Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 363
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Toyota avensis 1.6 mk1 1998

Βρε συ Παππου μιλαω για το δευτερο φιλτρο, τις τρομπας.Αναγκαστικα θα ειναι μεσα στο τεποζιτο.Το κανονικο αλλαζει πανευκολα.

Εδω ενας Ρωσσος  τα αλλαξε.

https://www.drive2.ru/l/2021509/

97601_200378.jpg

Οι Ρώσοι είναι κορυφαίοι σε τέτοια βιντεάκια στο youtube.

Καθόμουν μία μέρα και χάζευα με ένα που έβγαλε ταμπλώ , κοντέρ , χερούλια από πόρτες , ραδιοκασετόδωνο και πολλά εξαρτήματα από ένα opel vectra σαν το δικό μου σε ένα τέταρτο.

Πας εδώ σε μάστορα για κάτι απλό και δεν ξέρουν την τύφλα τους ακόμη και στην αντιπροσωπεία.

Ειδικά δε αγροτικά εργαλεία (πριόνια - χορτοκοπτικά και ότι φανταστεί ο νους σου) δεν παίζονται.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν βγάινουν όλα αυτά σε 15 λεπτά,εκτός αν έχει βγάλει ολες τι βιδες και απλά τα τραβάει απο την θέση τους.

Τι βίδες ρε φίλε τα περισσότερα με ειδικά κουμπώματα μπαίνουν και βγαίνουν.

Ο άνθρωπος είναι κομπιούτερ λέμε.Πάρε μάτι τυχαία το ξαναπέτυχα. Μιλάμε σαν να λύνει σταυρόλεξο χωρίς να χρειάζεται να διαβάζει τις λύσεις.:lol:

Αν πας εδώ σε αντιπροσωπεία ένα πράγμα να σου βγάλουν θα πρέπει να μαζευτούν όλοι οι μαστόροι.

https://www.youtube.com/watch?v=5PZVUk1xiQg

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Τι βίδες ρε φίλε τα περισσότερα με ειδικά κουμπώματα μπαίνουν και βγαίνουν.

Ο άνθρωπος είναι κομπιούτερ λέμε.Πάρε μάτι τυχαία το ξαναπέτυχα. Μιλάμε σαν να λύνει σταυρόλεξο χωρίς να χρειάζεται να διαβάζει τις λύσεις.:lol:

Αν πας εδώ σε αντιπροσωπεία ένα πράγμα να σου βγάλουν θα πρέπει να μαζευτούν όλοι οι μαστόροι.

https://www.youtube.com/watch?v=5PZVUk1xiQg

Xωρια που  μπορει, τι μπορει, σιγουρα, να σπασουν  αρκετα κλιπς και να τα κουκουλωσουν και ισως να μην τα δεις ποτε.Εγω ανακαλυψα σπασμενη βαση-κουμπωμα απο την μασκα μπροστα.Αλλα την ειδα μετα απο καιρο και πως να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.Την εδεσαν με δεματικο.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Xωρια που  μπορει, τι μπορει, σιγουρα, να σπασουν  αρκετα κλιπς και να τα κουκουλωσουν και ισως να μην τα δεις ποτε.Εγω ανακαλυψα σπασμενη βαση-κουμπωμα απο την μασκα μπροστα.Αλλα την ειδα μετα απο καιρο και πως να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.Την εδεσαν με δεματικο.

Σίγουρα γίνεται αλλά μιλάμε πρέπει να ξέρεις το σημείο που πρέπει να πατήσεις ή να τραβήξεις και ο τύπος φαίνεται ότι τα ξέρει πολύ καλά.Εδώ πήγα σε τρία συνεργεία (τα δύο εξειδικευμένα) γιατί χτυπάει το κλαπέτο του καλοριφέρ και κανένας δεν ήξερε ούτε έβαζε χέρι στο ταμπλώ.Άσε μόνο να ζητάνε 200 ευρώ για λάδια ξέρουν που μπορεί να τα αλλάξει και η κουτσή Μαρία.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, saltofx_v είπε

λοιπον να αναφερω και εγω την δικια μου εμπειρια σε σχεση με την εγγυηση.ειχα ενα ford fiesta στο οποιο εκανα τα service σε φιλο μου που εχει νομιμο συνεργειο.

