω επί της ουσίας). Επηρεάζει ίσως την απόδοση αλλά θα το καταλάβεις όταν συμβεί (λογικά θα υπάρχουν αρρυθμίες) που ποτέ δεν το έχω ζήσει. 

Η διαφορά στις επιδώσεις και στην οικονομία εξαρτώνται περισσότερο από το είδος του μπουζί και όχι την παλαιότητά του (εφόσον είναι εντός προδιαγραφών) αλλά και αυτές οι διαφορές είναι αμελητέες σε αυτοκίνητά "απλά". 

Αν υπάρχει άλλο σκεπτικό θα ήθελα να το ακούσω. Δεν το γνωρίζω πολύ καλά το θέμα. 

Τα λάδια είναι προφανώς άλλη περίπτωση. 

Το να αλλάξεις λάδια ειδικά αλλά και μπουζί νωρίτερα από εκεί που λέει ο κατασκευαστής καλό θα κάνει και όχι κακό στο αυτοκίνητο.Κακό κάνει μόνο στην τσέπη.

Το θέμα είναι ότι αν πας στην αντιπροσωπεία και πληρώσεις  200 ευρώ για αλλαγή λαδιών τσούζει οπότε λες το κάνω εκεί που λέει ο κατασκευαστής πείθοντας τον εαυτό σου ότι αυτό είναι καλό για τον κινητήρα πράγμα λάθος ενώ αν το κάνεις με 30 ευρώ δε σε πονάει και μπορείς να το κάνεις πιο συχνά.

Για αυτό το μεγαλύτερο ποσοστό φεύγει από τις αντιπροσωπείες μόλις λήξει η εγγύηση γιατί κατά βάθος ξέρει ότι ίδια λάδια του βάζουν και έξω με το 1/4 και παραπάνω της τιμής.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Hyphen είπε

λες μακριά από γερμανικά και το αιτιολογείς με επιχειρήματα "χαλάνε". Το ότι ο TS έδωσε 200 για λάδια φίλτρο διότι ήθελε να πάει σε αντιπροσωπεία δεν κάνει τα audi ακριβά αμέσως αμέσως. Εγω προσωπικά έχω 2 vag  + 1 που πούλησα. πραγματικά υπάρχει μια παραμύθα έξω ότι χαλάνε...ναι πάσχουν σε συγκεκριμένα σημεία ανάλογα το μοντέλο.

Όταν πήρα το golf GT μου λέγαν όλοι τι? GT? θα είσαι συνεργείο κάθε τετάρτη θα σ σπάσει θα καρφώσει και τα κλασικά. Το GT 170ps βγήκε σκυλί το τι χιόνια το τι 40 βαθμούς και 150000χλμ όταν το πούλησα και μου είχε παρουσιάσει : αλλαγή τρελού μηχανής και λουρί (το λουρί προληπτικά) 50€ με εργασία , Τρόμπα νερού + αντιψυκτικά 240 με εργασία και 2 χρονια εγγύηση, πολλαπλασιαστή 30€. Όντως με έσκισε στις ζημιές όπως όλοι έλεγαν.

s3 8p (βελτιωμένο με αρκετά χλμ στην πλάτη του)  Ζημιές : βεντιλατέρ 160€ με εργασία , δοχεία αναθυμιάσεων 80€ με εργασία , ρουλεμάν συμπλέκτη 170€ με εργάσία (αστοχία υλικού ήταν μονο 5000χλμ το αλλάξει) αλλά δεν παύει να είναι ζημιά

golf 6 dsg ζημιές: 0 ακόμα

 Γιατί όμως;; έτυχε;;; 

Όχι δεν έτυχε είναι απλό δεν είμαι σιδεροφάγος. Οι περισσοτεροι που παίρνουν μεσαία τουρμπατα τύπου golf τα σκίζουν τα καίνε είτε λόγω μικρής ηλικίας (πχ 20 χρονών) είτε λόγω κακομεταχείρισης.

Επίσης είμαι πολύ σχολαστικός στην συντήρηση σε όλα μου τα οχήματα.

Αυτά από εμένα . Τα γερμανικά χαλάνε πάντως!

Υ.Γ. συγκρίνεις ενα gentz 15ετίας με το Α3 του TS και μιλάς για τιμές...Άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα το ένα με το άλλο.