τα ανταλλακτικα ηταν ολα γνησια τα οποια τα αγοραζα εγω και του τα πηγαινα(για την ιστορια το γνησιο λαδι της ford 5w-30 τα 4 λιτρα το αγοραζα 26 ευρω με το φπα παρακαλω).εννοειται πως το συνεργειο σφραγιζε κανονικα το βιβλιο.στα 4 χρονια επαθε κατι το αυτοκινητο και το πηγα στην αντιπροσωπεια(ειχα παρει επεκταση εγγυησης).αρχικα μου ειπαν οτι ειναι ΕΚΤΟΣ εγγυησης γιατι δεν εχω κανει τα σερβις στην αντιπροσωπεια.φυσικα τους ανεφερα την κοινοτικη οδηγια του 2002 , τους πηγα ολα τα τιμολαογια και τα εγγραφα που μου ζητησαν, καιμαλιστα τους ενημερωσα οτι αν απορριψουν την εγγυηση, θελω εγγραφως και με υπογραφες για ποιο λογο απορριπτουν την εγγυηση ωστε να αναλαβει ο δικηγορος μου.......μαντεψτε τι εγινε!!!! μου περασαν την επισκευη κανονικα στην εγγυηση ως οφειλαν,και δεν μιαλαμε για την κανονικη εγγυηση αλλα για την επεκταση της! μην ψαρωνετε απλα θελει κυνηγι.

πηγες τιμολογια απο ολα τα ανταλακτικα που αγοραζες και τιμολογιο παροχης υπηρεσιων απο τα σερβις στο χ εξειδικευμενο συνεργειο?!! δεν ξερω πολλους να κρατανε να μην πω ζητανε αποδειξεις/τιμολογια...οπως και τι αλλα εγγραφα ζητησαν?

τελικα η βλαβη τι υψους ηταν

Δημοσ.

Το φίλτρο στην αντλία γενικά δεν αλλάζεται. 

Αν θέλετε να κάνετε κάτι καλό όμως, καθαρίστε το ντεπόζιτο μιας και όλη η μουργα από τις βενζίνες μαζεύεται στον πάτο..

Δημοσ.
11 ώρες πριν, kage είπε

πηγες τιμολογια απο ολα τα ανταλακτικα που αγοραζες και τιμολογιο παροχης υπηρεσιων απο τα σερβις στο χ εξειδικευμενο συνεργειο?!! δεν ξερω πολλους να κρατανε να μην πω ζητανε αποδειξεις/τιμολογια...οπως και τι αλλα εγγραφα ζητησαν?

τελικα η βλαβη τι υψους ηταν

ναι πηγα τιμολογια απο ολα τα ανταλλακτικα, κανονικα με serial number, αποδειξη παροχης απο το συνεργειο δεν πηγα-δεν χρειαζεται.το βιβλιο ηταν κανονικα σφραγισμενο και πηγα και δηλωση υπογεγραμενη απο το συνεργειο οτι ολα τα σερβις εγιναν κανονικα(δεν θυμαμαι ακριβως τι εγραφε αλλα μου το ειχαν ζητησει απο την φορντ).περιττο να πω οτι αλλαζα καθε 10.000χλμ τα λαδια (ενω η φορντ ελεγε καθε 20.000) και τα μπουζι τα αλλαζα καθε 20000(ενω η φορντ ελεγε καθε 40000),γενικα το προσεχα πολυ.

το κοστος του ανταλλακτικου ηταν γυρω στο 300αρι αν θυμαμαι καλα (το 2014 ειχε γινει).το θεμα δεν ειναι το κοστος ,αλλα το να γνωριζεις τα διακιωματα σου.γι αυτο υπαρχει και η κοινοτικη οδηγια.για να μην υπαρχει μονοπωλιο.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, saltofx_v είπε

...περιττο να πω οτι αλλαζα καθε 10.000χλμ τα λαδια (ενω η φορντ ελεγε καθε 20.000) και τα μπουζι τα αλλαζα καθε 20000(ενω η φορντ ελεγε καθε 40000),γενικα το προσεχα πολυ.