Το ότι τα γερμανικά,έτσι γενικά και αόριστα ,χαλάνε πιο εύκολα από τα ασιατικά,παλι γενικα και αόριστα,θα το ακούσεις μόνο εδώ μέσα.Ενταξει απλά γελάς.Γενικολογα.

Βλεπεις ότι η πλειοψηφία των θεμάτων  αφορά μικρά ασιατικά αμαξάκια όποτε καταλαβαίνεις τον μέσο όρο ηλικίας των χρηστών αυτού του forum και από που έχουν άποψη για αξιοπιστία αμαξιων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή γράφτηκαν πολλά για την ποιότητα της δουλειάς του επίσημου σέρβις...2 ετήσια έκανα στη Ford μέχρι στιγμής και άδειαζα μετά πάνω από 250ml λαδιού. Στο 2ο σέρβις τους το τόνισα μάλιστα στον υπεύθυνο μηχανικό πριν το παραλάβει. Δεν ξέρω πως θα τραβήξει η 8ετης εγγύηση με αυτούς. Θα μου το διαλύσουν τον ecoboost. Σε αναζήτηση σοβαρού συνεργείου Ford στη Θεσσαλονίκη...αν ξέρει κάποιος. Τώρα στο τρίτο σέρβις θα αλλάξουν μπουζί. Για να δω ποιος θα ακολουθήσει τη στοιχειώδη οδηγία να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένη ροπή στο μπουζοκλειδο.... 

Επεξ/σία από tomasss
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tomasss είπε

 Για να δω ποιος θα ακολουθήσει τη στοιχειώδη οδηγία να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένη ροπή στο μπουζοκλειδο.... 

Kανεις. Δεν προκειται να δεις ροποκλειδο για μπουζι ποτε για αλλαγη μπουζι. Αν κοιταξεις το ενα service manual θα δεις ροπες συσφιξης για τα παντα, ακομα και για ασημαντα οπως η βιδα που κραταει τον πολο στη μπαταρια. Σωστο ειναι απλα δεν ειναι αναγκη. Βιδωνεις μεχρι να σφιξει και ενα τσακ ακομα και τελος, απλα δεν καργαρεις. Πρεπει να ειναι πολυ ατσουμπαλος καποιος για να καργαρει ενα μπουζι. Αν το καταφερει (και δεν ειναι απο λαθος πασα στο μπουζι) δεν θα τον εμπιστευομουν για τιποτα πανω σε ενα αμαξι.

  • Sad 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, tomasss είπε

Επειδή γράφτηκαν πολλά για την ποιότητα της δουλειάς του επίσημου σέρβις...2 ετήσια έκανα στη Ford μέχρι στιγμής και άδειαζα μετά πάνω από 250ml λαδιού. Στο 2ο σέρβις τους το τόνισα μάλιστα στον υπεύθυνο μηχανικό πριν το παραλάβει. Δεν ξέρω πως θα τραβήξει η 8ετης εγγύηση με αυτούς. Θα μου το διαλύσουν τον ecoboost.

Ακομη αυτο κανουν; Μαλλον εινα παγια τακτικη των αντιπροσωπειων.Και εμενα στην Τoyota  παλια, βαζανε περισσοτερο λαδι απο το κανονικο.

  • Sad 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, tomasss είπε

Επειδή γράφτηκαν πολλά για την ποιότητα της δουλειάς του επίσημου σέρβις...2 ετήσια έκανα στη Ford μέχρι στιγμής και άδειαζα μετά πάνω από 250ml λαδιού. Στο 2ο σέρβις τους το τόνισα μάλιστα στον υπεύθυνο μηχανικό πριν το παραλάβει. Δεν ξέρω πως θα τραβήξει η 8ετης εγγύηση με αυτούς. Θα μου το διαλύσουν τον ecoboost. Σε αναζήτηση σοβαρού συνεργείου Ford στη Θεσσαλονίκη...αν ξέρει κάποιος. Τώρα στο τρίτο σέρβις θα αλλάξουν μπουζί. Για να δω ποιος θα ακολουθήσει τη στοιχειώδη οδηγία να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένη ροπή στο μπουζοκλειδο.... 