Όλα καλά και μπράβο σου αλλά το ότι έκανες πρόωρες αλλαγές = το πρόσεχες πολύ δε στέκει. Αυτό που έκανες ήταν πολύ. Προσεκτικό όχι.

Κάθε φορά που σηκώνεται το καπό υπάρχει κίνδυνος μλκίας... όσο πιο συχνά, τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δίκιο έχεις, είναι σαν μας να λέει ο γιατρός να πάρεις δύο χάπια αντιβίωση την ημέρα... και ο άλλος λέει: "εγώ προσέχω την υγεία μου, που ξέρει ο γιατρός από αυτά, θα πάρω τέσσερα χαπάκια αντιβιοτικών... 😂.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
3 ώρες πριν, saltofx_v είπε

 και τα μπουζι τα αλλαζα καθε 20000(ενω η φορντ ελεγε καθε 40000),γενικα το προσεχα πολυ.

Τα μπουζί γιατί τα αλλάζεις στα μισά; Και εγώ που τα αλλάζω στην ώρα τους μια χαρά καινούρια είναι (δεν έχει φαγωθεί το καρβουνάκι, δλδ απόσταση είναι πολύ εντός ορίων). 

Τα μπουζί είναι ανταλλακτικό με μεγάλες ανοχές σε απλή οδήγηση και απλά αυτοκίνητα (όχι επιδόσεων). Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο που προλαβαίνουν να "λιώσουν" (αλλά λειτουργικά) δεν επηρεάζει την ζωή του κινητήρα ούτε κάνει κάποια ζημιά εκτός αν φτάσουμε να χάνει κύκλους οπότε θεωρητικά μπορείς να βρεις σενάρια προβλημάτων (δεν ξέρω επί της ουσίας). Επηρεάζει ίσως την απόδοση αλλά θα το καταλάβεις όταν συμβεί (λογικά θα υπάρχουν αρρυθμίες) που ποτέ δεν το έχω ζήσει. 

Η διαφορά στις επιδώσεις και στην οικονομία εξαρτώνται περισσότερο από το είδος του μπουζί και όχι την παλαιότητά του (εφόσον είναι εντός προδιαγραφών) αλλά και αυτές οι διαφορές είναι αμελητέες σε αυτοκίνητά "απλά". 

Αν υπάρχει άλλο σκεπτικό θα ήθελα να το ακούσω. Δεν το γνωρίζω πολύ καλά το θέμα. 

Τα λάδια είναι προφανώς άλλη περίπτωση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπουζι εγώ αλλάζω όταν αρχίσει και τσιμπάει κατανάλωση...οπότε το καταλαβαίνεις ότι έχουν λιώσει.. βγαίνουν σχεδόν καμμένα.. Επίσης κατανάλωση τσιμπάγε  όταν έλιωσε τον δίσκο πλατώ που βγήκε σχεδόν καρβουνο με τα πριτσινια του,έτοιμος να κάψει και το βολαν..Στο τσακ το πρόλαβα.. 

Για τα λάδια εγώ βαζω ημισυνθετικα της elf σε πλυντήριο που πληρώνω μόνο τα λάδια...Και τα αλλάζουμε μαζί φυσικά για να βλέπω.. 

Αλλαγη κάθε 10000 χιλιόμετρα,που κάνω κάθε χρόνο,δηλαδή μια φορά το ετος..

Βέβαια αλλάζονται κανονικά στα 7500 αλλα και 10000 αντέχουν.. Πάντα  βγαίνουν κατράμι,αλλα δύσκολες εποχές.. 