 

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Kανεις. Δεν προκειται να δεις ροποκλειδο για μπουζι ποτε για αλλαγη μπουζι. Αν κοιταξεις το ενα service manual θα δεις ροπες συσφιξης για τα παντα, ακομα και για ασημαντα οπως η βιδα που κραταει τον πολο στη μπαταρια. Σωστο ειναι απλα δεν ειναι αναγκη. Βιδωνεις μεχρι να σφιξει και ενα τσακ ακομα και τελος, απλα δεν καργαρεις. Πρεπει να ειναι πολυ ατσουμπαλος καποιος για να καργαρει ενα μπουζι. Αν το καταφερει (και δεν ειναι απο λαθος πασα στο μπουζι) δεν θα τον εμπιστευομουν για τιποτα πανω σε ενα αμαξι.

Τι λέτε τώρα ροπόκλειδα και τρίχες κατσαρές.Πιάνει τη μανέτα ο μάστορας και του δίνει να καταλάβει στο σφίξιμο.Τύχη είναι που δεν πετάνε τα μάτια στις βόλτες.

Πάω σήμερα να αλλάξω λάδια στο peugeot του γιου.Στο φίλτρο λαδιού έχει μόνιμο καβούκι μέσα στο οποίο βάζεις κάθε φορα το καινούργιο χάρτινο φίλτρο.Παίρνω το κλειδί προσπαθώ να ξεσφίξω τίποτε.Ξαναπροσπαθώ δεν κάνει κιχ.Λέω θα το ζορίσω και φοβάμαι ότι του βγάλω τα μάτια.Βάζω όλη μου τη δύναμη και ευτυχώς αρχίζει να λασκάρει και στο τέλος μετά από πολύ κόπο το ξεβίδωσα.

Το είχαν σφίξει τόσο πολύ σε συνεργείο που τα άλλαξε πριν που έφτασε στο σημείο το χάρτινο φίλτρο λαδιού να μαζέψει.Μετά συζητάτε για ροπόκλειδο.Ρε άσχετοι μαστόροι όλα τα φίλτρα έχουν καινούργια λαστιχένια φλάντζα η οποία θέλει ελάχιστο σφίξιμο.. ....................................Άκου ροπόκλειδο. χαχαχαχαχαχα

  • Like 3
Δημοσ.

Παιρνω τηλ για να κλεισω ραντεβου, μου λεει ποσο καιρο το εχετε το αμαξι?

Λεω ενα χρονο και 1 μηνα..

Ενα χρονο και 1 μηνα??? Μου λεει επρεπε να αλλαξετε τα λαδια στον ενα χρονο ακριβως!!! Και οτι αυτη ειναι η πολιτικη της εταιρειας...

Τεσπα μπενω στο "διαστηματα service" να δω τι λεει ο κατασκευαστης...

 😂😂😂

 

spacer.png

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 12/7/2019 στις 4:00 ΜΜ, dimos15 είπε

Αυτο ειναι σιγουρο?

ναι μην αγχωνεσαι γι αυτο.ειμαι κατοχος hyundai i20 αγορασμενο το 2018 και πριν 2 μερες του εκανα το πρωτο σερβις σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην βελμαρ στο μαρουσι.και το εχω αγορασει απο αντιπροσωπεια της hyundai στην ελευσινα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, dimos15 είπε

Παιρνω τηλ για να κλεισω ραντεβου, μου λεει ποσο καιρο το εχετε το αμαξι?

 Λεω ενα χρονο και 1 μηνα..

Ενα χρονο και 1 μηνα??? Μου λεει επρεπε να αλλαξετε τα λαδια στον ενα χρονο ακριβως!!! Και οτι αυτη ειναι η πολιτικη της εταιρειας...

Τεσπα μπενω στο "διαστηματα service" να δω τι λεει ο κατασκευαστης...

 😂😂😂

spacer.png

Αυτό ακολούθησε και γράψε τους εκεί που ξέρεις.

  • Confused 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Tι να ακολουθησει. Να αλλαξει λαδια σε 24.800.

η 167 ημερες, ειναι Long life λαδια

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dimos15 είπε

η 167 ημερες, ειναι Long life λαδια

Tα λαδια μπορει, το μοτερ δεν ξερω ποση long life θα εχει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...