 

 

Επεξ/σία από stefan123
Δημοσ.
4 ώρες πριν, keysmith είπε

Τα μπουζί γιατί τα αλλάζεις στα μισά; Και εγώ που τα αλλάζω στην ώρα τους μια χαρά καινούρια είναι (δεν έχει φαγωθεί το καρβουνάκι, δλδ απόσταση είναι πολύ εντός ορίων). 

Τα μπουζί είναι ανταλλακτικό με μεγάλες ανοχές σε απλή οδήγηση και απλά αυτοκίνητα (όχι επιδόσεων). Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο που προλαβαίνουν να "λιώσουν" (αλλά λειτουργικά) δεν επηρεάζει την ζωή του κινητήρα ούτε κάνει κάποια ζημιά εκτός αν φτάσουμε να χάνει κύκλους οπότε θεωρητικά μπορείς να βρεις σενάρια προβλημάτων (δεν ξέρω επί της ουσίας). Επηρεάζει ίσως την απόδοση αλλά θα το καταλάβεις όταν συμβεί (λογικά θα υπάρχουν αρρυθμίες) που ποτέ δεν το έχω ζήσει. 

Η διαφορά στις επιδώσεις και στην οικονομία εξαρτώνται περισσότερο από το είδος του μπουζί και όχι την παλαιότητά του (εφόσον είναι εντός προδιαγραφών) αλλά και αυτές οι διαφορές είναι αμελητέες σε αυτοκίνητά "απλά". 

Αν υπάρχει άλλο σκεπτικό θα ήθελα να το ακούσω. Δεν το γνωρίζω πολύ καλά το θέμα. 

Τα λάδια είναι προφανώς άλλη περίπτωση. 

Το ξέρω ότι δεν χρειαζόταν σ αλλά τα original μπουζι μου έβγαιναν 10 ευρώ η τετράδα και τα άλλαζα προληπτικά...

8 ώρες πριν, nickolas είπε

Όλα καλά και μπράβο σου αλλά το ότι έκανες πρόωρες αλλαγές = το πρόσεχες πολύ δε στέκει. Αυτό που έκανες ήταν πολύ. Προσεκτικό όχι.

Κάθε φορά που σηκώνεται το καπό υπάρχει κίνδυνος μλκίας... όσο πιο συχνά, τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος.

Ο γιατρός τα έκανε...είναι φίλος και έβγαινε τζάμπα....αν γίνει μαλάκια σε αλλαγή λαδιών-μπουζι από μάστορα, μάλλον πρέπει να αλλάξεις μάστορα.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, saltofx_v είπε

Το ξέρω ότι δεν χρειαζόταν σ αλλά τα original μπουζι μου έβγαιναν 10 ευρώ η τετράδα και τα άλλαζα προληπτικά...

Ο γιατρός τα έκανε...είναι φίλος και έβγαινε τζάμπα....αν γίνει μαλάκια σε αλλαγή λαδιών-μπουζι από μάστορα, μάλλον πρέπει να αλλάξεις μάστορα.

Τα μπουζί κάθε φορά που τα βγάζεις να ξέρεις "σκαλίζεις" περιοχή που δε θα έπρεπε (βλέπουν κύλινδρο).. Από το να πέσουν σκουπιδάκια (σπάσει αποκολληθεί κάποιο κεραμικό) μέσα μέχρι να μην μπουν καλά ή να φθαρούν τα μπουζοκαλώδια στο βάλε βγάλε ή στην κακή τοποθέτηση έχεις όπως βλέπεις κάποια μικρά ρίσκα. Εντάξει ίσως και όχι τόσο μεγάλα.

Τέλος πάντων και 1€ να έχουν δεν υπάρχει όφελος από πρόωρη αντικατάσταση. Θα έλεγα και τα χλμ του κατασκευαστή  (σε πολλούς από αυτούς) είναι πολύ τραβηγμένα προς τα κάτω (δλδ σίγουρα κρατάνε πολύ παραπάνω).

Όπως είπα για μένα είναι από τα πράγματα που αλλάζω στα χλμ του κατασκευαστή (ίσως και λίγο παραπάνω κανα σερβις μετά)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...